Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Cindy (Letland) (PHG)

    Naam : Cindy

    Haarkleur/-lengte : Blond

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal Slank , C - Cup

    Nationaliteit/Taal : Letse, duitse en engels

    Leeftijd : 22-25 jaar

    Tatoeages/Piercings : geen

    Service : Goede service, TZ, FT, Beffen etc.

    Bijzonderheden :

    Extra :

    Laatst Gezien : Juli 2005
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 november 2005 om 13:53
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Mal schnell ein Update:
    Sie kommt aus Letland
    Hat keine Tattoo oder Piercings

    und FTotal kann weitere Einzelheiten geben. Er hatte gestern, 12 november, Cindy gebucht.
    Wir sind gespannt nach seine Erfahrungen.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 november 2005 om 13:53

  3. #3
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Daumen hoch

    Dit was mijn absolute topervaring in de PHG van het afgelopen jaar. Een buitengewoon mooie meid met excellente service. Misschien toch binnenkort maar weer eens gaan kijken daar in de Oedts

  4. #4
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Daumen hoch Die granate aus Letland...

    Bericht van 2 februari 2005

    De laatste tijd vond ik mijn ervaringen in PHG nogal tegenvallen. De toppers van weleer verdwenen elders in Duitsland met als gevolg een groot aanbod van nieuwe dames, waarvan je nog maar moet afwachten of ze een beetje in de smaak vallen. En dan loop je geregeld tegen een miskleum aan, zoals turkse Lena (een 5,5), Alina (4,3) en Olla (niet in de punten gevallen). Dan moet je een keer stevig slikken en hopen op betere tijden.

    Vanavond liep ik na het avondeten Bredero tegen het lijf. Hij moest in de kleedruimte alle zeilen bijzetten om de tunesische schone Neshrin van zich af te houden. Maar ons medeforumlid was zo royaal om haar dan maar aan mij toe te vertrouwen, en gezien het feit dat ze er erg lekker uitzag, liet ik me dat dus geen 2 keer zeggen. Neshrin stelde echter voor om een trio te doen met één van haar vriendinnen. Nu had ik die 2 dames eerder op de avond ook al bij elkaar in de bar zien zitten dus ik had al een vermoeden wie dat ging worden. En dat werd dus Cindy.

    Cindy is begin 20, afkomstig uit Letland, lang blonde krulharen die ze omhoog heeft gestoken en was vanavond gestoken in een frivool 'regenboog'-topje en -rokje. Een erg mooie verschijning.

    Neshrin is naar schatting nog jonger (<20), tunesische brunette met een erg slank lichaam. Van haar zal ik een apart recensieformulier invullen.

    Wel een aparte ervaring met deze twee jonge meiden...en wat een tempo die draaien zeg .
    Terwijl Cindy meteen stevig begint te pijpen, komt Neshrin met haar decolleté voor mijn mond hangen. Daar kon ik dus nog moeilijk met mijn mondje vanaf blijven. Ook het zoenen met haar was wel redelijk goed in orde.

    Ondertussen gaat Cindy maar onvermoeibaar verder. Een dergelijke orale verwennerij heb ik in PHG al in geen eeuwigheid meer meegemaakt..zo ontzettend goed. Tergend langzaam neemt ze hem iedere keer weer diep in dat natte en gulzige mondje "Ich möchte dein Saft haben :" Alvorens aan een hartinfarct te bezwijken, heb ik Cindy moeten manen het wat kalmer aan te doen, maar daar trok ze zich echter bar weinig van aan . Neshrin stak me echter de helpende hand toe, want ze maakte aanstalten om er een condoom omheen te leggen. Toen Cindy dit zag werd er echter nog een versnelling hoger ingezet. Neshrin kreeg er ook weer meer lol in en zinspeelde op een stevige befbeurt.
    Ondertussen kreeg ook kleine forza er een rood hoofdje van en werd het tijd om wat andere posities in te nemen. Neshrin was hierbij nu aan de beurt in diverse standjes. Was een doorsnee ervaring en vanwege enig gebrek aan creativiteit hierbij zag Cindy al snel dat zij het heft weer in eigen hand moest gaan nemen.... :D .

