Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 178
  1. #101
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Cool Neuken met humor; Maya is weer terug

    Ik vind mezelf een redelijk honkvaste IJsbeer; ik ga uitsluitend naar SixSense en bezoek daar (bijna) altijd dezelfde meiden. Als het in Nederland toegestaan zou zijn als man met drie of vier meiden samen te wonen had van mij niemand last.
    Maya is een van de meiden die er voor mij bij horen. Het was alweer drie weken geleden dat ik haar voor het laatst aantrof. Begin mei liep ik langs de Oriëntaalse ruimte toen ze op mij riep. Dat ze bezig was met een andere IJsbeer stoorde haar totaal niet; de collega-IJsbeer vond het intermezzo ook wel leuk. Ik ging op de bank naast Maya en haar IJsbeer liggen en maakte een praatje met zowel Maya als collega-IJsbeer. We waren het erover eens dat Maya gewoon prettig gestoord is en je daarnaast ook nog eens geweldig verwennen kan.
    Toen ze met hun tweetjes (uiteindelijk) naar een kamer vertrokken wilde Maya eerst nog even weten hoe het met mijn pieterman gesteld was. Ze deed mijn badjas open en vond het nodig even aan lullemans te trekken terwijl ze liet zien dat ze behalve haar jurkje niets aanhad. Deze jongen reageerde natuurlijk direct en Maya vertrok lachend; ik heb haar die avond helaas niet meer gezien. Kort daarna is ze voor een paar weken naar haar thuisland vertrokken.

    Afgelopen woensdag liet ze weten dat ze weer aanwezig was waarbij ze zich afvroeg of ik nog steeds met een stijve paal rondliep . Zoja zou ze mij graag van het probleem (?) afhelpen; zoniet zou ze er voor kunnen zorgen dat ik over the top zou gaan. Die uitnodiging kon ik natuurlijk niet weigeren dus vrijdag op reis naar SixSense en daar uiteraard Maya getroffen. Na een praatje en wat teasen hebben we (weer eens) een kamer opgezocht. Zoals altijd was het een leuk uurtje met deze slanke neukgrage stoeipoes.
    Kameren is voor haar meer dan alleen het riedeltje pijpen, kreunen en neuken. Als ze zin heeft (meestal dus) hoort bij het kamerbezoek ook een flinke portie humor waarbij ze alles uit de kast haalt om je op het verkeerde been te zetten. Herhalingsgevaar is voor mij dan ook 200%

  2. Onderstaande 7 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 5 juli 2016),Deantje (29 mei 2016),goolfy69 (29 mei 2016),le_belge (29 mei 2016),Mr Bluenose (29 mei 2016),Sjeufke (29 mei 2016),Snor (29 mei 2016)

  3. #102
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Yep, Maya een prettig gestoorde dame met uitstekende service. De Poolse dames in Sixsens zijn sowieso goed

  4. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (29 mei 2016),Mr Bluenose (29 mei 2016)

  5. #103
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Hopelijk is ze dinsdagavond aanwezig

  6. #104
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard

    Ben nu in SS ik zal het haar zometeen vragen


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goolfy69 Bekijk bericht
    Hopelijk is ze dinsdagavond aanwezig

  7. #105
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard

    Maya is er dinsdag en ook alle andere dagen tot en met 11 juni. Have Fun !! Voor mij was het toppie vanavond

  8. Onderstaande 4 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Gluglio Gligleesias (30 mei 2016),goolfy69 (30 mei 2016),Mr Bluenose (30 mei 2016),Sjeufke (29 mei 2016)

  9. #106
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Cool De zomer uit Polen meegebracht.

