Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 38

Discussie: Mona (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Mona (Roemeense)

    Haarkleur/-lengte : zwart, schouderlengte, golvend.
    Lengte dame : ong 1.65m
    Postuur/Cupmaat : slank, B
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels goed, Duits slecht.
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : Niet gezien
    Service: PZC, NMC, zoenen, beffen. Vingeren niet. FT weet ik niet.
    Voordelen: Lief, ondeugend, sympathieke en sterke persoonlijkheid.
    Nadelen: Geen
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : EUR 50
    Extra’s bij het bezoek: Huwelijksaanzoek:D

    Mona is een nieuwe Roemeense ster van 22, naar eigen zeggen een maand in GT. Zwart haar, tussen krullen en steil in, lekker strak figuurtje, prachtige donkere ogen en lekkere zoenlippen, en daar houdt ze ook van. Spreekt slecht Duits maar goed Engels, net als ik dus . Ook met haar een heerlijk half uurtje doorgebracht. Vingeren wil ze niet, maar gebeft worden wel. Na het beffen vroeg ze of ik met haar wilde trouwen :D . De verleiding was groot...

    Haar orale kwaliteiten zijn prima, en ook de rest was erg goed. Wat is het toch met die Roemeense vrouwen? Toch echt anders dan de 'standaard' Poolse of Duitse variant. Mysterieuzer op de een of andere manier. My kind of woman, in ieder geval. 100% herhalingsgevaar.

  2. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Mona, 8 jan

    Ze was al eerder langsgelopen, en ik moest 2x kijken, is ze het nou of niet? Later bleek dat ze haar haar weer steil gemaakt had, de vorige keer was het meer golvend. Mij verwarde ze ook met een ander, ze verwachtte iets van iemand uit de haar business. Na al deze verwarring maar een hut opgezocht, en een heerlijk half uur met haar doorgebracht. Het is dat ik al redelijk moe was, anders had er wel een verlenging ingezeten. Maar goed, dat is voor de volgende keer dan. Ze is en blijft een lief schatje.

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Lächeln Mona

    Goed het laatste hoofdstukje van 7 januari, kon niet eerder schrijven was iets denk ik met de site, maar beter laat dan niet zullen we maar zeggen

    Oke, Randy tot over zijn oren verliefd , kan me er wel wat bij voorstellen. Leuk meisje om te zien en fijn mee te praten wel in het Engels, en een heerlijk ding om sex mee te hebben, heb er de zaterdagavond mee afgesloten, na een advies van een zeer bekende ijsbeer, mijn dank hier nog voor, lekker diep pijpen waarbij ze je heel ondeugend aankijkt, daarna wat standjes en in de gewone missionares houding het rubbertje volgespoten , na al het voorgaande geweld was het pijpje bij Koosje echt leeg, zal zeker nog eens herhaald worden .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Oke, Randy tot over zijn oren verliefd , kan me er wel wat bij voorstellen.
    Nou verliefd, dat niet hoor. Maar gevaarlijk is ze wel :D . Wees lief voor haar, heren.

  5. #5
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard Mona, bijna te mooi om waar te zijn.

    Alweer enige tijd geleden, maar zeker de moeite van het vertellen waard was mijn bezoekje aan Mona. Toen ik haar voor het eerst zag was ik helemaal sprakeloos, zo'n mooie verschijning; zo'n knap koppie; zo'n prachtig figuurtje! Bovendien weet dit meisje wat ze wil; she has not only a perfect body, but she also has serious brains....

    We hebben even op een van de bankjes zitten praten, maar al snel wilde ik met haar naar de kamer. Dus de sleutel maar laten halen.

    Mona weet precies wat ze moet doen om het een man naar zijn zin te maken; in een woord geweldig. In eerste instantie was ik een beetje terughoudend omdat het risico op een OF er in leek te zitten, maar niets van daarvan, gweldig! De tijd die we samen hadden vloog gewoon voorbij; Mona ik heb van je genoten en we doen het zeker binnenkort nog eens over!

