Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 112
  1. #76
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    -> Happy Garden

  2. #77
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Loopt nog steeds haar rondjes in Happy. Aardige en leuke meid met een degelijke service. Moet zo naar de kerst wel weer wat pondjes eraf trainen . Haar nu lichtblond gekruld.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #78
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    "Je hebt je bril niet op en de verkeerde te pakken", zei Boy69 toen ik met haar naar een kamer wandelde. Handje vastgehouden en gezellig bijgekletst met dit rolmopsje. Na wat omzwervingen weer in "Living Room" aangekomen.

  4. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (10 februari 2014)

  5. #79
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Vandaag weer in Happy.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 februari 2014)

  7. #80
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Sinds vorige week met haar vaste vriendin in de Sixsens
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  8. #81
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Sinds vorige week met haar vaste vriendin in de Sixsens
    Heb je misschien ook een naam/paspoort van deze vriendin?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #82
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    15 juni 2020 @ 23:51
    Locatie
    in een huisje aan zee
    Berichten
    72
    Discussies
    2
    Thanks
    6
    Thanked
    7 in 6 posts

    Standaard

    Anita (Bulgaars/Turks) ex-LR/GT
    Profiel staat in happy garden
    zonder radio kan ik niet leven

  10. Onderstaande leden hebben Racebeertje bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (30 april 2014)

  11. #83
    Geregistreerd
    2 februari 2006
    Last Online
    24 september 2023 @ 18:46
    Berichten
    79
    Discussies
    12
    Thanks
    6
    Thanked
    50 in 19 posts

    Standaard

    Zaterdagmiddag Zoë tegen het lijf gelopen in SS. Leuk weerzien. Ze wist me te vertellen dat het al weer lang genoeg geduurd had sinds ons laatste gezamenlijke avontuur. Bij thuiskomst heb ik kunnen terugvinden dat dit in 2010 in LR is geweest. Details herinnerde ik me niet meer, maar zij wist zich nog iets bijzonders te herinneren Hoe doen die meiden dat toch ? Of zouden ze echt minder mannen neuken dan wij vrouwen, zodat het voor hun makkelijker te onthouden is ?
    Met haar op de kamer beland en uitstekende 2uur beleefd. After sales is ook prima. Ze deed haar best nog een tweede keer te gaan kameren, maar dat is er niet meer van gekomen. Met haar uitgebreide aandacht voor mij voorkwam ze dat ik spontaan over zou schakelen op haar vriendinnetje. Maar die komt volgende week wel aan de beurt.

  12. Onderstaande 2 leden hebben fukkiedukkie bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (30 april 2014),molaar (30 april 2014)

  13. #84
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Als er iets is, is het wel dezelfde tactiek die de verschillende vrouwen toepassen. Iedere vrouw zijn tactiek. Mij herinnerde ze ook aan de sessies uit ongeveer diezelfde periode en ze vond ook dat het al veel te lang geleden was. Of heb jij hier vriendinnetjes, voegde ze er stilletjes aan toe. Ze kent me nog erg goed. (Ze doelde natuurlijk om mijn Leni-avontuurtjes toen in LR.) Mij heeft ze niet kunnen overhalen. Eerst wat pusheriger worden maar nadien "liet ze me vallen". Een sympathieke dame die wel pap lust(te) van PSE maar als je zoals ik eerder voor lolita's gaat, moest ik haar ook "laten vallen" .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #85
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Ik heb wel een zwak voor dit wijf en ik merk dat Fukkiedukkie in dezelfde vijver hengelt als ik. Ken haar ook vanaf 2009 of zoiets. Ooit zeer slecht gestart met haar wegens kapsones nadat ik haar afwees. Echter, ieder verdient een herkansing zo ook Zoë. Alleen die naam al. Kom je niet vaak tegen. Sessies werden alleen maar beter. Op een gegeven moment was ze echter verdwenen en dook ze op in "GT". Mooier, smaller, meer sexy, verleidelijker. Sprekende ogen, stralende glimlach.
    Uiteindelijk liep het in haar privéleven minder. Vervelende tegenslagen wat hier verder niet van belang is. Laat ik kort zijn: Ik had met haar te doen. Hele tijd uit het zicht verloren en ineens stond ze voor me in LR. Behoorlijk uitgedijd maar nog altijd die "Colgate" glimlach en die betoverende ogen. En aangezien stevig tot mollig mij niet deert, hebben wij de pannen van het dak geneukt. De legendarische uitspraak van Boy69 galmt tot op de dag van vandaag door mijn hoofd: "Heey BS heb je je bril niet op? Je neemt de verkeerde mee naar de kamer" Insiders weten dan dat ik die andere mollige rooie duivel aan haar lot over liet. Maar ja, die moest toch achter de bar werken ipv er voor. Zoë is een schatje als je haar kent maar geldt dat niet voor alle dames? Ik hoop van harte dat ze het wat beter gaat treffen en dat geldt eigenlijk ook voor alle dames. Ja, noem mij maar een melancholische en sentimentele flierefluiter doch af en toe maken dames wat in je los en dan wil je gewoon effe je ei kwijt. Bij deze. En Graaf Dracula lustte ook wel pap van haar ! ! !

