Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 178
  1. #76
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Het is hier al een weer tijdje stil rond Miss Maya en na gisterenavond verdient ze weer een plaats in de lijst van meer recente vertellingen.

    In de begindagen van haar verblijf bij SS hadden Maya en ik al eens horizontaal kennisgemaakt; we zijn in elkaar geweest op een dag dat mijn echtgenote afwezig was, zonder dat dit nu meteen aanleiding gaf tot een roman mijnerzijds.
    Lekker. Maar zonder meer. Maar dan ook zonder meer.

    Sindsdien hebben we wel regelmatig flirterig contact gehouden - wat zoentjes, gesprekjes, gefriemel, geflikflooi, en meer van die dingen. Steeds was daar echter een andere Poolse deerne die voorrang kreeg: was het niet Angela, dan wel Stella, Manuela, Monika.
    Met haar slanke lijfje, kleine tietjes, ronde kontje en vlezige poes past Maya eigenlijk goeddeels in mijn jachtgebied - bovendien is ze naast het ordinaire geweld uit Roemenië, Bulgarije en Hongarije voor mij een verademing van Noord-Oost Europese volwassen speelsheid.

    Afijn: toen ik dan gisteren tot besluit van mijn verjaardag besloot "het er maar weer eens op te wagen" en eens een gratis bezoekje te brengen, onaangekondigd, zonder vooropgezet plan, belandde ik met dit kleinood op een kamer. Trouwens een fijne kamer: 3a, helemaal boven in het oude gebouw. Alleen al vier trappen op achter dat kontje aan te mogen sukkelen is bijna 100 euro waard (eentje van de bar naar de lockers; eentje naar de theke, eentje naar de oude tussenverdieping, eentje naar de zolder - hier hoeft van mij niet onmiddellijk een eind aan te komen).

    * * *

    Revenons à nos moutons: omstreeks 21:00 ter plekke word ik welkom geheten, gefeliciteerd, en naar beneden gestuurd.
    Metamorfose, dan steeds verder, dieper afzakken: richting bar.

    Wat een teringherrie.
    Het is - met andere woorden - gezellig druk.

    Volop verveelde RoBuHo dames die het niet konden laten me van het genot van mijn koffie af te proberen te leiden.
    Verderop een clubje dansende RoBuHo dames.
    Wandelende beren.
    Er wordt - voor mijn gevoel - nogal stevig alcohol geconsumeerd door zwaargebouwde lawaaiige mannen met veel goud en strakke onderbroeken. Hmmm. Niet zo mijn ding.

    Gelukkig verschijnt vlak voordat ik me ga ergeren "Opdonder Nummer Eén" ten tonele - met een stralende glimlach, een warme hand, kleine tieten en (ik zeg het maar weer eens) vlezige (maar onzichtbare want nog bedekte) poes, ronde pronte billetjes en een kus.
    Ik ben al verkocht maar laat haar nog even spartelen

    * * *

    Eerste trap: (wat een billetjes) Naar Marokko - daar hebben we gezellig keuvelend (zij meest pratend, ik meest luisterend) wereldvrede bevorderd, ons beider families en een paar collega's besproken en gaandeweg begonnen wederzijdse strelingen de aandacht van de gesprekken af te leiden. Genoeglijk.

    Tweede trap: (wat een kontje) Sleutel halen. Nogal wat van de kamers op de eerste waren al in gebruik; boven bleek een mij nog onbekend kleinood te liggen - ruime kamer, met een raam, hoerig rood, onder de balken, grote spiegel naast het bed - just as I like them
    Onderweg snuif ik de heerlijke geur van verse Pizza op.
    Boven aangekomen stelt Maya vast dat ze de olie vergeten is - zij vertrekt, ik maak het me gemakkelijk, kijk of mijn lul goed zit en mijn haar er mee door kan. Bekijk mezelf nog eens in de spiegel - Puik!
    En nog eens.
    Nog steeds puik!

    En Maya komt binnen met olie en twee flinke stukken Pizza - die heeft niet alleen peper, maar ook ogen in haar reet - wat een schatje!

    Ik installeer me met mijn pizza, ze giet wat olie op mijn rug en slaat aan het masseren.
    Van twee kanten heerlijk: de pizza is voortreffelijk. De massage aangenaam ontspannend.

