Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 97
  1. #51
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.503
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Ik dacht ff dat ie in de YY ook al lekker stond te roken, maar dat blijkt een fik 2km verderop te zijn waar zelfs de brandweer van Brüggen op af is gekomen


    Note W2 : http://www.nu.nl/news/1158071/10/rss..._Roermond.html

    :( http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...eer.html?p=1,1
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 juli 2007 om 14:56

  2. #52
    Geregistreerd
    23 augustus 2006
    Last Online
    8 april 2014 @ 14:26
    Berichten
    35
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen runter GT - zondag 15 juli - Ein Trauerspiel!

    Afgelopen zondag weer eens een gehele dag GT bezocht......kort voor half twee gearriveerd! Bij binnenkomst viel meteen op dat er zeer weinig vrouwen (max 10-15) waren (alleen wat B en meer C keus) maar zeker geen TA's :green_smi

    Eerst maar ff een Fruehstukje gepakt wat overigens altijd goed te noemen is en vervolgens wachten op betere tijden

    Meestal is er einde middag wel aanloop maar ook die bleef beperkt met als enig opvallende verschijning "Sandra" voorheen "Manuela" uit PHG.... Ook geen poolse dames aanwezig (ja eentje geloof ik maar niet noemenswaardig):green_smi

    Rond en na etenstijd was het aantal dames voor "NRW's Groesste Saunaclub" beschamend laag max. 20-25(geen TA's) zodat alle ijsberen liepen te klagen (volgens een aantal vaste weekend bezoekers was dit de laatste 4 zondagen al het geval)... er waren veel momenten dat er "im barbereich" lange tijd niet meer dan 3 of 4 vrouwen waren

    Om het voor de gasten enigzins te veraangenamen zou ik zeggen als management; steek de BBQ aan (die achterin de tuin staat weg te roesten).....maar dit is al meermaals door vaste bezoekers gevraagd en door het management "abgelehnt" mit als Grund: das Fleisch ist zu teuer

    We kregen dus gewoon eten ....wat overigens "nicht teuer, und befriedigend von Qualitaet war"

    Wat ik zeker wil vermelden en altijd zeer positief opvallend is in GT zijn de thekenfrauen (in ieder geval die er op zondag werken) deze zijn zeer vriendelijk en altijd in zijn voor een praatje of grap.....:D

    Evenals een grote meute ontevreden ijsberen, heb ik GT al vroeg in de avond verlaten....

    :wink: :wink: :wink:

  3. #53
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer Bekijk bericht
    Afgelopen zondag weer eens een gehele dag GT bezocht......kort voor half twee gearriveerd! Bij binnenkomst viel meteen op dat er zeer weinig vrouwen (max 10-15) waren (alleen wat B en meer C keus) maar zeker geen TA's :green_smi
    Er lopen wel a tjes,maar wij zijn kieskeurig ijsbeer

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  4. #54
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.503
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Waar blijven alle vrouwen dan, de laatste tijd lees ik regelmatig dat het in GT en PHG rustig is met de vrouwen.
    In YY is het ook iets rustiger geworden vanaf de topaantallen, maar daar ligt de M/V verhouding nog steeds stukken beter dan in Duitsland en is het vlees blijkbaar goedkoper

  5. #55
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Denk dat veel dames in Roemenie, Polen, Rusland etc zijn nu. Ze hebben ook hun broodnodige vakantie nodig natuurlijk!

  6. #56
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden Vlees

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Waar blijven alle vrouwen dan, de laatste tijd lees ik regelmatig dat het in GT en PHG rustig is met de vrouwen.
    In YY is het ook iets rustiger geworden vanaf de topaantallen, maar daar ligt de M/V verhouding nog steeds stukken beter dan in Duitsland en is het vlees blijkbaar goedkoper
    Waar ze blijven kan ik op dit moment wel raden , maar wat bedoel je nu met het vlees is goedkoper in YY :green_smi :green_smi .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  7. #57
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Pfeil

    @ Stiffmaster

    BBQ vlees.........

  8. #58
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.503
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Stiffmaster denkt gelijk aan ander vlees...
    Nogmaals, GT kan beter 1 euro per bezoeker meer investeren in goed vreten en zo veel vaker 50 euro entree vangen dan niks te ondernemen en de ijsberen thuis te laten.
    Gezien de hoeveelheid Duitse wagens tegenwoordig op de parking bij YY maak je mij niet wijs dat GT de concurrentie niet merkt.

  9. #59
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    YY is qua entourage top, maar lijkt me qua dames (en servicenivo) niet echt een concurrent van GT?