    Maja is weer terug.
    Mooi bruin gekleurd en drie kilo afgevallen na twee weken afwezigheid.
    Ze heeft er weer zin in (althans in mijn beleving) en ze is nog even gek
    Na een uurtje was bij mij de pijp leeg.
    Maja maalt daar niet om en toen ik weer in de bar zat kwam ze naast me zitten en ging met haar uitgebreide verhalen die gaan over elk onderwerp dat je maar kunt verzinnen gewoon door.
    Aftersales tot in het oneindige

  10. Onderstaande 5 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 3 juli 2016),licky luke ( 3 juli 2016),Manureva ( 2 juli 2016),mechels ( 2 juli 2016),Nedlovefkk ( 5 augustus 2016)

  11. #107
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Geen idee dat daar nog 3 kilo af konden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. Onderstaande 6 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 3 juli 2016),Eddy_V ( 3 juli 2016),goolfy69 ( 3 juli 2016),Sjeng1960 ( 3 juli 2016),Sjeufke ( 3 juli 2016),sofaking ( 3 juli 2016)

  13. #108
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op 8 juli met Maya op kamer geweest.
    Ik kan maar weinig toevoegen aan mijn vorige recensie over Maya.
    Voorafgaand aan de kamer uitgebreid gepresaled. Ze lult je de oren van de kop. Ik dacht daar moet snel een leuter in die mond, anders stopt ze nooit meer met praten.
    Alle gekheid, hoe dan ook. Maya geeft perfecte service. Voor veel in. Klant is koning.! TZ, knuffelen Daty en PZC in de meest vreemde kronkels. Voor mij althans dik in orde! Daar krijg ik de tijd wel mee vol. Dan is een positie genoeg om uiteindelijk de nazaten de dood in te schieten.
    HHG absoluut!

  14. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 9 augustus 2016),biged ( 8 augustus 2016),Deantje ( 8 augustus 2016),goolfy69 ( 8 augustus 2016),licky luke ( 9 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),Sjeng1960 ( 8 augustus 2016)

  15. #109
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Unglücklich Kan ze inmiddels buikpijpen ?

    Vanmorgen kreeg ik een berichtje van Maya waarin ze schreef dat ze vanaf morgen (maandag) weer aanwezig is in SS.
    Ik weet niet of ik dit service of klantenbinding moet noemen maar ik stel het op prijs dat ik blijkbaar tot de groep behoor welke ze graag op de hoogte houd van haar beschikbaarheid.
    Omdat ik morgen toevallig vrij heb denk ik dat ik haar maar gelijk ga bezoeken.

    De vaste klanten van Maya weten dat ze behalve neuken je ook de oren van je hoofd kan lullen.
    Ik neem deze gratis service graag op de koop toe want seks zonder praatje vult weliswaar menig gaatje maar gaat ook vervelen.

    Omdat ik bij een date met Maya zowel van de seks alsook haar spraakwaterval geniet weet ik soms niet te kiezen.
    Ik denk de oplossing gevonden te hebben......
    Tijdens mijn laatste bezoek aan haar, ergens in juli, heb ik haar dan ook aangeraden een variant van het buikspreken te gaan aanleren.
    Ik noem het buikpijpen maar weet niet of er een ander woord voor bestaat.
    Het komt erop neer dat ik graag zou willen dat Maya met me spreekt terwijl ze me pijpt.

    Ben benieuwd of ze tijdens haar vakantie hierover heeft nagedacht of misschien zelfs heeft geoefend met een wortel of komkommer

    Ik houd jullie op de hoogte van haar vorderingen !!!
    Zoniet dann ga ik vanaf morgen met haar op cursus !!!!

  16. Onderstaande 6 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (18 september 2016),Eddy_V (18 september 2016),Kwakje (20 september 2016),Lekkerjong (19 september 2016),licky luke (19 september 2016),pret (18 september 2016)

  17. #110
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Reden Ze doet het nog steeds

    Ik heb Maya bezocht en moet concluderen dat ze er geen ene fuck van heeft begrepen.

    Toen ze me spotte in de bar was er net genoeg tijd voor een natte kus en een stevige greep onder mijn badjas.
    'Aha er ist noch da und er lebt' was haar mening.
    Daarna werd ik in staccato op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen in de wereld (van Maya).
    Samenvattend was alles kurva

    Na tien minuten kreeg ik eindelijk de kans Maya voor te stellen naar een kamer te gaan.
    Binnen no time was er een sleutel en bevond ik me in kamer zeven.
    Maya liet zien dat ze de kunst van het opwinden, pijpen, likken en neuken niet verleerd was en ik genoot er goed van.

