Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 32

Discussie: Rita ex-BSC

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Lächeln Rita ex-BSC

    Naam : Rita

    Haarkleur/-lengte : Zwart haar, kort

    Lengte dame : 1.60

    Postuur/Cupmaat : Normaal, B-cup mooie borsten

    Nationaliteit/Taal : Wit-russisch, Duits

    Leeftijd : 25 jaar

    Tatoeages/Piercings : Chinees teken op de enkel

    Service : zoenen wat gereserveerd, beffen, NMC, PZC

    Bijzonderheden : Gebruikte voor het NMC nogal wat dikkere condooms en ook glijmiddel

    De eerste ronde in Bernd's Sauna ging aan Rita. Eigenlijk waren we (Bredero en ik) net binnen en moesten nog wat acclimatiseren. Meteen op aanraden van HollandMale en Liefhebber Sandra geboekt voor de massage (en andere diensten) zodat dat wel goed zat. Na de tereinverkenning had Bredero al zijn ijsberenprooi gespot: Nadja. Eenmaal in de woonkamer werd deze door Bredero behendig gevangen en naar het ijsberenhok versleept. En wat doe je dan als enig achtergebleven ijsbeer tussen al die dames die je niet kent.. Precies, je pikt er een uit waar je tenmiste fysiek voor valt. In mijn geval Rita.

    Rita werkt nog niet zo heel lang bij Bernd maar weet toch wel je te behagen. Service was niet boven het gemiddelde zodat het vanwege het grote aanbod van mogelijke dames maar bij een keer zal blijven.

    Het was geen foute keuze maar gezien wat er rond liep (en wat er ook elders te koop is) is een andere keuze voor mij beter.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 mei 2006 om 11:52

  2. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
    Daarnaast loop je op je blote voeten over een tapijt wat ik niet zo schoon vind.
    Er zijn slippers voor de beertjes...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
    Dames gaan met hun blote gat op de bank zitten.
    Ze zitten op hun eigen handdoek. Wel in hun blote gat.:D

  3. #3
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard Rita ; maandag 20 februari

    Voorbije maandag, eveneens met Wit-Russische Rita de kamer gedeeld.
    Beschrijving van wat over haar geschreven is klopt : nette, mooie meid.
    Reeds 4 jaar in Duitsland aanwezig , niet gans nieuw in dit vak , voorheen gewerkt in een aantal andere etablissementen.
    Gezellig mee op de sofa boven, wat geluk , want alle kamers waren volzet, dus zonder haast , rustig met haar langs mijn zij, of in mijn armen, of ik op mijn knieen, op de grond voor haar, wat spielereien ermee gedaan.
    Tongzoenen doet ze , goed , inmiddels waarschijnlijk wat bijgeleerd
    Tijd loopt niet , en dat is leuk.
    Leuk is het bij haar. Niets mis met dit grietje.
    Op de kamer een -dik- half uur erbij vertoefd.
    Voor de eerste maal, en om te beginnen ze eens in de zetel laten plaatsnemen.
    Uitgebreid gebeft.
    Verder gegaan op bed. Welke handelingen : ---? --- Nieuwsgierig ?
    Neen , hoeft niet : gewoon program , alles inbegrepen, (maar FT gewoonweg vergeten). Verder niets van een dik kondoom bemerkt , glijmiddel ook niet ervaren , was ook niet nodig , had haar eerst 25 minuten zonder ophouden (helaas .... zonder resultaat) liggen beffen.

    Rita voldoet zeker aan geldende hoge Hof-standaard , meer nog is eigenlijk heel leuk om een kamer er mogen mee te delen.
    (maar om gans voor haar naar hier te rijden - ?)

    Misschien doet ze haar werk wat plicht bewust, maar voor de eerste maal ontmoet, en eerste maal tesamen met haar kwam ze me toch echt vriendelijk en gezellig tegenover mij over.

