Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    10 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch GESTOPT: Rotterdam, Golden Sun International, Gerrit van de Lindestraat 28, Nina

    Sinds zaterdag werkt er een erg lekkere dame op dit adres.

    Dacht bij mezelf moet weer eens gaan buurten, dus zo gezegd, zo gedaan.

    Nina een dame van ongeveer 28 jaar, slank, buitenlandse afkomst, spreekt met een heerlijk haags accent.

    Op de kamer, erg enthousiast, geen gezeur, maar naar mijn idee, geweldig.
    Deze dame is voor mij de reden, om dit adres eens wat meer te bezoeken.


    conclusie:

    Frans m/c goed
    Neuken erg lekker (zelf initiatief wat betreft het wisselen van standjes)
    Tongzoenen ja
    Herhalingsgevaar 100%

    Naar mijn bescheiden mening een besliste aanrader
    Beter rijk geleefd, dan rijk gestorven

  2. #2
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Thai Golden Sun Gerrit v/d Lindestraat R'dam Nina

    Het is weer december, en wat gebeurd er dan meestal, jawel kerstborrels, kerstpakketten en kerstgratificatie`s enz. Wel ik ben er nu van overtuigd dat mijn werkgever het wel heel erg goed met mij voor heeft:D . Want wat is het geval na een aantal klussen te hebben uitgevoerd werd mij verzocht om naar de Gerrit v/d Lindestraat nummer 28 te komen, om een laatste klusje uit te voeren op deze dag. Daar aangekomen toch enigszins verbaasd gekeken of ik hier wel moest zijn, maar bij binnenkomst bleek dit toch echt het geval te zijn, en keek ik in het lachende gezicht van mijn opdrachtgever en na voorgesteld te zijn aan enkele lieden en jonge dames daar aanwezig, werdt mij te verstaan gegeven dat mijn kerstbonus dit jaar in natura zou worden uitbetaald .er was een hele lieve dame voor me gereserveerd met de naam Nina, een heerlijke 28 jarige getinte dame met mooie lange zwarte haren en een heerlijk lijf. Na een drankje te hebben genuttigd met haar naar de kamer geweest en samen lekker gedoucht, waar kleine Koosje al heerlijk door haar werdt verwendt terwijl ze me heerlijk zoende. Daarna moest er natuurlijk echt gewerkt worden en gelukkig wilde Nina mij met deze klus graag helpen, de pijpleiding werd door haar vakkundig doorgeblazen, terwijl ik bij haar het lek probeerde boven te krijgen, toen dat niet helemaal lukte, het maar groots aangepakt en het gaatje maar volledig gedicht, helaas na een tijdje bleek de druk dusdanig te zijn opgelopen dat het fontijntje toch tot ontlading kwam . Nadat we samen de klus hadden geklaard, hebben we nog even zitten nabeschouwen, en geevalueerd, het was een goede klus en na ons weer te hebben opgefrist nog even een afterdrankje genomen, waar mijn opdrachtgever rustig op zijn werknemer zat te wachten, kijk mijne heren bespreek dit eens met je wergever dat dit wordt opgenomen in het CAO, het zal de werkvreugde zeker te goede komen .
    Al met al voor mij een zeer prettige ervaring met niet alleen een lieve maar ook een hele mooie dame, en zo zie je maar weer het is niet altijd bij mij GT, hoop met haar zeker nog eens iets te beleven. Nina dank je wel het was perfect. . Dan mijn opdrachtgever zeker niet vergeten, dank je wel broertje het is het beste kerstgeschenk dat ik me kan herinneren:teuflisch
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  3. #3
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    10 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ook mijn laatste favorietje bij TGS is helaas alweer verdwenen.

    Shit

    Dit vind ik echt heel jammer voor mijzelf
    Beter rijk geleefd, dan rijk gestorven

  4. #4
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Unglücklich da`s pech Nina weg

    Ja, het valt allemaal niet mee broertje, zo heb je wat en zo is ze weer weg, maar houdt moed je weet nooit waar je ze weer tegen komt . Om de pijn wat te verzachten, je gaat nog met je meisje op vakantie .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.

Babylon 468*60