Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Lächeln Groningen, Nieuwstad 21, Suza

    ik zal even een berichtje schrijven over Groningen. Voor degene die mijn recensies wel eens lezen weten dat ik houd van mooie jonge meiden. In Groningen zit Suza een Tjechische van 19 jaar. Als je houd van slank maar een beetje vol in de heupen, knap gezicht, mooie volle strakke borsten (volle B) ..... mmmmm Suza is the one.

    Onverwachts ben ik nog uitgegaan met een vriend, 3 La Chouffe gedronken en ik was weer in the mood. Een beetje aangeschoten en het was een erg mooie ervaring weer. Ik heb weer intens genoten moet ik zeggen. Alles gaat safe bij Suza en geen beffen en dergelijke zaken. Maar wat een lichaam, echt heerlijk. Eerst stond ze voor mij en heb ik haar lichaam aangeraakt, gekust en bewonderd, daarna ging ze pijpen. Erg goed doet ze dat. Daarna in 2 standjes geneukt waarbij in doggy haar heupen werk in mijn ogen echt tot de mooiste behoord wat ik heb meegemaakt. Vol maar slank en strak.

    Groningem is wel duur in vergelijk met PHG maar ik ben blij dat Suza er is. Qua schoonheid in de catagorie Louisa maar ze heeft een krachtiger iets voller lichaam als Louisa, de Roemeense uit PHG. Suza heeft lang zwart enigsinds krullend haar wat ze in een staart heeft maar het haar staat strak om haar schedel gespannen. Erg mooi, naar mijn smaak dan

    Ze bleef nog even en gaat dat naar huis om de 29 December terug te komen als ik het goed begreep. Dit vertelde ze ongevraagd dus ik neem aan dat ik gezien wordt als een vaste klant. Zwarte mannen wil ze niet omdat die te groot geschapen zijn. Ze gaf de afmeting aan als een visser die opschept over zn meest recente vangst. Nee, helaas zo groot ben ik niet .....

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
    Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
    Dank u wel voor uw berichten!
    Befke
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.

  Freude 468*60