Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Vera (Roemeense) (PHG)

    Naam : Vera

    Haarkleur/-lengte : Rood/blond

    Lengte dame : 1.75m

    Postuur/Cupmaat : Normaal slank, C-Cup

    Nationaliteit/Taal : Roemeense

    Leeftijd : 21

    Tatoeages/Piercings :

    Service :Goede service, aftrekken, beffen, massage, neuken, PZC

    Bijzonderheden : Komt Uurtje wel mee......
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Vera (Roemeense)

    Op een Duits forum omschreven als "ständige UEFA-cup teilnehmer", maar voor mij toch echt een "Champions League teilnehmer" met kans op een finaleplaats. We hebben het over roemeense Vera, begin 20, normaal postuur, echte C-cup borsten. Beetje donkere blik, maar ze is altijd aardig.

    Ik ben al vaker met haar op de kamer geweest, maar elke keer wordt het (nog) beter. Girlfriendexperience pur sang; stevig tongzoenen, strelen, goed en diep pijpen, uitgebreid beffen en lekker sensueel neuken.

    Al met al bijna 1 uur met haar op de kamer geweest. Ik heb me wel eens afgevraagd wat ijsberen zo lang op de kamer doen met een meid, maar nu is het mij duidelijk :D . 75 euro's wisselden van eigenaar en ze heeft elke cent ervan dubbel en dwars verdiend. Voor mij de een van de beste meiden in PHG. Ook na afloop nog steeds oogcontact, lachjes.

    We zagen haar nog even bij het omkleden voordat we naar huis gingen en ze nam nog even de moeite om gedag en goede reis te wensen. Klasse! Niet iedereen doet dat..

    Rond de feestdagen is Vera niet in PHG aanwezig, maar ongetwijfeld begin januari wel weer.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  3. #3
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Inderdaad een geweldige meid deze Vera. Heb ook een aantal malen van haar genoten tussen mijn kloten..............................

    Ook weer eens een meid, die echte tieten heeft en lief en zachtaardig is en die werkelijk geniet van sex!!!!!!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  4. #4
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard de Roemeense Vera

    Gisterenavond, uiteindelijk besloten om maar weer eens met Vera mee te gaan. Werkelijk een fantastische vrouw, ze zoent heel lekker, pijpen doet ze met veel gevoel, waardoor je het gevoel hebt ieder moment vol overgave te exploderen. Neuken was ook heel erg lekker met haar. Geweldig deze Vera, heeft mijn avond enigzins weer goed gemaakt.................................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Megasessie, 01/01/06

    Op Nieuwjaarsdag in PHG, 's-avonds 'n megasessie met Vera, hele sympathieke meid met prima looks, al diverse keren gezien en gesproken. Ze is lief en attent, meldde zich inderdaad volgens afspraak bij HM. Aan de bar al 'n paar lekkere tongzoenen, dus dat zat wel goed. Op de kamer is Vera 'n zoenwonder, lang en zacht, met veel gevoel, en daar houdt HM erg van. Al snel besloten om geen ander meisje meer te zoeken, en er 'n lange sessie van te maken. Begonnen met Vera oraal te verwennen en daar de tijd voor genomen, toen ze er echt voor in de stemming kwam. Vera liet zich na 'n kwartiertje helemaal gaan; nog 'n kwartiertje later kwam ze heftig klaar. Al haar lichaamssignalen gaven aan dat dat geen fake was. HM hield er 'n vermoeide tong aan over, maar niet voor niets :p.

    Daarna de rollen omgedraaid, Vera bovenop, cocksliding met haar natte poesje over kleine HM wrijvend. Net niet geneukt, maar juist daarom zo opwindend, brrr ! Ondertussen veel tongzoenen en genoten van haar stevige borsten. Vervolgend likte Vera zich 'n weg naar beneden, gevolgd door 'n hele langdurige en goeie blowjob. Veel oogcontact, nat en langzaam, met en zonder handjes, alles dik in orde. Vera doet geen FT, maar pijpt wel lang door, lekker tegen haar flinke borsten klaargekomen .