    Derde trap: (onderweg naar de eerste verdieping verstap ik me doordat ik mijn ogen niet van die heerlijk lonkende spleet kan afhouden).
    Mijn beurt - ik leg haar op haar rug en masseer haar benen, buik, tietjes, hals. Het gebabbel houdt op. De ademhaling wordt dieper.

    De ogen vallen toe. Mijn lid richt zich enthousiast op.

    "Ga jij maar eens even op je buik liggen" - zeg ik en zowaar: ze doet het.

    Hals. Schouders. Zucht.
    Rug. Langzaam. Stevig.
    Onderrug. Plagend.
    Billen. Kreun.
    Binnenkant bovenbenen. ... Bilnaad.

    Met mijn borstkas en buik over billen, onderrug. Ik zou bijna zo naar binnen floepen. Ik beheers me. Ze steunt.Terug naar boven. Een hand op haar schouders, eentje tussen haar inmiddels fabelachtige billen. Een vinger streelt haar roos. Zacht en zonder druk - die komt van haar.

    Mijn lul klopt op haar schaamlippen.

    Vierde trap: (ik kijk likkebaardend naar haar goddelijke kontje).
    Met een jasje aan, weer in positie, schuif ik hem achterlangs doortastend in een vloeiend soppende beweging tot aan de aanslag naar binnen. Houd stand. Beweeg niet. Voel haar poes zich samentrekken.
    Naar buiten - net niet helemaal. Houd stil. Ze eist me in zich en ik weiger. "Liever smeken, veel liever, slet, of ik hou ermee op." Ik ben de baas - dacht ik. Eventjes. Het is te aanlokkelijk: ik moet weer naar binnen - diep, zuigend, soppend, kloppend.

    Diep in haar weggekropen houdt mijn lul zich even koest, eist dan indringend actie - tot haar opluchting. We komen in een langzaam, melancholisch ritme. Twee vreemdelingen verbonden door een stuk uitstekend doorbloed mannenvlees.

    Dan herkennen we elkaar en neemt ons tempo toe.
    Zij - al eerder op het randje - stort neer.

    Ik gun haar even rust, herneem dan ons laatste ritme. Bouw verder op. Ga op weg naar zelfverwerkelijking - diep in haar.

    * * *

    Ik laat me uit haar glijden. Het jasje mag uit.
    Haar lippen tuiten zich om mijn eikel - haar ogen diep in de mijne, nietsziend. De mijne - het gevoel is overweldigend.
    De eikel zo gevoelig, haar lippen zo warm en zo zacht, haar mond zo heet en diep en nat. Ze streelt mijn ballen, biedt mijn mond haar kut aan.

    Een enkel likje nog en ik sterf.
    Ik kom klaar vanuit mijn ruggemerg.
    Ik kom vanuit mijn cortex.
    Ik rol vier trappen af.
    Ik kom klaar vanuit mijn ziel.

    * * *

    Ze maakt me schoon. We steken eentje op.
    Ik kijk haar licht verbaasd aan - zij mij.
    Er valt niet veel te zeggen: onze lijven hebben gesproken, namens ons. We vinden elkaar wel lekker.

    We douchen nog samen, van afrekenen kan geen sprake zijn - ik schenk haar ons sperma en wat geld.

    Het is verdomme kwart voor één. Ik ben nog lang niet jarig.

    Maandag gaat ze een poosje naar huis. En neemt geschenken mee
    Laatst gewijzigd door Befke; 6 juni 2014 om 14:38
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  2. Onderstaande 11 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    bettman ( 7 juni 2014),Bluebear ( 6 juni 2014),Don Rudo ( 6 juni 2014),Eddy_V ( 6 juni 2014),hasta la pasta ( 6 juni 2014),Lesyeux (15 juni 2014),licky luke ( 8 juni 2014),Snor ( 6 juni 2014),sofaking ( 6 juni 2014),wervelwind ( 6 juni 2014),zwembroek ( 6 juni 2014)

  3. #77
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 19:48
    Berichten
    1.141
    Discussies
    84
    Thanks
    760
    Thanked
    1.599 in 649 posts

    Standaard Maya (Poolse)



    Maya (Poolse)
    Leeftijd : 32 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE
    Extra info :





  4. #78
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 19:48
    Berichten
    1.141
    Discussies
    84
    Thanks
    760
    Thanked
    1.599 in 649 posts

    Standaard

    Maya is Pools 1.65m, lang blond haar , mager, cup 65 a, pzc en nmc goed* tot zeer goed. Tz goed. Ik heb haar lekker mogen vingeren. De sessie was okay maar niet meer dan dat. Wat ze deed was op zich wel goed maar het was allemaal een beetje gehaast bijna tegen het afwerken aan. Dit was erg jammer.