    Nadat ik de heetste stoom had afgeblazen vroeg ik haar of ze inmiddels tegelijk kon pijpen en praten.
    Een pak slaag was mijn beloning.
    Haar straf was vervolgens een behoorlijk aantal inwendige stokslagen wat ze niet eens erg leek te vinden.

    Maya blijft dus honderduit vertellen als je haar treft.
    Maar daarbij word je wel heerlijk verwend.

    Volgende keer probeer ik eens te neuken met oordopjes in.
    Benieuwd of ze er iets van merkt

  18. Onderstaande 5 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (20 september 2016),Lekkerjong (21 september 2016),licky luke (21 september 2016),pret (20 september 2016),Sjeufke (20 september 2016)

  19. #111
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.690
    Discussies
    127
    Thanks
    12.017
    Thanked
    18.430 in 6.041 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeng1960 Bekijk bericht
    Volgende keer probeer ik eens te neuken met oordopjes in.
    Benieuwd of ze er iets van merkt
    Merkt ze niets van!
    Ik heb ooit in een vlaag van verstandsverbijstering afgesproken om één keer per jaar met haar te kameren.
    In het vroege voorjaar was ik de klos.. Mijn belofte had ik in 2015 nog niet nagekomen, dus was ik de klos.
    Aangezien haar uiterlijk mij eerlijk gezegd niet meer aantrekt, had ik het stoute plan opgepakt om dit op een kamer op -1 te doen, kamer 14 als ik mij niet vergis. Zodra we op de kamer gereed waren om de daad bij het woord te voegen, draaide ik het licht uit totdat het vrijwel pikdonker was. Feilloos wist zij, toch mijn pik te vinden en ze babbelde vrolijk door!
    Prima kamer en met het licht uit, ook nog best te overleven, was eerlijk gezegd hartstikke goed!
    Maar daarna heb ik haar tot nu toe weten te ontlopen voor de gedane belofte voor 2016.
    Dank voor de waarschuwing: mijn baard en snor beginnen al een serieuze vermomming te worden, op 1 oktober zal zij mij niet herkennen!
    En Garde

  20. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 september 2016)

  21. #112
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik moet nog nadenken over een vermomming. Eind dit jaar examen in de Poolse taal. Ik heb 3 leraressen. Kinga, Maya en Anna. Het spreekt voor zich dat ik de meeste woordjes (per milliseconde) leer bij Maya.........

  22. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 september 2016)

  23. #113
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Zondag 25 september een trio gedaan met Anna en Maya.
    Al direct na binnenkomst werd ik door beide dames geschaakt op het terras en werd er een trio voorgesteld.
    Op dat moment kon ik de boot nog afhouden. Echter, later in de bar werd ik opnieuw aangevallen door beiden. Zittend aan de bar in gesprek met Ohhlord wisten Maya en Anna mij over de streep te trekken door allerlei gevoelige plekjes te beroeren.


    Het was alweer lang geleden dat ik een trio had gedaan. Goede ervaringen heb ik er niet mee. Ik kan mij moeilijk concentreren met twee dames.
    Plaats delict werd de Kino! Ik moest van beide dames in het midden gaan liggen. Afwisselend blasen en tongzoenen. Mijn beste vriend had geen moeite om op sterkte te komen. Het was een leuk gezicht om beide dames aan het werk te zien. Anna en Maya doen met elkaar niets. Ten finale concentreerden beiden zich op kleine Sjeuf. Anna zoog mijn vriend compleet vacuum en Maya plopte met de appeltjes. Vanaf dat moment ging het snel en schoten mijn nazaten tegen de huig van Anna.