  15. Onderstaande 9 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    amigo70 ( 3 mei 2014),Bluebear ( 1 mei 2014),Dalton ( 1 mei 2014),fukkiedukkie ( 5 mei 2014),licky luke ( 1 mei 2014),Megaboob ( 3 mei 2014),Ricardo Banana ( 1 mei 2014),sofaking ( 1 mei 2014),zwembroek ( 8 mei 2014)

  16. #86
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Ik ben niet zo'n schrijver maar deze meid krijgt van mij een 9. Heerlijke en leuke meid en supoer service op de kamer !

  17. #87
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch Zoi/Zoy (Bulgaria)


    Naam: Zoi of Zoy (of iets in die trend... Je spreekt het uit als Zowie)
    Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / Voldoende Engels
    Leeftijd : 30-35
    Haarkleur/-lengte : Rood-bruine haren (Roma-look) / Lang golvend
    Lengte dame : 1m70, maar ziet er door haar 17cm hakken heel groot uit in de bar
    Postuur/Kont/Cupmaat : Tikkeltje volslank, maar mooie rondingen en een vast velletje (op haar slappe tieten na) / Zalige kont / D-cup
    Tatoeages/Piercings : Niet opgevallen, alleszins niks dat in het oog springt
    Roken: nee
    Voordelen: GFE / Technisch zeer sterk / veel ervaring / veel aanbod en genoeg initiatief
    Nadelen: slappe tieten
    Prijs : 125/u + fooi 5€ (optie op anaal genomen)
    En de punten zijn: op uiterlijk 6.5/10 en op dienstverlening 7.8/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? Overduidelijk een GFE, maar ze heeft enorm veel PSE-stuff in de aanbieding
    Service: TZ, knuffelen, beffen, PZC, vingeren, FT, anaal...etc
    Presales:
    Gezellig samenzijn in de bar. Niet al te opdringerig, wel leuk en verleidelijk!
    De betaalde tijd:
    Sevicekanon op de kamer, maar ik hield het bij de normale dingen inzake GFE. Al heb ik haar op het einde wel in die mooie ronde reet gebuffeld.
    We begonnen met zoenen en strelen, daarna om de beurt elkander oraal verwennen. Haar pijpwerk is zeer naar behoren! Dan het neuken zelf. Dame waar ervaring in zit, zoveel is zeker. Ze heeft de moves en gaat te keer als een verliefde beest. Ze wordt ook echt nat in al haar doen. We gingen over tot doggy-style na misso en zijdelings neukwerk. Met doggy waren we nog niet zo lang bezig, toen ze opperde om ook anaal te neuken. Tja waarom niet? Ik had er wel zin in.... Tot daar dus het GFE gedeelte (hoewel ik haar anaal ook nog lief en zacht behandeld heb). Haar kut was zo nat dat ze geen glijmiddel in haar kakgat behoefde. Neen, mijn kletsnatte pik dus van haar poes naar haar endeldarm verplaatst en hij gleed er vlot in. Het stond me voor haar vrij om vervolgens in haar bek te spuiten, maar dat feest liet ik aan mij voorbij gaan. Ik genoot met volle teugen van haar nauwe kont en kwam wat later ook klaar. Het uur was niet volledig vol gemaakt, maar de resterende tijd streelde ze mijn lichaam nog wat en we over de dingen des levens.
    Aftersales:
    Altijd vriendelijk en correct wanneer we elkaar opnieuw tegenkwamen.
    Verdere opmerkingen:

    Dit mokkel draait al een hele tijd mee in de saunaclubs. PHG, LR en nog wat andere clubs. Mogelijk heb ik haar ooit eens eerder gehad, maar dat is wel lang geleden. Vanwege mijn rook fetisj heb ik niet de optimale ervaring ondergaan, want ze rookt niet. Hoe dan ook moet het gezegd zijn dat ze een ware subtopper is. De mogelijkheid tot herhaling zit er zeker in en ik durf haar praktisch bij iedereen aan te bevelen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  18. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 september 2014),egon, Dr. Rammler (22 september 2014),Oudebelg (22 september 2014),Willi69 (22 september 2014)

  19. #88
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Het stond me voor haar vrij om vervolgens in haar bek te spuiten.

    Vanwege mijn rook fetisj heb ik niet de optimale ervaring ondergaan, want ze rookt niet.
    De Smoking Fetish Lover hengelt weer eens in mijn vijver en knalt de aars van Zoë vol. De smeerlap.
    Kan niet anders zeggen dat hij een goede keuze heeft gemaakt met deze sloerie. OK, uitgedijd en hangtieten maar wat een service. En dan die altijd weer betoverende ogen. Tel daarbij op een stralend witte glimlach daar waar veel wijven wat grafzerken in hun bek hebben staan.

    Soms rookt ze een sigaretje voor de gezelligheid maar ze is inderdaad een niet-rookster. Had SFL dat geweten was zijn sessie helemaal af geweest. Trouwens vreemd dat een pervert met een rookfetish nooit sigaretten op zak heeft. Daarvoor is die armoedzaaier dan weer te zuinig.

    Tenslotte, het is deze dame. Ook in voor "Swappen" en/of "Snowballen". Dit lekkere mokkeltje zeker een keer of 10 geneukt.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...310#post325310
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...998#post367998

  20. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (22 september 2014)

  21. #89
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    naja, sie ist nun schon etwas älter und abgenutzt, stand mal auf sie als sie noch jung war und im LR hantierte, sie sass auf nem Barhocker und ich steckte einfach mein Pipiman rein haha
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  22. #90
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Vorige donderdag, op de openingsdag van Rob zijn tour, heb ik deze charmante Bulgaarse weer gestengeld. Ze heeft verdomd veel geduld moeten hebben, want een ander mokkeltje was na een wip van 2.5uren niet meer met stokken van mijn lijf te slaan. Met deze Zoë heb ik ongeveer hetzelfde gedaan zoals vorige keer. Een uurtje de kamer op, me voortreffelijk laten pijpen, vervolgens haar kletsnatte kut liggen beffen totdat ze begon te kreunen als een dekmerrie met 1000 paardenvliegen op haar kut en daarna lekker liggen neuken in 2 of 3 standjes. Wederom heerlijk in haar gat klaargekomen!

    Maak van haar paspoort maar een kopie aan, want ze blijft actief in zowel LR als SS. Dank u wel!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  23. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (20 oktober 2014)

  24. #91
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Ook deze Bulgaarse milf was wederom aanwezig in SS. Ze vertrouwde me toe dat ze nu alleen nog SS zou doen. In Living Room zal ze na een verhitte discussie met de manager niet meer terugkeren.
    Afijn, eerlijk gezegd zat ik niet op haar te wachten. In SS liepen teveel dames naar mijn smaak rond en omdat ze me tegen het stalken af, nooit alleen liet... Leek ze wel een blok aan mijn been. Afwijzen kon ik haar niet, want ze is een lieve en sympathieke dame. Toen bleek dat ze het toch niet zou opgeven en me geen seconde zou alleen laten, ben ik weer met haar naar de kamer gegaan. Na een behoorlijke discussie over 75 of 100€ per uur, besloot ik om slechts een halfuur te nemen.