    Daarna gepauzeerd, samen 'n peukje gerookt en wat gedronken, ondertussen wat gekletst. Verbazingwekkend snel weer op sterkte gekomen door Vera's lieve gezichtje, lekkere lichaam en natte tongzoenen. Hele bovenstaande ritueel herhaald, uiteindelijk 'n megasessie van 2,5 uur geworden en dat zegt genoeg. Vera is 'n hele lieve en geile meid; HM kan bovenstaande recensies onderschrijven .
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Op Nieuwjaarsdag in PHG, 's-avonds 'n megasessie met Vera, hele sympathieke meid met prima looks, al diverse keren gezien en gesproken. Ze is lief en attent, meldde zich inderdaad volgens afspraak bij HM. Aan de bar al 'n paar lekkere tongzoenen, dus dat zat wel goed. Op de kamer is Vera 'n zoenwonder, lang en zacht, met veel gevoel, en daar houdt HM erg van. Al snel besloten om geen ander meisje meer te zoeken, en er 'n lange sessie van te maken. Begonnen met Vera oraal te verwennen en daar de tijd voor genomen, toen ze er echt voor in de stemming kwam. Vera liet zich na 'n kwartiertje helemaal gaan; nog 'n kwartiertje later kwam ze heftig klaar. Al haar lichaamssignalen gaven aan dat dat geen fake was. HM hield er 'n vermoeide tong aan over, maar niet voor niets :p.

    Daarna de rollen omgedraaid, Vera bovenop, cocksliding met haar natte poesje over kleine HM wrijvend. Net niet geneukt, maar juist daarom zo opwindend, brrr ! Ondertussen veel tongzoenen en genoten van haar stevige borsten. Vervolgend likte Vera zich 'n weg naar beneden, gevolgd door 'n hele langdurige en goeie blowjob. Veel oogcontact, nat en langzaam, met en zonder handjes, alles dik in orde. Vera doet geen FT, maar pijpt wel lang door, lekker tegen haar flinke borsten klaargekomen .

    Daarna gepauzeerd, samen 'n peukje gerookt en wat gedronken, ondertussen wat gekletst. Verbazingwekkend snel weer op sterkte gekomen door Vera's lieve gezichtje, lekkere lichaam en natte tongzoenen. Hele bovenstaande ritueel herhaald, uiteindelijk 'n megasessie van 2,5 uur geworden en dat zegt genoeg. Vera is 'n hele lieve en geile meid; HM kan bovenstaande recensies onderschrijven .
    HM,

    hier moet ik je toch enigzins corrigeren..........................
    Vera heeft lekkere zachte c-cup tieten. Ze zijn niet stevig en ook niet flink.
    Het is idd een handje vol,dat wel ja!!

    Bij flink en stevig denk ik toch snel aan een d-cup waarbij ze ook nog eens aan de harde kant zijn.
    Zie het niet als een aanval, maar beschouw het als positieve kritiek!!

    Maar dat ze lekker is en goed is in haar vak dat is een ding dat zeker is!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  7. #7
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Oops, I did it again.....

    Na een teleurstellend bezoek aan GT toch maar weer naar Oedt getogen. Weinig publiek en ook weinig dames, maar die er waren.... Snoepjes!!

    Bij binnenkomst in de bar gelijk al tegen Vera aangelopen. Slechts 1 keer ben ik in PHG geweest zonder met Vera naar de kamer te zijn geweest en dat was dan ook nog door een misverstand. Ook deze keer weer met Vera op de kamer beland voor een uur sex van het hoog nivo; zoenen, pijpen, beffen, nogmaals diep gepijpt en tot slot heerlijk geneukt. Alles uiterst sensueel. Fantastiche meid die Vera. Een schatje en een topper! Leuk beschaafd voorkomen Ze heeft wat aandacht nodig om helemaal los te komen, maar dan gaat ze er ook helemaal voor. Ik kan me geen PHG-bezoek voorstellen zonder Vera. 100% herhalingsgevaar dus...

