Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Lemiers, Aspasia, Rijksweg 1, Anja

    Haarkleur/-lengte : blond, korte haaren
    Lengte dame : 160 cm
    Postuur/Cupmaat : 160 cm/ E (echt)
    Nationaliteit/Taal : poolse
    Leeftijd : 26
    Tatoeages/Piercings :-
    Service : -
    Bijzonderheden : tedere en zeer actiefe sex. Een van mijn 7 TA's
    Tijdsduur :1 uur
    Prijs :95 €
    Extra’s :-


    Was gisteren nog eens bij haar. Anja is een cadeau van de hemel. Als je Anja een beetje kennt (dit was de tweede bezoek), feeling voor haar hebt, weet wat ze lekker vindet en een groote sympathie daar is, dan wordt uit het schuchtere blondie een sex-beast, een vamp.

    Dat war een menging van 50% totaal geile sex zonder remmingen en 50% een tederheid, dat heb ik zeldom zo gezien. Wederzijds hebben we onz verwend zonder een minute pause, tederheid zonder end gegebben, gezoent, gepijpt als een wilde, gebeft, gevingert, gevrijt, gestreelt, zeer teder geneukt, lekker afgetrokken, het hele program. Allet met een superbe intensiteit. Genoet puur voor Anja en voor me.
    Voor me is Anja een van de toppers in Zuid-Limburg.

    Zonder een groote sympathie loept bij haar niet zo veel. Bij me ook niet. Het moet een beetje klicken en dit heeft het met de hamer gedoen.

    Bye de neukert.

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Bin noch mal bei ihr gewesen und wie immer war es totale Klasse. Ich verstehe nicht daß ich hier der Einzige bin, der über sie schreibt, denn zu tun hat sie genug.
    Eine Stunde aktiver und gleichzeitig zärtlicher Sex. Anja hab ich im Lauf der Zeit alle Löffelchenpositionen beigebracht die ich draufhab. Heute war große Wissensvertiefung incl. "Neukies special". Das Mädel liegt nahe an ner Wand und Du schräg daneben, beide in Löffelchenposition. Das Mädel dreht den Oberkörper zu Dir und stützt sich an der Wand ab, um die Drehung zu verstärken. So kann man angenehm im Liegen poppen und sich dabei auch noch Dauerküssen. Gleichzeitig hat Man(n) die Hände frei und kann die Dame noch was bearbeiten.

    Anja teilt sich sich mit einem GT-girlie den Platz 1 auf meiner persönlichen Hitliste.
    Für die Liebhaber großer Flugzeugmotoren ist sie die Richtige. Ihr BH ist 75D, den hat sie aus Optikgründen immer zu klein. Die Dinger sind Größe E, echt und trotzen gekonnt der Schwerkraft. Mit hübschen Nippeln.

    Behandelt sie liebevoll und zärtlich, sonst leg ich Euch übers Knie.

    cu neukie :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Anja in de herkansing

    Een ruim jaar geleden - vlak nadat 'Jonge' Laura in dienst kwam - had ik een niet geheel suksesvol samenzijn met Anja, de Poolse loodgieter waar we in Nederland allemaal zo bang voor zijn, omdat die immers voor een concurerende prijs diensten levert waar de Nederlandse loodgieters doorgaans niet aan kunnen tippen...
    Het samenzijn met Anja was destijds niet geheel suksesvol vanwege de aanwezigheid in de kamer en op bed van 'trainee' Laura en de daarbij behorende afleiding en verwarring van lieve en rondborstige Anja. Afijn - een knagend gevoel van onvoldoende uitgediepte mogelijkheden bleef Anja en mijzelf achtervolgen. Echter, door de aanwezigheid van steeds weer andere huismadelieven (ik noem slechts Claudia, Gaby, Kim) van meer dan doorsnee kwaliteit ter plekke was het niet eenvoudig in ons beider agendas een moment van genoegelijk samenzijn vast te leggen.

    Maar gisteren was het (met dank aan de afwezige Kim) dan toch eindelijk zover.
    Eerdergenoemd knagend gevoel bleek wederzijds, naar Anja mij toevertrouwde - zij was zelf ook niet gelukkig geweest met hoe het indertijd was gelopen, had het gevoel mij niet het beste van haarzelf te hebben gegeven, en had vervolgens vaak, bij het horen van mijn stem, gehoopt op een herkansing.

