Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 74
  1. #26
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.555 in 8.579 posts

    Standaard

    Dus het aantal vrouwen is in een paar dagen enorm afgenomen
    Donderdag sprake van 80/85 dames, Vrijdag 50, Zaterdag 30-40 en Zondag nog minder.........................

    Dat geeft toch te denken
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #27
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 18:07
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dus het aantal vrouwen is in een paar dagen enorm afgenomen
    Donderdag sprake van 80/85 dames, Vrijdag 50, Zaterdag 30-40 en Zondag nog minder.........................

    Dat geeft toch te denken
    Vandaag ook rond de 30-40, ben meer gewend op de maandag. Paspoort maar weer wat vaker meenemen misschien

  3. #28
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.555 in 8.579 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob10 Bekijk bericht
    Paspoort maar weer wat vaker meenemen misschien
    Altijd meenemen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #29
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dus het aantal vrouwen is in een paar dagen enorm afgenomen
    Donderdag sprake van 80/85 dames, Vrijdag 50, Zaterdag 30-40 en Zondag nog minder.........................

    Dat geeft toch te denken

    Zou het kunnen dat tellingen enigszins subjectief zijn? Het is vaak wel zo dat donderdag vaak de drukste dag is maar bij 85 dames (tegelijkertijd) zouden denk ik alle kamers bezet moeten zijn en daarnaast nog 35 vrij rondlopen.
    Heb zelf een aantal donderdagen veel dames aangetroffen maar voor mij is 'veel' een stuk of 60 (of is dit een subjectieve telling van mij? :green_smi). Ook vond ik op die drukke dagen de kwaliteit zwaar tegenvallen; echter als Casandra/Bianca/Shirley/Helena er tussen lopen dan wordt je vaak verblind en meen je alleen supermodellen te hebben gezien.

    Een aantal keren in YY heb ik een getal van HM vernomen van 50 dames, je kijkt dan om je heen en je ziet slechts 10 dames . De uitleg is dan dat er een aantal in de kamers zijn, een aantal inmiddels vertrokken is (die meegenomen wordt in de telling) en een aantal later bijkwam (en overigens dat 2/3 van het totaal om 10 uur weer weg is wordt niet bijvermeld :green_smi).

    Wil geen afbreuk doen aan het beeld van Coco maar het is gewoon jammer als dit ijsberen lokt en ze van een koude kermis thuis komen zoals gebleken is in de vervolgdagen .

  5. #30
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Wil geen afbreuk doen aan het beeld van Coco maar het is gewoon jammer als dit ijsberen lokt en ze van een koude kermis thuis komen zoals gebleken is in de vervolgdagen .
    Geen ijsberenlokkertje.
    Feitelijke telling.
    En tellen kan hij :D
    Alle kamers volzet, alle hutjes, wachttijden tot meer dan een half uur en een vijfendertigtal hertjes in de bar. En dan rekenen we de kino en de aanverwante gangen/douches nog niet mee.
    Trouwens, dat getal kwam niet enkel van coco 2, maar ook van een Meid, die haar naam hier liever niet vermeld ziet
    Wees maar zeker dat het donderdag OVERVOL was, dat kan dit beertje volmondig beamen...

    rplover - hoe kan een telling subjectief zijn, 1+1=3, nietwaar? :p

  6. #31
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    14 januari 2011 @ 02:47
    Berichten
    16
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    The numbers are one thing, and then there is quality. I thought the quality was lacking quite a bit. On both Saturdays I ended up heading over to LivingRoom for the extra 20e and I have actually never seen LivingRoom as good as it was those two last Saturdays.

    My view might also be a bit skewed since I had three way below average sessions at GT last weekend (Joy, Sidney and Sofia)

    Chivaz

  7. #32
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Alle kamers volzet, alle hutjes, wachttijden tot meer dan een half uur en een vijfendertigtal hertjes in de bar. En dan rekenen we de kino en de aanverwante gangen/douches nog niet mee.

    OK, geen speld tussen te krijgen ,

  8. #33
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Wat was er toch met die bewuste donderdag. YY zat toen ook nokvol. Iedereen een snipperdagje en alle meiden dat geweten? :smile::smile:
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #34
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Er wordt vaak onderschat hoeveel dames (en ook hoeveel ijsberen) er zijn. Denk eraan dat er circa 25 kamers zijn, die zijn vaak bezet. Ook lopen er veel dames in de kino, voor de kino, in de keedkamers wn natuurlijk in de bar.

    Afgelopen vrijdag waren er naar mijn subjectieve telling zo'n 50-60 dames aanwezig. Hiervan waren er toch zeker 15-20 top (dwz, zeker de moeite waard om mee de kamer op te gaan). Dit is helaas een lager % dan het vroeger was, maar zeker niet slecht en hoger dan in sommige andere clubs.

    De sfeer blijft echter klinisch, gejaagd en minder warm dan bv in PHG of in Kaarst. In deze laatse club waren vrijdag 20-30 dames, maar met maar 3 a 4 toppers. Betere sfeer dus, maar te weinig goede dames om onbevangen op af te stappen.

  10. #35
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Een van de parkingwachters heeft me ook eens gezegd dat donderdag de topdag is.
    Mijn schatting van een 50-tal dames op vrijdag wordt hier alleszins bevestigd door Minime. Er waren voor 21 uur ook geen wachttijden voor een sleutel in tegenstelling tot donderdag....

