In de beginperiode van mijn wandelcarriere verbleef ik voornamelijk in Nederland. Dat zou nog wel veranderen, maar toen nog niet. Zo kwam ik ook regelmatig in Thai Prive te Putte. Zeker in de beginperiode was het aantal mooie jonge vrouwen geweldig. Later nam de kwaliteit wel af, maar nog steeds ruim voldoende. Eerlijk gezegd ben ik een beetje vreemd gegaan, dus hoe het nu is weet ik eigenlijk niet.

Ooit kwam ik op een avond de club binnen en er zaten 4 dames op een bank en 1 dame zat aan de bar met haar klant. Daar de eerste vrije kruk naast de dame aan de bar was besloot ik daar te zitten. Ik nam de aanwezige 4 vrije dames eens goed in mij op en kon niet echt een keuze maken. Ik keek nog eens verder rond en keek naar beneden en zag twee schitterende mooie bruine benen naast mij zitten. Langzaam keek ik naar boven om in de lachende ogen van een Thaise dame te kijken. Echt jong (circa 35 jaar schat ik) was ze niet, maar ik vond haar oogverblindend mooi . Toch voelde ik mij betrapt en ik draaide met schaamrood weg. De dame begon te lachen en streek met haar hand over mijn knie. Helaas was ze bezet. Ik besloot maar naar huis te gaan.

Maar niet voor lang, want de volgende middag was ik al weer terug. Zoals altijd kreeg ik een (gratis) drankje aangeboden, dat ik zoals altijd afsloeg. Vervolgens werden de dames voorgesteld en zo ook nu. Een stuk of 6 dames kwamen de bar binnen, waaronder de dame waarvoor ik was gekomen. Ze lachtte mij al toe en de keuze was dus al snel gemaakt.
Voor een half uur gekozen en betaald en op naar boven.

De dame stelde zich voor als Phoe en vertelde mij dat ze mij van de avond ervoor had herkent. Ze was blij dat ik teruggekomen. Jammer dat ik gisterenavond niet iets eerder was langsgekomen, dan had ze die andere klant niet hoeven te hebben. Duidelijk een dame met smaak .
Boven aangekomen hielp Phoe mij met uitkleden, waarbij ze veelvuldig mij en mijn lichaam teder zoende. Haar hand trok zachtjes aan mijn al harde penis en vervolgens ging ze door de knieen, waarbij ze mij zc begon te pijpen. Steeds dieper en natter. Ze ging maar door en door en ik stond daar met mijn handen op haar hoofd. Ze ging maar door en maakte slurpende geluiden, waarbij ze omhoog keek en knipoogde. Ik maakte haar duidelijk, maar niet al te overtuigend, dat ik klaar ging komen. Het beviel mij wel, maar om na 10 minuten de kamer al te verlaten daar had ik geen zin in. Of de sociale intelligentie van Phoe was niet ver ontwikkeld of dat was precies wat ze wilde weten, want ze voerde het tempo op. Natter en dieper en slurpend trok ze mijn billen dichter naar haar toe, zodat mijn penis diep in haar mond verdween. Ik kwam schokkend klaar, diep in haar keel. Ze slikte alles door. Ik stond erbij en keek erna. "Heerlijk" zei ze. Ik kan niet anders zeggen van mijn eerste FT :p .

Ik wist nu eigenlijk niet goed wat ik moest doen. Nu al weggaan of blijven. Phoe wist dat echter wel en trok mij op het bed. "I am horny" zei ze. Eerst praatte we wat verder, waarbij ze langzaam maar zeker weer met strelen en zoenen begon. Wat nog nooit eerder was gebeurd was dat mijn penis weer snel stijf stond. Een goed voorteken zou ik zo zeggen. Ze ging mij wederom pijpen, waarbij ze haar poesje uitnodigend boven mijn gezicht liet hangen. De boodschap was duidelijk. Phoe was voor ik begon al kletsnat. Het orale gedeelte was kort en lekker. Phoe pakte en condoom en deed die om mijn penis, waarna ze op mij ging zitten. Het voelde strak aan. Langzaam ging ze op en neer, maar wel het tempo iets opvoerend. Na verloop van tijd de positie veranderd in mijn toendertijd favoriete positie, , en ik ging er stevig tegen aan. Zelf liet ze zich niet onbetuigd en stootte haar kont telkens wild tegen mij aan. Tot slot ging ik boven op haar liggen en al zoenend, stotend, zuchtend en kreunend kwam ik voor de tweede keer klaar.

