Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Lächeln Anna ( voorheen Clara of Barbara PHG) (voorheen Sigrid GT)

    Naam : Clara

    Haarkleur/-lengte : Donkerblond/geblondeerd met stukjes kort

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal Slank zeer goed figuur, B - Cup

    Nationaliteit/Taal : Oost europees Goed duits

    Leeftijd : 25 jaar

    Tatoeages/Piercings : nee

    Service : Goed, Zoenen, PZC,

    Bijzonderheden : Mooi model, echte dame, zo uit de playboy. Arrogante uitstraling

    Extra : Blauwe/groene sprekende ogen , heeft lange periode in GT gewerkt

    Laatst Gezien : Oktober 2005
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard vakantie

    Clara gaat een aantal maanden op vakantie nu. FYI

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Bericht van juni 2005

    Clara was zowel zaterdag als zondag in Oedt. Ze herkende me nog en we hebben even met elkaar zitten kletsen. Ik ben ca 10 maanden geleden met haar in GT geweest en ze kon zich nog veel dingen herinneren war we toen over gekletst hebben.

    Alleen zaterdag ben ik met haar geweest terwijl ze zondag errug veel reclame voor zichzelf aan het maken was. Ze liet zich verleiden tot enige 'animation' zoals de buren het noemen. Beneden bij het zitje bij het zwembad sauna in, sauna uit, douchen, sauna in, sauna uit, douchen, incremen waarbij knabbel werd uitgenodigd om haar rug te doen maar hij durfde niet . Haar moeite werd echter niet beloond.

    Mooi lichaam heeft ze. Op de kamer was het goed. Zoenen doet ze zeer intens. De rest was goed te noemen, niet heel bijzonder maar gewoon zoals het hoort.

    Ze gaf aan dat ze over een paar weken wel weer es in GT kon opduiken. Niet dat het haar niet beviel maar ze had het er altijd naar zin gehad en natuurlijk goed verdiend.

  4. #4
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard Clara

    Ze is dr weer, en hoe....ondanks haar wat arrogante uitstraling wat de gemiddelde ijbeer waarschijnlijk doet twijfelen is niets minder waar. Wat een service super super super....

    Niets meer aan doen...Ze blijft waarschijnlijk niet zo lang meer en zal dan pas van de zomer weer haar opwachting gaan maken, so take your chance....

  5. #5
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede
    Ze is dr weer, en hoe....ondanks haar wat arrogante uitstraling wat de gemiddelde ijbeer waarschijnlijk doet twijfelen is niets minder waar. Wat een service super super super....

    Niets meer aan doen...Ze blijft waarschijnlijk niet zo lang meer en zal dan pas van de zomer weer haar opwachting gaan maken, so take your chance....
    Ben ook eens een keer met deze (Hongaarse) Clara geweest. Alhoewel haar naam misschien iets anders doet vermoeden, ziet ze er op het eerste gezicht leuk uit, mooi achterwerk ook, maar laat je niet verleiden!!!!!!!!!!!
    Ik heb een zeer slechte ervaring gehad met deze vrouw. Misschien dat mijn jachtgeweer iets te snel en vol geladen was voor haar, maar ze bakte er werkelijk niets van............................Voor mij dus geen Clara meer, of Clara 1588????????????!!!!!!!!!!!!

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Deze dame is nu 4 dagen in de week actief in The Ritz volgens onze bronnen.

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Volgens info van Hollandmale (deze man heeft volgens mij bindingen met de CIA) is Clara/Sigrid nu Barbara geworden in de Ritz.

    En ik heb gisteren inderdaad een blonde Barbara gezien in Ritz. Zij ziet er niet slecht uit en heeft inderdaad een arrogante uitstraling. Maar ik zou niet durven stellen dat zij van het playboymodel type is.

  8. #8
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Daumen hoch Doen !