    Keur niet zo vaak nieuwe meisjes (heb nl. de sterke neiging om steeds precies dezelfde te nemen )-(nieuw ? , Rita ? ttz. toch bijna reeds 3 maanden in Hennef , maar had ze tot nu toe steeds gemist) ; de deze kwam me prima geslaagd over.
    .....Maar ja, wie niet eigenlijk hier ???

    Zit nu thuis , reeds te plannen wanneer ik terug kan.
    Ik hou van deze plaats. En van deze meisjes, hier aanwezig.

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Donderdag 02/03/06

    Hoewel smaken verschillen, vinden velen Rita het mooiste meisje in het Hof, of in elk geval de knapste dan. Rita zou in elke club 'n stunner zijn, hoewel ze maar klein is en geen grote borsten heeft. Ze heeft haar draai gevonden in het Hof, tongzoent lekker en lang, pijpt goed en diep, met geregeld oogcontact. Neuken is geweldig met Rita, omdat ze zo klein geschapen is. Toch kan ze het goed hebben; heb niks gemerkt van 'n te dik rubbertje of teveel glijmiddel . FT doet ze nu ook; al met al moet haar paspoort worden aangepast.

    Een aardige anecdote was de inleiding tot de 2e ronde, met Rita. Die trok 'n vies gezicht toen op het videoscherm 'n forse donkere jongeheer z'n nakomelingetjes over het tongetje van Gina Wild spoot. Heb Rita gevraagd of ze FT soms niks vond, maar haar antwoord was geruststellend. Niet van donkere jongeheren, "aber deins mag ich gerne" . De gebruikelijke bankactie overgeslagen en na flink tongzoenen rechtstreeks naar de kamer. Daar bleek dat ze zich de hoge Hof-standaard volledig eigen heeft gemaakt. Ook verwende beren komen nu bij Rita aan hun trekken, zoals hierboven vermeld :p.
    Founding Member

  5. #5
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.157 in 946 posts

    Standaard

    Naam : Rita

    Haarkleur/-lengte : Zwart haar, kort

    Lengte dame : 1.60

    Postuur/Cupmaat : Slank , B-cup mooie borsten

    Nationaliteit/Taal : Wit-russisch, Duits

    Leeftijd : 25 jaar

    Tatoeages/Piercings : Chinees teken op de enkel

    Service: Zeer goed: Goed zoenen, vingeren, beffen, NMC, PZC en FT.



    Ik ben ook met een Rita geweest. Zij voldoet aan bijna alle details van het paspoort zoals hierboven beschreven. Rita heeft nu echter zwart haar. Of had ik een andere Rita uit Wit-Rusland met dezelfde lengte en cupmaat? Dame zal haar haar wel geverfd hebben.
    Goede ervaring, niets mis mee. Inderdaad strak. Goed zoenen, lekkere service. Beslist een aanrader
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 mei 2006 om 17:28

  6. #6
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard OOM BERND's Rita

    Mijn 2e sessie is Rita uit rusland geworden, zij viel mij op de bank op en kon mijn cock niet in bedwang houden en ben op de dame toegelopen en heb mij voorgesteld, het animeren is voor de dames niet toegestaan de man moet kontakt leggen, neem plaats naast Rita en zij laat mij direct links liggen en gaat direct in gesprek met De Cock himself eerst denk ik dat is toch wel 'brutaal' wat een mentaliteit heeft Rita maar al snel verander ik van gedachten en laat haar haar gang gaan en geef mij over (kost mij wel wat moeite maar ach) het wordt steeds heter in mijn ballen en besluit maar naar de kamer te gaan ik wil geen ruzie met collega Sonny ivm spetteren zijn handdoek zou eens een paar druppels op kunnen nemen .

    Dus naar de kamer en hier het festiviteit afgemaakt met diverse standen en afgemaakt met mijn favoriete FT en dat is heerlijk .

    Snel de tuin in en bijkomen met 'n Monicaaaatje voor de volgende ronde.

    De Cock.