    Al met al een leuke ervaring. Zeker een goed trio. Snel zal ik een trio niet weer doen. Ik haal toch meer Spass uit een kamer met een dame alleen.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 september 2016),Mr Bluenose (26 september 2016)

  25. #114
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:18
    Berichten
    1.976
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    ..............................Ik kan mij moeilijk concentreren met twee dames..........................
    Dat komt dat mannen niet kunnen "multi tasken" ze kunnen geeen twee zaken gelijktijdig, 1 uitzondering waar ze zelfs 3 zaken geklijktijdig kunnen is voetbal kijken ondertussen pintjes drinken en daarbij nootjes of chips eten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    ............................ Anna en Maya doen met elkaar niets. ..............................
    Dat vind ik het beste, anders kost het u extra Euro's voor de zogenaamde "lesvbo show" waar je lichamelijk geen kloten aan hebt.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  26. Onderstaande 2 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (26 september 2016),Sjeufke (26 september 2016)

  27. #115
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Ik kan mij moeilijk concentreren met twee dames.
    Ik snap dat wel. Hij zat met de twee dames in de kino en die zitten dan natuurlijk telkens voor het beeld.
    Hij kan zich dan niet op de film concentreren, tja...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  28. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (26 september 2016)

  29. #116
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 05:55
    Berichten
    852
    Discussies
    50
    Thanks
    7.760
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Mijn eerste kamer met Maya na bijna het aansluiten op een aantal bezoeken. Aanvankelijk ze kwam en zat op de top van mij op het terras boven en sprak non-stop voor ongeveer 30 minuten. Ik wist van berichten dat een goede service biedt, zodat we gingen. Een zeer bedreven prestaties in de kamer van een ervaren professional. Goede Zoenen en BJ en niets was teveel moeite voor haar. Na ronde 1 gaf ze me een lekkere massage (terwijl nog steeds in gesprek) alvorens me weer tot leven voor een andere sessie. Ik zal na de verkoop met kleine kusjes te herhalen met dit meisje als haar service is erg goed, ze is enthousiast om te behagen, haar elke keer als we passeerden en ze is ook erg gezellig !!

    My first room with Maya after nearly connecting on a number of visits. Initially she came and sat on top of me in the upstairs terrace and talked non-stop for about 30 minutes. I knew from reports that provides a good service so off we went. A very skilled performance in the room from an experienced professional. Good Kissing and BJ and nothing too much trouble for her. After round 1 she gave me a nice massage (whilst still talking) before bringing me back to life for another session. I will repeat with this girl as her service is very good, she is keen to please, her after sales with little kisses every time we passed and she is also very sociable!!

  30. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 6 oktober 2016),goolfy69 ( 6 oktober 2016),Sjeng1960 (12 oktober 2016),Sjeufke ( 6 oktober 2016)

  31. #117
    Geregistreerd
    1 september 2016
    Last Online
    4 april 2024 @ 11:24
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    68
    Thanked
    60 in 26 posts

    Daumen hoch MAYA (poolse) MILF

    woensdag bij ss geweest daar heb ik maya al vele malen met haar voorfront voorbij gelopen .
    Vandaag dacht ik ,waarom niet,zo gezegd zo gedaan .
    MAN wat hebben wij afgezien .....pffff drijfnat het hele bed,ik had me dus flink vergist in mijn vooroordeel , Maya volgende keer Bitte wieder?

  32. Onderstaande leden hebben berend55 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeng1960 (28 oktober 2016)

  33. #118
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Berichten
    9.757
    Discussies
    307
    Thanks
    17.820
    Thanked
    11.778 in 5.134 posts

  34. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (28 oktober 2016)

  35. #119
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Toen kwam Maya de bar binnen en ging op een kruk aan de bar zitten. Ik ben gelijk opgestaan en naast haar gaan zitten. Leuk gesprekje gevoerd in het Duits. Na een 15 minuten vroeg ze of ik mee wilde gaan naar de Kino. Ik dacht, waarom niet, beetje laten presalen. Daar een bank opgezocht. De beer die naast ons lag stond gelijk op en ging de Kino uit. Een andere beer zat/lag op een bankje bij de ingang naar de film te kijken. Die beer kreeg niet veel later ook wat live beelden te zien. Normaal ben ik niet zo van het openbare. Wat zoenen en friemelen geen probleem, maar echt een deur verder is niet zo mijn ding in openbaar. Toch wist Maya me zo gerust te stellen en ze begon me hemels te tongzoenen en te pijpen in de Kino. De beer zag ik zowel naar de film als naar ons kijken.

