Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 144
  1. #26
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ...iemand nog Miss Tsjernobyl gespot? Lang geleden dat ik deze Meid nog in levende lijve heb kunnen aanschouwen :teuflisch
    Ja, ik en de Sub!

    Anvers :wink:

  2. #27
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Ja, ik en de Sub!

    Anvers :wink:
    Forza niet dus???? :D
    En is ze niet blond, jong en knap?
    Hoe kan hij daarnaast gekeken hebben? :teuflisch

  3. #28
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    ...voor het Nederlanse publiek mag je zeker "Continental" op de Brouwersvliet niet vergeten.
    tja Coco,

    niet goed opgelet hé! :p :p
    In mijn bericht ging het enkel over NIEUWE etablissementen die eerstdaags opengaan, en niet over bestaande, want dan komen er nog andere in aanmerking zoals Malle Babbe, Drijvend Vlot, etc....


    Anvers :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 juli 2007 om 11:56 Reden: tf

  4. #29
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    tja Coco,

    niet goed opgelet hé! :p :p
    In mijn bericht ging het enkel over NIEUWE etablissementen die eesrtdaags opengaan, en niet over bestaande, want dan komen er nog andere in aanmerking zoals Malle Babbe, Drijvend Vlot, etc....


    Anvers :wink:
    En Rijn en Maas niet vergeten natuurlijk. Het café waar volgens een bepaald persoon nooit iemand zit.:thefinger
    Wij zien telkens toch een tiental klanten zitten, en dan aantal zal met de nieuwe dienster natuurlijk in rap tempo gaan stijgen.

    Grz Sub:wink:

  5. #30
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Je zal het inderdaad over mij hebben,denk ik.Ik wens daar ook niet meer te komen.Voor mij duidelijk een cafe voor losers,en voor het management zet ik zeker mijn hoge hoed niet op.Als ieder eens voor zijn deur zou keren...
    Grtz :wink:
    Haha, je moest eens weten wie die nieuwe serveuse daar is, je zou anders piepen.

    rplover - waar zit Miss Tsjernobyl eigenlijk, ik kan haar maar niet spotten

  6. #31
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Dit is de mening van Coco,die "Minus Habens"-personen liefst mijdt en graag kontakt heeft met mensen met een zeker niveau.
    Daarom dat je zo weinig contacten hebt !
    Laatst gewijzigd door Anvers; 9 juli 2007 om 19:38

  7. #32
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:36
    Berichten
    41.803
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.564 in 8.582 posts

    Standaard

    Gaan we nu weer berichten over Antwerpen schrijven.......

    Bij voorbaat dank :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #33
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch skw en Continental, Malle Babbe en Rijn & Maas !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    ...voor het Nederlanse publiek mag je zeker "Continental" op de Brouwersvliet niet vergeten. Op dinsdagavond is het buffet er gratis.....(soep,kaas,beleg o.a. Filet d'Anvers,spaghetti,hot dogs etc.)
    Sorry ;1 consumptie is wel verplicht.
    In de vooravond naar skw getrokken, na eerst genoten te hebben van het "gratis" buffet in Continental en er 2 consumpties genomen te hebben. Het aanbod qua dames in skw was op dat ogenblik niet veel bezonders, maar tja, is een beetje normaal, aangezien het ca. 19 uur was en dus juist de shiftwissel der dames. :o

    Dan maar nog eens naar Martha in "Malle Babbe" getrokken en uiteindelijk naar Rijn & Maas. In deze laatste was toch wel minstens 15 man aanwezig, zodat er moeilijk een plaatsje te vinden was. Ik denk dat onze nieuwe dienster Nina inderdaad heel wat meer klanten naar daar lokt.:p

    Rond 21 uur terug enkele rondjes gemaakt, en toen waren er toch al wat meer dames zoals o.a. Tessa (SS 04/1), Angela (SS09/1), Helena (SS 05/1),Maria (VVR 05/2), Laura (VVR 08/5), Laura (VT 35), Anna (VT 28), Carmen (VT 37). Ik vermeld hier enkel doelbewust enkel de dames die ons zeer goed kennen en ons steeds vriendelijk "goedendag" zeggen. Kussen van onze Paola waren er vandaag niet bij, aangezien zij niet aanwezig was.
    Kort daarna afscheid genomen van Sub, maar ik vermoed dat hij misschien daarna nog naar een dame gegaan is, die vandaag terug op SS 32/2 verschenen is, en die rplover ook goed kent.

