Pagina 6 van 73 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 1811

Discussie: Samya, Algemeen

  1. #126
    Geregistreerd
    13 oktober 2006
    Last Online
    19 oktober 2019 @ 20:03
    Berichten
    33
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    38 in 4 posts

    Standaard

    Ben hier gisteren geweest -zie bericht sessie met Josi- dus hierbij een update over de club zelf. Middelgroot, op donderdag redelijk bezetting (15 meiden, evenzoveel mannen - maar die zijn behoorlijk passief). De club ziet er netjes uit, niet niveau GT maar prima. Bar op begane grond met overdekt terras aan de voorkant. Beneden omkleden, sauna en douches (daar gebeurde niet veel gisteren). Kamers zijn boven,ook netjes. Entree is 50 euro, 1/2 uur is 50 euro en 1 uur 75 euro. Bij binnenkomst staat een lijst met namen van de dames met de extra's + kosten die zij bieden. Veel bieden wat extra's, ik heb daar geen gebruik van gemaakt (behalve dan het uur met Josi). Eten is redelijk, maar dat is persoonlijk (eet vaak in 'betere' restaurants).
    Ik heb er een prima verblijf gehad en kan het iedereen aanbevelen die in (de buurt van) Keulen is.

  2. #127
    Geregistreerd
    11 januari 2007
    Last Online
    28 oktober 2011 @ 11:38
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    was gisteren, zaterdag, in samya en ik vond dat echt wel een succes. De club heeft bvb een duidelijk prijs- en servicebeleid, waar door geen van de meiden van wordt afgeweken en alleen al daarom is samya aan te bevelen. Er waren een dertigtal meiden en ongeveer evenveel ijsberen en de service en inrichting waren op alle vlak ok. Eten prima. Dranken is allemaal zelfbediening en dat werkt prima. Meiden geven showtje weg op de toog...Met Maya naar de kamer geweest en die maakte alles waar wat je kan dromen. Daarna nog met een thaise van wie ik de naam vergeten ben, maar dat was ook bijzonder ok. Alles tesamen een top namiddagje beleefd

  3. #128
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guidog Bekijk bericht
    was gisteren, zaterdag, in samya en ik vond dat echt wel een succes. De club heeft bvb een duidelijk prijs- en servicebeleid, waar door geen van de meiden van wordt afgeweken en alleen al daarom is samya aan te bevelen. Er waren een dertigtal meiden en ongeveer evenveel ijsberen en de service en inrichting waren op alle vlak ok. Eten prima. Dranken is allemaal zelfbediening en dat werkt prima. Meiden geven showtje weg op de toog...Met Maya naar de kamer geweest en die maakte alles waar wat je kan dromen. Daarna nog met een thaise van wie ik de naam vergeten ben, maar dat was ook bijzonder ok. Alles tesamen een top namiddagje beleefd
    Thaise meisje heet Becky :p

  4. #129
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Daumen hoch No more lonely nights in NRW

    It seems Samya will be open until 3 am weekends, starting now. Alhough this info is still too fresh to be confirmed on webpage http://samya.de/infos/infos.php

  5. #130
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard De website van Samya.....

    http://samya.de/gallery/index.php

    .....blijft het voorbeeld voor alle andere clubs, want je kan precies zien welke dames aanwezig zijn.
    Geel is verwacht, groen is aanwezig. Vandaag 26 dames verwacht, in de praktijk ruim 30 aanwezig .
    Founding Member

  6. #131
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard seit Dienstag...........

    Hi Eijsberen ! Seit Dienstag ist Amira u. ihre blonde Freundin nicht mehr dort.
    Sie ist nu im Colosseum, Augsburg zu finden. :wink:
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  7. #132
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard Halloween-Party

    Heute ist Party im Samya mit frei Sekt für alle bis zum Abwinken.
    Ausserdem aus diesem Anlass wie neuerdings immer Freitags u. Samstags geöffnet bis 03.00 h :wink:

    Ausserdem: Marleen gibts nicht mehr. Ihr neuer Name fängt mit C. an. Siehe Samya-Mädelsliste
    Laatst gewijzigd door egon, Dr. Rammler; 31 oktober 2008 om 12:00
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  8. #133
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    Wann kommt KAYA endlich wieder....???
    Arbeitet sie eventuell woanders??