  5. #79
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard

    Maya - Tjeppah : Ongelijke strijd haha!

    Er moet ergens al een topic zijn (ex-YY)
    En Garde

  6. #80
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Maya - Tjeppah : Ongelijke strijd haha!

    Er moet ergens al een topic zijn (ex-YY)
    Toen ze een jaar of meer geleden van YY naar Sixsens kwam was er al een Maya daar, dus noemde ze zich Isabella.
    Aangezien er best wel wat vaste klanten van haar met haar meeverhuisden naar Sixsens noemde ze zich al gauw Maya/Isabella.
    Ik spreek haar nog gewoon altijd aan met Maya en daar luistert ze ook naar...

    Er bestaat inderdaad al een topic over haar: https://www.ijsberenforum.com/forum/...se)-ex-Maya-YY

    Moderator: Kan haar artiestennaam weer gewoon naar Maya worden omgedoopt?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  7. #81
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 19:48
    Berichten
    1.141
    Discussies
    84
    Thanks
    760
    Thanked
    1.599 in 649 posts

    Standaard

    Eddy en Licky Luke, ik kon me al niet voorstellen dat er geen topic van haar was. Maar omdat ze zich uitdrukkelijk Maya noemde dacht ik dat het een andere meid was.
    Ik was ook heel zielig Eddy

  8. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 maart 2015)

  9. #82
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Ik was ook heel zielig Eddy
    Ik voel met je mee...
    Ondanks eerdere toezeggingen van mijn kant om 1 * per jaar met haar te gaan, heb ik Maya geheel 2014 weten te ontlopen..
    En Garde

  10. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 maart 2015)

  11. #83
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Daumen hoch

    Zaterdag na 2 jaar zag ik haar weer. Eigenlijk zag ik een lekker slank blondje, helemaal mijn type maar herkende haar in eerste instantie niet. Kreeg meteen zin in haar. Ze verliet de bar bestemming onbekend. Ze had kort daarvoor met een collega ijsbeer zitten praten en hij zei dat het maya betrof, toen wist ik genoeg....er achteraan.
    Ik kwam haar tegen in de oriëntaalse relax ruimte en ik ging naast haar liggen. Daar wat gepraat en gezoend en..... Ga maar snel een sleutel halen zei ik en daar had ze wel oren naar.
    1 vol uur op de kamer geweest met het 1e half uur gevuld met pijpen, beffen, tongzoenen en 69. Daarna 3 standje neuken en tijdens doggy het condoom volgepompt. Ik nam haar tijdens doggy flink te grazen wat ze wel apprecieerde.
    Later die avond nog maar eens op herhaling geweest met haar. Een half uur in de kino met haar gestoeid. Klaarkomen tijdens neuken zat er niet meer in maar met haar handjes is dat toch nog goed gekomen.
    Herhalingsgevaar: absoluut!

    Aanvulling paspoort:
    Tatoeages ja o.a. Kleine in de nek.
    Piercing ja: navelpiercing.

  12. #84
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Lächeln Wie van de drie; de echte Maya