    Stano,

    Als dit inderdaad ex Sigrid uit GT is, geldt er maar een motto: ga er voor !
    Goed, ze heeft een ietwat deftige uitstraling, maar eenmaal op de kamer gaan alle remmen los - zo was ze althans in zomer 2004 in Brueggen. En wat is er mis met stoeien met een goed uitziende dame :D ?

    groten van,

    W-L

  9. #9
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Barbara = Clara = Sigrid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    Als dit inderdaad ex Sigrid uit GT is, geldt er maar een motto: ga er voor !
    Mocht daar nog twijfel over bestaan: Barbara = Clara = Sigrid. Dus: go for it !
    Founding Member

  10. #10
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Bruingebrande Hongaarse Barbara was net terug van 10 dagen Gran Canaria en ze zag er dan ook betoverend uit. Ik betwijfel of ze 10 dagen geen sex heeft gehad, maar zo leek het toch echt wel, want ze liet zich uitgebreid gaan...

    Heel mooi lichaam, heel lekkere billen en kont, en het is een intens plezier om daar je gezicht diep in te begraven. Mooi spleetje trouwens. Naast beffen kwam ook vingeren uitgebreid aan bod. Bij het vingeren hield ze eerst even de boot nog een beetje af, maar zodra ze voldoende opgewarmd en nat is, zijn je vingers meer dan welkom, zowel voorin als achterin...

    Ook pzc was erg lekker en ze kijkt je daarbij met haar grote mooie ogen uitdagend aan.

    Daarop wil je natuurlijk keihard en diep in haar tekeergaan, want je wordt direct gewaar dat ze erg veel kan verdragen... En inderdaad, ze laat zich heel gewillig en keihard flurken, en ze doet trouwens volop mee. Ondertussen tongzoent ze als een gnoe... Zoals een wildebeest bedoel ik dus.

    Een dikke 9 op 10 dus voor een wilde sexpartij. Weliswaar geen echte GFE, maar een meid die zich gewillig en uitgebreid laat pakken is al veel waard...

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik had al mijn kruit reeds verschoten (of was het nat geworden ) toen ik in gesprek raakt met Clara/Barbara/Sigrid in de PHG . Ze spreekt al heel wat nederlands en dat is wel erg grappig communiceren met haar.
    Ze zal 2 weken in de PHG blijven maar ik verwacht haar wel op het feest van The Ritz ter gelegenheid van hun naamsverandering.

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #12
    Geregistreerd
    31 december 2005
    Last Online
    17 januari 2015 @ 13:22
    Berichten
    47
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ze zal 2 weken in de PHG blijven maar ik verwacht haar wel op het feest van The Ritz ter gelegenheid van hun naamsverandering.

    Willem2 :wink:

    Weet iemand of Clara / Barbara deze week in PHG is of waar ze op dit moment werkzaam is???


    Alvast bedankt!

  13. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ze was niet op het feest van The Ritz / Relax. Dit had ze wel gezegd........maar niets zo veranderlijk als het weer

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #14
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard Terug in de Ritz / Relax !

    Barbara is weer terug in de Ritz / Relax.

    Ik heb haar althans afgelopen donderdag (22 juni) live mogen bewonderen terwijl ze bezig was met een collega-ijsbeer in de buiten -jacuzzi. Je zou er jaloers op worden. Daarna nam ze een massage van een uur en dook ze de sauna in, zodat het even geduurd heeft voor ik mijn kans kreeg. Maar toen heb ik ook niet mogen klagen.

    Barbara is (onder haar oude artiestennaam Sigrid) ooit mijn eerste FKK / Sauna -dame ooit geweest, zo'n 2 jaar geleden in Golden Time. Jongens, wat was ze toen goed.... Gelukkig is ze niets veranderd: nog steeds ziet ze er prachtig uit en is ze een vulkaan op de kamer.

    W-L

  15. #15
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Barbara/Sigrid weer terug

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    's-Avonds genoten van 'n topless lopende Barbara/Sigrid die 'n volledig naakte (!) ijsbeer in de bar aan het verleiden was.
    Het moge duidelijk zijn; Barbara/Sigrid is weer terug van vakantie. Haar goddelijke lichaam is nog steeds zo strak als 'n pianosnaar :p.
    Founding Member