    Hopakee, condoom er weer af, nog een versnelling hoger en gaan met die banaan. Ook Neshrin zat er bij tijd en wijle sprakeloos bij te kijken, over al dat geweld van die letse komeet. Uiteindelijk met FT afgemaakt waarbij de tunesische schone opeens heftig zoenend het finaleproces begeleidde :p :p . Wat een stel ondeugende meiden. Neshrin was goed, maar die Cindy was gewoon van een andere planeet....tot nu toe zowat het beste wat ik in PHG heb meegemaakt.

    Herhalingsgevaar is bij Cindy in ieder geval 200%, herstel morgen weer :P :P.
    [/size]


    Forza...Germania heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

  5. #5
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:19
    Berichten
    234
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked
    230 in 42 posts

    Standaard Cindy

    Hallo,

    nachdem ich nun ein paar Mal hier mitgelesen habe und mich nun registriert habe, kann ich der Frage oder Bitte von Horny_One über Cindy gerne nachkommen.
    Also erstmal eine Korrektur: BH ist B-Cup(hatte auch schon C vermutet, aber nach Auskunft Cindy ist es noch B)

    Sie ist, wenn man sie erstmal kennengelernt hat, sehr lieb und küsst sehr gerne, macht ein Super Französisch und auch das "Neuken" mit ihr ist sehr geil.

    Sie wirkt manchmal ein wenig arrogant, wenn man sie das erste Mal anspricht, ich bin selber 2 x damals abgeblitzt, aber nun ist es wie mit der besten Freundin.

    Bis bald :wink:
    Ftotal

  6. #6
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Een buitengewoon mooie meid ....
    Waarvan akte1!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Een erg mooie verschijning.
    Waarvan akte2!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ftotal
    Sie wirkt manchmal ein wenig arrogant ...
    Ein wenig?

    Heeft iemand misschien de handleiding beschikbaar? (.doc / .pdf / .rtf) :D

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD
    Waarvan akte1!


    Waarvan akte2!


    Ein wenig?

    Heeft iemand misschien de handleiding beschikbaar? (.doc / .pdf / .rtf) :D
    Vraag Bredero eens...die is dr eentje aan het schrijven wellicht na gisteren
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Nou wil ik niet klagen. Maar als ik nog voordat ik dood ga met deze dame sex heb gehad. Dan sterf ik een gelukkig man. Om de een of andere reden vind ik haar arrogantie geweldig om te zien. Ik vind het totaal niet storend. Het is knap van haar om zo toneel te kunnen spelen. Het geeft me een zwak voor haar :o

    Maar dat abblitzen dat zit me niet lekker. Me 1e keer heb ik gehad en dat is toch wel iets waar ik niet voor solliciteer. Maar ik zal een dezer dagen gewoon eens een gesprek met haar aanknopen.


  9. #9
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Ik zit me in te houden om hier de nodige commentaren bij te schrijven maar zal toch maar aan de verleiding weerstaan alleen wil ik even laten weten dat ik me aanbevolen hou bij diegene die de juiste handleiding heeft, gelieve me een copy te willen bezorgen. Waarvoor dank bij voorbaat.

  10. #10
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero
    OK het zal wel aan mij liggen zeker.
    Tsss nou ja en die sneaky Willem is dus toch met dr gegaan.....maar ik blijf erbij voor iemand die zo arrogant kan kijken en gedrag tentoon spreidt kan ik geen zwak krijgen.
    En Brederootje, ik troost je de volgende keer wel.....
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard 21/01