    Toch maar een lans breken voor de enige echte Maya van Sixsens.
    Er lopen inmiddels meer meiden rond die zich ook Maya (of Maja) noemen maar er kan er maar een de echte zijn ! En dat is de blonde Poolse Maya van 32 jaar met sluik blond haar en een slank figuurtje. Dus de meid van deze topic.
    Maya loopt inmiddels al heel lang rond in Sixsens en het is altijd een plezier deze meid tegen het lijf te lopen.
    Een zoen is het minste wat ze weggeeft; even voelen of pikkemans nog OK is behoort bijna tot haar standaardbegroeting.
    Hoewel Maya vaak nogal gejaagd overkomt neemt ze alle tijd als ze in de gaten heeft dat je gecharmeerd van haar bent.
    Ze kan ontzettend humoristisch uit de hoek komen en houd je graag voor de gek (ze verstaat redelijk Nederlands)
    OP de kamer is het altijd goed vertoeven met deze meid. Ze is voor veel in en speelt het spel goed mee.
    Ze is niet mijn wekelijkse keuze maar elk vijfde of zesde bezoek van mij aan Sixsens komt/krijgt Maya een beurt.
    Als ze er zelf ook plezier in heeft worden haar tepels langer dan haar borsten dik zijn; een van de voordelen van een a-cupje
    Kortom een meid waar volgens mij elke IJsbeer die van een slanke blondine met humor plezier aan kan beleven.

  13. Onderstaande 9 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (23 oktober 2015),biged (22 oktober 2015),Flyerke (22 oktober 2015),hasta la pasta (14 maart 2016),licky luke (23 oktober 2015),Nedlovefkk ( 9 februari 2016),radar73 ( 8 december 2015),Sjeufke (22 oktober 2015),sofaking (22 oktober 2015)

  14. #85
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Daumen hoch Maya - Blond

    Terug in de bar aangekomen, wou ik even bekomen en wachtende op Denisa, werd ik weggekaapt door Maya, niet zo leuk voor Denisa.

    Maya :
    Blond, slank, 160cm, a-cup, Pools.
    Presales in de bar, maroc room, tz, pzc.
    Naar kamer, weer fantastisch, tz,pzc, beffen, vingeren (oppervlakkig), cowgirl, doggy, nog een leuke babbel.
    Fin geregeld, dan samen douchen, stonden nog meerdere dvps te douchen, altijd leuk.
    Herhalingsgevaar 90%

  15. Onderstaande leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (18 december 2015)

  16. #86
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  17. #87
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    gisteren deze prachtmeid ook gespot, had wss beter met haar een kamergang gedaan dan met Dahlia.

  18. #88
    Geregistreerd
    9 augustus 2008
    Last Online
    30 mei 2018 @ 22:12
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    59 in 16 posts

    Standaard

    Iemand Maya nog gezien de laatste paar weken? De laatste keer , dat ik er was , had ik haar niet gezien.

  19. #89
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard

    Medio januari was Maya aanwezig.
    Ze dreigde nu serieus om mij te verkrachten, omdat ik mijn belofte niet na gekomen ben in 2015, om jaarlijks één keer met haar te kameren... Dit dreigement heeft zij helaas nog niet waargemaakt.
    En Garde

  20. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 7 februari 2016)

  21. #90
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Vandaag was Maya aanwezig.
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  22. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 ( 9 februari 2016)

  23. #91
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Rotes Gesicht Ze is er weer

    Maya is sinds vorige week na een behoorlijk lange vakantie weer aanwezig.
    Voordeel van deze lange vakantie is dat ze weer vol energie zit

    Uit de eerste hand weet ik dat ze 21 februari weer even terug gaat naar Polen.
    Dus niet te lang wachten !!

  24. Onderstaande 3 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 9 februari 2016),licky luke (10 februari 2016),Sjeufke ( 9 februari 2016)

  25. #92
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:01
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    55
    Thanked
    154 in 29 posts

    Standaard

    Waar hangt Maya rond, verleden week niet gezien, of had ze zich verstopt met een of andere beer ?

  26. #93
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Cool Maya is er weer

    Maya is sinds gisteren (8/3) weer aanwezig.
    Zo'n smal ding kan zich inderdaad makkelijk verstoppen.
    Maar ik verbaas me er altijd over wat ik weer in haar kan verstoppen.
    Bij Maya lijkt mijn pieterman best groot; bij Paloma lijkt hij weer kleiner

    Cruijfiaans: Je weet pas oftie groot is als je er iets kleins naast zet

  27. Onderstaande 6 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (10 maart 2016),Eddy_V (10 maart 2016),goolfy69 (10 maart 2016),licky luke (10 maart 2016),Ryuhayabusa (14 maart 2016),Sjeufke (10 maart 2016)

  28. #94
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    donderdag 10 maart 2016 :
    weer een super sessie gehad met Maya, voor herhaling vatbaar, blijf een van mijn favos in deze club en ook daarbuiten.