    Mona vertrouwde me toe gek te zijn op juwelen en parfum

    Guana vertrouwde me toe dat ze met Mona waanzinnige triootjes kan doen

    Caligula vertrouwt erop dat dat helemaal waar is

    Caligula

  6. #6
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    De verhalen maken mij wel erg nieuwsgierig naar Mona en Guana.
    Carpe diem houdt wel lekker van triootjes met twee mooie dames!!!
    Ik zie het al helemaal voor me om lekker die twee geile meiden met mijn staafmixer te neuken.
    Zo lekker mijn zaad over hun heerlijke buikjes te spuiten.
    Dat vindt CP zo geil gezicht.
    Ik ga snel deze twee dames opzoeken om ze heerlijk met mijn geile staafmixer te laten kennis maken.

    Groeten CP
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

  7. #7
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard !

    Een uitzonderlijke schoonheid die mij iets te veel professionaliteit uitstraalt, maar wel het citaat van de week produceerde: “I’m not nice to men, I’m polite”.

  8. #8
    Geregistreerd
    11 januari 2006
    Last Online
    22 augustus 2008 @ 09:34
    Berichten
    23
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Was gisteren met een voortreffelijke Frankfurt-kenner in GoldenTime , Vandaar haar professionaliteit. Haar vriendin Juana is meer een poesje - kon haar gisteren niet te pakken krijgen .... miauw .... grrrrr .....
    Laatst gewijzigd door neukie; 16 februari 2006 om 17:40

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Ze doet dus niet aan FT.
    Volgens http://www.rheinforum.com

    Nach einer Weile entdeckte ich Mona, ebenfalls aus Rumänien. Sie ist Anfang 20, dunkle Haare, ca. 162 cm, niedliche A-Cups.
    Sie trägt meistens kein Oberteil. Da ich mir ihr schon ein paar schöne Begegnungen hatte, wußte ich, dass ich jetzt nicht enttäuscht werde.
    Sie kam auch gleich zu mir auf das Sofa und kuchelte sich in meinen Arm.
    Nachdem wir uns unterhalten hatten, forderte ich sie auf einen Schlüssel zu holen und dann ab aufs Zimmer. Wir hatten Glück und hatten eines mit mehreren Spiegeln. Mona steht darauf!!!!!!
    Wir liessen uns aufs Bett fallen und Mona begann auch sofort mit schönen ZK und weiter hinunter bis zum kleinen Lion. Sie macht auch ein gutes F, schön tief und variiert das Tempo. Dann Conti drauf und schön im Doggy weiter, so dass wir uns in den Spiegeln beobachten konnten. Mona schaute mir dabei über den Spiegel immer in die Augen. Einfach Geil ihr kleiner fester Po.
    Dann Conti wieder abgezogen und ein toller blowjob in 69 bis zum Ende. Sie macht jedoch kein FT; ist für mich auch nicht wichtig.
    Dann noch schön gekuschelt und getratscht.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    19 juli 2013 @ 11:28
    Berichten
    71
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Mona

    +++Een uitzonderlijke schoonheid die mij iets te veel professionaliteit uitstraalt, maar wel het citaat van de week produceerde: “I’m not nice to men, I’m polite”.+++

    .. ja, sehr hübsches Mädchen, aber für mich auch eine Spur zu professionell. Alles in allem sehr abspritzorientiert, ohne viele eigene Emotionen, für mich kein GF-6, und die letzten 10 Minuten mit Reden über die Kolleginnen
    verbracht; - und das war alles andere als +++I’m polite+++:D

    Naja, vielleicht war ihr auch nur eine Laus über die Leber gelaufen..

    Grüße, newcomer

  11. #11
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    20 juni 2011 @ 18:14
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo newcomer,

    Hab sie ganz anders erlebt. Aber ich denke, je nachdem wann du sie erwischt hast, kann das schon möglich sein.
    Wann hast Du sie das letzte Mal gesehen ?

    Gruß
    R.H.

  12. #12
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Mona

    Mijn eerste verzetje was de Roemeense Mona, ik had haar beloofd de laatste keer dat als ze er weer zou zijn als ik in GT was ik zeker met haar de kamer nog eens zou opzoeken. Wel dat was ze dus niet vergeten , ik denk ook aan het feit dat het toen nog relatief rustig was, afijn wij naar de kamer en daar begon ze heerlijk te strelen en kussen, langzaam overgaand naar het betere pijpwerk, lang diep en nat. Toen ik aangaf dat ze het wat rustiger aan kon doen omdat anders bij Koosje het pijpje al snel leeg zou zijn nam ze wat gas terug en begon weer te kussen en strelen, daarna werdt het tijd om wat te gaan wippen en na wat standjes en zo de soldaarjes de vrijheid gegeven in doggystyle, was toch een prima begin van een lange zware dag :D :D .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  13. #13
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Mona, GT 13 april

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ze doet dus niet aan FT.
    Dat dacht ik tot nu toe ook. Maar gisteren toch wel...