  9. #134
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Ausrufezeichen @ paul-kuhn

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul-kuhn Bekijk bericht
    Wann kommt KAYA endlich wieder....???
    Arbeitet sie eventuell woanders??
    :D wieso fragst du nicht die angebl. Speziallisten im RF ???
    Meiner Ansicht nach arbeitet sie nur noch sporadisch wenn sie mal Geld braucht. Nach meinen Infos arbeitet sie in ihrem Beruf (Friseuse)
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  10. #135
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard Noelle nicht mehr z.Zt. im Samya

    seit einer Woche nicht mehr dort
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  11. #136
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Pfeil Samya geleuter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    seit einer Woche nicht mehr dort
    In so einen Club kann man sowieso nicht mehr hingehen ! so wie der geführt wird !!! :angryfire

    Stellt euch mal vor, der dortige türk. Geschäftsführer mit Namen Ali leistete sich bei meiner letzten Excursion dort folgendes, ich war gerade mit einer Frau an der Treppe und auf dem Weg zum Zimmer, da lässt er sie zurückrufen und zwingt sie mit einem anderen Gast zu gehen !!!!

    Na ! Wo gibt es denn sowas !!! Mir ist bis jetzt in meiner Paysexlaufbahn noch von keinem Fall zu Ohren gekommen.

    Also für mich (obwohl ich jahrelang dort Stammgast war) ist der Fall erledigt.

    N I E M A L S mehr werd ich den Laden nochmal betreten. :verwarnun:forgetit[:ntc[1]:

    Salve
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  12. #137
    Geregistreerd
    23 november 2008
    Last Online
    2 december 2008 @ 13:59
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    In so einen Club kann man sowieso nicht mehr hingehen ! so wie der geführt wird !!! :angryfire

    Stellt euch mal vor, der dortige türk. Geschäftsführer mit Namen Ali leistete sich bei meiner letzten Excursion dort folgendes, ich war gerade mit einer Frau an der Treppe und auf dem Weg zum Zimmer, da lässt er sie zurückrufen und zwingt sie mit einem anderen Gast zu gehen !!!!

    Na ! Wo gibt es denn sowas !!! Mir ist bis jetzt in meiner Paysexlaufbahn noch von keinem Fall zu Ohren gekommen.

    Also für mich (obwohl ich jahrelang dort Stammgast war) ist der Fall erledigt.

    N I E M A L S mehr werd ich den Laden nochmal betreten. :verwarnun:forgetit[:ntc[1]:

    Wenn das wirklich stimmt, was du schreibst, dann beschwere dich bei Samya. Sage bzw. maile Datum, Uhrzeit, Namen der Dame.

    Der Chef des Samya heisst übrigens Helfried Loddenkemper und der Name klingt doch eher deutsch.

    Ich empfinde keinen Paysex-Laden so fair gegenüber dem Kunden wie das Samya. Ich frage mich manchmal schon, wie die betriebswirtschaftlich kalkulieren - Getränke frei, Essen frei, Sauna frei - alles für nur 50,- Euro Eintritt. Und dann 30 Minuten mit einer Dame aufs Zimmer - nur 50,- weitere Euro. Schon allein aus diesem Grunde sollte man(n) eigentlich immer wieder ins Samya gehen.

  13. #138
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
    Wenn das wirklich stimmt, was du schreibst, dann beschwere dich bei Samya. Sage bzw. maile Datum, Uhrzeit, Namen der Dame.

    Der Chef des Samya heisst übrigens Helfried Loddenkemper und der Name klingt doch eher deutsch.

    Ich empfinde keinen Paysex-Laden so fair gegenüber dem Kunden wie das Samya. Ich frage mich manchmal schon, wie die betriebswirtschaftlich kalkulieren - Getränke frei, Essen frei, Sauna frei - alles für nur 50,- Euro Eintritt. Und dann 30 Minuten mit einer Dame aufs Zimmer - nur 50,- weitere Euro. Schon allein aus diesem Grunde sollte man(n) eigentlich immer wieder ins Samya gehen.
    du hast überhaupt keine Ahnung der Geschäftsführer der Samya Betriebsgmbh& Co KG heist Ali Aksun.
    Du weist eben nur das was alle Hampelmänner wissen die sich verarschen lassen.

    mich beschweren. haha du kennst mich wohl nicht wie. ich war sogar mit dem Typ draussen auf dem Parkpl. und wollt mich mit ihm kloppen
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  14. #139
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ik kwam laat in de middag weer eens aan in Samya. Qua Ijsberen was het nog rustig maar er zaten vele beeldjes van meisjes. Later werd het gezellig druk en gingen er weer wat meisjes dansen op de bar. Ben naar de kamer geweest met een heel leuk uitziend vrolijk teeny meisje Andra (19j.) genaamd die er ook uitziet als een beeldhouwerkje. Goede ervaring mee gehad. Het was dus weer goed in Samya alleen hebben veel meisjes niet zoveel te doen dus er moeten meer Ijsberen heen!

  15. #140
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:33
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard (Niet allen) erheen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    Het was dus weer goed in Samya alleen hebben veel meisjes niet zoveel te doen dus er moeten meer Ijsberen heen!
    Dat zal niet zo lang op zich laten wachten!