  7. #7
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Op maandag de 14e was Rita mijn 1e overwinning, ze is ook zo lekker en mooi om niet voorbij te lopen, dus maar op de bank een pzc ingezet en dit op dekamer afgemaakt met een 69 en spuiten.

    Groet,

    De Cock.

  8. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Mooie Rita... Santa degli impossibili

    patrones voor hopeloze zaken


    Afgelopen woensdagmiddag.
    Op de trap naar de kelder. Ik was op weg naar beneden, zij kwam me tegemoet.
    Een fraaie verschijning met een vriendelijke lach. Een vluchtige aanraking
    "Wow - die dame ziet er mooi uit..."

    Gezeten aan de bar met mijn maatje, beetje keuvelen, om ons heen kijkend. Genietend van al het schone en van de beginnende showtjes.

    De fraaie verschijning van zo-even komt terug, stelt zich op achter de bar, zoekt oogcontact en begint aan een banaan te sabbelen. Niet zomaar.
    Geil.

    Rita.

    "Hmmmmm... Lekker..." zegt ze.
    En de banaan verdwijnt en verschijnt en verdwijnt weer langzaam (tergend langzaam) deels tussen de hagelwitte tandjes achter de glanzende lippen. En de ogen daarboven kunnen niet anders dan van alles beloven.
    We houden elkaars blik wat langer vast dan strikt noodzakelijk. Maar toch nog minder lang dan ik had gehoopt (maar ja, dan was de dag voorbij gegaan zonder te poppen...).
    En het vlees is een hopeloos en onmogelijk zaakje. Zeker wanneer een prachtige jonge vrouw nogal ondubbelzinnig informeert naar hoe de "andere banaan, die echte" eruit ziet...
    Nou - inmiddels best volwassen... En op het eerste gezicht van een voor de patrones aantrekkelijke maat.

    Al snel kwam Rita aan mijn kant van de bar poolshoogte nemen. Banaan goedgekeurd. Hmmmm.... Zelf heb ik even in loco parentis haar pruimpje onderzocht op smaak en consistentie - ook royaal goedgekeurd. Her-Hmmmmm...
    En een kamerbezoek was gelukkig onvermijdelijk.


    Hof standaard: hele goeie seks met een magnifieke jonge vrouw die goed meedoet, ontspannen en geil mijn lichaam en hormonen bespelend als een volleerd muzikantje. En ze heeft nog wat te vertellen ook...


    B'dum tsch ®
    :wink:
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  9. #9
    Geregistreerd
    30 juli 2006
    Last Online
    8 oktober 2006 @ 18:14
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch

    Mijn eerste bezoek aan Schieferhof is al weer maanden geleden. De rit was langer en verder dan gedacht. En daarom kon ik er maar een paar uurtjes verblijven. Toen heb ik Rita ontmoet, of was zij het die mij ontmoette? De meisjes mogen zelf geen contact maken, maar ook toen wist Rita daar wel raad mee. Ze zag dat mijn glas leeg was, en vroeg of ik nog wat wilde drinken. Als zo'n schitterende naakte jongedame dat zo dienstwillig aan je vraagt, zeg je geen nee. En als ze dan een minuutje later met dat fantastische lichaam op 20 cm voor je gezicht staat om je glaasje aan te reiken,en ze kijkt je daar dan bij aan op zo'n uitnodigende wijze..... dan kun je alleen maar vragen of ze even naast je komt zitten, onder je gestrekte arm. En dan gaat je hand automatisch Rita verkennen. Nou ja, laat dan de rest maar aan Rita over.
    Ik lees hierboven dat ze er inmiddels nog geraffineerdere en geilere praktijken op na houdt! Heerlijk! Ik kan bijna niet wachten tot mijn volgende bezoek aan Bernds. Ik probeer er binnenkort voor een weekje met mijn caravan heen te gaan. 15 km verderop is een camping die het hele jaar open is. Kan ik van daaruit de omgeving gaan verkennen. Lijkt me heel goed voor mijn algemene ontwikkeling.
    Kom, kom!

