Haarkleur/-lengte : Lang krullend blond haar
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : slank, C-cup (siliconen)
Nationaliteit/Taal : Belgisch, Nederlandstalig
Leeftijd :
Tatoeages/Piercings : navelpiercing, tatoe onderaan de rug
Service: pijpen en neuken MET condoom:thefinger
Voordelen: zeer knappe dame , lekkere sex , vriendelijk
Nadelen: te snel gedaan
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50€
Extra’s bij het bezoek:

Vorige week woensdag had ik nog eens zin in een wipje, en aangezien ik toch in Gent rondliep, heb ik dan maar besloten om daar eens uit te halen. Op mijn verlanglijstje stond Annalies al lang op nr 1, dus besloot ik maar om mijn paal bij haar eens boven te halen.
Ik mocht onmiddelijk naar binnen gaan, waar ik zeer vriendelijk werd verwelkomd. Aangezien het mijn eerste bezoek was (bij haar dan toch :D )heeft ze de prijzen en de service gezegd. Ik heb dan maar gekozen voor het basispakket van pijpen en neuken MC, vooral omdat ik onvoldoende geld meehad . Ik mocht mij gaan uitkleden en zij deed dat dan ook.
Eens we beide naakt op het bed lagen, is ze dan begonnen met het pijpen. Dit deed ze zeer behoorlijk, het was zelfs een van de betere pijpbeurten die ik al heb meegemaakt.
Dan maar overgegaan naar het neuken. Gekozen voor amazone als beginstandje, maar dit werd ook al het eindstandje. Als er zo'n knappe dame jouw pik zo enkele minuten aan het berijden is, dan is het moeilijk om jezelf nog verder te beheersen, maar mijn floche genoot met volle teugen .
Daarna hebben we ons terug aangekleed terwijl we nog een goeie babbel hadden en ben ik dan vertrokken.
Dit was een vrij goede ervaring, maar dan vooral door de schoonheid van de dame in kwestie. Om bij haar wat meer te bereiken, moet je toch vrij diep in de geldbeugel tasten, want ze is een zeer prijzige dame.

Greetz
een Horny LVD