Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Suzanne (Roemeense) (PHG)

    Suzanne (Suzanna?) is een jonge slanke Roemeense van 19 jaren jong met lange zwarte haren. Mooie stevige b-cup borsten waarop op de rechter borst een tattoo van een roos "siert" (niet echt vind ik ). Ze lijkt wel wat op Louisa (om jullie een idee te geven wie ze is).

    Omdat het erg druk was, moesten we wachten op een sleutel. Suzanne tracteerde mij op een kleine hoofdmassage, wat wel lekker ontspannend was. Nadat de sleutel ontvangen wij vertrokken we naar de kamer. Op de kamer een goede pijpbeurt ontvangen, gevolgd door een wat wilde redelijke neukbeurt in de cowgirlstand.

    Suzanne probeerde er alles uit te halen (uit mijn portemonnee!) door allereerst al mij tijdens het pijpen proberen in haar mond te laten klaarkomen, hetgeen ik dus niet wilde. Daarna gaf ze aan lekker rustig nog even te willen blijven liggen en er een uurtje van te maken. Sorry schat, maar slapen doe je niet in mijn tijd. Volgende keer toch maar even de dames melden wat ik van plan ben, want mijn 1e dame die avond had ook al problemen met de horloge.

    Mooie meid, sex ook wel okay, maar verder geen kans op herhaling.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  2. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch PHG 25.12.05

    Haarkleur/-lengte : zwart, tot over de schouders
    Lengte dame : 170m
    Postuur/Cupmaat : slank, b-c cups
    Nationaliteit/Taal : Roemeens, Engels redelijk, Duits slecht
    Leeftijd : begin 20 denk ik
    Tatoeages/Piercings : Tattoos ja, roos op rechter borst. Ik meen navelpiercing.
    Service: Heel goed. Zoenen, PZC, beffen, NMC, FT. AV weet ik niet.
    Voordelen: Een prachtige verschijning, zou vast wel een zigeunerin kunnen zijn. Bijdehandje, weet erg goed wat ze wil en doet. Erg ondeugend.
    Nadelen: Voor de verlegen beertjes is ze vermoedelijk een type dat snel mannen afwerkt. Kan brutaal overkomen (vind ik zelf niet erg :D ).

    Tijdsduur :
    Prijs :
    Extra’s bij het bezoek: flinke portie geile brutaliteit.

    Ben 2x met Susan op de kamer geweest (overigens: ik vroeg haar of ze SusannE of SusannA heet, maar ze zei duidelijk Susan (op z'n Engels dus)). De eerste keer zat ze een paar meter van me af, en toen ik eens goed in de donkere ogen keek, bleek ik opeens naast haar te zitten . Miraculeus, zo op 1e kerstdag. Ik kon weinig anders dan 'Sleutel' zeggen, maar door me te beheersen kon ik dat wel 5 hele minuten uitstellen. Wat een prachtige vrouw! Ze heeft de donkere huid en ogen van een zigeunerin, een prachig slank middeltje met fraaie benen en 2 heel mooie borsten, eerder C dan B denk ik, een een brutale oogopslag. Ze wist al dat ze beet had, en liet me lekker tobben tot ik toch maar om de sleutel verzocht. Oppervlakkige kusjes in de bar, maar op de kamer zou dat beter zijn verzekerde ze me.

    Op de kamer had ze een duidelijk plan: oraal aanvallen, deze beer, en zorgen dat hij zo snel mogelijk klaarkwam. Mijn rol in dit spel was dit zo lang mogelijk uit te stellen. Haar orale aanval doet ze met mond en hand gecombineerd op een voor mij heerlijke manier. Pijpen doet ze niet heel diep, wel erg lekker, en dan met zo'n flink nat handje erbij, kleine Randy wist niet hoe hij het had, mmmm. We wisten beiden dat dit het spel was, en beleefden daar beiden veel plezier aan. Ik moest herhaaldelijk vragen om even te stoppen, dat wilde ze dan weer niet, en alleen met licht fysiek geweld kon ik me tijdig losmaken voor het te laat was. Dat ging zo 4-5x zo door, toen had ik het niet meer. Uit zelfbescherming heb ik haar even lekker gebeft, en dat vond madammeke wel leuk, maar niet volgens het spel. Dus hop maakte ze zich weer los uit mijn greep, en kreeg ze kleine Randy weer te pakken. Dit weer afgewisseld met lekkere maar korte tongzoenen, en toen mocht ik toch nog kiezen, FT of een Gummi? Doe maar Gummi, zo gezegd zo gedaan, een FT kan altijd nog. En in een waanzinnige cowgirl, die ik ook af en toe stillegde, kon ik er uiteindelijk niet aan ontkomen, en kwam ik heerlijk klaar. Zij bleef vrolijk doorrijden, tot ze zeker wist dat het goed was, en zorgzaam heeft ze me netjes weer gereinigd. Ook toen wilde ze meteen weg, maar liet ze zich toch overreden nog even na te knuffelen en te babbelen.

    Ze vond me erg lief zei ze, en ik zei dat zij een duiveltje was. Begreep ze niets van .

    Susan is er eentje die je in de gaten moet houden, maar is helemaal my kind of girl. Tikkie brutaal, eigengereid, en een helder koppie met inhoud op een prachtig lijf.

    Later op de avond heb ik haar nog eens meegenomen. Zij zei dat ze me nu in 5 minuten wilde afwerken, ik zei dat ik 3 uur met haar wilde besteden. Ik had eerst nog wilde plannen van minstens 20 minuten beffen, maar dat was ik al snel vergeten toen ze kleine Randy weer te pakken kreeg met mond en handje. Ze ging onverstoorbaar haar gang, en ik genoot... Nog eventjes geneukt, maar toch besloten haar lekker te laten doen wat ze zo goed doet: een FT. Lekkerrrrrr!

    De eerste keer zijn we een half uur bezig geweest, de 2e keer 20 minuten. Zeer wel besteed, en de 125 Euri totaal meer dan waard! Alweer zo'n Roemeens toppertje, wordt zeker vervolgd.

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Der eine oder andere wird sich vielleicht daran erinnern, Susan hat im Sommer/Herbst bereits als Gabriella im PHG gearbeitet.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Ik ben vrijdag 23 december met deze meid geweest. Aan het eind van de avond na al dat gekletst met medeforumgenoten toch maar wat aandacht besteden aan de dames. Suzanna was me al een paar keer opgevallen. Prachtig figuur en ondeugende ogen, jammer van de tattoos op diverse plekken. Pijpen deed ze goed al vroeg ze wat snel naar een rubber. Afgewimpeld en ze ging gelukkig nog een poosje door. Verschillende standjes met haar doorgenomen. Na de daad pakte ze wel vrij snel haar biezen maar ik had eigenlijk ook geen behoefte om van een kort verhaal een lang te maken :D dus met 25 minuten stond deze jongeman af te rekenen.

    Was leuk, best een aanrader maar hou haar in de gaten, slimme meid met vakkennis Herhalingsgevaar: 80%

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.

  Diamond 468*60