  10. #10
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Rita

    Is Rita in het Schieferhof een weinig gegeerde gastvrouw of wordt er gewoon relatief weinig over haar geschreven? Ze is reeds geruime tijd bij Bernd’s, wat erop duidt dat zij meer dan behoorlijk de kneepjes van het vakje moet geleerd hebben, en ze ziet er meer dan behoorlijk uit.
    Misschien schrikt dit laatste sommige beren wel af : hoe een schitterend lijf en koppie met een degelijke service weten te rijmen? En toch is het mogelijk, Krimson, die de laatste tijd zijn figuurlijke lat steeds hoger legt, kan het beamen.

    Goede opwarming op de bank, daarna naar de kamer, wederzijds orale verwenning werd ook wederzijds bejubeld, zij heeft een speciale techniek in huis die ze gerust zou kunnen patenteren. Geen diepgaande toestanden, maar subtiele verwenning die op een later tijdstip nader onderzocht dient te worden. Bovendien kijkt zij niet zozeer op de klok, waardoor zij probleemloos het hoge serviceniveau van haar twee, reeds door ondergetekende bejubelde, Russische collegaatjes evenaart.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 22:35

  11. #11
    Geregistreerd
    13 november 2006
    Last Online
    21 juni 2019 @ 20:10
    Berichten
    33
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hello,

    the little russian Rita is still on work at the Schieferhof. Her service still very good. Even her small size she's a big fucker, giving a good blow-job and a very good fuck. From soft to hard. I like her very much, and prefer her to her ucrainian friend Tania, same size and same look alike.

    Horst

  12. #12
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Jaa, ook vandaag was ze er weer. Niets teveel gezegd hierboven. En ja ik ben het met Horst eens over de vergelijking met Tanja

  13. #13
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Daumen hoch Codenaam: Ostkurve

    "Some guys have all the luck. Some guys get all the fun. I get to hear you talk, see you walk. Ooh take me in your arms and let your luck begin to run."

    Deze racebeer dacht de eerste keer dat hij bij Oom Bernds binnenwandelde en Rita zag alleen maar "Wouw". Maar goed dat ze op dat moment in gesprek was met iemand anders, want ik had er geen zinnig woord uitgekregen. Inmiddels ken ik haar alwat langer en ze is na lange aarzeling zelfs een fan van de koffiesnoepjes geworden die ik altijd meesleep. Maar op de kamer was ik voor vrijdag nog nooit met haar geweest. Die "vreselijke" Qual der Wahl ook. Ze zijn allemaal zo verdikkemes leuk. Dat had ik vrijdagmiddag ook: acht dames zitten je verwachtingsvol aan te staren, met zes van hen ben je al eens eerder auf zimmer geweest en twee wil je nog wel een keer auf zimmer. Dus hakte deze racebeer een knoop door en nauwelijks zat hij naast haar of Rita verstrikte hem al heel geraffineerd in haar omhelzing en ze wilde meteen weten waarom dat verdorie zolang geduurd had. Niet bepaald op haar mondje gevallen inderdaad :D Ik vroeg haar een beetje voorzichtig te zijn en daar heeft ze zich helemaal aan gehouden zonder echt op de rem te hoeven trappen. Haar bloasmeziek is uitstekend, van beffen kan ze stilletjes genieten en het uitzicht in een cowgirlstelling is gewoon schitterend. Na nog een aantal standjes nam ze Kleine Sphinx opnieuw oraal gevangen en wist binnen een mum het motortje weer op te blazen. Ze wilde naderhand wel weten hoe het kwam dat een Hollander op school Russisch geleerd heeft als eindexamenvak. Een lang verhaal dat deze racebeer al vaker aan dames uit de voormalige Sowjetunie heeft mogen uitleggen. Het is trouwens wel handig om te horen waar het over gaat als er discussies ontstaan (zoals later nog tussen Rita en Tanja :teuflisch)
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  14. #14
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Daumen hoch Uit mijn verslag van 21 april

