Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Groningen – Carla

  1. #1
    Geregistreerd
    22 februari 2007
    Last Online
    21 mei 2018 @ 16:34
    Berichten
    48
    Discussies
    26
    Thanks
    6
    Thanked
    17 in 8 posts

    Lächeln Groningen – Carla

    Vertaald met Babelfish
    Onlangs merkte ik een advertentie op van Carla: http://www.kinky.nl/06/adver.asp?id=77121
    en aangezien ik voor andere zaken in Groningen was en ik vond ook een positieve commentaar op haar bij hookers.nl probeerde ik het. Carla ontving me in een privé huis in Groningen. Zij is rond 40, meet een weinig minder dan 170 cm, en heeft kort bruin haar en grijs-blauwe ogen. Zij heeft een aangenaam gezicht, een vast lichaam met B-cup borsten. Nadat zij me een Cuba libre inschenkt nam zij me naar de slaapkamer, wij uitgekleed en zij waste zich en me. Dan knuffelden wij op het bed, kuste ik haar aardige borsten en haar tepels richten op, gaf ik cunnilingus haar, die zij waardeerde. Zij gaf me fellatio natuur, die een speciale ervaring was aangezien zij twee tong piercings heeft. Zij deed mij condoom om me en bereed me cowgirl stijl naar een aardige climax. Wij verfristen ons en babbelden een beetje tot ik begon om haar genitaal gebied opnieuw te spelen en te strijken. Zij gaf opnieuw me fellatio tot mijn penis klaar was om een andere ronde te gaan. Wij deden toen 2de beschermde coitus in doggy stijl (haar heupen op een vast kussen), zij zei een positie waar zij van houdt. Het was een genoegen om haar vaste billen te beroeren terwijl zij me aanmoedigde ` Ja.. lekker..doorgaan zegt.. heerlijk '. Ik ben niet zeker maar ik had de indruk dat zij vlak na me climaxte. In elk geval hadden wij een zeer aardig comfortabel en sexy uur samen, waarvoor zij me 75 euro rekende en ik was zeer tevreden.

    bijgevoegd 2 fotos uit de advertentie van Carla.

    Original text: Netherlands – Groningen – Carla

    Recently I saw an ad from Carla: http://www.kinky.nl/06/adver.asp?id=77121 and as I had some business in Groningen and I also found a positive comment on her at hookers.nl I gave it a try.
    Carla received me in a private home in Groningen. She is around 40, measures a little less than 170 cm, and has short brown hair and grey-blue eyes. She has a pleasant face and firm body with b-cup breasts.
    After she poured me a Cuba libre she took me to the bedroom, we undressed and she washed herself and me. Then we cuddled on the bed, I kissed her nice breasts and her nipples erected, I gave her cunnilingus, which she appreciated. She gave me uncovered fellatio, which was a special experience as she has two tongue piercings. She put a condom on me and rode me cowgirl style to a nice climax. We refreshed ourselves and chatted a bit until I started to play and stroke her genital area again. She gave me fellatio again until my penis was ready to have another go. We then did the 2nd covered coitus in doggy style (her hips on a firm cushion), which position she said she likes a lot. It was a pleasure to bang her firm buttocks while she cheered me saying ‘Ja.. lekker..doorgaan.. heerlijk’ (Yes.. lovely.. continue.. heavenly). I am not sure but I had the impression that she climaxed just after me. Anyway we had a very nice cosy and sexy hour together, for which she charged me 75 euros and I was very satisfied.
    Attached Images Attached Images
    'In coïtus veritas'

  2. #2
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    13 juli 2020 @ 10:22
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.074
    Discussies
    31
    Thanks
    448
    Thanked
    738 in 376 posts

    Standaard

    Dame komt mij wel bekend voor maar kan mij zo niet heugen wanneer ik voor het laatst een advertentie van haar heb gezien.
    Kan op de diverse sites zoals speurders, kinky, sexjobs etc. geen advertentie vinden van haar.
    Gezien de leeftijd in de recensie en de datum van plaatsing is deze dame inmiddels ongeveer 50.
    Ik weet dat dit niet alles zegt maar ik denk dat zij niet meer actief is.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.

Babylon 468*60