    Mijn ervaringen van de laatste 3 vrijdagen dat ik geweest ben:
    14/9 echt een topdag, zeker een 70-tal dames en erg veel ijsberen
    21/9 erg rustig, minder dan 50 dames en weinig ijsberen
    5/10 iets tussen de vorige 2 in, ongeveer een 50-tal dames en behoorlijk wat ijsberen

    Vrijdags loopt het pas goed los zo vanaf 17-18 uur, voordien is het er steeds vrij rustig.

  11. #36
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    26 april 2024 @ 20:22
    Berichten
    1.810
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard Vrijdag 12-10

    Een rare dag vrijdag de 12e. Zo kon het zijn dat ik ’s ochtends voordat ik opstond nog eens de afgelopen bezoeken aan GT de revue liet passeren dat uiteindelijk resulteerde in een spontane lozing. Iets dat ik wel kon hebben, want de eerste 4 weken zou ik toch niet in staat zijn GT te bezoeken. Maar door diverse afzeggingen had ik nog geen 6 uur later de mogelijkheid toch weer eens naar GT af te reizen. En wie laat zo’n kans nu onbenut. Ik was nog bang dat ik een gedeelte van mijn kruit zou hebben verschoten, maar dat viel later gelukkig mee.

    En zo kon het dus zijn dat ik om half vier mijn auto nog net kon parkeren op het terrein van GT, wellicht omdat de parkeerwachters net even een pauze hadden ingelast, maar goed ik had nog een plaatsje gevonden. Na mijn eerste barbezoek (ik kan het niet laten even te vermelden dat de bardames toch zo lief, net, vrolijk, behulpzaam, snel en gewoon heerlijk zijn) merkte ik dat er deze dag weer genoeg toppers aanwezig waren en ook weer een pot opengetrokken was met voor mij nog onbekende nieuwelingen. Mijn spontane actie had ervoor gezorgd dat ik niemand van mijn GT-vrienden op de hoogte had kunnen stellen. En dat kon ik wel merken, want ik heb er gisteren dan ook geen eentje gezien. Voordeel daarvan is dat ik dan nog meer de tijd kan nemen het vrouwelijk schoon te aanschouwen en daarnaast weer een aantal nieuwe ijsberen heb leren kennen. Met name met 2 nette ijsberen uit Venray ( ben benieuwd of jullie het nog lezen!!, van Dattum en nog enkele anderen hebben we heerlijk gelachen en gezamenlijk genoten van de mooie dag en de heerlijke dames.

    Wie waren er allemaal? Nou de lijst was lang, ik schat dat er zo’n 60 dvp waren. Gedurende de avond nam het aantal ijsberen echter ook enorm toe, waren veel dvp ook op de kamer, maar er waren genoeg dvp in ieder geval. Veel inmiddels voor mij bekende toppertjes, veel waarvan ik de naam nog niet ken, maar waar ik de naam en de rest nog wel een keer van wil leren kennen en dus weer veel nieuwe. Van de namen die ik inmiddels ken een kleine opsomming: Tess, Laura, Bettina, Svetlana, Angie, Dorothea, Vanessa, Franceska, Gühl, Rachel, Magdalena, Nathalie, Ellie, Pamela en Adelle. Op de laatste kom ik zo terug, maar nu naar mijn eerste dvp.

    Mij was namelijk verteld dat als je een GT-freak bent je toch minimaal een keer met Svetlana geweest moest zijn. Dat was blijkbaar niet tegen iedereen gezegd, want ondanks de drukte had ze het de eerste uurtjes niet zo druk qua kamerbezoek. Toen ik dus geheel geacclimatiseerd was, vond ik dat ik nu ook maar eens Svetlana onder de loep moest gaan nemen. Nou de medeijsberen hebben niet teveel gezegd. Ik hoef eigenlijk niet veel meer toe te voegen aan dat wat allemaal al over haar geschreven is. Maar een ding wil ik nog wel schrijven. Want jeminee, wat heeft ze nog een uithoudingsvermogen. Toen we op de kamer belandden bleek dat de verwarming namelijk behoorlijk zijn best had gedaan. Het was er enorm heet, ik denk wel over de 30 graden. Het bleek geen probleem te zijn voor Svetje. Terwijl we druk bezig waren, waarbij bij mij de zweet uit alle poriën vandaan kwam en ik het bijna aflegde, bleef ze maar gaan. Door de hitte kon ik me moeilijk op mijn 1e hoogtepunt concentreren, maar ze zorgde er voor dat die er toch zou komen. Heerlijk in het mondje. Klasse.