    In de benedenruimte, achter de bar, verscheen een heel mooie, je raad het al, verschijning. Bij mijn eerste bezoek was ze niet aanwezig geweest. Jong, donker steil haar, heerlijk figuur, mooi gezicht. Ze schonk een glas water in en nam een aspirientje. Ik had nog nooit een dame zo sexy een aspirientje in zien nemen. De keus was gemaakt...onder het motto Carpe Momentum naast haar op de bank plaatsgenomen, waarop een introductigesprek volgde. Het gebruikelijke BSH-ritueel voltrok zich. Buiten de goede sessie werd er ook nog heel veel plezier beleefd. Een mooie maar ook gezellige meid deze Rita. Het zal moeilijk worden om niet in herhaling te vervallen. Na ruim een uur van haar afscheid genomen. Een frisse douche was noodzakelijk......

  15. #15
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 12:54
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    9 in 4 posts

    Daumen hoch Rita

    Ook ik heb haar gisteren weten te strikken. Veruit de mooiste van allemaal (smaken verschillen uiteraard). Wegens de lage opkomst aan dames even moeten wachten tot ze vrij was. Dat heeft ze meer dan goed gemaakt. Niet echt GFE, maar het orale gedeelte maakt veel goed. Geëindigd zoals ik het graag heb, FT.

  16. #16
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Inderdaad een mooi meisje
    Vakkundig ook :D
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  17. #17
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard Rita mmm die kleine geile meid..

    Ik zat rustig op de bank uit te rusten van een ronde in de sauna. En toen kwam Rita mij een cola aanbieden. Ik dacht dat het een nieuw meisje was ook omdat ze er nog jong uit ziet. Maar het blijkt dat ze er al 5 jaar werkt. Optisch vind ik haar wel een van de mooiste. Toen ik hoorde dat ze er langer werkte wis ik dat de service ook toppie zou zijn. Gelijk maar kennis gemaakt met een lekkere lange tongzoen sessie op de bank. En wat was dat tongetje lekker. even later werd het om gezet in een pzc om de bank. Ze pijpt lekker langzaam en diep. Ze laat het lekker nat worden met haar speeksel. na 5 min intensief diep pijpen begon het lampje teknipperen bij mij van PAS OP PAS OP OVER VERHIT. Haar maar gevraagd om naar een kamer tegaan. Daar eerst haar lekkere grotje verwent met een lange likbeurt. dat ik er nu nog een zere tong van heb. Daarna lekker gaan relaxen op mn rug en genoten van een wel verdiende rust tot.. de alarm bellen gingen rinkelen en ... Helaas de bom die ontplofde in haar lekkere mondje...dammm wat lekker.

  18. #18
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Ik weet niet meer zeker of het Rita was; echt een kleine leuke dame met zwart haar. Aantrekkelijk en kan lekker frans zonder. Doet lekker tongzoenen. Echt een aanrader.

  19. #19
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christiano Bekijk bericht
    Ik weet niet meer zeker of het Rita was; echt een kleine leuke dame met zwart haar. Aantrekkelijk en kan lekker frans zonder. Doet lekker tongzoenen. Echt een aanrader.
    Kan ook Tanja geweest zijn; zij heeft tijdens de 3 jaren dat Blauwebeer niet meer bij Bernds was niets van haar capaciteiten ingeboet; dit heeft hij vorige week zelf nog mogen ervaren.

  20. #20
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    Dit draadje mag verplaatst worden. Rita heeft samen met Tanja de wijk genomen naar.... Parksauna Residenz!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  21. #21
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    Dit draadje mag verplaatst worden. Rita heeft samen met Tanja de wijk genomen naar.... Parksauna Residenz!
    Ongewoon dat vrouwen die er al zéér lang zijn het warme nest verlaten.