    GT heeft meer last van haar eigen succes denk ik:grote groepen nederlanders die al om 15:00 dronken aan de bar hangen en alleen maar lopen te dollen en geen geld (aan de dames) uitgeven. De dames zijn zodoende nog meer profi geworden en het te pas en te onpas "ficky ficky machen???" is niet van de lucht.

    Dan is Kaarst een beter alternatief, maar nog te klein/saai. Dat klein niet persé saai hoeft te betekenen lees je elders op dit forum vandaag! :D

  10. #60
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Joh Jack, ik had van jou wat anders verwacht :thefinger

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42 Bekijk bericht
    @ Stiffmaster

    BBQ vlees.........
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  11. #61
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    MiniMe even een klein stukje van jezelf van 13 Juli jl.

    Bij GT is de kans op succes (dat wil zeggen super dame met super sex) momenteel denk ik zo'n 25-30%, maar de kans op een afwerkbeurt is aanzienlijk. Als je goed oplet wordt dan worden je eigen kansen groter, maar het aantal geschikte dames blijft klein (in verhouding tot de totale populatie).

    Ik denk dat de service van de dames in de twee clubs elkaar niet zoveel meer maken, soms goed en soms minder, denk dat dit ook in het feit zit dat er steeds meer dames naar YY komen vanuit GT, wel valt me op dat de dames in YY meer tijd over het algemeen nemen voor een praatje en een geintje dan in GT. :wink: :wink:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    YY is qua entourage top, maar lijkt me qua dames (en servicenivo) niet echt een concurrent van GT?

    GT heeft meer last van haar eigen succes denk ik:grote groepen nederlanders die al om 15:00 dronken aan de bar hangen en alleen maar lopen te dollen en geen geld (aan de dames) uitgeven. De dames zijn zodoende nog meer profi geworden en het te pas en te onpas "ficky ficky machen???" is niet van de lucht.

    Dan is Kaarst een beter alternatief, maar nog te klein/saai. Dat klein niet persé saai hoeft te betekenen lees je elders op dit forum vandaag! :D
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  12. #62
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    ja ook ik merk dat de GT achteruit gaat.. was er afgelopen maandag en ben onverrichter zaken naar huis gegaan na 2 uur rondgehangen te hebben. er was niet erg veel leuks daar ... maar een aantal ijsberen en maar een paar dames en wat er was was ook niet echt mijn smaak... dit is de eerste keer dat ik zonder iets te doen ben naar huis ben gegaan...

    de dames liggen in de kino te slapen en zijn erg ongeinteresseerd.. ben bang dat het de verkeerde kant op gaat met onze leuke GT. Er liep nu ook een type rond dat heel aktief bezig was met mannen mee te krijgen tot vervelens toe... werd gek van dat mens.... ze was er pas een dag... ze heefft wel 6-7 x aan me kop lopen zeiken of ik mee ging met haar... nou als ik al paar keer nee gezegd en dat je dan toch door blijft gaan dan heb je wel een plaat voor je kop

    vind het echt jammer dat het nu zo rustig is daar en er moet echt wat gebeuren en dat ze geen beter eten of bbq kunnen regelen is ook bullshit...ze verdienen er goud geld.. voor hun zeker 'golden" time

  13. #63
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    MiniMe even een klein stukje van jezelf van 13 Juli jl.

    Bij GT is de kans op succes (dat wil zeggen super dame met super sex) momenteel denk ik zo'n 25-30%, maar de kans op een afwerkbeurt is aanzienlijk. Als je goed oplet wordt dan worden je eigen kansen groter, maar het aantal geschikte dames blijft klein (in verhouding tot de totale populatie).

    Ik denk dat de service van de dames in de twee clubs elkaar niet zoveel meer maken, soms goed en soms minder, denk dat dit ook in het feit zit dat er steeds meer dames naar YY komen vanuit GT, wel valt me op dat de dames in YY meer tijd over het algemeen nemen voor een praatje en een geintje dan in GT. :wink: :wink:
    Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben Stiffmaster. Eigenlijk zijn er een aantal soorten "service" te onderscheiden, en wel eens goed om die analyse eens wat gedetailleerder te maken:

    - voor-/na-spel: neemt de dame hier een beetje de tijd voor, wordt er niet direct over een sleutel begonnen of actief "ficky, ficky machen" gebrult! (vreselijke afknapper is dat altijd); het mooist is als de dame gewoon de tijd voor je neemt en ook na betaling nog af en toe een praatje komt maken; op dit aspect scoort GT helaas steeds minder, maar als je ze kent zijn er nog voldoende dames die dit wel bieden; denk zeker dat dat in YY veel beter is (wat ik me er van kan herinneren); ook in F39 is dat over het algemeen meer aanwezig dan in GT