    Het ging een tijdje door zo, maar opeens hoorde ik een heleboel beren tegelijk de trap afkomen en toen kreeg ik het toch een beetje benauwd dat er zo meteen wel eens een stuk of 10 beren de Kino in zouden komen bij een eerst rondleiding voor hen. Ik vroeg Maya dan ook gelijk om sleutel te gaan halen en op een kamer verder te gaan. Ze moest erom lachen, maar geen probleem, ze ging gelijk sleutel halen en ik snel de berenvel weer dichtknopen. Op naar de kamer en toen we de kamer in wilden gaan riep een vriendin van Maya of ze erbij moest komen. Het bleek Roemeense Delia te zijn met rood haar. Maya vroeg of ik trio wilde met haar en Delia, maar ik bedankte netjes voor de eer. Maya zei dat ze vaak met Delia triootjes deed en een goede vriendin van haar was. Dus voor de beren die Maya in trio setting willen hebben ooit, Delia schijnt dan je optie te zijn.

    Op bed ging het spel verder. Alles was heel goed en degelijk en ook heel lekker. Ze pijpte en neukte fantastisch. En dat tongzoenen: top! Ik kwam vanuit de tenen ook gigantisch klaar in good old missionaris onderwijl hevig tongzoenend met haar. Ze legde zich wel constant bij het pijpen zo neer, dat je met je handje niet bij haar flamoes kon komen. Dus vingeren werd zo beetje verijdeld. Dat was in principe het enige smetje. Verder een uiterst correcte meid, zeer goede service en ook bij afrekenen zeer correct. Ik had totaal niet op de tijd gelet en wist ook even niet of die Kino tijd wellicht ook zwaar ging meetellen. Toen ik voorzichtig bij de lockers vroeg wat de schade was zei ze gelijk: “na klar, €50,-, was denkst du denn?”. Top dus. Toch weet ik niet of ik ooit nog op herhaling ga met haar. De kans zal klein zijn vermoed ik. Service gewoon dikke voldoende en Sauna club standaard. Toch mistte ik dat ene beetje extra op de een of andere manier. Kan het niet direct pinpointen.

  36. Onderstaande 7 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 november 2016),Kwakje (16 november 2016),Manureva (12 november 2016),Mr Bluenose (13 november 2016),Sjeng1960 (16 november 2016),Sjeufke (12 november 2016),sofaking (12 november 2016)

  37. #120
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Het kleine servicekannonnetje van SS heeft me gisteren de oren van het hoof gekletst en de hersenen door de piemel naar buiten gezogen.

    Immer gerne wieder
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  38. Onderstaande 4 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 november 2016),Deantje (16 november 2016),goolfy69 (16 november 2016),Sjeufke (16 november 2016)

  39. #121
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard Altijd leuk

    Maya stelt nooit teleur. Een tijdje geleden lag ik onder en ze reed op mij als een rodeo-girl. Plots stopt ze en begint een heel verhaal te vertellen terwijl mijn leuris vol in haar poes zit.
    Er ontstond een hele discussie en (uitzondering) dacht ik met mijn hoofd en niet met mijn lul waardoor deze dreigde te verslappen.
    Maya voelde dat onmiddellijk en ik kreeg een berisping.
    Als tegenreactie heb ik haar een ferm inwendig pak slaag gegeven !


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Het kleine servicekannonnetje van SS heeft me gisteren de oren van het hoof gekletst en de hersenen door de piemel naar buiten gezogen.

  40. Onderstaande 5 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (17 november 2016),Deantje (16 november 2016),Eddy_V (17 november 2016),licky luke (17 november 2016),Sjeufke (16 november 2016)

  41. #122
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Bij mijn laatste bezoek ook Maya genomen.
    Was zeker goed maar geen GFE.
    Mooi lijfje, matig interessant gezichtje.
    Alles schoon en correct.
    Kijk op haar polscomputer tijdens de sex in plaats van naar het plafond!

    Herhaling: indien grote nood maar dan is het zeker goed.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  42. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 4 januari 2017)

  43. #123
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Gezien de lange 'droge' periode die achter mij lag, zou het niet moeilijk zijn voor de dames om mij te verleiden voor een kamer op 13 jan.
    Op voorhand niemand in gedachten. Laura wellicht, maar die was nergens te bekennen.