    Oke zaterdag na de sauna de bar ingedoken en de Südkurve bezet samen met Knabbel en Babbel. Al snel ging het over Cindy die 2 meter verder naast Carina zat. Na alle verhalen had ik besloten om ook de uitdaging aan te gaan en ik moet zeggen: het voelde lekker, eindelijk weer es het gevoel dat je er iets voor moest doen om met een meid naar de kamer te mogen. Na de eerste paar PHG bezoeken in het begin van mijn 'loopbaan' was dat niet meer dan een formaliteit. Handleidingen bestonden ook toen niet... om de doodeenvoudige reden dat ze niet nodig waren. Ik keek Babbel aan en fluisterde dat ik niet durfde toen op dat moment een andere beer met Carina ging praten en Cindy dus zonder gezelschap zat. "Dit is hét moment", dacht ik bij mezelf en stapte op haar af met een kloppend hart in mijn keel! Ik vocht mezelf een weg door de aanwezige berenobstakels die je al niet kunt tegenkomen binnen twee meter. De dancemuziek vervaagde en ik hoorde alleen nog maar doffe klanken. Mijn ogen waren gefocust op het meest zelfverzekerde meisje van PHG. Onderweg moest alles wijken. Wishna schopte ik onderweg per ongeluk tegen haar benen maar ik had geen oog voor haar...ik zag maar één ding; een prachtige voorbeeld van een middelbare schoolliefde. De seconde die ik onderweg was naar haar duurde minuten zo niet uren. Ik was bang dat ik zou verkrampen als ik voor haar zou staan, geen woord zou kunnen uitbrengen en dat ze me zou uitlachen, dat iedereen het dan zou zien en iedereen dan zou lachen. Oh mijn hemel wat een doembeeld! Maar eindelijk was ik aangekomen, het leek wel of er op mijn navi een stand "slowmotion-met-zoveel-mogelijk-omwegen" stond. Ik probeerde oogcontact te vinden, en op een of andere manier aandacht te trekken aangezien ze net haar sigaret uitdrukte en dus haar hoofd naar het tafeltje gericht was. Zou ze met me praten of nog erger; zou ze me überhaupt zien staan??

    To be continued...

    Kijk morgen weer naar "Tiga on Tour", aflevering "Tiga en Cindy"!

  12. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Cindy part deux

    Welkom bij mijn Cindy-weblog :D!

    We zijn er weer om deze tweedelig miniserie af te ronden...

    Ze keek op en keek langs me door... "Damn", dacht ik, "dat gaat niet goed!", en wilde al bijna rechtsomkeert maken om me een verdere blamage te besparen. In een flits passeerde de rest van de opties die ik die avond zou kunnen vragen om me te vergezellen op de kamer maar al snel was ik in staat om die gedachte te onderdrukken en me te concentreren op waar ik dit allemaal voor doorstaan had. Cindy keek me aan en glimlachte. Ik moest me concentreren zodat niet van opluchting al mijn spieren in mijn lichaam ontspanden met alle gevolgen van dien :D. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer precies weet wat ik als eerste tegen haar zei hoewel we (Knabbel, Babbel en ik) als voorbereiding veel opties de revu hadden laten passeren, waaronder "Kommst du öfter hier?", "Möchtest du pizza essen gehen und dann aufs zimmer oder magst du keine pizza?".... flauw natuurlijk maar op dat nerveuze moment erg goed om wat afleiding te generenen.

    Anyway, ze praatte terug, dat was al positief. Het blijkt dat Cindy het niet zo ziet zitten om met kerels die van PHG bijna hun stamkroeg hebben gemaakt, naar de kamer te gaan. Zelf werkt ze meestal van donderdag t/m zaterdag (oplettuh Forza!). Na een kleine chitchat de sleutelvraag maar gesteld en tot mijn vreugde ging ze hem zonder twijfel halen. Toen ze terug kwam en we samen de bar verlieten voelde ik wat ogen in mijn rug branden. Die probeerden natuurlijk door mij heen te kijken naar dat ontzettend mooie lichaam van de dame die het komende uur haar diensten aan mij ter beschikking zou stellen.

    Wat er op de kamer gebeurde gaat jullie niks aan echter ik kan niets anders concluderen dan dat het goede tot zeer goede service was. Cindy kletst vrijuit en blijkt over bepaalde dingen goed nagedacht te hebben. Ze geeft in elk geval aan dat ze genoegen neemt met een 'aantal' gasten per dag. Wellicht dat ze daardoor af en toe wat selectief is.

    Nou dat was het dan. Er is dus geen handleiding, je moet een beetje geluk hebben denk ik en enigszins aan haar wensen voldoen en zelfs die staan van te voren niet allemaal vast.

    Laterrrr
    tiga

  13. #13
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    We willen nog meer details weten, ik vind dit wel een anti-climax Tiga on Tour
    Cindy kan hele mooie rook-kringetjes naar het plafond blazen, terwijl je een gesprek met haar aan het voeren bent......of doet ze dat niet meer

  14. #14
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Cindy deel 2????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Welkom bij mijn Cindy-weblog :D!