  29. Onderstaande 2 leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (15 maart 2016),Sjeng1960 (15 maart 2016)

  30. #95
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Gisteren was de allerlaatste dag van de geldigheid van mijn vrijkaartje voor SixSens (waarvoor, onder ons gezegd en gezwegen: Dank!). En voor het eerst in lange tijd was er ook weer eens zowel een alibi als lust en voldoende geld.
    Waarmee mijn aanwezigheid op een zondag voldoende verklaard mag worden verondersteld.

    Op een zondag in maart. In de vooravond. Wat kun je dan verwachten? Kwa entertainment?

    Nou, ik zal het u zeggen: een behoorlijk gevulde parkeerplaats, bijvoorbeeld.
    Maggy die na een ogenblik van stuursheid de herkenning toelaat en zowaar glimlachend naar mijn welbevinden informeert. Mijn laatste bezoek aan de plaatselijke poel des verderfs lag inmiddels meer dan een jaar achter mij.
    Wat je verder kan verwachten?
    Mooie wellness. De geur van eten (ik hoor dat het behoorljk eten is daar, maar ik ben er nooit lang genoeg gebleven om er te blijven eten - ik ga na gedane arbeid meestal gewoon naar huis, en ben niet zo'n socializende ijsbeer).
    Verder: blote tieten, bijvoorbeeld. forse billen. Maar ook kleintjes.
    Grote, kleine, dunne en dikke, bleke en gebruinde, hooggehakte, kortgerokte meisjes.
    Lekkere espresso.
    Aangename drukte. Zonder lawaaiigheid - kortom: een uitstekend habitat voor ondergetekende.

    Aan de bar gezeten neem ik het gebeuren in ogenschouw. Anders dan bij mijn laatste bezoeken word ik niet door onverwacht gretige zuid-oost Europese meisjes om seksuele diensten gevraagd.
    Het is redelijk rustig. Een beetje ingeslapen. De banken rondom hangen redelijk vol met plukjes samenscholende wijfjes. Hier en daar een kleine kudde ijsberen. En op drie of vier plaatsen zowaar gemengd volk. Muziek op aangenaam niveau. Er lopen een paar mooie kanshebsters rond, maar geen een die ik ken. Of op wie ik, naar aanleiding van recensies, een naam kan plakken. Ik rook een sigaret en een paar krukken verder begroet een slanke blondine een mij onbekende gast.

    Die blondine ken ik! Dat lijkt Maja wel, het hoffelijkste loeder van de klas. Ze ziet me, herkent me, neemt onmiddelijk en zonder dralen afscheid van de zojuist door haar begroete andere gast, en vleidt zich tegen me aan. Wat een heerlijk gevoel is dat.
    Het feest der herkenning neemt een aanvang met een zachte, natte, diepe zoen en lichtjes in haar ogen.
    Twee jaar geleden was het, op een paar weken na, dat Maja en ik elkaar voor het laatst hadden bepoteld. En onze handen kenden de weg nog, onze lippen herinnerden zich de aanwijzingen.
    Na deze begroeting was het tijd voor een wederzijdse update omtrent recente persoonlijke en professionele ontwikkelingen - daarbij ondersteund door kopjes koffie, glaasjes fris, sigaretjes, gestolen aanrakingen, geschonken inzichten en meer van dat geflirt en geflikflooi waarvan ik zo kan genieten in de aanloop naar het hoofdgerecht.

    Over het hoofdgerecht volsta ik met te zeggen dat onze orale, digitale en genitale uitspattingen het niveau van een standaard kamer in een hoerenkot in ieder geval in mijn optiek weer verre overtrofffen. En dat herhaling, ook als het weer twee jaar duurt, onvermijdelijk moet worden geacht. Over hoofdgerechten met Maja staat hierboven meer dan genoeg geschreven. Lees dat maar: er is geen woord van gelogen. Een vakvrouw!

    Na anderhalf uur op een kamertje hebben we nog even gezellig uitgebuikt, en later bij het aankleden nog gezellig minutenlang zitten keuvelen over van alles en nog wat. Van haar hoefde ik niet weg, geloof ik.