    Ja wat kan ik nog over haar zeggen? Ze was net terug van vakantie, en rond 8u kwam ze binnenzeilen. Ik had haar al niet meer verwacht, dus dit was erg prettig. Zij vond dat ik haar eerste klant maar moest zijn, en wie ben ik dan om nee te zeggen? We moesten vanwege de drukte ruim een half uur wachten op een sleutel, nou ja, er zijn ergere zaken. En op de kamer hebben we weer een uur lang een feestje gebouwd. Het wordt elke keer leuker met Mona, gevaarlijke dame hoor .

    Voor de fans: de komende 4 maanden zal ze in GT blijven.

  14. #14
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Mona

    Over Mona is eigenlijk alles al gezegd en geschreven. Ik kan niks anders als het onderschrijven. Beste sessie van de dag en de vraag of er een herhalingsgevaar is hoef ik niet eens te stellen. Deze meid heeft het allemaal!

  15. #15
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 11 mei

    Altijd goed, en omdat we elkaar steeds beter kennen, ook steeds vertrouwder. En het verveelt nog steeds niet met haar. Integendeel. Deze keer heeft ze me helemaal gek gekregen met haar orale bezigheden. En ze wilde maar niet stoppen. Uiteindelijk om genade gesmeekt (hielp niet), dus me letterlijk losgerukt, en een Gummi omgedaan voor een ander spelletje. Na al het sexuele geweld nog lekker nagepraat en geknuffeld.

  16. #16
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Mona

    Als Mona niet bezet is dan moet je haar niet laten zitten. Wat een heerlijke combinatie van looks, brains en zeer goede sex. Een uur op de kamer met haar vliegt voorbij en je komt er gesloopt vanaf. Deze meid weet wat opbouwen van een sessie betekent. De kwalificatie TA komt haar zonder meer toe.

  17. #17
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    20 juni 2011 @ 18:14
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Thank you, Mona

    At this place and after a moment of sadness I want to say something about Mona, a small girl and a great human. Because I think she has stopped her work in Goldentime.
    In my opinion she made an excellent job, while I rarely called her full service. For me she was never a prostitute but rather a good friend in this business. I had never expect to meet such a human in a club. I be very proud to learn her know and that I was able to enjoy her near. I will really miss her in the future.
    On this way, I want to wish her all luck of the world and I think I speak for the collective little Fanclub here.

    So long Mona, take care of you!


    R.H.

  18. #18
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Frage Mona weg bij GT, maar wie weet waar Corina is??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin Hood
    At this place and after a moment of sadness I want to say something about Mona, a small girl and a great human. Because I think she has stopped her work in Goldentime.
    In my opinion she made an excellent job, while I rarely called her full service. For me she was never a prostitute but rather a good friend in this business. I had never expect to meet such a human in a club. I be very proud to learn her know and that I was able to enjoy her near. I will really miss her in the future.
    On this way, I want to wish her all luck of the world and I think I speak for the collective little Fanclub here.

    So long Mona, take care of you!


    R.H.
    Bij het lezen van dit droeve bericht komt bij Gustomass een beetje het bange vermoeden bovendrijven dat mogelijk niet alleen Mona Golden Time verlaten zou hebben. Ik heb immers Corina de laatste tijd ook al moeten missen, ik voor het laatst op 11 mei.
    Toen gaf ze aan nog zeker 3 weken in Golden Time te blijven en dan met "vakantie" naar Roemenië te gaan.
    als iemand haar de komende dagen nog zou zien, graag een berichtje, mag een Im zijn. Iemand die iets meer weet, graag even een berichtje.

    Je ziet maar, heb je bepaalde fantasieën die je met een bepaalde dame zou willen verwezenlijken, denk dan geen 2 keer na en stel niet uit tot later, want voor je het weet is het vogeltje gevlogen.......

    Gustomass wacht geduldig af op wat komen gaat.....

  19. #19
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard gehaktballen

    Hoe komt het dat als iemand die vrijwel geen recensies heeft geschreven opschrijft dat Mona is gestopt, iedereen er achteraan loopt en er vanuit gaat dat dit klopt?