    Anvers :wink:
    Laatst gewijzigd door Befke; 11 juli 2007 om 09:08 Reden: Jennen

  9. #34
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    In de vooravond naar skw getrokken, na eerst genoten te hebben van het "gratis" buffet in Continental en er 2 consumpties genomen te hebben. Het aanbod qua dames in skw was op dat ogenblik niet veel bezonders, maar tja, is een beetje normaal, aangezien het ca. 19 uur was en dus juist de shiftwissel der dames. :o
    Na ons eerst het "GRATIS" buffet goed te hebben laten smaken:teuflisch , een paar rondjes gewandeld om de spijsvertering wat sneller op gang te brengen, want er stond nog wat op het programma voor deze avond. Zoals Anvers al schreef zaten we midden in de shiftwissel, dus eerst maar even een ander stamcafé bezocht, bij onze lieftallige Martha.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Dan maar nog eens naar Martha in "Malle Babbe" getrokken en uiteindelijk naar Rijn & Maas. In deze laatste was toch wel minstens 15 man aanwezig, zodat er moeilijk een plaatsje te vinden was. Ik denk dat onze nieuwe dienster Nina inderdaad heel wat meer klanten naar daar lokt.:p
    Na weer een paar consumaties, weer wat gaan wandelen, en op zoek naar een lieftallige Dame om te bezoeken, hierbij troffen we een lieftallige schoonheid aan op Schippersstraat 32, die ik enkele maanden geleden noodgedwongen van mijn lijstje moest afstrepen, omdat ze met de noorderzon vertrokken was. Echter eerst nog even langs het café der "losers", waarvan er blijkbaar sinds de komst van de nieuwe dienster Nina, steeds meer komen. We moesten genoegen nemen met de laatste stoelen volledig achterin, want het café (Rijn en Maas) puilde bijna uit van het volk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Rond 21 uur terug enkele rondjes gemaakt, en toen waren er toch al wat meer dames zoals o.a. Tessa (SS 04/1), Angela (SS09/1), Helena (SS 05/1),Maria (VVR 05/2), Laura (VVR 08/5), Laura (VT 35), Anna (VT 28), Carmen (VT 37). Ik vermeld hier enkel doelbewust enkel de dames die ons zeer goed kennen en ons steeds vriendelijk "goedendag" zeggen. Kussen van onze Paola waren er vandaag niet bij, aangezien zij niet aanwezig was.
    Kort daarna afscheid genomen van Sub, maar ik vermoed dat hij misschien daarna nog naar een dame gegaan is, die vandaag terug op SS 32/2 verschenen is, en die rplover ook goed kent.
    Na afscheid genomen te hebben van Anvers, nog enkele rondjes alleen gedaan, op zoek naar de teruggekeerde beauty . Deze was echter bezet, dus maar naar een ander gegaan, waar ik nog een rekening te vereffenen had . Recensie van dit bezoek volgt kortelings. Bij het verlaten van skw, was de schoonheid op Schippersstraat 32 wel vrij, dus maar even een afspraak gemaakt voor later deze week

    Grz Sub:wink:
    Laatst gewijzigd door Befke; 11 juli 2007 om 09:08

  10. #35
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Haha, de Heren spreken in raadsels :D
    SS 32/2 kan ik me niemand bij voorstellen mannen.
    Een teruggekeerde schoonheid die ik ken? Kom op, en vertel ons wie
    rplover
    S H O M P U U

    Anvers :wink:

  11. #36
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Miljaarde, die ken ik wel :D
    De schoonste Thaise die ik in mijn wandelcarriere ben tegengekomen :teuflisch
    Voilà rplover,

    Lief, knap, vriendelijk, goede uitstraling, ondeugend kijkend en ook lief voor Mascotte destijds.

    wico
    Laatst gewijzigd door Befke; 11 juli 2007 om 09:07 Reden: stoken

  12. #37
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Befke, dat is normaal he, 't is niet Anvers die dat bericht schreef, maar wico, die mag stoken :D:p:teuflisch
    Kan me niet schelen - alles wat op stoken, jennen, provoceren en aanleiding geven lijkt, gaat voor het mes.