  8. #8
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    mooie verhalen hierboven.
    Afgelopen donderdag al reeds kennis gemaakt met Vera, al was dat wel op een vreemde manier (zie resensie Kasia). Ze staat hoog op Sonnies lijstje. Zouden we er nog aan toekomen voor Woensdag........Will be continued

  9. #9
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Vera is lekker....................

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    mooie verhalen hierboven.
    Afgelopen donderdag al reeds kennis gemaakt met Vera, al was dat wel op een vreemde manier (zie resensie Kasia). Ze staat hoog op Sonnies lijstje. Zouden we er nog aan toekomen voor Woensdag........Will be continued
    Sonny,

    ik kan je verzekeren dat je er geen spijt van zal krijgen als je Vera meeneemt op je reis in het paradijs..................................Ik denk zelfs dat je aan een halfuur tekortkomt, omdat deze vrouw werkelijk ontzettend zacht lief lekker en enorm geil is.

    Ik kan haar je zeker aanbevelen!!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    volgens mij ben jij diegene die enorm geil is rex. Vera is een enorm lieve aardige meid, een die qua persoon uitgegroeid is tot een attractieve dame die weet wat ze wilt en waarvoor ze in happy is. En geile ijsbeertjes zonder enige moeite om dr vinger kan winden (als ze dat wilt) en kan laten doen wat ze wil. Maar ik denk idd ook dat ze een goede keus is.

    :D

    PS.vera is nog nooit blond geweest. Ze verft haar haren altijd rood (bron: Vera zelf) Ik kan het me ook niet herinneren dat ze ooit een andere kleur als rood gehad heeft b.t.w......
    Laatst gewijzigd door Flipper; 12 februari 2006 om 19:11

  11. #11
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Sonny,

    ik kan je verzekeren dat je er geen spijt van zal krijgen als je Vera meeneemt op je reis in het paradijs..................................Ik denk zelfs dat je aan een halfuur tekortkomt, omdat deze vrouw werkelijk ontzettend zacht lief lekker en enorm geil is.

    Ik kan haar je zeker aanbevelen!!!!
    Oh wat spannend. Ik had al zo'n idee dat er wat achter deze dame schuilt. We hebben elkaar al redelijk vaak uitnodigend aangekeken in de wandelgangen, en de gebeurtenis in de Sauna met Kasia heeft haar al een klein beetje met Sonny Jr. kennis laten maken. Ik vind ook dat ze een prachtig mooi lichaam heeft. Ga goed komen voor woensdag (als ze er nog is, want dat weet je toch niet met de dames).

    Jullie horen het wel.

    (Toch een mooie reden om dan echt voorlopig voor de laatste keer naar Oedt af te reizen).

    BR, Sonny

  12. #12
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Vera als laatste voor Sonny

    Het zou achteraf de laatste dame voor me worden, deze Roemeense Vera.
    Vera is een hele mooie vrouw om te zien. Een uitzonderlijk mooi lichaam, en dat betekent voor Sonny dat hij graag wil masseren. Zo rond half zes op kamer 17 belandt. Dus we hadden de ruimte. Eerst Vera uitgebreid gemasseerd. Na afloop bood Vera aan voor mij hetzelfde te willen doen, ach dacht ik ,waarom ook niet. Dus werd ik me daar eens lekker verwend. Inmiddels was het al een uur later, dus werd het tijd om wat aan sex te gaan doen. Eerst lekker beetje knuffelen, lafjes tegen aanhouden etc. Het klikte buitengewoon goed met deze dame. Het tongzoenen was dan ook vurig en gewild. Dit tongzoenen toch redelijk weten vol te houden, totdat Vera het tijd vond om Jr, eens lekker te verwennen. Vera heeft Jr, heerlijk oraal verwend. Ook Vera zelf kwam aan beurt. Ze kwam heerlijk klaar op het moment dat m’n tong bijna niet meer voelde. Toen Vera weer bovenop. Het mooie van haar is dat ze je constant geil blijft aankijken in alles wat ze doet. Ze is er ook niet vies van om al lekker met haar lipjes over je paal heen te glijden. Op een gegeven moment smeekte ik om een condoom, welke deze na nog een pijpbeurt over Jr. werd geschoven. Het vervolg was een zeer geil geslachtgemeenschap. Deze dame houdt echt van N****n. Ze gaat er zo boven op zitten, dat je je paal lekker in en uit ziet schuiven, waarbij ze zich zelf in de spiegel zit te bekijken en tegelijkertijd haar zelf met haar vingers verwend. Nou, je moet van sterke huize komen, wil je dit lang vol weten te houden. Uiteindelijk in mijn favo standje (haaks liggend) het laatste schot zaad afgeschoten. RRRRRRRRR.