    Bb :wink:

  16. #141
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Ausrufezeichen @ all

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Dat zal niet zo lang op zich laten wachten!

    Bb :wink:
    muss man nur aufpassen, dass man nicht einschläft vor Langeweile
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  17. #142
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:33
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Woensdag 10/12/2008 ...

    ... is het weer Newsletter Actie: binnen tussen 17.00 en 18.00 uur ==> vrijkaart voor volgende bezoek.

    Allen daarheen, alleen moet ondergetekende eerst de centen verdienen.

    Bb :wink:

  18. #143
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen runter Samya.............

    Wie mir zu Ohren kam, waren auf der diesjährigen Weihnachtsfeier 13.12. ca. 70-80 Eijsberen anwesen

    das besagt doch wohl alles oder.............................................
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 december 2008 om 10:52
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  19. #144
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Idee 2. Keerstdag 26.12.08......

    16 Damen anwesend
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  20. #145
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard

    @egon
    Dafür, dass Du nie wieder einen Fuß ins Samya setzen wolltest, und andauernd die Geschäftsleitung niederknüppelst, schreibst du aber noch viel zum Samya...

  21. #146
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @ Rolliman

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rolliman Bekijk bericht
    @egon
    Dafür, dass Du nie wieder einen Fuß ins Samya setzen wolltest, und andauernd die Geschäftsleitung niederknüppelst, schreibst du aber noch viel zum Samya...
    :D wieso denn nicht ? Die Leute müssen doch über alle Vorgänge informiert sein !
    Und........wer kennt sich am Besten aus ?
    wer bekommt aus jedem Club die neuesten Infos ICH

    Gruss Egon

    PS: Was noch hinzukommt werter Rolliman, wir befinden uns hier nicht im Werbe- Warmduscher-, Hampelmann + Billard - Forum !!!!

    Die Leute aus NL und Belg., sowie die Leute, welche mit dem Gebaren der ADMINS des RF nicht mehr einverstanden sind und sich deshalb hier artikulieren, legen Wert auf wahrheitsgemässe Berichterstattung und nicht auf dümmliches Gesülze um den Werbepartnern nicht wehzutun
    Laatst gewijzigd door egon, Dr. Rammler; 27 december 2008 om 18:08
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  22. #147
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    :D wieso denn nicht ? Die Leute müssen doch über alle Vorgänge informiert sein !
    Und........wer kennt sich am Besten aus ?
    wer bekommt aus jedem Club die neuesten Infos ICH

    Gruss Egon

    PS: Was noch hinzukommt werter Rolliman, wir befinden uns hier nicht im Werbe- Warmduscher-, Hampelmann + Billard - Forum !!!!

    Die Leute aus NL und Belg., sowie die Leute, welche mit dem Gebaren der ADMINS des RF nicht mehr einverstanden sind und sich deshalb hier artikulieren, legen Wert auf wahrheitsgemässe Berichterstattung und nicht auf dümmliches Gesülze um den Werbepartnern nicht wehzutun
    @egon
    Dann bin ich ja froh, dass man auf deine "wahrheitsgemäßen" Infos bauen kann.

  23. #148
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Idee @ Eolliman

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rolliman Bekijk bericht
    @egon
    Dann bin ich ja froh, dass man auf deine "wahrheitsgemäßen" Infos bauen kann.

    Das Konnte man schon immer und zwar seit 2002 :D
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  24. #149
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Berichten
    295
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Samya voor de eerste keer

    Gisteren voor de eerste keer bij Samya geweest.

    Ik wist niet precies wat me te wachten stond, en was niet zeker hoe het op vrouwen-gebied zou zijn.

    Na een rit van ruim 100 km over de duitse autowegen (met zomerbanden !!!) al vroeg op de dag gearriveerd.

    De eerste ervaring met deze club was absoluut geweldig. Hier gaan ze me zeker vaker zien.

    Voor een uitvoerig bericht verwijs ik naar het duitse Rheinforum, waar een zeer uitvoerig verslag staat.
    Weliswaar in het duits, maar aangezien de forumleden zeeeeer regelmatig in de diverse duitse saunaclubs komen, zullen ze ongetwijfeld een behoorlijk woordje duits spreken.

    Ik geloof dat ik gisteren de enige hollander tussen al die duitsers was, en hoop dan ook dat er meer nederlanders de weg naar Samya vinden, heb je toch wat meer aanspraak.

  25. #150
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tegeil Bekijk bericht
    Voor een uitvoerig bericht verwijs ik naar het duitse Rheinforum
    Nou, je hebt dezer dagen vast wel ergens tijd om te knippen en plakken:D en met een beetje mazzel lukt het je ook nog om je Nederlandse taal een beetje op te halen
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

 

 
Pagina 6 van 73 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.

Freude 468*60