    We gaan de naam van dit draadje, met name het woord "gezellig" maar weer eens eer aandoen.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  13. #38
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Miljaarde, die ken ik wel :D
    De schoonste Thaise die ik in mijn wandelcarriere ben tegengekomen :teuflisch
    De enige thaise die ik een bezoekje waard vind.

    Grz Sub:wink:

  14. #39
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik loop niet warm van thaise vrouwen.Je kunt ze moeilijk doorgronden.Ik wil ze echter niet allemaal over dezelfde kam scheren want iedereen draagt immers een masker.

  15. #40
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hahaha, t'is dat er in de avondshift tegenwoordig zo weinig thaise "dames" zitten dat ik overgeschakeld ben op Latino's ;-)

    @biglover
    Qua service kan je bij de meeste Thaise dames de lat gerust een paar centimeter hoger leggen.
    Je kan ze wel degelijk doorgronden, maar daar is natuurlijk wel meer dan 1 bezoekje voor nodig ;-)
    Hou er rekening mee dat de "Thaise Scene" in Antwerpen nogal redelijk klein is , dus iedereen kent iedereen daar, wat soms wel eens raar kan aflopen ;-)
    Wat is er nu leuker dan eerst een badje nemen, daarna een ontspannende massage & afsluiten met een lekkere neukbeurt ?
    Zonder je halve maandloon te moeten uitgeven natuurlijk !
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  16. #41
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Redbull,

    daar heb je volkomen gelijk in aan alles hangt een financieel plaatje.Maar toch dit:ik hou meer van het mediterane en oostbloktype

  17. #42
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Lijst antwerpen is klaar
    Als het goed is staan alle meisjes die op het forum staan erop

    Hier en daar onbreken nog wat gegevens over uiterlijk

    Als julllie die weten graag even melden, maken we hem verder compleet

    Als jullie het melden
    Als je de topic van een meisje opent staat in de
    adresbalk bovenaan in je scherm op het einde een nummer
    vermeld dit nummer met de ontbrekende gegevens,
    namen en straat etc hoeft niet
    kom er dan wel aan uit

    Heb het syteem zo gebouwd dat ik vrij gemakkelijk
    wijzigingen in adres als dit gewijzigd wordt in de topics
    kan constateren, dus dat hoef je niet te melden

    Zal de lijst Regelmatig Update

    En binnenkort verwacht ik nartuurlijk wel een rondleiding

    Veel plezier ermee

    Binky

  18. #43
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch in skw Antwerpen hebben we alles onder controle !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Merci voor de updates!
    Wat zijn ze toch trouw :D
    Je hoeft U geen zorgen te maken over de updates van skw Antwerpen, beste Befke; de dames worden door ons nauwlettend op de voet gevolgd!

    Anvers :wink:

  19. #44
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Waar zou ik zijn zonder de trein?
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  20. #45
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Waar zou ik zijn zonder de trein?
    Tja, dat is de vraag!

    In elk geval bedankt, ook namens de dames, voor de aanpassingen. :p

    Anvers

  21. #46
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Een uitstapje skw !

    Afspraak met de Sub gisterennamiddag om een uur of 3 in skw.
    Bij aankomst in VT, werd ik echter al direct aangeklampt door mijn favoriete dame. Ik liet mij maar doen natuurlijk, dus onmiddellijk die draaitrap op van VT 03, een langdurige sessie en meer dan een uur later terug naar beneden!