    Ik moet heel eerlijk zeggen, dat Vera met stip in mijn TOP5 is binnengekomen.

    Een zeer groot herhalings gevaar, al zal dat wel even duren.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 13 februari 2006 om 22:24

  13. #13
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard water geven anders gaan ze dood

    IK zal ze wel "nat" houden tot je terug bent.:D

  14. #14
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Ze was nog goed nat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    IK zal ze wel "nat" houden tot je terug bent.:D
    Een aantal weken geleden mijn trip met Vera afgesloten en gisteren tijdens mijn tussenstop de draad met haar weer opgepakt. Vera trof mij aan in het nachtcafe terwijl ik net wat asperine naar binnen aan het werken was. Ze vroeg waar ik last van had en kreeg spontaan een lekkere hoofdmassage van haar. Ik kon het dan ook niet nalaten haar een sleutel te laten halen. We hadden blokhut 29, een beetje koud, maar we hadden onszelf zo warm. Ik kan niet anders zeggen dat het weer SUPER was met Vera. Helaas vertelde Vera mij dat ze binnenkort (met een week of zo) terug gaat naar haar thuisland en dat ze nog niet wist of ze terug zou komen.

    Laten we hopen dat dit laatste niet waarheid zal worden. Ik vind Vera toch een van de toppers in PHG en ze heeft een goddelijk mooi lichaam.

    BR, Sonny

  15. #15
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard 9 maart

    Eigenlijk kan ik hier net zo goed mijn 1e recensie over Vera neerzetten, behalve dat ze nu voor mij DE topper in PHG is. Heerlijke meid, ze voelt zich ook zichtbaar beter op haar gemak in PHG, is zelfbewuster geworden.

    Ze gaat zondag 19 maart naar huis (vlgs mij de 1e keer sinds haar komst naar Oedt) en zou daar ongeveer een maand blijven, ze wist het nog niet zeker. Klonk mij als "ik kom terug" in de oren

    Het was weer een heerlijk uurtje op de kamer met Vera met heerlijk zoenen, een ouderwets goede pijpbeurt (lekker diep, lekker lang), een flinke befpartij :p en lekker sensueel neuken. Gewoonweg heerlijk!

    Vera :wink:

  16. #16
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Gisteren op het einde van de avond samen met vera genoten van een lekkere sauna. Wat is het toch een klasse dame. Eigelijk is ze een van de meiden die er in de tijd dat ze bij happy zijn alleen maar beter op geworden is. Qua kleding en haar hele stijl is het alleen maar mooier en beter geworden. Ook haar buikdansen is wel een must see, moet ik zeggen.

    Ik heb haar na al dat dansen en de sauna erna maar eens lekker lang gemasseerd. Waarna ze moest gaan slapen, want ze kon haar oogjes niet meer openhouden. Heerlijk om te zien en een lust om dat mooie lichaam te masseren.

    :teuflisch

  17. #17
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Gisteren op het einde van de avond samen met vera genoten van een lekkere sauna. Wat is het toch een klasse dame. Eigelijk is ze een van de meiden die er in de tijd dat ze bij happy zijn alleen maar beter op geworden is. Qua kleding en haar hele stijl is het alleen maar mooier en beter geworden. Ook haar buikdansen is wel een must see, moet ik zeggen.

    Ik heb haar na al dat dansen en de sauna erna maar eens lekker lang gemasseerd. Waarna ze moest gaan slapen, want ze kon haar oogjes niet meer openhouden. Heerlijk om te zien en een lust om dat mooie lichaam te masseren.

