(o God, mijn eerste nieuwe post - als dat maar goed gaat )

Haarkleur/-lengte : Blond, halflang
Lengte dame : 1,70 m
Postuur/Cupmaat : slank, cup C (ongeveer)
Nationaliteit/Taal : orspronkelijk uit de Oekraine, al langer in Duitsland
Leeftijd : mid 30 ?
Tatoeages/Piercings : geen enkele (zeker weten)
Service: ?
Voordelen: heb ik niet gevonden
Nadelen: geen kussen, passief, uitzonderlijk slechte fellatio
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: spijt, eigenlijk

Normaliter heb ik bij de wat oudere dames in Golden Time eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Ze zijn rustiger, goed klantgericht en zijn vaak veel vriendelijker buiten de kamer. (Griekse) Christina, Doro, Romy, allemaal dik in de 30 en allemaal schatten, wat mij betreft. O, en dan Anastacia vroeger .

Toen ik daarom een paar bezoeken geleden een wat oudere blondine zag zitten kwam ze eigenlijk automatisch op mijn 'to-do' -lijstje terecht. En vorig bezoek ontmoette ik haar in de barruimte, vroeg haar bij me te komen zitten en.... verknalde ik zo een half uur en 50 Euro.

Nina (Oekraiens, maar al langer werkzaam in Duitsland) leek heel even een leuke dame met wie het goed toeven was, maar binnen een paar minuten kwam - niet eens subtiel - het 'S' -woord ter sprake. Daar ik nog zo naief was te hopen dat ze op de kamer zou ontdooien, heb ik haar een sleutel laten halen, waarmee ze heel blij ook binnen een minuut weer terug was.

Op de kamer, ik haat het te zeggen, een van de slechtste ervaringen in GT ooit gehad. Let wel, ik zal de dame niet beschuldigen van het breken van beloften en ze was zelfs niet heel onvriendelijk, maar alles ging snel en mechanisch en professioneel. Het lijkt een dame met veel ervaring in het vak die nog wat binnen probeert te halen. Maar merkwaardig in tegenspraak hiermee was haar fellatio (okee jongens, haar pijptechniek) die zo ongelofelijk slecht was, ik kan me in 200+ damesbezoeken geen slechtere heugen

Rest van de sessie was al even snel en ongeinspireerd. En na het komen onmiddellijk afruimen en wegwezen. Dit was 'kwaliteit' van het niveau Wallen / Aerschotstraat, al heb ik daar beslist betere ervarngen gehad. Ik ben flink gefrustreerd maar een tijdje in de sauna gaan zitten, de boel uitzweten en mijn zonden overdenken.


Goed. Smaken mogen verschillen. Mogelijk zijn er wel liefhebbers voor haar. Mea culpa, mea maxima culpa. Eigen schuld, dikke bult, ik weet het heren. Maar ik zal geen reclame voor haar maken.