    Ondertussen al sms bekomen van de Sub die ongeduldig werd en vroeg waar ik bleef. Tja, hij zou eigenlijk toch ook moeten weten dat wanneer ik bij Brenda ben, ik de tijd helemaal vergeet. :p

    Bleek achteraf dat hij pech gehad had; hij had nl. zijn zinnen gezet op de mooie Jessie van VT of Charlène van SS 6/1, maar geen van beiden was aanwezig. :teuflisch Nu moet ik zeggen die Charlène van SS 06/1 had ik vorige zondagmiddag ook zien pronken met haar borsten, en tja, kan aannemen dat je ze dan moeilijk kan weerstaan. Ongelukkig als hij was door dit feit de Sub, was hij zijn verdriet, of was het werkelijk zijn dorst, gaan verdrinken op het terras van Rijn & Maas. Bleek achteraf dat het toch maar een thée was dat hij had gedronken. :p

    Uiteindelijk rond 17 uur naar Continental getrokken voor het gratis buffet. Het was er goed vertoeven op het terrras. Is nog altijd een goede tip geweest van de persoon die destijds dit gratis buffet aangeraden heeft.

    Dan rond een uur of 6 maar eens inspectietocht gemaakt van de “dagshift” van SKW. O.a. volgende schoonheden waren aanwezig: Nancy (SS 39/1), Kristina (SS 39/3), Béatrice (SS 41/4), Naomi (SS 43/2), Martina (SS 15/1), Tina (SS 05/4), Daa (SS 02/3), Francesca (SS 07/2), Gala (VVR 04/5), Anna (VT28), Honey (VT 15) , Samira (VT 51). Waarschijnlijk ben ik er wel een aantal vergeten.

    Ondertussen hadden we er weeral dorst van gekregen, dus maar naar het terras van Malle Babbe, en nu voor een langere tijd, aangezien het "shiftwissel" der dames was.

    Rond een uur of half negen was het de beurt voor inspectie van de “nachtshift”. In de VT waren ondertussen de eerst schoonheden al paraat zoals Nathalie (VT 04), Sara (VT 38), Italiaanse Laura (VT 35). Verder Tessa (SS 04/1), Marijke (SS 41/3), Christine (SS 11/1), Eni (SS 32/3), Sylvia (SS 35/1), Maria (VVR 02/4), Anna-Maria (VVR 11/1), Verena (VVR 20/4). Het is wel een feit dat we onze charmante Paola van VVR 24, die nog met verlof is, nog steeds moeten missen.

    Om de avond te besluiten naar den “Buxus” getogen, café-taverne waar we vorige vrijdagnamiddag ook al mee de opening gevierd hadden. Sandra van SS 43/4 was tezamen met 2 andere dames van skw daar waarschijnlijk iets het vieren, want zij zaten daar met een fles champagne en waagden zich aan enkele danspasjes. Het blijkt trouwens dat de spaghetti en de lasagne met zalm er zeer lekker is. Dus spaghettiliefhebbers ”place to be” voor spaghetti is den Buxus.

    Om de avond af te ronden, nog maar eens skw doorkruisd, en woensdagavond trekken we nog eens naar het Zandpad in Utrecht.

    Anvers :wink:
    Laatst gewijzigd door Anvers; 8 augustus 2007 om 13:42

  22. #47
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Bleek achteraf dat hij pech gehad had; hij had nl. zijn zinnen gezet op de mooie Jessie van VT of Charlène van SS 6/1, maar geen van beiden was aanwezig. :teuflisch Nu moet ik zeggen die Charlène van SS 06/1 had ik vorige zondagmiddag ook zien pronken met haar borsten, en tja, kan aannemen dat je ze dan moeilijk kan weerstaan. Ongelukkig als hij was door dit feit de Sub, was hij zijn verdriet, of was het werkelijk zijn dorst, gaan verdrinken op het terras van Rijn & Maas. Bleek achteraf dat het toch maar een thée was dat hij had gedronken. :p

    Anvers :wink:
    Ondanks dat ik het wel spijtig vond, dat geen van beide schoonheden er was, wil ik toch ook niet stellen, dat ik mijn verdriet moest gaan verdrinken.:teuflisch

