Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:07
    Berichten
    5.070
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard Kerkrade, Privéhuis Yvonne, Kim

    Vandaag stond ik voor de deur in de vroege middag en ben gewoon naar binnen gestapt zonder aan te bellen want ik zag geen bel.
    Binnen een verschrikte medewandelaar aangetroffen, waarom is me niet duidelijk (misschien m'n gelijkenis met die beroemde acteur), hij liep iig meteen met een noodgang langs me naar buiten. Daarna kwam een oudere dame naar me toe gelopen (denk Yvonne), ik stelde me voor en werd met zachte drang naar de ontvangstkamer geleid. Beetje smalltalk, een bekertje gemeentepils naar binnen gewerkt en tenslotte gevraagd naar de prijzen. Ik koos voor 45 min a 90 euro (wilde wel eens onder de magische grens blijven, zeker na m'n uitspattingen in Arnhem en Ratingen).

    Zo, laat de dames maar komen zei ik tegen mevrouw Y. Waar ik dacht de keus te hebben uit 4 a 5 dames bleken het er maar 2 te zijn en tot mijn spijt spraken ze me beide niet echt aan (nou ja, de linker kon ik me nog enigszins voorstellen). Toen maar aan mevrouw Y. gezegd dat ik voor de linker dame zou gaan. Ze zei toen dat is Kim (na het voorstellen was ik de namen weer vergeten ondanks dat het er maar 2 waren) en meteen ging bij mij een lichtje branden, was dat niet een seks-beest volgens een mede-ijsbeer. Zou het dan toch nog leuk worden...

    Natuurlijk werd het dat, eerst lekker strelen, knuffelen en tongzoenen en toen ging ze mijn al opgerichte jongeheer (jaja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit) bewerken met haar mondje (ZC). Nou, je kunt veel van haar zeggen, maar niet dat ze niet kan pijpen, ik lag bijna meteen te kronkelen van genot. Dit ging zo een paar minuten verder en ik gaf aan dat ze wat rustiger aan moest doen, anders kon ik het niet meer houden. Ok jongen zei ze, laten we dan maar eens lekker gaan neuken. Zo gezegd zo gedaan, ze kwam bovenop me zitten en begon lekker te rijden, op en neer, van voren naar achter en al draaiend. Ik voelde dat dit ook niet lang zou goedgaan en vroeg of ze meer naar me toe kwam en ik het tempo zou gaan bepalen (reverse missio heet dit geloof ik). Dit ging dan ook een tijdje goed, maar ik werd zo geil van haar nabijheid en het getongzoen (en het neuken zelf natuurlijk) dat ik het tempo flink verhoogde en alle trossen losgooide. Ik moest en zou het in deze positie afmaken, wat dan ook niet lang op zich liet wachten. De ontlading was heftig en lang, voor mij de lekkerste die ik ooit heb meegemaakt (maar ja, zoveel heb ik er nu ook weer niet meegemaakt met een dame), daar kan geen zelfbevrediging tegenop.

    Nou dan, na even uitblazen en wat smalltalk met het seks-beest begonnen we na korte tijd weer met elkaar te flikflooien. Ging haar eens flink verwennen, beffen, vingeren aan de tepeltjes zuigen, je kent het wel. Ondanks mijn inzet (en wat hulp van haar) lukte het net niet om haar klaar te laten komen (of ze wilde het nog niet omdat ze het tamelijk abrupt afbrak). Hierna ontfermde ze zich weer over mijn jongeheer om te kijken of er nog leven in te bespeuren viel, ik wenste haar veel succes hierbij gezien mijn lange recuperatieperiode. Ze kreeg hem wel weer stijf, maar ondanks dat ze aan het pijpen en trekken was tot ze ons woog gebeurde er niet veel. Enigszins geagiteerd zei ze dat ik het zware werk dan maar moest doen, maar dan neukend in doggy-style. Dat klonk als muziek in mijn oren en ging flink aan de slag, heb haar zeker 5 minuten lang murw gebeukt, waarbij niet ik maar wel zij heftig klaarkwam. Jammer dat ik niet nog eens kwam, maar ik voelde tenminste dat ik aan het rammen was, er zit dus vooruitgang in. Misschien als ik wat langer de tijd had gehad was het wel gelukt, volgende keer beter dan maar. Maar genoten heb ik en hoe en daar gaat het tenslotte om.

    Tot zover dit verslag van een neukpartij op een doodnormale maandagmiddag in het Kerkraadse, waar een lange pauze tussen 2 afspraken al niet goed voor is.

    Groetjes, Uw Brad Clitt

  2. Onderstaande 8 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 7 juli 2014),foefel ( 9 juli 2014),gignnl ( 7 juli 2014),luminous (11 juli 2014),rob45 ( 7 juli 2014),savesexer ( 8 juli 2014),The Pussyhunter (29 mei 2018),Wijze grijze ( 7 juli 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:35
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    Mooi mooi mooi, dus je ziet er moeten niet veel dvp's aanwezig zijn voor een goede beurt te krijgen. En een mooie naam Brad Clitt, had ik daar maar opgekomen met zo een naam kan je eens buiten komen. Mooi mooi mooi

  4. #3
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:07
    Berichten
    5.070
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    Zo is het, maar om eerlijk te zijn had ik haar waarschijnlijk niet gekozen als er meer keus was geweest. Wil ik niet mee zeggen dat ze niet mooi is, het is gewoon niet zo mijn type, ze heeft wel een lekker figuurtje hoewel ze wat klein is (1.55).
    En mijn nickname vind ik ook wel cool, echt zo'n naam waar je mee kan aankomen in de saunaclub-cultuur, heb overigens een verre (met veel fantasie) gelijkenis met d'n echte Brad. Andere nicknames die ik voor mezelf had bedacht zijn Fuck Rogers, Han Trio, Chewbukakka, Loek Hoerenwalker.

  5. #4
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Andere nicknames die ik voor mezelf had bedacht zijn Fuck Rogers, Han Trio, Chewbukakka, Loek Hoerenwalker.
    Leuk voor een parodie op Star Wars...

    Met natuurlijk prinses Leipa en Jabba the Kut...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.

  Freude 468*60