    Die herkansing kreeg zij, die kreeg ik, en - lieve kijkbuiskinderen - zij heeft destijds zeer zeker niet het beste van haarzelf gegeven.
    Want haar beste is meer, veel meer, heel veel meer dan ik toen kreeg voorgeschoteld.
    De verhalen van medewandelaars hierboven bevatten allemaal een kern van waarheid: Anja is de natte droom over het rondborstige buurmeisje dat onder haar enigzins doorsnee (zij het ruimschoots ronde) uiterlijk het wezen van het sexbeest vertegenwoordigt dat er slechts om vraagt om genomen te worden. En nog eens. En nog eens.
    Zij is niet de vrouw die - wanneer ik haar op straat zou tegenkomen - onmiddelijk bij mij een hormonenstorm op gang zou brengen. Maar lieve god wat wil die goedlachse meid graag sexen en verwennen en verwend worden.
    Ze zal wel remmen hebben maar die hebben in ieder geval niet gepiept, het laatste uur van haar werkdag, gisteren.

    Ze heeft mij zacht, diep en nat en zonder handjes gepijpt.
    We hebben gekust.
    Ik heb haar gebeft en gevingerd.
    We hebben elkaar geplaagd en bezweet.
    We hebben gelachen en gezucht.
    Zij heeft mij gestreeld en ik haar.
    We waren op het eind geheel ontspannen.
    Ik wil nog wel een uurtje.
    Zij is nog niet van me af.

    Na afloop heb ik gekeken hoe zij zich douchte. En dat was een fraai gezicht.
    Zelf douchte ik deze keer niet mee omdat ik - tsjaa - haar geur nog even bij me wilde houden.

    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  4. #4
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    21 september 2007 @ 15:32
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Bin heute noch mal bei dieser Rakete gewesen. Nach 4 Monaten Pause. Sie hat sich in Ihrem Verhalten ein wenig verändert. War sie früher ein sexuelles Sau-Aas, so steht sie heute anscheinend voll auf die zärtlichen Dinge.

    Total zärtlicher, liebevoller, langsamer GF6, wie er schöner kaum sein kann. Schmuseorgien ohne Ende. Kußserien vom Feinsten. Allerdings weiß sie auch daß sie sich bei mir fallen lassen kann und genießt selber.

    Anja ist ein Suchtmittel.

  5. #5
    Geregistreerd
    19 september 2006
    Last Online
    1 februari 2008 @ 08:55
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Anja op herhaling

    Niet te snel na het bezoek de boel opschrijven - dan is de perceptie immers vaak nog een beetje troebel.

    Als ik bij Anja ben geweest, is de perceptie altijd heel erg troebel.

    En zelfs nu, dagen later, ben ik niet van objectiviteit verzekerd.
    Anja, met haar doorsnee gezichtje, behoorlijk ranke lijfje en alles behalve doorsnee borstpartij... Mijn hemel wat een vrouw. Zoveel ook...

    Anja met haar pijpkunsten, met haar strelingen - vergis ik me, of is zij van overweldigende sexmachine aan het veranderen in een troetelmadelief - eentje die zowat in je wegkruipt, je zowat inslikt en je nooit meer laat gaan? Of ligt het eraan dat we elkaar inmiddels vaker hebben verwend (zoals dat dan heet)?

    Hoe dan ook - herhalingsgevaar: levensgroot!
    Laatst gewijzigd door Befke; 14 november 2006 om 18:12

  6. #6
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Waarom toch thekefrauen....

    Was gisteren even in de armen, tussen de borsten, overal eigenlijk, van Anja, de schat.

    Maar af en toe dwaalden mijn gedachten af naar Ulrike die beneden aan de bar stond te bedienen. Niet Anja's schuld. Was heel lekker - 80% Anja is altijd nog meer Anja dan de meesten van ons aankunnen :D
    Dat wou ik even zeggen.















    Needless to say: mijn dromen vannacht waren een combinatie van fantasie over Ulrike en herinnering aan mijn orgasmemanager van dienst - Anja.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  7. #7
    Geregistreerd
    19 september 2006
    Last Online
    1 februari 2008 @ 08:55
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Naar het zich laat aanzien is Anja bij Aspasia vertrokken...

    Niet leuk...

  8. #8
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    weet iemand waar deze anja gebleven is, was echt een topper en ineens was ze weg
    de hoeren lusten er wel pap van

  9. #9
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Anja heeft nu een leven, buiten ons circuit.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  10. #10
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Gelukkig voor haar, jammer voor ons. Ze zal dan wel in Polen met haar zoontje aan het genieten zijn van haar verdiende spaarcentjes.
    de hoeren lusten er wel pap van

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Living Room 468*60