    Ik heb gewoon bij een lekkere thee, zitten overdenken, aan wie ik me dan moest gaan bezondigen. :teuflisch

    Heb er toen uiteindelijk voor gekozen om de avondshift af te wachten, en geen overhaaste beslissing te nemen.:D

    Grz Sub:wink:

  23. #48
    Geregistreerd
    12 april 2007
    Last Online
    26 december 2023 @ 13:06
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Het is wel een feit dat we onze charmante Paola van VVR 24, die nog met verlof is, nog steeds moeten missen.
    Och ja nog een dikke week wachten. Want ik geloof NOOIT dat ze tot september weg blijft.
    Want na de conge zijn de centjes meestal op en begin van de maand is het weer huishuur enz betalen zoals iedereen.
    Dus moeten er nog rap centen binnenkomen voor het eind van de maand.

    Ze kan in ieder geval al op 50 euro van mij rekenen
    Waarschijnlijk zelfs ietsje meer :teuflisch

  24. #49
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Gister het SKW weer maar eens een keertje bezocht
    Wilde eerst naar Yin Yang rijden maar was veel te laat klaar met mijn werk dus dit voor een volgende keer
    Dacht laat ik weer eens een keer naar Antwerpen gaan, mooi weer lijkt me wel leuk

    me eerst op Londonstraat 24 eens laten masseren door een Thaise
    Haar naam was Faa, had voor een uurtje betaald maar lag binnen 45 minuten weer terug buiten, naar een gemiddelde lichaamsmassage, en eerlijk is eerlijk wel een goede body to body, maar had gezien de snelheid hier een behoorlijke kater van over.

    Toen maar naar het schipperkwartier gereden
    Was er net op het wisselen van de shift, dus veel poetsvrouwen en een stuk minder dames

    Daar eerst maar eens wat gegeten bij de frituur, en wat keertjes rondgelopen
    was lekker weer dus dat s dan zeker geen straf, heb inmiddels ook gevonden waar Rijn en Maas is.

    Had die avond nog wat meer plannen, dus van een echt bezoek is het niet gekomen.

    Zag wel dat er weer wat wijzigingen (Verbouwingen) zijn geweest sinds mijn plattegrondje, heb deze allemaal genoteerd en zal als ik tijd heb nog eens een nieuw Up to Date plattegrondje maken.

    Vond het in elk geval wel een prettige wandeling, kom binnenkort nog eens terug om te wandelen maar dan liever onder begeleiding :D

    Binky

  25. #50
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007 Bekijk bericht
    Gister het SKW weer maar eens een keertje bezocht
    Toen maar naar het schipperkwartier gereden
    Was er net op het wisselen van de shift, dus veel poetsvrouwen en een stuk minder dames
    Daar eerst maar eens wat gegeten bij de frituur, en wat keertjes rondgelopen
    was lekker weer dus dat s dan zeker geen straf, heb inmiddels ook gevonden waar Rijn en Maas is.
    Vond het in elk geval wel een prettige wandeling, kom binnenkort nog eens terug om te wandelen maar dan liever onder begeleiding :D
    Binky
    Dan heb ik je waarschijnlijk gemist, ben er namelijk van ongeveer halfdrie 's middags tot ongeveer halféén 's nachts geweest. Ben rond een uur of 4 geruime tijd bij mijn favoriete Brenda van VT 03 geweest. En voor de rest een beetje overal : Drijvend Vlot, Buxus, Malle Babbe, Schippershoek en ook van ongeveer 16u30 tot ca 18 uur op terras van Rijn & Maas, tezamen met een kennis van de Schippersstraat.
    Misschien heb ik je daar dan wel gezien? Binnen in de Rijn & Maas zat wel heel wat volk aan de toog.

    En ik heb rond 19 uur ook gegeten in de frituur, maar wel in de nieuwe die vrijdag pas geopend is op Sint Paulusplaats.

    Anvers :wink:

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.

Living Room 468*60