    - service aanbod: meer de technische lijst van mogelijkheden bij een bepaalde dame; doet ze bijvoorbeeld aan ZK, PZC, FT, MMT, etc? hier scoort in mijn ervaring GT ruim boven YY en F39 weer ruim boven GT;

    - passie: behalve de puur technische uitvoering van de aangeboden diensten, gaat de dame er ook helemaal voor, ofwel: is tongzoenen vol passie en tederheid, wordt er werkelijk vol overgave PZC gedaan (zonder bepaalde onderdelen over te slaan!) en is de FT/MMT iets waar ze ook echt helemaal vol overgave voor gaat! los van dat dit natuurlijk bijna altijd toneelspel is, de vraag blijft: kan ze dan minstens goed acteren? of loopt ze er de kantjes vanaf en blijft het tongzoenen tot een kattelikje beperkt en is PZC na 10 seconden afgelopen en is het na de FT gelijk richting prullebak? goed, dit is nu het belanrijkste deel wat ik in YY vind missen en in GT steeds minder vind worden en in F39 bijna altijd WEL aantref;

    - club service: tot slot heb je dan nog de service zoals aangeboden door de club zelf (dus los van de dames), dus: hoe vriendelijk zijn de thekefrauen, wordt je netjes te woord gestaan, worden klachten serieus genomen, moet je een contract tekenen of niet, hoe is het aanbod van eten/drinken, hoe zijn de overige voorzieningen (whirlpool, sauna, masseur, etc.); in mijn ogen scoort YY hier de hoogste ogen, dan GT dan F39;

    In een ideale wereld zouden dus niet de muurbloempjes van GT, maar de dames van F39 naar YY moeten verhuizen om zo de ideale club te vormen!

    ok, just my €0.02 :D

  14. #64
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard In het algemeen.....

    .....is het servicenivo in de meeste clubs 'n stuk minder dan 'n paar jaar geleden. In Freude en het Hof is de service wel op peil, maar
    voor veel beertjes (te) ver weg. Ben je vaste klant in PHG, GT of YY, weet je de pareltjes er vaak wel uit te halen. Ben je 'n sporadische bezoeker, dan is de kans op 'n tegenvaller toch vrij groot. Voor beginners is het allemaal geweldig, voor gevorderden 'n stuk minder :o.
    Founding Member

  15. #65
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....is het servicenivo in de meeste clubs 'n stuk minder dan 'n paar jaar geleden. In Freude en het Hof is de service wel op peil, maar
    voor veel beertjes (te) ver weg. Ben je vaste klant in PHG, GT of YY, weet je de pareltjes er vaak wel uit te halen. Ben je 'n sporadische bezoeker, dan is de kans op 'n tegenvaller toch vrij groot. Voor beginners is het allemaal geweldig, voor gevorderden 'n stuk minder :o.
    Ben het voor de verandering een keer helemaal eens met HM! :o

    Schieferhof en F39 zijn inderdaad (bijna) altijd wel op nivo. Voor de mensen uit Midden/Noord NL is F39 trouwens net zo ver als GT/YY/PHG.

  16. #66
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben Stiffmaster. Eigenlijk zijn er een aantal soorten "service" te onderscheiden, en wel eens goed om die analyse eens wat gedetailleerder te maken:

    ..............................

    ok, just my €0.02 :D
    Misschien moeten we dat maar eens gaan proberen te regelen, de dames van F39 naar YY, zie hier wel mooie dingen uit voorkomen, trouwens netjes uitgelegd MM.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  17. #67
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ben het voor de verandering een keer helemaal eens met HM! :o

    Schieferhof en F39 zijn inderdaad (bijna) altijd wel op nivo. Voor de mensen uit Midden/Noord NL is F39 trouwens net zo ver als GT/YY/PHG.
    Klopt helemaal. Vandaag was ik in GT en mijn 2e dame was weer absoluut waardeloos.
    Het was ook dom van mij om vantevoren niet te vragen of ze bv. TZ deed (niet dus) en of FT mogelijk was (niet dus).
    Na ongeveer een kwartier (ik was klaar) begon ze mij de deur weer uit te werken (Chanel, een hele erge optikfick).
    Bij Freude39 is me zoiets nog nooit overkomen. Daar kan je met elke dame waarvan het uiterlijk je aanstaat gewoon meegaan en word je niet teleurgesteld.