    :teuflisch
    Nu ben ik het vaak zat niet eens met me PHG broer maar in dit opzicht kan ik hem wel eens gelijk geven. Als een van de weinigen vind ik ook dat Vera zich in de tijd dat ze nu in het tuintje rondloopt zich heeft ontwikkeld als een zeer mooie en vooral ook intelligente dame.
    We praten niet zo vaak, omdat NKG dr steeds tussen zit :teuflisch , maar ze ziet er inderdaad zeer mooi uit en weet precies hoe en wat....

    En inside joke....gisteren heb ik toch erg met dr gelachen, gezeten met Aarsie en NKG in het nachtcafe vergezelde Vera ons een tijdje en was ik onder de indruk van haar uitdrukkingsvaardigheid ....en dat was dikke pret
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  18. #18
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Gisteren op het einde van de avond samen met vera genoten van een lekkere sauna. Wat is het toch een klasse dame. Eigelijk is ze een van de meiden die er in de tijd dat ze bij happy zijn alleen maar beter op geworden is. Qua kleding en haar hele stijl is het alleen maar mooier en beter geworden. Ook haar buikdansen is wel een must see, moet ik zeggen.

    Ik heb haar na al dat dansen en de sauna erna maar eens lekker lang gemasseerd. Waarna ze moest gaan slapen, want ze kon haar oogjes niet meer openhouden. Heerlijk om te zien en een lust om dat mooie lichaam te masseren.

    :teuflisch
    AGREE!!! AGREE! AGREE!!

    Donderdag zo rond 21.30 uur verscheen Vera in een rose setje met quasi doorzichtige "rok" ten tonele (op zich al spectaculair), tegen 22 uur werd er turks/ arabische muziek gespeeld (achteraf niet geheel toevallig vermoed ik) en begon Vera aan een optreden buikdansen. En hoe!

    Daarna met haar naar de kamer geweest en ik vroeg haar of ze dat (buikdansen) vaker deed... "soms" zei ze en ze vond zichzelf niet erg goed. Verder vond ze zichzelf ook niet buitengewoon mooi en/ of sexy. :D , Dennis denkt daar anders over, want Vera is 1. mooi en sexy 2. een goede buikdanseres en 3. een andere mening toegedaan over de betekenis van "soms" als ondergetekende.

    Anyway, volgende week zondag gaat ze er even tussenuit. Ik hoop dat ze vol frisse moed er weer snel mag zijn, want ik vind haar geweldig

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    24 januari 2007 @ 12:15
    Berichten
    16
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik heb het genoegen gehad om zaterdag met deze meid een stapje te mogen dansen .... Mijn persoonlijke mening is dat vera een Knappe, Welbespraakt iemand is met een heet lichaam. Ik denk dat ze erg gevoelig kan zijn en graag danst ...... Het zou zonde zijn als ze niet meer terug kwam in PHG.
    Fix u're Self Gurl, u Got a Camel toe

  20. #20
    Geregistreerd
    20 februari 2006
    Last Online
    3 september 2017 @ 07:10
    Berichten
    142
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aarsie
    Ik heb het genoegen gehad om zaterdag met deze meid een stapje te mogen dansen .... Mijn persoonlijke mening is dat vera een Knappe, Welbespraakt iemand is met een heet lichaam. Ik denk dat ze erg gevoelig kan zijn en graag danst ...... Het zou zonde zijn als ze niet meer terug kwam in PHG.
    Ik dans liever op de kamer met dit meisje. Mooi figuur en lief meisje. Hele zachte huid die ze goed verzorgd. Mooie lippen waarmee ze lekker zoent. Voor de rest heb ik goede sex met haar gehad. Heerlijk met haar onder douche gestaan na afloop.

  21. #21
    Geregistreerd
    30 maart 2006
    Last Online
    31 december 2009 @ 01:51
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ja die vera

    echt een mooie lieve en leuke vrouw
    inderdaad een heel mooi lichaam
    elke keer als ik er ben ga ik met haar de hele avond op kamer ze is gewoon geweldig
    sex met haar is ongelooflijk lekker
    en net als hier boven ze geniet er zelf ook erg veel van
    ondertussen na vele bezoeken aan haar , is ze zelfs een mee uit geweest
    ja dat was echt een feest .
    een aanrader dus ,
    ze heeft nu vakantie maar komt snel weer

  22. #22
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Vera blijft nog wel ff..................