    Dan over naar Adelle uit Tsjechie. Ik kreeg Adelle in het vizier toen ze met een vriendin van haar werd rondgeleid door GT. Dat zag er in kleren helemaal niet slecht uit. We hoopten dat ze niet voor achter de bar was gekomen, maar die dag nog een keer terug met wat minder kleren terug zou komen. Nou dat gebeurde ook. En hoe, want een half uurtje later stond ze opeens poedelnaakt naast me en begon een gesprekje met me. Ik was net een driekwartier terug van Svetlana en wilde niet alles wat ik nog in me had in een uurtje kwijtraken, dus ging ik niet meteen op haar avances in. Maar toen ze een uurtje later naast me kwam zitten of eigenlijk meer tegen mij aan kwam zitten was ik snel verkocht. We zochten een kamer op en wat was zij geweldig. Ondanks alle toppers die ik inmiddels heb gehad was dit de beste ervaring tot nu toe. Ze had dus al enige ervaring, sterker nog het was een echte prof, maar dan wel in positieve zin. Het bleek dat zij met haar vriendin hadden gehoord van GT en hier wel eens wilde kijken. Vooralsnog zou zij alleen zaterdag er ook nog zijn. Ze was wel positief, met name de hygiëne was ok. Ik vroeg haar daarom maar vaker te komen, maar daar kon ze nog niet op antwoorden. Ik merkte wel dat ze die avond enorm geliefd was, want als ze weer even terug was, ging ze met de volgende aan de haal.

    Over naar de laatste ervaring die dag, zijnde Nathalie uit Duitsland. Ook over haar is al veel geschreven, dus zal ik niet te veel over uitweiden. Maar ook zij kon mij bekoren. Daarnaast ook een goede pre- en aftersale. Het was een succesvolle avond. Inmiddels werd het weer wat rustiger en nadat de overgebleven dvp, bardames en ijsberen het eindlied hadden gezongen was het tijd geworden om afscheid te nemen, snel de kleren weer aan te trekken en huiswaarts te keren. Het was al met al een geweldige dag geworden, wie had dat van tevoren gedacht.

  12. #37
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard zaterdag 13/10/07

    Zaterdag onverwacht naar Gt gereden. Rond 16u toegekomen , er was nog één plaatsje op de parking van de bouwmarkt. Het was dus pokke druk. Had de indruk dat er niet zoveel dames waren, wel veel ijsberen . Gelukkig was het buiten lekker weer zodat ik af en toe wat frisse lucht kon nemen. Tja, als niet roker kan het binnen wel eens vervelend zijn. Het eten blijft toch ook nog een min punt. Verder alles ok.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  13. #38
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Zaterdag GT

    Ik was afgelopen zaterdag ook nog even in GT van rond 2 tot 4 uur 'smiddags. Ik kon niets interessants vinden en ben maar doorgereden naar Happy Garden!!
    angryfire
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 oktober 2007 om 20:07

  14. #39
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.555 in 8.579 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr rocky Bekijk bericht
    Ik was afgelopen zaterdag ook nog even in GT van rond 2 tot 4 uur 'smiddags. Ik kon niets interessants vinden en ben maar doorgereden naar Happy Garden!!
    angryfire
    Ok en toen dacht ik dat er wel wat zou komen over de PHG

    :wink:


    PS Antwoord graag bij Populaire Horny Gebeurtenissen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #40
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr rocky Bekijk bericht
    Ik was afgelopen zaterdag ook nog even in GT van rond 2 tot 4 uur 'smiddags. Ik kon niets interessants vinden en ben maar doorgereden naar Happy Garden!!
    angryfire
    Je had beter moeten zoeken, hertjes slapen tussen de struikjes:thefinger

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  16. #41
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard GT, dinsdag 16 oktober

    Er was een tijd dat ik mij niet kon voorstellen dat ik een week niet in GT zou komen. In de praktijk gebeurde dat natuurlijk wel eens dat ik een keertje moest overslaan maar dat was toch eerder uitzondering dan regel. Nu was het echter al weer 6 weken geleden dat ik voor het laatst het hekwerk bij GT achter mij gesloten had . De omstandigheden hadden mij daartoe gedwongen. Niets ernstigs en niets spectaculairs trouwens. Hierdoor was een soort van bezinning ontstaan. Na die 6 weken begreep ik eigenlijk niet goed waarom ik nu zo nodig altijd zo’n eind moest rijden voor mijn vertier. Een paar maanden geleden was het de gewoonste zaak van de wereld, nu kwam het een beetje raar over.
    Ik had echter een afspraak gemaakt om weer eens langs te komen en ik besloot mij eens een keer, bij wijze van uitzondering, mij aan mijn woord te houden. Zo kon het zijn dat ik afgelopen dinsdag, 16 oktober, in de loop van de middag de grens met Duitsland passeerde.

    Toch zou ik niet gelijk naar GT rijden. Er is meer dan GT alleen in Duitsland, al is het voor mij altijd daar wel aan GT gerelateerd. Om 18.00u. besloten wij eens een kijkje te gaan nemen in die “saunaclub”. Eerst de ene en 5 minuten later ikke. Eerlijk gezegd was het een klein beetje onwennig. Ik stapte binnen en merkte dat er nog niet veel was veranderd. Automatisch werd het € 50;= - biljet uit mijn handen gegritst en voor ik het wist had ik een badjas en sleuteltje in mijn handen. Buiten had ik al gemerkt dat er veel auto’s waren. Eenmaal binnen kon ik vaststellen dat de bestuurders van al die auto’s niet bij de bouwmarkt zaten, maar in GT. Het was zowel met vrouwen als met mannen druk.
    Ik stond te wachten bij de balie en zag dames driftig en halfnaakt voorbij lopen. Het kwam allemaal ietswat gestressd over. “Doe toch rustig aan” dacht ik nog “Je bent hier voor je plezier.” Het leek wel of de dames snel liepen om zeker geen seconde van ons mannen (en ons geld) te hoeven missen.