  16. #16
    Geregistreerd
    8 mei 2006
    Last Online
    18 juli 2012 @ 09:45
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze schoonheid heeft inderdaad een attitude maar dit is nu net wat me aantrok bij haar. Na een korte babbel richting kamer getrokken waar ze zich van haar lingerie ontdeed en in volle glorie voor me stond. Een zalig mooi lichaam met alle onderdelen in de juiste proporties . Eerst lekker liggen kussen en daarna een zalige pijpbeurt maar ze liet al snel merken dat ze niet langer dan 30 minuten wou blijven. Bij het aandoen van het rubbertje begon het fout te lopen. Tijdens het eerste standje begon ze moeilijk te doen en na enkele minuten hondjes hield ze het voor bekeken. Mijn jongeheer was te hard, dit had ze nog nooit meegemaakt . Ze vroeg of hij van staal was ???? Nu weet ik dat ik ondanks mijn 37 jaar nog altijd een stevige en harde erectie heb maar heb dit was nog maar de tweede keer dat ik daarover klachten kreeg, meestal zijn het complimenten :D In ieder geval ondanks haar mooie ogen zal ik dus nooit meer met barbara naar de kamer gaan. Ik heb nog wel moeten lachen toen ik haar later die avond tegen één van haar collega’s zag praten en ze naar mij wees en daarna op de toog klopte om aan te tonen hoe hard hij wel was. Ze bedoelde het zeker niet als grap maar eerder als waarschuwing naar haar collega’s :angryfire gelukkig had ik al andere dames van mijn positieve punten kunnen overtuigen. Voor je het weet sta je op de zwarte lijst.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 september 2006 om 18:28

  17. #17
    Geregistreerd
    31 december 2005
    Last Online
    17 januari 2015 @ 13:22
    Berichten
    47
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch De ene dag is de andere niet !

    Na begin dit jaar kennis te hebben gemaakt met Barbara haar deze week opnieuw ontmoet. En ja, 't is een specialeke. Maar als het klikt dan blijft een bezoekje aan kamer of kino met haar nog lang in je geheugen hangen.

    Deze week meer dan 2 uurtjes met haar doorgebracht in de kino. Lekker elkaar opwarmen en dan door naar het betere werk. Een uitgebreid reportoire doorgenomen met 2 hoogtepunten als gevolg. For me she one of the best kissing girls in the world

    Over de aftersales ook niets te klagen. Onder de douche wordt je nog eens lekker door haar gewassen en met het handdoekje weer afgedroogd.Ook daarna aan de bar noch ff nageklets en ook dan kan ze het zoenen niet laten. Wat door mij uiteraard zeer op prijs werd gesteld.

    Gezien de afstand en de financiën zit een bezoek aan de Relax er helaas maar 1 keer per maand in maar de volgende keer hoop ik Barbara opnieuw te spotten ... she's my :littleang

    Oh ja ... moet ik dit ook aan de balie melden

  18. #18
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Geduld wordt beloond.

    Had haar gisteren gespot in de kleedkamer. Onmiddelijk een afspraak gemaakt.
    Maar ze had er nog twee. Tja , het is een druk bezette dame daar. Na een uurtje wachten was het dan zover. :thefinger Ze stelde voor om samen te douchen. Best wel leuk elkaar zo inzepen. Dan de kamer op. Man wat heeft deze meid een prachtfiguur. In bed begonnen met tongzoenen , dan 69 , overgegaan naar cow - girl en op z'n hondjes met zicht op die stevige billen de sessie afgesloten. Strekenwijf of niet ? Ik heb er geen last van gehad. Tip top ok !

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Ook SiClaBa nu in PSW

    En SiClaBa is deze week ook in PSW gesignaleerd .
    Founding Member

  20. #20
    Geregistreerd
    5 november 2006
    Last Online
    6 november 2007 @ 23:59
    Berichten
    28
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Klopt, ze was afgelopen vrijdagavond/nacht in PSW. Over 6 weken stopt ze met werken om niet meer terug te komen.

    Ze zei dat ze vroeger onder de naam Sigrid heeft gewerkt in GT, maar ook in de Ritz. Nu heet ze Barbara.

    Moet dezelfde zijn.

    Vrijdag was ze zich een beetje vergeten te scheren. Iets stoppel. Ze zoent met 'r tanden. Wel lekkere sex trouwens, en een heel mooi lijf + koppie.

  21. #21
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 07:10
    Berichten
    175
    Discussies
    4
    Thanks
    51
    Thanked
    84 in 38 posts

    Standaard

    Jetzt ist sie übrigens im Living Room - als "Anna"

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60