Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Hoe groot is de kans op een SOA bij een FKK-club bezoek????

    Hallo beste lezers,

    Hoe groot is de kans dat je een soa op loopt in de duitse FKK's clubs?
    Volgens mij is de kans is erg groot aanwezig gezien wat de dames van plezier daar allemaal doen voor een centje te verdienen. Gelukkig zijn niet alle dames zo, er zijn er ook genoeg die veel dingen niet toelaten.
    Wat doen de dames van plezier dan allemaal in FKK-club:
    - pijpen zonder condoom (doen alle dames)
    - pijpen zonder condoom met klaarkomen in mond (doen veel dames maar niet allemaal)
    - zoenen met klanten (doen erg veel dames maar niet alle)
    - zich laten beffen (laten bijna alle dames toe, ook veelal wanneer ze hun maandelijkse periode hebben,ongesteld)
    - anale sex (doen weinig dames)
    EN DAN DEZE NOG: - neuken zonder condoom!!!!!!

    Helaas komt dat laatste punt al te veel voor in een FKK-club. Er zijn genoeg dames die deze dienst aanbieden aan hun klanten, meestal wel bij vaste klanten maar niet altijd.
    Het is mij persoonlijk al 3 keer aangeboden door verschillende dames. Ik heb hier geen gebruik van gemaakt en ik heb ook niet meer gebruik gemaakt van hun verdere verdiensten. Ik de dames netjes betaald en ik ben van de kamer afgegaan. Dit vonden de betreffende dames een vreemde actie van mij terwijl ik deze actie niet vreemd vond/vindt.
    Ik heb ik ook geen melding van gemaakt bij leiding van de diverse FKK-club. Misschien stom van mij, maar wie ben ik om hun te laten verbieden die service uit te laten voeren.
    Maar persoonlijk maak ik mij hier wel zorgen over als deze trend blijft toenemen.

    Hetzelfde is eigenlijk met pijpen zonder condoom en dan nog klaarkomen in hun mond. Dit is natuurlijk ook niet normaal. Ik heb dit zelf ook gedaan bij diverse dames. Maar laten we nu eens heel eerlijk zijn tegenover ons zelf.
    Dit is natuurlijk ook geen normale handelingen van de dames en ook hier zitten grote risico's aanvast, je hebt hierdoor een grote kans op soa's. Het kan natuurlijk niet gezond zijn voor de dames in kwestie en hun klanten. De dames in kwestie vangen misschien wel 6 á 8 keer per dag het sperma op van hun klanten. Dan ben jij misschien wel nummer 9 van de dag. Dit moet je toch wel te denken zetten.

    Ga nou niet zeggen het gebeurt mij niet want dat heb ik ook altijd gezegd. Tot het moment daar is en dat je met je neus op de feiten gedrukt wordt.
    Ik heb zelf 2 keer iets op gelopen aan een bezoek van een FKK. Een keer gonorroe (druiperd, erg pijnlijk en ontzettend vies) en herpes genitalis.
    Als je dit mee heb gemaakt ga je toch heel anders over nadenken. Het is niet leuk om naar de huisarts te gaan met een soa, je schaam rood staat op je kaaken.

    Ik bezoek nog steeds FKK-clubs maar ga met een hele andere instelling naar toe.

    Carpe diem.
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Hoe groot is de kans op een SOA bij een FKK-bezoek?

    Tja, collega's,

    Na alle lovende berichten op een ander U wel bekend forum, en daarna op ons ijsberenforum over bezoeken aan de Duitse saunaclubs, lees ik steeds PIJPEN ZONDER CONDOOM.:D

    Ik had het idee om met bepaalde mensen van het Antwerpse ook eens naar deze duitse clubs toe te gaan, doch mijn probleem is dat ik steeds pijpen MET condoom doe, alhoewel ik het ook liever ZONDER condoom zou doen; dit is veel gevoeliger en aangenamer, doch ik neem geen enkel risico!
    Nu ga je mij waarschijnlijk als een zielepoot beschouwen, doch dit ben ik totaal niet!
    Ik denk dat ik mij BELACHELIJK ga maken door naar een duitse Saunaclub te gaan, en aan een dame daar te vragen om mij te pijpen MET condoom.
    Daarom zal ik maar best in het Antwerpse blijven, denk ik.

    Anvers :wink: :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Ik denk dat ik mij BELACHELIJK ga maken door naar een duitse Saunaclub te gaan, en aan een dame daar te vragen om mij te pijpen MET condoom.
    Nee hoor, ik vind het net getuigen van ...tja waarvan eigenlijk... verantwoordelijkheid? Doe het gerust.

    grt
    tiga

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Nee hoor, ik vind het net getuigen van ...tja waarvan eigenlijk... verantwoordelijkheid? Doe het gerust.
    tiga
    Dank U,
    collega Tiga,
    Ik dacht al dat ik een beetje ABNORMAAL was door steeds "pijpen MET condoom" te doen.

    Anvers :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Nee Anvers. Collage Tiga heeft gelijk. Je wordt geen probs krijgen in een duitse saunaclub.
    Soms is dat mooier voor de grieten, als 5 percent van de mannen niet weten wat hygiëne en zuiverheid is. Natuurlijk zijn dat geen leden van dit forum.....

    Groetjes neukie :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Beste Anvers,

    In de duitse FKK's clubs kun je gerust vragen om je te laten pijpen MET condoom. Doe ik tegenwoordig ook, alles met condoom. De dames vinden het zelf ook prettiger om alles met condoom te doen.

    Maar mag ik je wel een tip geven, laat de dame in kwestie wel weten dat je gewoon 50 euro hier voor wil betalen. Normaal is het in PHG een half uur met condoom pijpen 25 euro en voor dit tarief werken de dames niet graag. Dan wordt je echt snel afgewerkt en de dames in de clubs ouwehoeren ook onderling zodat je niet populair wordt.

    Carpe diem
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.

FKK Artemis 468*60