    We zijn er weer om deze tweedelig miniserie af te ronden...

    Ze keek op en keek langs me door... "Damn", dacht ik, "dat gaat niet goed!", en wilde al bijna rechtsomkeert maken om me een verdere blamage te besparen. In een flits passeerde de rest van de opties die ik die avond zou kunnen vragen om me te vergezellen op de kamer maar al snel was ik in staat om die gedachte te onderdrukken en me te concentreren op waar ik dit allemaal voor doorstaan had. Cindy keek me aan en glimlachte. Ik moest me concentreren zodat niet van opluchting al mijn spieren in mijn lichaam ontspanden met alle gevolgen van dien :D. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer precies weet wat ik als eerste tegen haar zei hoewel we (Knabbel, Babbel en ik) als voorbereiding veel opties de revu hadden laten passeren, waaronder "Kommst du öfter hier?", "Möchtest du pizza essen gehen und dann aufs zimmer oder magst du keine pizza?".... flauw natuurlijk maar op dat nerveuze moment erg goed om wat afleiding te generenen.

    Anyway, ze praatte terug, dat was al positief. Het blijkt dat Cindy het niet zo ziet zitten om met kerels die van PHG bijna hun stamkroeg hebben gemaakt, naar de kamer te gaan. Zelf werkt ze meestal van donderdag t/m zaterdag (oplettuh Forza!). Na een kleine chitchat de sleutelvraag maar gesteld en tot mijn vreugde ging ze hem zonder twijfel halen. Toen ze terug kwam en we samen de bar verlieten voelde ik wat ogen in mijn rug branden. Die probeerden natuurlijk door mij heen te kijken naar dat ontzettend mooie lichaam van de dame die het komende uur haar diensten aan mij ter beschikking zou stellen.

    Wat er op de kamer gebeurde gaat jullie niks aan echter ik kan niets anders concluderen dan dat het goede tot zeer goede service was. Cindy kletst vrijuit en blijkt over bepaalde dingen goed nagedacht te hebben. Ze geeft in elk geval aan dat ze genoegen neemt met een 'aantal' gasten per dag. Wellicht dat ze daardoor af en toe wat selectief is.

    Nou dat was het dan. Er is dus geen handleiding, je moet een beetje geluk hebben denk ik en enigszins aan haar wensen voldoen en zelfs die staan van te voren niet allemaal vast.

    Laterrrr
    tiga
    Nou Tiga, eerst iedereen in spanning laten en dan uiteindelijk heel magertjes recenseren. Had toch wel iets meer verwacht van je ervaring met Cindy!!!

    Misschien wil je nog wel iets van het bekende tipje van de sluier oplichten??
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  15. #15
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard re: Cindy part deux

    Tja ik weet niet wat jullie verwacht hadden maar ik ga niet in detail elke handeling op de kamer vertellen. Motivatie daarvoor is dat ik daarmee verwachtingen schep die heel persoonlijk kunnen zijn (een voorbeeld: bij de een kust ze misschien wel bij de ander niet). En ik ben niet de hollandmale onder de ijsberen die op een zeer geile manier alle details beschrijft (wat ik overigens prima vind dat hij dat doet). Das zijn stijl en niet mijn stijl.

    Als ik de service goed tot zeer goed vind dan betekent dat dat de standaardonderdelen, zoals nmc, pzc, zoenen dik in orde zijn.

    grt
    tiga

  16. #16
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Zo hoort het ook Tiga. A gentleman does not "kiss and tell". Nou, dan kan ik het wel schudden bij Cindy, aangezien ik PHG wel eens vaker als stamkroeg betiteld heb. Haar gemis zou ik zeggen, sterker nog weet ik wel zeker (het stinkt hier naar eigendunk btw).

    :D

  17. #17
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Waar is Cindy

    Cindy zou een dezer dagen weer in PHG moeten gaan beginnen. Heeft iemand haar weer gezien?
    Zij is nog de enigste uit het Marina, Juliette, Svetlana vriendinnen clubje met wie ik nog graag een keer de kamer mee op wil

    BR, Sonny

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60