Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    18 december 2005
    Last Online
    24 november 2015 @ 04:05
    Berichten
    11
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Gronau, Poststrasse 12

    Om de twee weken op vrijdag, is er een speciale party aan de poststrasse in Gronau (grens Enschede), de laatste was op 02 december, de kosten zijn 99 euro. Op die dagen zijn er vier dames aanwezig. Tot nu toe heb ik altijd het geluk gehad dat er zeker 2 dames van mijn gading bij waren.

    De sex is wat je er zelf van maakt. Geef ze en beetje aandacht en je gaat zeker genieten. Het is van 10.00 uur tot 23.00 uur. Regelmatig heb ik een triootje gedaan. Helemaal om van uit je dak te gaan. Verder kun je zo vaak je maar wil met wie je maar wilt. Natuurlijk moet je soms even geduld hebben als het wat drukker mocht zijn. Maar mijn ervaring is dat dit erg mee valt.

    Verder is het lekker kletsen, lachen, hapje en een drankje. Heb je zin? Kijk de dame die je wilt aan en hup, samen naar boven. Even een beetje praten, lekker zoenen en dan langzaam naar beneden om haar heerlijk te likken, zuigen op die lekkere zachte lipjes. Voordat je het weet zuigt zij jou paal tot grote hoogte. Heerlijk om die warme lippen te zien glijden over jou kloppende eikel. Haar mondsappen verspreiden zich over je hele schacht. Priemende oogjes kijken je aan waar de geilheid vanaf druipt. Verder zakt ze af naar beneden en neemt, een voor een, al sabbelend je ballen in haar zuigende gladde mondje. Als hij dan groots prijkt, kloppend van opwinding, draait zij haar kontje naar jou toe. Haar kwijlende kutje biedt zich aan. Wat let je nu nog, tergend langzaam druk je jou eikel in dat roze poesje naar binnen.

    Terwijl zij begint te kermen van genot voer je langzaam maar gestaag het neuk tempo op. Ze werpt haar hoofd naar achter, wat er voor zorgt dat haar lange sluike haar neer dwarrelt op haar rug. Je bent niet meer te houden kreunden van genot spuit je het condoom vol. Nog in extase vlei jij je neer op het bed.

    Ze hebben ook een website www.poststrasse12.de

  2. #2
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Last Online
    24 januari 2022 @ 18:16
    Berichten
    107
    Discussies
    8
    Thanks
    4
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard Gronau

    Heeft er iemand recentelijk nog ervaringen met deze club?

    GZ :p

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Leider keine Infos, aber Gronau gehört auch noch zu (Nordrhein-)Westfalen.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. #4
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Last Online
    27 december 2022 @ 17:41
    Berichten
    69
    Discussies
    5
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard

    Is dit nog iets om naar toe te gaan? Ben nog nooit naar zoiets geweest Kan ik beter naar La Rouge in Osnabruck? Ik woon in Hengelo

  5. #5
    Geregistreerd
    13 maart 2017
    Last Online
    1 maart 2018 @ 22:02
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Twee weken terug hier geweest. Had eerst via kinky met een dame voor privéontvangst afgesproken in Enschede. Daar aangekomen stuurde ze opeens bericht dat het niet door kon gaan om vage redenen (kom ik dus ook nooit weer). Omdat ik weinig tijd en hoge druk had maar naar Gronau gereden. Ik verwachtte er niet teveel van maar zo was ik toch niet voor niets naar Enschede gereden, Gronau ligt immers op een steenworp afstand daar vandaan. De ingang van de club zit aan de achterkant. Een dikke dame uit het Oostblok deed open. Ze zei dat ik op de bank plaats kon nemen en dat er keuze was uit 2 dames en liep weg. Toen kwam er opeens een hond (een agressief poedeltje) de kamer binnen en probeerde mij te bijten (bleef aan de broekspijp hangen. Daarna bleef het beest in de deuropening staan en vals naar mij grommen. Het duurde even voordat de vrouw die opendeed het beestje kwam halen. Daarna kwamen twee blonde Oostblok dames van 30+ binnen om zich voor te stellen. Vervolgens bleven ze staan kijken. Ik had geen uitleg gehad maar blijkbaar was het nu de bedoeling om een keuze te maken. Het was beide niets maar als liefhebber gekozen voor degene met de dikste tieten: Regina uit Hongarije. Eerst moest er 40eu betaald worden voor 20m standaard nmc en pmc. Op weg naar de kamer boven kwam opeens de hond er weer aan die mij nog altijd niet mocht. Regina gilde dat ik snel de trap op moest lopen omdat de hond de dames wou beschermen(Blijkbaar gebeurd dit vaker en hebben ze de hond niet onder controle). Beneden vonden de dames het blijkbaar grappig getuige het gelach. Toen Regina boven kwam en me de kamer wees kwam alweer de hond eraan die blijkbaar ook trap kon lopen. Terwijl het beest al grommend de trap op sprintte smeet Regina de kamer de kamerdeur met een smak dicht. Ipv voorspel moest ik me vast uitkleden en ging Regina de hond die voor de deur stond te grommen weer naar beneden brengen. Na veel te lang wachten kwam ze weer en kleedde zich meteen uit en zei dat ik op bed moest gaan liggen. Pijpen gebeurd hier alleen met condoom, hier begon ze mee en dit deed ze heel matig. Daarbij lag ze in een rare houding waardoor ik bijna nergens bij kon. Ik heb dan ook gevraagd om te stoppen en beginnen met ficken en vroeg of zij on top wou. Zo kon ik me volledig richten op haar enige twee pluspunten, die lekkere dikke (minimaal cup e) tieten en daar mee spelen. Ik had gehoopt op een wilde rit waarbij haar borsten lekker op en neer schudden. Helaas zat dit er ook niet in in deze afwerksessie. Dus maar zelf het tempo bepaald en, concentrerend op haar borsten, het jasje volgespoten. Hierna snel weg, maar niet voordat alweer de hond mij onderaan de trap stond op te wachten. Blijkbaar vonden ze het nodig om het beestje even vast te houden. Ik ben zelf een dierenvriend en absoluut niet bang voor zo'n klein hondje, maar in een "club" hie ze zich presenteren hoort dit niet. In ieder geval is dit (ook zonder hond) een waardeloze club. Vermijden tenzij je behoefte hebt aan een afwerksessie met obesitas figuren uit het Oostblok.

  6. Onderstaande leden hebben IJswelp bedankt voor deze bijdrage:

    marcelasnl (16 augustus 2017)

  7. #6
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    In 1 woord: gribustent, soortgelijke ervaring als Ijswelp, deur gaat open, je kunt neerploffen op oude leren bank en daarna komen er zich wat dames voorstellen.eerst Lelijk, toen lelijker en daarna nog lelijker. Ik snap nog steeds niet van mijzelf dat ik dan niet gewoon wegloop, maar ja voor de mist lelijke gekozen en 40 euro betaald. 15 min later zat ik ik de auto en een waardeloze ervaring erbij. Pfff dan ga je andere tenten echt waarderen hoor. Rij dan aub door naar haus nr5 ofzo. Daar is het mij nog nooit tegen gevallen.
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.