    Ik wilde net de kleedkamer binnenlopen toen ik bijna Summer omver liep. Ik lachte en riep: “Ha Summer, wie geht’s?” Er kwam echter geen reactie of teken van herkenning. Binnen 6 weken was ik al gedumpt. Niets geen opmerking in de trant van “Zimmer, schlussel, spass machen un so weiter.” Teleurgesteld ging ik mij douchen en zag het bevallige lichaampje van Thaise Nadine voorbij huppelen. Strak in het vel zag ze er uit met haar mooie (nep)borsten. Toen begreep ik weer waarom ik altijd graag wekelijks naar GT wilde gaan. Ik zat weer op het goede spoor.

    In de bar ging ik eens rustig een kopje koffie drinken en aanschouwde al die drukke dames. Ineens stonden Mariane en Bettina uit Hongarije voor mij, samen met Ely. Zij herkenden mij wel en van ieder kreeg ik 2 zoenen op de wang. Ely fluisterde nog in mijn oor: “Hmmmm Hercules.” en ze stak haar tongetje naar mij uit. Als ze al uit was om van mij een prooi te maken dan moest ik haar teleurstellen, want ook mijn GT-vriendinnetje was gearriveerd. Alsof wij elkaar net troffen omhelsden wij elkaar. Het moet er romantisch hebben uitgezien. Guhl kwam nog even poolshoogte nemen of wij niet te ver gingen in het openbaar. Ik kon haar geruststellen. Ineens werd ik in mijn billen geknepen en een lachende Summer stond achter mij. Ze was vast jaloers door alle aandacht die ik van haar concurrenten kreeg. Berouw komt na de zonde. Aan Bettina vroeg ik nog of ze mij had vermisst. Ik geloof niet dat ik haar duidelijk kon maken wat ik bedoelde.

    Ondanks dat ik niet lang in de bar ben geweest zag ik verder nog de volgende dames: Gulcan en Lisa (beiden uitermate strak in het vel), Sandra, Magdalena, Svetlana, Chanel, Cindy, Alexandra, en nog veel meer. Maar ik mocht niet kijken naar al dat meer. Ik moest mee naar de kamer, waar ik 3 uur lang onderhanden werd genomen. Ik had er zelf voor gekozen. Tegen tienen verlieten wij uitgeput (althans ik) de kamer om nog even een pizza te eten en rustig afscheid van elkaar te nemen. Het was nog steeds druk met zowel mannen en vrouwen. Dat vond ik vreemd voor een dinsdag, vooral toen ik later deze week vernam dat het donderdag erg rustig was.

    Na de pizza’s was het tijd om te gaan. In de kleedkamer werd ik geholpen met aankleden. Iets wat veel mannen met vreemde ogen aanschouwden. Hoe traag ik mij ook aankleedde, op een gegeven moment was ik toch klaar. Klaar om te gaan. En zo liep ik na 6 weken weer de donkere nacht in om in mijn auto te stappen en weg te rijden al neuriend: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home….”

  17. #42
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LuckyP Bekijk bericht
    Dan over naar Adelle uit Tsjechie. Ik kreeg Adelle in het vizier toen ze met een vriendin van haar werd rondgeleid door GT.
    Zij vertelde mij dat ze inderdaad met een vriendin is (MILF, korte zwarte haren, volgens Adelle 'wil ze zo af en toe wat bijverdienen') en met haar zus. Die 'zus' (you'll never know) zag er ook heel erg goed uit. Mooi blondje met supermooie borsten. Heb haar naam niet gevraagd. Ik was een beetje veel gefixeerd op Adelle.

    Ik zie graag de recensie over de zus van Adelle tegemoet. En als het echt niet anders kan dan schrijf ik hem zelf wel na mijn volgende bezoek.

  18. #43
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch 20/10/07 Gt.

    Zaterdag weer eens een bezoek gebracht aan GT. Het aanbod zag er veel beter uit dan vorige zaterdag. Ongelooflijk toch hoe snel zoiets kan gaan tegenwoordig in de clubs. Het eten was dik in orde , ook werd er net voor dat de pizza kwam lekkere soep geserveerd. Verder alles naar wens. :thefinger Had een vriend van mij meegenomen , was zijn eerste maal. Hij was toch wel wat onder de indruk.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  19. #44
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Had een vriend van mij meegenomen , was zijn eerste maal. Hij was toch wel wat onder de indruk.

    Je had het natuurlijk GT al flink gepromoot bij hemWaarschijnlijk gaat deze ook weer de poort vaker open gooien:D

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  20. #45
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch Ouderwets gezellige Golden Time dag ....