    Mijn laatste nieuws is dat Mona samen met Juana (ja die is weer terug) een friettent gaan beginnen in Den Bosch met als specialiteit Roemeense gehaktballen.

    Veeg er op los Willem.

  20. #20
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard News flash!

    Meestal weet mijn broertje wel waar ie het over heeft, maar nu is ie toch echt even de weg kwijt: ze zijn namelijk gesignaleerd in Bloemendaal bij de friettent aldaar, met als specialiteit Deutsche Bratwurst!

    Altijd nog beter dan ingemetseld zitten in Amsterdam Oud-Zuid :green_smi

  21. #21
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    20 juni 2011 @ 18:14
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    They are good news for me, because I like Deutsche Bratwurst and Roemense Gehaktballen.

    @1234
    Sorry that I didn`t write so much but at first I am not a good author and the second is, that I can`t understand what you answer. I don`t speak dutch!

    greetings

    R.H.

  22. #22
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard Deutsche Bratwurst und rumänische Gehaktballen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin Hood
    They are good news for me, because I like Deutsche Bratwurst and Roemense Gehaktballen.

    @1234
    Sorry that I didn`t write so much but at first I am not a good author and the second is, that I can`t understand what you answer. I don`t speak dutch!

    greetings

    R.H.

    hallo robin,
    ich bin auch des holländischen nicht mächtig. englisch geht so. wieso schreibst du nicht in deutsch. die meisten ijsberen verstehen deutsch und antworten dir dann auch in deutsch.

    gruß vom

    rheinschwimmer
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 mei 2006 om 08:59

  23. #23
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Voor enige medewandelaars is er in de laatste weken wat onduidelijkheid opgetreden over de afwezigheid van het Roemeens naaikransje van GoldenTime w.o. Mona, Sandra en Corina.
    Ze zouden 'plotseling' verhuisd zijn naar Frankfurt. Niets daarvan, ze hebben gewoon twee weekjes vakantie genomen en kwamen gistaravond (26 mei) in het begin van de avond binnenstappen. Mooi, zo niet mooier als ooit tevoren!

    Caligula

  24. #24
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Dat hebben we geweten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula
    Voor enige medewandelaars is er in de laatste weken wat onduidelijkheid opgetreden over de afwezigheid van het Roemeens naaikransje van GoldenTime w.o. Mona, Sandra en Corina.
    Ze zouden 'plotseling' verhuisd zijn naar Frankfurt. Niets daarvan, ze hebben gewoon twee weekjes vakantie genomen en kwamen gistaravond (26 mei) in het begin van de avond binnenstappen. Mooi, zo niet mooier als ooit tevoren!

    Caligula
    Ja, Caligula,

    Dat hebben we geweten, je was daarna in de verste verte niet meer te bekennen:D

    Bedankt voor de gezellige avond, CU:wink: Sonny

  25. #25
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula
    Voor enige medewandelaars is er in de laatste weken wat onduidelijkheid opgetreden over de afwezigheid van het Roemeens naaikransje van GoldenTime w.o. Mona, Sandra en Corina.
    Ze zouden 'plotseling' verhuisd zijn naar Frankfurt. Niets daarvan, ze hebben gewoon twee weekjes vakantie genomen en kwamen gistaravond (26 mei) in het begin van de avond binnenstappen. Mooi, zo niet mooier als ooit tevoren!

    Caligula
    Dat is nog eens iets voor de goed nieuws show. Wat kan het leven toch mooi zijn. Als deze drie dametjes aan het einde van zo'n regendag het week-end zonnig komen inluiden.
    Geweldig, maar de runnersup plaatsen op mijn favorieten lijstje worden zo wel op wrede wijze verstoord. Waarom komen er zo veel mooie dames met mooie lange zwarte haren bij Golden Time en waarom hebben net dié X-factor waardoor ze voor ons zo moeilijk te weerstaan zijn.
    Keuze wordt al iets gemakkelijker als je maar niet gelijk na het ontbijt aankomt. Want als onze dametjes eenmaal één kamerbezoek achter de kiezen hebben, nou dan zie je ze de rest van dedag vaak amper meer, hooguit om even 2 glaasjes aan de bar te tappen en weer gauw naar hun hongerige en dorstige ijsbeer te stappen.

    Gustomass is dan wel niet lijfelijk aanwezig maar kan zich het tafereel op levendige wijze voorstellen...

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60