  18. #68
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blijemotorrijder Bekijk bericht
    Klopt helemaal. Vandaag was ik in GT en mijn 2e dame was weer absoluut waardeloos.
    Het was ook dom van mij om vantevoren niet te vragen of ze bv. TZ deed (niet dus) en of FT mogelijk was (niet dus).
    Na ongeveer een kwartier (ik was klaar) begon ze mij de deur weer uit te werken (Chanel, een hele erge optikfick).
    Bij Freude39 is me zoiets nog nooit overkomen. Daar kan je met elke dame waarvan het uiterlijk je aanstaat gewoon meegaan en word je niet teleurgesteld.
    Tja chanel buiten de kamer een ware Gazelle,met een lokkend loopje Maar op de kamer snel naar haar doel. Ze is alweer te lang in de wei

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  19. #69
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    22 januari 2018 @ 13:09
    Berichten
    31
    Discussies
    2
    Thanks
    2
    Thanked
    12 in 4 posts

    Standaard

    tja heren, wil niet zeuren dat vroeger was alles beter, maar verlang nog weleens terug naar al die leuke poolse dames, die top service leverde en er ook nog aardig uit zagen in de begin dagen. Nu kom ik ook nog wel aan mn trekken in gt, ben laatste keer zeer positief verrast door duitse jill die alleen op dinsdag en woensdagavond werkt (tenminste dat vertelde zij mij). maar voor een ervaren beertje moet je op zaterdag echt je best doen om twee keer een topervaring te krijgen.

    overigens in yy is het niet veel beter of misschien nog wel minder. ik denk dat na het openstellen van de grenzen de toppers gewoon te veel zijn verspreid (diaspora) en nu legaal veel meer kunnen vangen voor veel minder service.

  20. #70
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:57
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.604
    Thanked
    868 in 127 posts

    Standaard schwarz-weiß

    Hört doch mal auf damit, alles schlecht zu reden! "Die gute alte Zeit, in der alles besser war", die reden alte Leute sich gerne herbei!

    Ich war diese Woche im GT, es waren angeblich rund 80 (!!) Frauen da (ich habe sie nicht gezählt), ich habe sehr schöne Frauen gesehen und ich habe auch eine Menge Spaß gehabt Klar gibt's gute und schlechte Frauen, klar gibts in jedem Club bessere und schlechtere Zeiten. Aber diese schwarz-weiß-Malerei - "früher war alles gut, jetzt ist alles schlecht" - ist meines Erachtens völliger Blödsinn!

    Ich habe fertig!

  21. #71
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Tuurlijk gaat het niet om "vroeger en nu", maar gewoon of je als ijsbeer zonder al teveel op je hoede te hoeven zijn een leuke tijd kan hebben in een club.

    Je dus zorgen maken of een dame wel ZK of PZC doet hoort daar niet bij (ijsbeertjes zijn ook wel eens verlegen en durven dat misschien niet vooraaf te vragen) en gewoon er vanuit kunnen gaan dat er soort bepaald basis nivo is (plus standaard prijzen, dus geen onderhandelingen). Dat maakt deze clubs voor ons nu juist zo onderscheidend van de NL clubs. En jammer dus om te zien dat dit "WYSIWYG" principe steeds minder geldt.

    Gelukkig is dit bij Schieferhof, F39 en Mausi's (zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=7290) nog gewoon wel zo en met wie je ook op de kamer gaat, de service en attitude van de dame is (bijna) altijd goed.

  22. #72
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    ik was gisteren bij YY geweest en moet zeggen het afwerken is nu ook meer aan de orde daar...

    ik was er in de middag en er waren een 15-20 dames .... paar leuke ... ben 2x meegeweest en ben toch een redelijk ervaren fkk-er maar deze dames waren echt bezig om af te werken en snel naar de volgende.. 1tje kuste niet ..ander kon niet pijpen en wilde liever met condoom ...

    bij GT is het ook al steeds meer op deze manier... ik ben er mee eens dat freude nu beter is als deze 2

  23. #73
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Nu loop ik toch al een tijdje mee maar wat betekenen nu deze letters
    "WYSIWYG" ben daar toch wel heel benieuwd naar , of zie ik iets over het hoofd.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  24. #74
    Geregistreerd
    19 juni 2007
    Last Online
    11 maart 2011 @ 09:49
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    What You See Is What You Get

  25. #75
    Geregistreerd
    20 juli 2007
    Last Online
    20 juli 2007 @ 13:07
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben van plan om er zo meteen even heen te rijden. Hoe lang blijven bezoekers gemiddeld? En wat is de jongste leeftijd onder de mannen? Ben zelf 22, weet niet of dat te jong is?

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.