    Gusto zit nu na exact één dag nog steeds met een smile op zijn gezicht en met een goed gevoel....
    Gisteren, dinsdag 23 oktober 2007, was weer eens zo een echte ouderwetse gezellige Golden Time dag.
    Hoe placht zoiets in zijn werk te gaan.
    Gusto rijdt in Venlo zo rond een uur tegen kwart vóór 3 weg van een klant. Effe de Sms-sen checken.... Bovenaan prijkt er eentje nu eens niet van die..... maar van een collega beer " ik rij nu naard'land maar weet niet waar naar toe! Help, heb je zeer goede suggestie ben zo g..l als beer" Nou , zo een alarmerende schreeuw om hulp vraagt om een antwoord. Terwijl Gusto de rotonde richting Westwaards rijdt krijgt ie de wanhopige ijsbeer aan de telefoon... Hoe het met me ging en waar ik nu was... Nou, ik rij westwaards, ben net Venlo uit en rij juist richting Duitsland uit...
    In me voelde ik een weerbarstig gevoel opkomen....Stel je voor; Het was een doordeweekse dinsdagmiddag...je bent in de buurt van Venlo en rijdt westwaards, dus de verkeerde kant op...je krijgt een bericht van een hongerige collega binnen...het zonnetje schijnt...het vorige Golden Time bezoek is al weer bijna 3 weken terug.... je bent nog uitgeput( in sexuele zin dan) van je escapades bij Jenny's partytreff afgelopen week-end.... maar je praat effe bij met collega en op een of andere manier komt GT in ons beider gedachten op en wil er blijkbaar niet meer uit... effe een oplossing vinden voor de dagindeling... Besloten om even naar huis de benodigde clubattributen, waaronder een fles massage olie , op te halen, en als de wiedeweerga rechtsomkeert mijn Party Treff Cruiser richting....Brüggen te sturen...
    Dat dat is gelukt moge blijken uit het feit dat Gusto al fris gedouched klaar stond bij het binnekomen van vriend 2Horny4u, wie het gelukt was zich los te rukken uit een oerduitse Stau....
    Zo kon het gebeuren dat er slechts één uurtje zat tussen ontvangst alarmbericht van clubmaat en binnentreden in GT. Over "gevaarlijk dichtbij bij Golden Time "gesproken, over verslaafd gesproken...maakt allemaal niks uit, grootste drijfveer was de spontaniteit waaruit dit bezoek is ontstaan en wat in meeste gevallen tot de mooiste GT bezoeken heeft mogen leiden.
    Zou dat deze keer ook zo mogen blijken???
    Het begon al héél goed. Nog druk doende onder de douche, sjonge wat een mengeling van harde, koude en warme stralen...... ziet Gusto in zijn ooghoeken alles en iedereen de ruimte binnen komen en volgt ie héél selectief het vrouwelijke gedeelte.... jaja. alles zit nog op de goede plaats.
    Komt daar een lief vrouwtje binnendartelen...zet een uitbundige stralende lieve lach op zodra ze me ziet...Gusto ziet haar dichterbij komen...is ze dat nu of is ze dat nu niet.... ja het is...nee, ..da is ze nie.... terwijl Mariann dichterbij komt ziet ie het zeker...dat is zijn Hongaarse vriendinnetje van al weer vele maanden geleden.... In het oog ...ook weer meteen in het hart...
    Het gevecht met de wamre /koude en zachte/harte douchestralen bestond ineens niet meer. Afdrogen die handel en als de wiedeweerga de bar in. Even 2Horny4u welkom heten, ..wat heb jij een smile op je gezicht staan krijg ik nog te horen en hup de bar in....
    Daar gelijk aan Mariann... even heerlijk begroeten....Wo warst du so lange...Tja.. Aber wass bist du schön heute...So Schön Mariann warst du noch niemals zufor... effe lekker geknuffeld , enkele kusjes uitgewsisseld en toen wist Gusto het zeker, Mariann was nog even lief als in juni en juli...