    Maar ze wist me te bespelen op mijn zwakke plek en was zo sluw om me eerst een uitgebreide massage te geven van een halfuur. Wou ik nog wippen, dan moest ik toch nog een halfuur bij betalen. En ja, als een naakt wijf op je ligt met zulke kont, dan boek je dat halve uur er toch nog bij. Uiteindelijk had ik al meer dan een uur presales gehad en haar blote kut onder het kleedje heb ik ook niet echt ongemoeid gelaten. Dus na de massage beginnen we seksen. Na 2 standjes neem ik haar op z'n hondjes, maar zie ik die heerlijke kont weer glimlachen naar mij. Van mijn 2 vorige sessies weet ik dat ze anaal aanbiedt, dus ik vroeg of ik in haar kakgat binnenmocht. Geen enkel probleem voor haar. Haar kut was al nat genoeg van het neuken en ervoor ook nog een korte befbeurt. Dus haar kutgeil was meteen ook het glijmiddel. Ik stak mijn pik in haar nauwe aars en begon zachtjes te neuken. Ze knijpt haar kont een paar keer flink samen en ik knal mijn zaad meteen weg. De resterende 10minuten nog wat liggen lullen en deed ze me een verhaal van een klant die altijd een dildo in zijn reet wilde tijdens het neuken... Ik vroeg direct of het mijn vader Badslippers misschien zou geweest zijn, maar het betrof geen kale hippie... Jammer, anders had ik onze ouwe hier mooi zijn vet kunnen geven.

    Hoe dan ook heb ik toch wel een gelukzalige tijd met deze Bulgaarse gehad. Hoewel ik nu wel iets heb van dat het genoeg geweest is voor een tijdje. Ze verweet me zelf nog van in LR dat ik anders beter kon trouwen met Ella... En nu flikt zij me verdomme het zelfde in SS. Neen, het volgende rondje sla ik over. Voor de rest niets dan goeds over dit mokkel!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  25. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 december 2014),Dalton ( 8 december 2014),Kwakje ( 8 december 2014),Lekkerjong ( 8 december 2014)

  26. #92
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    De resterende 10minuten nog wat liggen lullen en deed ze me een verhaal van een klant die altijd een dildo in zijn reet wilde tijdens het neuken... Ik vroeg direct of het mijn vader Badslippers misschien zou geweest zijn, maar het betrof geen kale hippie... Jammer, anders had ik onze ouwe hier mooi zijn vet kunnen geven.
    Ha ha, dat zal Ricardo Banana wel zijn geweest als hij weer eens teveel gezopen heeft. Maak van die dildo maar een bierfles.

  27. #93
    Geregistreerd
    31 mei 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 02:50
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    241
    Thanked
    36 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ha ha, dat zal Ricardo Banana wel zijn geweest als hij weer eens teveel gezopen heeft. Maak van die dildo maar een bierfles.
    Ik denk piet plezier

  28. #94
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ha ha, dat zal Ricardo Banana wel zijn geweest als hij weer eens teveel gezopen heeft. Maak van die dildo maar een bierfles.
    of een slagroomspuit ...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  29. #95
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Nog even fatsoenlijk opschrijven (@mods, haal bericht #95 maar weg), onderstaande is betere weergave:

    In "SixSens" trof ik na een lange tijd Zoë weer eens. Wij doen altijd wel een kamer als we elkaar treffen al is dat niet vaak. Ik heb goede herinneringen aan haar en ze is altijd plezierig in de omgang geweest. Eenmaal op de kamer merkte ik toch wel dat haar service aan deflatie onderhevig is. Was ze een poos geleden nog een servicekanon met uitgebreide service, nu was het toch wat op de automatische piloot met matig TZ. Pijpen kan ze echter nog steeds goed. We waren een half uur op de kamer en liepen daarna op ons gemak naar de kleedruimte. Ik overhandigde €75. Half uur €50 + FT €25 (dacht ik). Ze meldde dat de FT nu €50 kostte. Ik protesteerde en zei dat 25 toch de gangbare prijs was. Helaas voor haar hield ze voet bij stuk.

    Ik ga haar hier niet afbranden om zo'n akkefietje. Je moet immers weten dat we altijd correct met elkaar zijn omgegaan en dat ze plezierig gezelschap was. Toch heb ik haar duidelijk gemaakt dat ze vanaf nu een klant minder heeft omdat ze me €50 voor een FT liet betalen. Jammer.

    Sent from my Lumia 930.

  30. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (15 maart 2015),licky luke (15 maart 2015),SFL (26 maart 2015)

  31. #96
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Volgens de site van SixSens ios de prijs voor FT in deze club inderdaad 50€, ze vroeg voor deze club gewoon de standaardprijs, .... tja.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  32. #97
    Geregistreerd
    8 maart 2014
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:10
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    41
    Discussies
    0
    Thanks
    83
    Thanked
    73 in 23 posts

    Standaard

    Tenlaast, de bewijs van een parallel universum is hier! Als fysicus ben ik helemaal blij! Waar find ik deze website, aub?? Onmisbar voor mijn thesis!!