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henri
    ja die vera

    echt een mooie lieve en leuke vrouw
    inderdaad een heel mooi lichaam
    elke keer als ik er ben ga ik met haar de hele avond op kamer ze is gewoon geweldig
    sex met haar is ongelooflijk lekker
    en net als hier boven ze geniet er zelf ook erg veel van
    ondertussen na vele bezoeken aan haar , is ze zelfs een mee uit geweest
    ja dat was echt een feest .
    een aanrader dus ,
    ze heeft nu vakantie maar komt snel weer
    Gisteren was Vera er ook en heb begrepen dat ze helemaal nog niet in Roemenië is geweest. Op de vraag wanneer ze er nu naar toe gaat, heb ik van haar nog geen helder antwoord gekregen. En dat is maar goed ook, want van mij mag ze voorlopig nog lang in Happy blijven.....................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  23. #23
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Tweede ronde met Vera weggeweest. Omdat het vrij druk was en er nauwelijks kamers en tuinhuisjes vrij waren stelde Vera voor om in de tuin de daad te verrichten. Met wat hulp van een bevriende ijsbeer een ligstoel ver achter in de tuin achter het aankomende zwembad neergezet. Vervolgens lekker met Vera bezg, kwamen ineens Nadine en Sally ons storen. Nadine: " Hallo beide es ist verboten zum ficken in Garden." Nu heet de club HAPPY GARDEN, maar ficken in die Garden is verboden??????????? Wat een blamage!! Vera kon gelukkig Nadine en Sally uitleggen dat we graag een kamer wilde. Naderhand konden Nadine en Sally de humor er ook wel weer van inzien. Nadine maakte nog een grapje dat we allebei strafgeld a raison de 25 euries moesten betalen. Mooi niet dus........................Gelukkig kwamen er vrij enkele tuinhuisjes vrij en zijn we verder gegaan in een tuinhuisje. Op een gegeven moment hoorde we wat kraken in de kamer. Vera probeerde me bang te maken door te beweren dat er een grote spin in het huisje zat. Nu ben ik normaliter niet bang voor beesten, maar spinnen vind ik toch niet zo fijn. Heb al een keer eerder meegemaakt dat ik lekker lag te rollebollen in een tuinhuisje totdat er een enorme spin ( formaat kleine vogelspin) ineens op het bed zat. Nou ik kreeg het toen aardig benauwd eerlijk gezegd. Uiteindelijk toch goed afgelopen. ( het was een van de schoenen van Vera die kraakte) Ook met Vera een fijn samen zijn gehad.

    xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #24
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Vera 9 juni 2006 (eigenlijk 10 juni in de vroege ochtend)

    Ze is er altijd, de Roemeense Vera. Sinds dat ik wandel in PHG, heb ik nog nooit een dag meegemaakt zonder Vera.
    Tja, Vera, altijd succes verzekerd. Het lijkt wel dat Vera een TUV certifictaat heeft. Gegarandeerd succes. Gisteren tegen 00:30, kwam Vera lekker tegen mij aan zitten. We hadden elkaar zeker twee maanden niet meer gezien. Gezien mijn opstandige jonge heer deze avond (zie elders waarom) had ik vandaag geen woorden nodig om op de kamer te belanden.
    Zoals altijd, perfect met Vera. Gewoon een half uurtje met haar geknald. mmmm. Heerlijk

    BR, Sonny

  25. #25
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Gezien mijn opstandige jonge heer deze avond (zie elders waarom) had ik vandaag geen woorden nodig om op de kamer te belanden.
    Zoals altijd, perfect met Vera. Gewoon een half uurtje met haar geknald. mmmm. Heerlijk

    BR, Sonny
    Ja Ja iedereen is in oranje en loopt letterlijk en figuurlijk een BLAUWTJE.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.

Babylon 468*60   Living Room 468*60