    Zo de stemming was gezet...
    Natuurlijk ook kennisgemaakt met de onafscheidelijke Bettina, die ook heel lekker in haar mooie vel zat. Haar mooie grote ogen lieten me geen moment twijfelen, dit wáren Bettina en Mama Mariann.
    Dit was een heerlijk weerzien en zo zou blijken een van de vele vandaag. Lekker geknuffeld uuuh gebabbeld met Mariann , lekker gepraat en haar een massage beloofd... het meisje was in de zevende hemel ...and so was I...!!!
    Pas na een lange tijd de gelegenheid genomen om samen met vriend 2Horny4u een rondje GT te maken. Da's nog een ouderwets genieten, maar het was een beetje rustig in de kino.. Er was wel een dame die wat praatjes terug als antwoord op die van mijn vriend, maar helemaal had ze het spel nog niet door...
    Dan maar weer terug, de poel des verderfs in...
    Klaus stond zich weer in het zweet te werken met een massage...Nou, dat kan ik ook, maar dan wel op een ...dame...lachte ik in mijn vuistje....
    Hoewel het aantal dames wat beperkt was ontsond er bij 2Horny4u al ras een soort Qual der Wahl probleem... met die...oh jee, en nu komt die óók nog binnen zeilen...
    Om dat allemaal aan te kunnen moesten we er enkele trio's of nog erger van maken...
    Nog maar effe wat te drinken halen om onze mind de kans te geven op andere gedachten te komen.
    Kortom te sfeer zat er lekker in en alle ingredienten waren aanwezig én beschikbaar...
    Gusto zag, in willekeurige volgorde nog vele schatjes van welleer binnekomen. Sylvia uit Ghane zag er weer beeldschoon uit en kwam heel opvallend onopvallend om een massage vragen...die ik haar beloofd heb ..en waar het niet meer van is gekomen...sorry Sylvia.... ik moet een keertje weerom komen....
    Daarna komt nog Rosa binnen, net terug uit de Dominicaanse Rep en nog hetzelfde als anders...
    Nu we toch aan de bruinere kant van ons kleurenpallet zitten. komt me daar Maja , een heerlijke negerin binnen. Maja, een dame waar Gusto elke keer weer leuk mee weet te praten..maar op de een of andere manier komt ut er nooit van... nu misschien..Maja kent Gusto al vanaf zijn eerste bezoek aan GT...Maja was zo anders als anders...heel uitbundig..heel vriendelijk..heel amusant en gewoon heerlijk eigenlijk... En ze is Afrikaans en ze lijkt best iets op ...jawel Jenny..uit Xanten.... .
    Later Maja nog even tegen het lijf gelopen toen ze lekker op de matras in de kino lag...ze had een heerlijke tijd in London erop zitten en winkelen was toch wel als de leukste activiteit bij haar bij gebleven....
    Zo kan het zo maar gebeuren dat die Hollandse euro's via dit clubje in "Brüggen uiteindelijk in London terecht komen...
    We waren héél dicht bij onze eerste sex-encounter .maar het was nog vroeg voor Gusto...
    Eenmaal terug in de bar, het was bijna etentstijd effe wat drankjes voor mijn dorstige maat en mezelf gehaald... moet toch niet zo moeilijk zijn. Even besteld aan alwéér een nieuwe thekefrau me omgedraaid en daar stopte de routine....sta je oog in oog met niemand midner dan Maria, die lieve meid uit Litouwen zoals ik haar indertijd in mijn enthousiastme heb beschreven...even heerlijk bijgepraat over van alles en nog wat, wat er zoal in de hoofdjes van de dames en ons gasten omgaat...heel leuk , maar leverde wel een wat teleurgestelde blik op van ..Mariann die ik zojuist nog een supermassage had mogen geven... Maar, Mama begrijpt de mannen wel en dus mij ook wel een beetje...
    Intussen komt niemand minder dan Doro aanlopen. Goh meid, wat heb je een mooie kapsel...hoe korte blonde haartjes in Gusto's ogen toch aantrrekkelijk kunnen zijn... Doro was het gelukt om mijn attentie te trekken en niet enkel met haar lekkere verschijning....nee,terwijl op de achtergrond een rij hongerige gasten enkel maar groeide en groeide zie ik Doro op me afkomen , effe lekker vast kussen en begroeten en dan zie ik haar met een blik kattevoer en een lepel....nou Doro, ik lees mijn recensies over GT toch aardig maar dat het eten hier aanleiding zou geven tot het aan\schaffen van blikjes kattevoer... nee, daar zakte mijn handdoek toch wat vanaf... Nee, dat was voor de poesjes buiten , die hebben ook honger en die ga ik te eten geven....
    Doro was even weg en Gusto wist dat het goed was..in welke club zie je dat dames kattevoer meenemen om enkele katjes die onze speeltuin van Golden Time muisvrij houden.... Ooohh ik hou zo van poesjes, maar dan wel van die echte Musschys( hoe schrijf je da eigenlijk??).

    Tijdens mijn massage aan Mariann zag Gusto in zijn ooghoeken dat 2horny4u met een wel heel bekend snoetje stond te flirten....was dat niet... jawel dat was Beate ..maar die ken ik toch van ...juist van vorig jaar uit die andere club...Inmiddels wist Gusto het zeker, maar zag later een mooie kans om het persoonlijk bij haar te gaan verifieren...
    Sjonge jonge, ben je de laatse 5 maanden vrijwel niet in GT geweest, voltrekt er zich hier een spontane reunie met al die dames. Mariann, pas sinds mei juni in deze GT club vroeg zich af waar Gusto ál die vrouwen van kende.. en waarom ze allemaal zo verblijd reageerden op deze hernieuwde kennismaking.. Het deed zowel de dames als Gusto duidelijk goed om ze allen nog eens te zien, spreken, voelen .,.....
    De hele dag zat er een rode draad van plezier, van genot, van waardering, van blijdschap en geluk al vanaf het prille sms-je van clubmaat 2Horny4u you tot in feite de heerlijke terugries die ietsje vóór één uur zijn aanvang vond.
    Verder waren er vele, vele nieuwe snoetjes, die ik als ik over enkele weken wéer mocht binnenlopen, wellicht niet meer zal zien.. zo snel is de omloopsnelheid tegenwoordig , is Gusto zijn ervaring.
    Opvallend veel Bulgaarse dames. een dametje noemde zich Gabi, een klein leuk Bulgaars grietje, maar om je dan Gabi te noemen... lekker gebabbeld en al gauw was ze weg om ...met de sleutel terug te komen..nou, daar was niks van afgesproken en dat heb ik haar aardig kunnen duidelijk maken.. een andere dame uit Bulgarije, mama Mariann had zo al wat uitgelegd aan me wat er zoal aan nationaliteiten rondliepm vandaag...
    Deze dame , even mee aan de praat geraakt. Nou, daar was deze zich Maria noemende dame wel voor in. Maar, de naam Maria, was dan ook de enige gelijkenis met die superlieve en heerlijke Bulgaarse Maria die Gusto eind april in Van Goch heeft mogen meemaken...
    Deze Maria was ook vlot met de sleutelvraag, iets wat Gusto niet zo kan bekoren.
    Deze Maria had verder als overeenkomst met Van Goch Maria, het naturelle uiterlijk, enkel dat deze iets meer styling héél goed zou doen. Haar praatje deed ze wonderwel goed. Hairstyling , wat make-up en wat wenkbrauwen bijwerken zou ik haar "vriendje" willen aanraden daarin te investeren alvorens haar in deze club te gaan aanbieden....Sorry, maar zo voelt t nu eenmaal...
    Een leuke meid deze Maria, maar toch deed ze Gusto's gedachten even helemaal naar Goch Maria trekken...who knows ...when???