  33. Onderstaande leden hebben vse bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (20 maart 2015)

  34. #98
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vse Bekijk bericht
    Tenlaast, de bewijs van een parallel universum is hier! Als fysicus ben ik helemaal blij! Waar find ik deze website, aub?? Onmisbar voor mijn thesis!!
    Inderdaad een bijzonder fenomeen, daar waar op de Sixsens website uitsluitend over toegangsprijzen wordt geschreven, worden volgens zeppos58 ook andere prijzen op de site genoemd.. Of ik zoek slecht of zeppos58 ziet zijn eigen fantasie gedachten weerspiegelt op de website..
    Het is dat ik nog altijd een zwak heb voor Kapitein Zeppos en zijn amfibie voertuig.
    Zo iemand moet wel deugen.... maar anders..!!
    En Garde

  35. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 maart 2015),Sjeufke (20 maart 2015)

  36. #99
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Nog even fatsoenlijk opschrijven (@mods, haal bericht #95 maar weg), onderstaande is betere weergave:

    In "SixSens" trof ik na een lange tijd Zoë weer eens. Wij doen altijd wel een kamer als we elkaar treffen al is dat niet vaak. Ik heb goede herinneringen aan haar en ze is altijd plezierig in de omgang geweest. Eenmaal op de kamer merkte ik toch wel dat haar service aan deflatie onderhevig is. Was ze een poos geleden nog een servicekanon met uitgebreide service, nu was het toch wat op de automatische piloot met matig TZ. Pijpen kan ze echter nog steeds goed. We waren een half uur op de kamer en liepen daarna op ons gemak naar de kleedruimte. Ik overhandigde €75. Half uur €50 + FT €25 (dacht ik). Ze meldde dat de FT nu €50 kostte. Ik protesteerde en zei dat 25 toch de gangbare prijs was. Helaas voor haar hield ze voet bij stuk.

    Ik ga haar hier niet afbranden om zo'n akkefietje. Je moet immers weten dat we altijd correct met elkaar zijn omgegaan en dat ze plezierig gezelschap was. Toch heb ik haar duidelijk gemaakt dat ze vanaf nu een klant minder heeft omdat ze me €50 voor een FT liet betalen. Jammer.

    Sent from my Lumia 930.
    Voor ouwe kletskoppen boven de 50 zal ze dubbel tarief rekenen, pappie????
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  37. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 maart 2015)

  38. #100
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Nog even fatsoenlijk opschrijven (@mods, haal bericht #95 maar weg), onderstaande is betere weergave:

    In "SixSens" trof ik na een lange tijd Zoë weer eens. Wij doen altijd wel een kamer als we elkaar treffen al is dat niet vaak. Ik heb goede herinneringen aan haar en ze is altijd plezierig in de omgang geweest. Eenmaal op de kamer merkte ik toch wel dat haar service aan deflatie onderhevig is. Was ze een poos geleden nog een servicekanon met uitgebreide service, nu was het toch wat op de automatische piloot met matig TZ. Pijpen kan ze echter nog steeds goed. We waren een half uur op de kamer en liepen daarna op ons gemak naar de kleedruimte. Ik overhandigde €75. Half uur €50 + FT €25 (dacht ik). Ze meldde dat de FT nu €50 kostte. Ik protesteerde en zei dat 25 toch de gangbare prijs was. Helaas voor haar hield ze voet bij stuk.

    Ik ga haar hier niet afbranden om zo'n akkefietje. Je moet immers weten dat we altijd correct met elkaar zijn omgegaan en dat ze plezierig gezelschap was. Toch heb ik haar duidelijk gemaakt dat ze vanaf nu een klant minder heeft omdat ze me €50 voor een FT liet betalen. Jammer.

    Sent from my Lumia 930.
    Ik heb ze zaterdag gesproken en je kunt 25 euri terug krijgen, maar ze zou er dan wel bij zeggen dat je een "Arschlog" bent.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  39. Onderstaande 2 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (30 maart 2015),Knabbel (30 maart 2015)

 

 
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.

  Diamond 468*60