Tot mijn schrik was het half uur al ruim overschreden en ik wist wederom niet wat te doen. Phoe moet dat hebben beseft en fluisterde in mijn oor dat het geen probleem was. "I liked it also" zei ze. We zullen het maar geloven.

Natuurlijk had deze sessie een groot herhalingsgevaar opgeleverd en dat was nog eens zacht uitgedrukt. Ik kwam wekelijks op bezoek en soms vaker. De sessies waren leuk en geil. Ik kwam niets tekort. Al snel besloot dat ik niet voor mijn standaard (half uur) moest gaan, maar voor een uur. Maar dat werd telkens ruim (circa 20 a 30 minuten) overschreden, zonder bijbetaling. Wij hebben ook veel gepraat. Telkens als ik langs kwam en de dames werden voorgesteld en de bar binnenliepen, begonnen dezen te gillen: :Oh no, it's him again. He is not for us. PHOEEEE, your friend is here." Waarna Phoe lachend de bar binnenliep en gelijk naar mij toekwam, waar al een eerste natte tongzoen kwam. Zoals jullie merken, was de keuze niet moeilijk.

Na verloop van tijd kwam ik (uiteraard) weer eens langs voor mijn wekelijkse bezoekje. Ik ging aan de bar zitten en wachtte tot de barman/eigenaar mij zou vragen wat ik wilde drinken. Niet dit keer . Hij vroeg: "Jij komt zeker voor Phoe?" Het feit dat hij deze onverwachte vraag stelde maakte mij ongerust en ik bereidde mij voor op het ergste. "Ja" zei ik. "Is ze er niet?". "Nee, ze is er niet." Ik probeerde waar ik bang voor was nog te verzachten door te vragen wanneer ze wel zou komen. "Niet" antwoordde de barman. Ik hoopte dat hij het over die desbetreffende dag had en niet over voor altijd, al wist ik beter. Hij zei: "deze meisjes hebben altijd problemen en verdwijnen dan, om later ergens weer op te duiken". Verward stond ik weer op straat. Er kwam een vreemd gevoel in mij op dat ik al lang niet had gekend. Ik maakte mij zorgen. Wat was er aan de hand? Waarom had ze nooit iets gezegd? Ik was verliefd geworden . Maar te laat.

Maar het verhaal was nog niet ten einde. Twee maanden later keek ik op internet en zag op een website Phoe staan, al heette ze nu Fang. Ik was blij en besloot zo snel mogelijk naar die club te gaan. Niet nadenkend waarom ze zonder iets te zeggen was weggegaan en dat de problemen wel mee leken te vallen als ze gewoon op internet stond.

Binnen 2 dagen stond ik voor de deur van die andere club. De deur werd opgedaan door een dame die ik ook van internet herkende en die er in het echt een stuk aantrekkelijker eruit zag dan op de foto. Meestal is dat andersom. Ik liep de huiskamer in en zag al snel Phoe/Fang zitten. Ik luisterde wel naar de introductie van de dame, maar koos gelijk voor Fang. Ze leek mij niet te herkennen en haar lachende ogen die mij altijd tegemoet kwamen waren verdwenen. Ze waren dof. Wij gingen naar de kamer waar een standaard ritueel van een half uur plaatsvond. Ik merkte het verschil, maar al te goed. De passie en de klik waren weg.

Teleurgesteld ging ik mij (voor het eerst zonder haar) wassen en wilde weggaan. Bij de deur vroeg ze ineens: "Why took it so long for you to come to me?". Even had ik weer hoop. Ik keek haar aan, maar haar ogen stonden nog steeds dof en ik zag nog steeds geen herkenning. Waarschijnlijk had ze aan mijn gedrag en houding gemerkt, ervaren als ze is, dat ik een oude klant was en zei ze snel een standaard zin.

Ik vertrok en stond weer op straat in de regen. Die regen was echter niet zo vervelend als de ijskoude douche die ik daarnet over mij heen had gehad. Ik had een wijze les geleerd, die ik nooit meer zou vergeten, dacht ik. Dat dacht toen ik echt.