    Mariann de massage van mijn en haar leven gegeven, wat zeg ik mogen!! geven... Wat een heerlijke dame is dit,wat een lekker ding en wat een geweldig lichaam om aan te mogen raken. Ik kan niet bepalen wie het meest heeft genoten, zij, ik of een aantal gasten uit het publiek... Gelukkig stond het geluid in de Kino redelijk gedempt. Het licht was precies goed om Mariannes heerlijke lichaam goed te belichten. Af en toe maakte ze van die wulpse lichaamsbewegingen, lekker genietend en een beetje, nou ja een beetje, teasend naar haar masseur toe..zou ie de verleiding kunnen weerstaan???.
    Mariann is één van de fijnste dames om te masseren, dat lichaam, die reacties van haar, die heerlijke huid en dan die oprechte dankbaarheid, heerlijk gewoon dat je als gast van GT nog meer mag genieten van het geven en delen van een massage dan van een half uurtje sex...
    Mariann had vandaag haar zinnen gezet op niet werken en lekker genieten..en dat hebben we gedaan... deze massage zou pas onze tweede encounter blijken...
    Eenmaal in de bar nog Alicia uit de Oekraine tegen het lijfke gelopen en effe bijgepraat over ..wat man en vrouw binnen en buiten de club zoals bezig kan houden...
    Later nog een andere Oekrainse ervaring gehad met een blonde dame, naam even kwijt Lilane of liliane... zij bood zich wel heel duidelijk aan en kon haar handjes en tongetje duidelijk niet in bedwang houden, althans niet zo goed als deze moedige Gusto....Hij had immers zijn zinnen gezet op Mariann. was dat niet duidelijk dan??
    Afijn, uiteindelijk met een paal van hier tot gunder haar zo ver gekregen dat ze toch maar even wegging. Ich muss noch überlegen...nou, dat mag je dan zonder mij doen was haar verlossende antwoord. Best goed duits sprekend voor een Oekrainse...
    Eenmaal in de bar toch effe bijpraten met die dame die Gusto nog kende van zijn beginmaanden qua wandelcarriere. Met Monica toen een hele fijne sessie gehad in een of ander blokhutje. Nu lekker gebabbeld, wat sekt gedronken, naar 2Horny4u gesignalled dat alles goed zat en met Monica op de kamer beland... Daar op zich lekkere sex gehad, alles wat je mag verwachten, maar op een of andere manier had het niet meer die impact van onze vorige encounter , nu ruim andere half jaar geleden. Was de dame anders of was deze verwende Gusto een echte verwende Gusto geworden. Het zal wel dit laatste zijn... Tegen het verstrijken van, wat ie dacht het half uur aangegeven dat ik nog een termin had en dat ik het slotaakkord graag met die dame wilde spelen... Een beetje teleurgesteld maar wel accepterend namen we afscheid van elkaar...
    Toch ..dat sex hebben met een vrouw met een tikkend klokje op de achtergrond of in je achterhoofd, da's toch wennen na bijna 5 maanden bij Jenny's party Treff.... op tijd wordt daar niet gekeen, behalve op sluitingstijd en zelfs dat is wel eens een ruim begrip.,..toch effe wennen voor Gusto, die weer terug in GT was.

    Eenmaal terug in de bar vriend 2Horny4u you nog proberen te helpen met Die Qual der Wahl, maar da was niet zo een succes..
    De rest van de avond nog heerlijk met Mariann vertoefd, in de bar, buiten onder de hete lampen en onder de wollen dekentjes, binnen op het hemelbed bij de sauna en tenslotte nog op de trappetjes bij de Kino.
    Heerlijk gepraat, echt waar, heerlijk gepraat over van alles en nog wat..
    Een dame , die als een soort Mama, als een soort moeder Theresa is voor vele andere dames die hier werken /zijn.
    Je geeft je ogen de kost, je luistert, je kijkt naar de reacties van andere dames... je krijgt er een wel héél warm gevoel bij, bij deze dame.
    Ze heeft haar hele middag en avond gegeven....waarom eigenlijk vraag je je dan af...van een kamerbezoek is het niet meer gekomen...op een gegeven moment is er zo een GFE dat je geen sex meer met elkaar hebt...wat is dat toch.
    Heb tegen enen afscheid van haar genomen en nog eens mijn woorden van die middag herhaald. "Liebe Mariann, Ich freue mich sehr dass ich dich kennengelernd habe....aber est ist Schade dass ich dich hier in ein Club kennengelernd habe... Wit hätten uns treffen sollen in ein Bar oder Kaffe oder Museum in Ungarn........"


    Met een heerlijk gevoel met gedouched, kleertjes aangetrokken en met een heerlijk gevoel afscheid genomen. De thekefrau vroeg me hoe het geweest was,..nou het antwoord was duidelijk, want Gusto mocht zowel Bettina als Mama Mariann even een heerlijke nachtzoen geven, omdat ze "héél" toevallig toch langs de theke gelopen kwamen....