    SixSens: Uitstekend en graag tot spoedig weerziens!
    Maja: Bedankt meid - het was weer bijzonder met je. Ook voor jou geldt: graag tot spoedig ziens!
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  31. Onderstaande 17 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 maart 2016),biged (22 maart 2016),Deantje (22 maart 2016),Eddy_V (22 maart 2016),goolfy69 (21 maart 2016),hasta la pasta (21 maart 2016),Kwakje (21 maart 2016),langlekker (22 maart 2016),le_belge (22 maart 2016),licky luke (21 maart 2016),Mr Bluenose (21 maart 2016),Sjeng1960 (21 maart 2016),Sjeufke (21 maart 2016),sofaking (21 maart 2016),Teiresas (28 maart 2016),Wentelt Eefje (22 maart 2016),yylover (28 maart 2016)

  32. #96
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:22
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.552
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.585 in 982 posts

    Standaard

    Inderdaad, er is geen woord van gelogen over haar karakter en service. Anderhalve week geleden had ze me op zondag al bijna over de streep getrokken door nadrukkelijk wat met me te flirten. Ik moest het toen laten begaan omdat de accu bijna op was. Deze was gisteren weer redelijk opgeladen. Ik liep na het eten langs de rustruimte en zag haar al zitten. Na eerst een kopje koffie gedaan te hebben besloot ik het er dus op te wagen, liep de ruimte in en vleide me naast haar neer.

    Zo vanzelfsprekend leek het allemaal te gaan. Binnen de kortste lagen we honderduit te kleppen over van alles en nog wat en ook over de persoon die we beiden wat beter kennen. En we kletsten maar en kletsen maar. Na een kwartiertje vond ik het mooi geweest en zocht nadrukkelijk lichamelijke toenadering. “Du mochtest mich kussen”. Vooruit dan maar. Een kletsnatte tongzoen is wat ik kreeg. Hierna werd de badjas opengeknoopt en was een kamer gang onvermijdelijk geworden.

    Ik kan niet anders zeggen (en dat doe ik dan ook maar niet) dat ik een ronduit gezellig en geil uurtje met Maya heb meegemaakt. Deze dame is in eerste instantie wat minder van het “handjes vasthouden”. Ik moest als een malle aan de bak en ik kreeg echt geen moment rust. Op een gegeven moment dacht ik echt werkelijk waar ik in Godsnaam mee bezig was. Wie pleziert (en betaalt) dus nu eigenlijk wie? Na ruim een half uur plofte ik drijfnat op het bed neer. Ze vroeg heel lief of ze iets voor me te drinken wilde halen in de bar. Toen ze weg was ben ik snel even onder de douche gegaan. Ik lag dus weer fris en fruitig op bed toen ze terugkwam. Ik besloot de rollen wat om te draaien en vroeg wat nadrukkelijker wat ik lekker vind. No problem! Net voor het uur ging ik heel lekker af. Bij het gezamenlijke douchen kreeg ze het op een zeker moment voor elkaar om me met koud water te overgieten. Nu was ze echt op haar mooist. De pretogen, de lach en keihard van me weghollen. Ik zet het haar nog wel betaald. De schat.

    Na de kamer hebben we nog geruime tijd in de bar wat zitten kletsen. Ik begrijp na deze eerste kamer gang met haar nog steeds niet waarom het zo onwijs lang geduurd voordat we de lakens hebben gedeeld. Ik leg me er maar bij neer. De geleden schade haal ik wel in, denk ik maar zo.
    Pluk de dag of een bloemetje

  33. Onderstaande 10 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 5 juli 2016),biged (26 maart 2016),Deantje (26 maart 2016),goolfy69 (27 maart 2016),licky luke (26 maart 2016),mechelen (26 maart 2016),Oudebelg (26 maart 2016),pret (25 maart 2016),Sjeufke (25 maart 2016),waterrat ( 2 april 2016)

  34. #97
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Een geweldige dame. Ik maakte kennis met haar verleidingskunsten in YY en dat heb ik geweten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  35. #98
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Een geweldige dame. Ik maakte kennis met haar verleidingskunsten in YY en dat heb ik geweten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Helemaal mee eens!

