Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 32 van 32

Discussie: Carmen (Hongaarse)

  1. #26
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Carmen 03/06/11

    Ze had het vrij druk vandaag. Dus even geduld moeten hebben. Voor mij werd het weer een top sessie , voorzien van genoeg variatie en standjes. Gewoonweg super.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  2. #27
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Carmen 15/08/11

    Moet eerst tweemaal kijken , want ze heeft nu zwart haar ipv blond. Is nog even wennen. Verder een blij weerzien en een zeer geslaagde sessie.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  3. #28
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Samen met Tina was Carmen de enige aanwezige DVP die optisch helemaal mijn smaak is (voor de rest waren er toch voornamelijk oudere/grotere/blonde/Duitse vrouwen, niet echt mijn ding).

    Deze Carmen heeft echter een super uitstraling, wat lolita-achtigs, maar je ziet toch ook wel dat ze meer ervaring heeft dan ze je wil doen geloven. Heerlijk lijf, leuk koppie, en op de kamer blijk pas hoe geil ze kan kijken met die oogjes van haar, en dat dat haar sterkste punt is!

    Op de bank het bekende voorspel: zoenen zacht en goed, pijpen zoals het bedoelt is: flink diep, en af en toe goed gebruik makend van ogen en tong. Op de kamer ook prima vervolg, maar zoals hier al eerder gememoreerd, iets te plichtmatig (gekreun) en onnodig gebruik glijmiddel. De sessie is verder goed, FT/MMT wordt bewust vermeden (blijkbaar helpt het niet om dit "standaard" onderdeel van de 50 euro prijs te maken.....) maar uiteindelijk prima sessie.

    Cijfer: 8

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  4. #29
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Vorige week ook oogje laten vallen op het begeerlijke lijfje van Carmen. In de zithoek boven ze daar aan het werk gezien met een landgenoot en heerlijk geil geworden van haar pijpdemo. Zijn lid verdween helemaal tot aan de wortel in haar bekje. Onmiddellijk na deze sessie haar opgepikt voor een herhaling met mezelf. Op de bank was het zoenen goed en het pijpwerk heerlijk met heel diepe momenten. Eens op de kamer ging het orale spel verder maar werd aangevuld met overdreven veel gehijg en gekreun. Op mijn likwerk werd er plichtmatig gereageerd en zonder veel emoties. Bij iedere beweging die ze maakte weer dat gezucht. Haar eerst bovenop gezet, na het aanbrengen van glijmiddel, en haar me een tijdje laten berijden. Nauw poesje maar zeer kil professioneel gedoe. Haar in doggy gezet waarbij ik in de spiegel kon zien hoe emotieloos, bijna verveelt, ze de neukpartij onderging. Daarna ze me oraal laten afmaken waarbij ze een FT/Aufnahme zorgvuldig vermeed.

    Conclusie; mooie verschijning, lekker pijpwerk, maar als 3de sessie na, Babsi en Dana, een teleurstelling.
    " A dirty mind is a joy forever"

  5. #30
    Geregistreerd
    13 augustus 2011
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:52
    Berichten
    35
    Discussies
    0
    Thanks
    21
    Thanked
    51 in 10 posts

    Standaard

    Uittreksel uit mijn hoofdbericht:

    Zimmer 1: Carmen, 30, Hongarije

    Ik was vanaf het begin van plan mijn Magda mijn eerste Zimmergang te halen, maar zij was veel te bezig met de voorbereidingen voor Mara's verjaardag-verrassing (op deze moment waren ze nog steeds vriendjes). En dan kwam Carmen in de kelder. Ik had haar nog nooit eerder in Schieferhof gezien en was absoluut gefascineerd door haar lichaam: Deze kleine, stevige tietjes, dit perfect figuur, dit onschuldige gezicht ... echt een "girl-next-door", zoals in de catalogus!

    Dus vroeg ik haar naar me toe en we babbelden kort. Maar ze lijkt een beetje verlegen (je kan haar tedere kleine stem nauwelijks horen) en haar Duits is ook niet zo goed, dus stopden wij al snel met praten en gingen over tot zoenen en - typisch voor de Hof - publiek pijpen (en dat onder de ietwat jaloerse blikken van Dana, die steeds nog ongeneukt was). Wat me het meest trof is dat Carmen een zeer fijne huid heeft, die echt bijna voelt als zijdet! Alhoewel ze toch een leeftijd heeft berijkt, die in het P6-business dan toch niet meer zooo jong is, was die teenie-illusie perfect!

    Het pijpen werd voortgezet in de kamer en hier moet ik zeggen dat Carmen het een wel fatsoenlijk deed, maar dat er dan toch geen vuurwerk kwam. Ik likte haar pussy, wat ze blijkbaar genoot ... Maar toch had ik de indruk dat ze niet wou klaarkommen en juist voor haar orgasme duwde ze mijn hoofd opzij en ging rechtop zitten. Jammer! Neuken in cowgirl-positie was helemaal oké - vooral wanneer ze haar lichaam zakken laat op de mijne (de totale GFE effect) - maar het bleef standaard en ik kwam in deze positie klaar.

    Conclusie: Het was zeker geen slecht nummertje, en je kan het absoluut in de top club standaard situeren. Maar helaas, stemde de "chemie" niet echt. Het was correct, maar niet meer. Ik denk niet dat ik haar opnieuw zal boeken.

  6. #31
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 12:25
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.110
    Thanked
    2.612 in 929 posts

    Standaard

    Carmen werkt nu in Finca.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  7. #32
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Standaard

    Carmen beoefend alweer een tijdje de "Hofstandard"... im Hof..
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  8. Onderstaande leden hebben liefhebber bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 mei 2015)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.