    Met een smile van hier tot ginder op mijn gezicht weer in de auto gestapt,
    en met een werkelijk héérlijk gevoel huiswaarts gereden en nagenoten zoals bij meer dan 90% van mijn voorgaande GT bezoeken....
    Toch heeft Golden Time iets...
    Ik weet wat het is....tref je er bepaalde dames...dan is het top en dan is de club top.... tref je ze niet ,...of zit je zelf niet lekker in je vel dan is dezelfde club.... gewoontjes....
    "Kleren maken de man" en de "dames maken de club...."


    Gustomass heeft weer lekker mogen nagenieten tijdens het schrijven van dit weer véél te lange verhaal......


    En voor straks....welterusten en voor morgen.. gezond weer (d'r) op.



    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  21. #46
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Tjonge Gustomass dat was weer even geleden zo,n roman in GT Het is effe werk, maar dan staat er ook wat:D

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  22. #47
    Geregistreerd
    24 oktober 2007
    Last Online
    8 juli 2023 @ 17:50
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik kom ook 2 nov R EEN en ilovethaigirls kunnen we misschien ter plaatse afspreken ??
    Ik heb namelijk wel wat tips nodig

    grtz

  23. #48
    Geregistreerd
    17 mei 2006
    Last Online
    24 augustus 2013 @ 09:12
    Berichten
    56
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Woensdag 24-10

    Gisteren rond 12.00 uur in GT aangekomen. Nog weinig dames, wel al relatief veel beren. Was koud buiten dus eerst een saunarondje gemaakt om vervolgens tegen Mina aan te lopen.

    Deze mooie lange Duitse dame met Marokaanse achtergrond heeft Mink al vaak zien lopen in GT. Maar Mina is een kei in boos kijken, waardoor er altijd bij mij wat twijfel was. Na een korte wederzijdse introductie klikte het echter bijzonder goed. Ze heeft een drempel, maar als je die neemt is het een heerlijk wijf. Zeer servicegericht zonder al te profi over te komen. Mink heeft dus een heerlijk uurtje met uitstekende sex beleefd. Ze zoent heerlijk, laat zich graag likken en pijpt met veel gevoel. Was zeker niet de laatste keer met haar.

    Melissa
    De al vaak op deze site geroemde Melissa is een vriendinnetje van Mina. De dames trekken veel samen op en wisselen blijkbaar ervaringen uit. Ongeveer een uurtje na mijn sessie met Mina kwam Melissa bij mij op schoot zitten. Of Mink al weer wat power had opgebouwd na mijn stoeipartij met Mina? vroeg ze. De Poolse schone, met haar prachtige figuur en dito blonde krullen liet er geen gras over groeien en stak haar tongetje diep in mijn mond. Ik was al gauw verkocht en ook dit werd een topervaring. Waar Mina zacht en teder is, is Melissa zeer actief en uitdagend. Op de kamer aangekomen werd ik door haar letterlijk besprongen. Ze is overal voor in en laat dat ook duidelijk merken. Melissa is een teaser eerste klas, geen liefde maar rauwe sex, dat is wat deze ex-pornoster (ze vertelde mij dat ze een paar jaar geleden een aantal pornofilms heeft gemaakt), geeft. Na het wederzijdse voorspel en diverse standje is Mink heerlijk in haar heerlijke kontje gekomen. Ook Melissa gaat mij zeker vaker zien.

    Overigens heeft ze drie jaar geleden een tijdje in Amsterdam gewerkt en praat zodoende een beetje Nederlands met 020 accent, geil.

    Roxanne
    De dag afgesloten met een heerlijke pijpbeurt van Roxanne, de ‘pijpbokaal’ die ze in september op de party heeft gewonnen is terecht. Roxanne is inmiddels één van Minks vaste dates, altijd in voor een lach en een leuk gesprek.

    Kortom weer een heerlijke dag gehad, maar onderweg naar de uitgang te veel dames gezien die eigenlijk ook nog op mijn lijstje stonden zoals Maria uit Litouwen en de Iraanse Daria. Zo weinig tijd en nog zoveel te doen…

    Mink

  24. #49
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    13 oktober 2015 @ 08:14
    Berichten
    40
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    vandaag geprobeerd gt binnen te komen met een maat, het mocht niet baten, was te druk werd er ons gemeld, ja we zijn niet westers, maar ben al vaak alleen in gt geweest, eerder ook samen met een ander maat, nooit geen problemen, en dan zoiets is echt een super afknapper...
    laat aub niemand aankomen zetten met de weinige verpesten het voor de.........
    het voelde enorm shit vanmiddag.

    een gelegenheid dus om phg te leren kennen, daar letten ze er gelukkig minder strikt op heb ik de indruk...

    errrggg jammer...

  25. #50
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vaybeee Bekijk bericht
    een gelegenheid dus om phg te leren kennen, daar letten ze er gelukkig minder strikt op heb ik de indruk...
    Dat weet ik zo net nog niet. Ook daar hanteert men soms een zeer strikt beleid.

    Verandering van spijs doet eten... (en dat laatste is in PHG sowieso beter)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

Freude 468*60