    Ook leren kennen in YY en haar daarna weer ontmoet in SS.
    Onontkoombaar, althans voor zeer lange tijd.
    Alsof ze een radar voor me had dook ze bijna telkens al aan de receptie op en wist ik al wat er ging komen...

    Nu al lang niet meer met haar gekamerd, maar ze blijft vriendelijk en regelmatig toenadering zoeken.
    Dus wie weet komt het er nog eens van, maar dan wel op mijn initiatief ... (denk ik...)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  36. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (26 maart 2016),Sjeng1960 (28 maart 2016)

  37. #99
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op 29 april met Maya de lakens gedeeld. Al snel na binnenkomst in de ochtend raakte ik met Maya in gesprek. Al vaker zien lopen, soms een knipoog of een glimlach, maar dat was het dan ook wel. Altijd gedacht dat Maya mij niet interesseerde. Dames gaan tenslotte niet met iedereen naar de kamer. Dat bleek een verkeerde inschatting te zijn.

    Slechts een paar andere dames in de bar net na openingstijd. Toen Maya langsliep trok ik haar spontaan tegen mij aan begroette haar met een paar knuffels. Er bleek meer klik te zijn dan verwacht. Ze had die kleine al snel op sterkte. Ik moest even de rem er op gooien, anders weet ik niet was er allemaal in de bar zou zijn gebeurd.
    Na een kleine brunch zocht ik haar op bij de speelautomaten. Nadat ze haar laatste Euro in de automaat had gestopt, liet ze er geen gras over groeien. Stevig TZ is wel aan haar besteed. Het mocht iets met meer passie! Maar a la!
    Ik had al uitgebreide presales gehad voor de brunch. Ik vroeg haar de sleutel te halen. Het werd spiegelkamer 11. Het leek even een gehaaste sessie te worden, maar dat veranderde snel toen ik aangaf de turbo er af te halen.
    Ze nam een beetje massageolie en wreef er kleine Sjeuf er in. Dat was heel aangenaam. Het werd een heerlijke knuffelsessie. TZ, blasen (GOSP = 0,8M). Langdurig in 69 ons ding gedaan, waarbij ze tot een hoogtepunt kwam (of leek te komen). Cowboy en uiteindelijk in Missio mijn nazaten in het vangnet geworpen.

    Er was nog een 20 minuten te gaan. Zo 5 a 10 minuten voor tijd probeerde ze op een geraffineerde wijze kleine Sjeuf weer nieuw leven in de blazen. En dat lukte haar ook nog. Ik kreeg me toch weer een potje goesting. Het had maar weinig gescheeld of ik had er nog een uurtje aangeplakt. De hersens van boven wonnen van de hersens van kleine Sjeuf. Ik had nog iets anders in verschiet....... .

    Een prima kamer die in de (nabije) toekomst nog eens zal worden herhaald.

  38. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 1 mei 2016),Dalton ( 1 mei 2016),Deantje ( 4 mei 2016),Lewieke ( 1 mei 2016),licky luke ( 1 mei 2016),Mr Bluenose ( 2 mei 2016),Sjeng1960 ( 3 mei 2016)

  39. #100
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Blinzeln Bala-Bala

    Inderdaad altijd een genoegen Maya te bezoeken.
    Goede service en veel humor.
    Afgelopen week vertelde ze mij dat ze depri werd van het slechte weer.
    Ik ben er helemaal bala-bala van zei ze. ( ik neem aan dat dit het Poolse woord voor gek is).
    Mijn antwoord: Maya, je bent altijd bala-bala; goed of slecht weer.
    Als reactie kreeg ik een flink pak slaag. Ook een leuke ervaring

    Verder:
    Niet te lang wachten met een herhalingssessie of (voor de nieuwsgierigen) een try out met deze geweldige meid. Aanstaande zondag vertrekt ze voor een aantal dagen (of weken) naar haar thuisland.

  40. Onderstaande 8 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    bettman (31 mei 2016),Bluebear ( 3 mei 2016),Deantje ( 4 mei 2016),le_belge ( 3 mei 2016),licky luke ( 3 mei 2016),Mr Bluenose ( 4 mei 2016),pret ( 3 mei 2016),Sjeufke ( 3 mei 2016)

 

 
Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

  Freude 468*60