    Maya kwam de trap af in de bar en had mij meteen geschoten. Binnen no time zat ze naast me. Zoals bekend is Maya aan het woord en kom je er maar moeilijk tussen (in het gesprek wel te verstaan). Maya kan oraal scherp erotisch uit de hoek komen en schaamt zich er niet voor om al vast wat voorwerk te doen. Al meerdere keren met Maya gekamerd.
    Na een half uurtje togen we richting kamer 5a voor de eerste wip van 2017 die met een oerknal eindigde. Een prima kamer van een uur!

  44. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (31 januari 2017),Manureva (19 januari 2017),Mr Bluenose (17 januari 2017)

  45. #124
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Cool Maja is onderweg

    Vanmorgen kreeg ik een appje van Maja:
    Sjenkie Ich bin unterwegs !
    Ist kalt in Polen.
    Ab morgen bin Ich wieder in club.
    Brauche hitze !!!!

    Maja krijgt het steeds weer voor elkaar; soms denk ik nu even niet.
    Maar als zo'n magere bonenstaak het koud heeft vind ik dat ik haar moet opwarmen.
    Ik heb dus voor morgen een afspraakje gepland en we zullen wel zien hoe het afloopt ......

  46. Onderstaande 5 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (31 januari 2017),licky luke (31 januari 2017),Mr Bluenose (31 januari 2017),Nedlovefkk (31 januari 2017),Sjeufke (30 januari 2017)

  47. #125
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 05:55
    Berichten
    852
    Discussies
    50
    Thanks
    7.760
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Maya is boos als een doos kikkers en spreekt 100 kilometer per uur in een combinatie van Pools / Duits / Engels (voor mij toch). Ik vind haar lekker leuk en een geweldige meiden om wat kwaliteitstijd door te brengen. We hadden de vorige dag een goed lang gesprek bij mijn bezoek, toen ze graag mijn mening over Brexit en migrerende werknemers in het Verenigd Koninkrijk wilde vinden. We brachten al lang op het terras met haar video's op haar telefoon over migrerende werknemers (hoewel ik het niet veel begreep omdat mijn Pools helemaal niet goed is)! De volgende dag besloot ik dat we naar een kamer zouden gaan en na een drankje en een praatje in de bar stonden we naar boven. Mays is een uitstekende kus en haar blowjob is zeker daarboven met enkele van de betere die ik heb gehad. De sessies met haar worden nooit gehaast en ze is altijd aan het pas. Deze keer was ik ongeduldig om in de zendingspositie te rijden, maar ze had er niets aan dat ze op de top bleef totdat ze klaar was omdat ze niet wilde dat ik te vroeg klaar was! Dit kreeg me goed ontslagen en toen we de posities ruilen gaf ik alles wat ik had (ze kan het nemen en nog steeds meer kunnen nemen, ik ben er zeker van). De sessie is klaar met mij in een zweetige puinhoop en ik verliet de kamer met een meer dan tevreden grijns op mijn gezicht!

    Maya is mad as a box of frogs and speaks at 100 miles per hour in a mixture of Polish/German/English (to me anyway). I find her to be good fun and a great girls to spend some quality time with. We had a good long chat on my visit the previous day when she was keen to find out my views on Brexit and migrant workers in the UK. We spent a long time on the terrace with her showing me videos on her phone about migrant workers (even though I didn’t understand much of it as my Polish is not good at all)! The next day I decided we would go to a room and after a drink and a chat at the bar we headed upstairs. Mays is an excellent kisser and her blowjob is certainly right up there with some of the better ones that I have had. The sessions with her are never rushed and she always paces it just right. This time I was impatient to drive in the missionary position but she was having none of it saying she was staying on top until she was ready as she didn’t want me to finish too early! This got me well fired up and when we did swap positions I gave it all I had (she can take it and still can take more I am sure). The session finished with me in a sweaty mess and I left the room with a more than contented grin on my face!

  48. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (23 april 2017),Kwakje (23 april 2017),licky luke (23 april 2017),Sjeufke (23 april 2017),sofaking (23 april 2017)

 

 
Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.

Freude 468*60   Babylon 468*60