  22. #22
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Met deze lieve dame donderdag een zalig uurtje op kamer doorgebracht , na eerst samen met Maya , Mandy en Rita ontbijt te hebben genomen in het restaurant, heb ik Rita terug opgezocht voor een uurtje samenzijn op kamer , eerst lekker tongzoenen dit doet ze zeer goed , piijpen diep en zacht en spelend met haar tong rond die eikel wat een gevoel, maar toen was het mijn beurt om haar te beffen met tong en lippen daar kan ze zo van genieten en als ze schokkend en kreunend onder mijn befgeweld klaarkwam moest ze even bekomen ze noemde mij een prof ze had er duidelijk van genoten .
    Toen was het terug haar beurt om me te pijpen , zoenen , mijn tepels te bewerken en elkaar te liefkozen en te neuken waarna ik mijn kwakje in het zakje deponeerde het was een zeer leuk uurtje samen met deze dame.
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

  23. #23
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Gisteren was ze er , haar van ver gezien even gewuifd met de hand maar ik was juist op weg naar de kamer , later zag ik haar terug toen ze naar kamer vertrok met een Duitse beer maar eventjes " Rita 4 u oké " en ja ze begreep het , ze kwam een uurtje later bij me zitten terwijl ik Jamila haar rug en heup aan het masseren was in de hoek van de Welnessruimte , ze wilde ook wel zo een massage , een kwartier later ging ik even douchen om mijn zweet van het intensief masseren af te spoelen .
    Toen ik terug kwam waren beide dames verdwenen , ik kon het al denken Jamila moest er eerst nog eentje roken voordat ze op kamer ging , ze zaten samen in de banken in de bar daar nog eventjes de schouder van Jamila gemasseerd maar even later vertrokken we samen op kamer .
    Rita is een zeer lieve dame en samen met Jamila op kamer hebben we een zeer goede klik het werd een fantastisch uurtje waarbij Rita zich weer heerlijk liet klaar likken , en we met elkaar hevig lagen te zoenen en liefkozen en ze me om beurt pijpten . Met een FT door beide dames laten afmaken en hierbij met een intens orgasme klaar gekomen het was een heerlijk trio en een zeer leuke tijd samen met veel leuke tips van deze verstandige dames .

  24. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    louischris ( 1 juli 2011)

  25. #24
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Gisteren was ze er , haar van ver gezien even gewuifd met de hand maar ik was juist op weg naar de kamer , later zag ik haar terug toen ze naar kamer vertrok met een Duitse beer maar eventjes " Rita 4 u oké " en ja ze begreep het , ze kwam een uurtje later bij me zitten terwijl ik Jamila haar rug en heup aan het masseren was in de hoek van de Welnessruimte , ze wilde ook wel zo een massage , een kwartier later ging ik even douchen om mijn zweet van het intensief masseren af te spoelen .
    Toen ik terug kwam waren beide dames verdwenen , ik kon het al denken Jamila moest er eerst nog eentje roken voordat ze op kamer ging , ze zaten samen in de banken in de bar daar nog eventjes de schouder van Jamila gemasseerd maar even later vertrokken we samen op kamer .
    Rita is een zeer lieve dame en samen met Jamila op kamer hebben we een zeer goede klik het werd een fantastisch uurtje waarbij Rita zich weer heerlijk liet klaar likken , en we met elkaar hevig lagen te zoenen en liefkozen en ze me om beurt pijpten . Met een FT door beide dames laten afmaken en hierbij met een intens orgasme klaar gekomen het was een heerlijk trio en een zeer leuke tijd samen met veel leuke tips van deze verstandige dames .

  26. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    louischris ( 1 juli 2011)

  27. #25
    Geregistreerd
    24 maart 2009
    Last Online
    8 maart 2024 @ 09:25
    Berichten
    131
    Discussies
    13
    Thanks
    26
    Thanked
    77 in 25 posts

    Standaard

    Met deze dame vandaag op kamer geweest, service was goed, TZ, PZC, Beffen, NMC in verschillende standjes en je kunt er ook nog een gesprek mee voeren.

    Gr. JD
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

  28. Onderstaande leden hebben Jimmy Doe bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (10 augustus 2011)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

  Diamond 468*60