Pagina 34 van 73 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 826 t/m 850 van 1811

Discussie: Samya, Algemeen

  1. #826
    Geregistreerd
    24 mei 2010
    Last Online
    8 juni 2019 @ 22:52
    Berichten
    258
    Discussies
    3
    Thanks
    155
    Thanked
    611 in 145 posts

    Standaard

    Voor alle duidelijkheid:

    In de grote zaal mag pas vanaf 24.00 uur gerookt worden, de rest van de dag is dat aan de afgedekte vroegere voorkant.

    En ik pleit voor vanille.

    En voor Johnny Stromple: Je zult nooit (bijna) ergens een club vinden waar niet gerookt mag worden en kun je de plekken waar dat wel mag gewoon mijden, jammer dan als op een bepaald tijdstip het verbod opgeheven is, maar daar kun je rekening mee houden.

  2. Onderstaande leden hebben blueeyes bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (22 augustus 2016)

  3. #827
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:58
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    Ik zou voor een manille verbod willen pleite!
    Mee eens, manille verbieden, ik mis er niets aan!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (23 augustus 2016)

  5. #828
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Zoland de manele maar aan blijft heb ik geen probleem met het voorstel vav big30.

  6. #829
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:18
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.896
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Roken vanaf 2200
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  7. #830
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mee eens, manille verbieden, ik mis er niets aan!
    big ik dacht dat jij dat leuk vond
    Niet verbieden het hoort erbij in de club vind ik
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  8. #831
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Roken vanaf 2200
    toen ik er was met blueeyes
    Mocht er pas vanaf 24.00 uur gerookt worden
    En geen minuut eerder
    En denk dat jij in een andere club was
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  9. #832
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Manille

    Pfff ik word oud...

  10. #833
    Geregistreerd
    11 augustus 2016
    Last Online
    4 april 2024 @ 18:18
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    126
    Thanked
    212 in 32 posts

    Standaard

    Ik lees/zie dat je bij Samya €75/uur kun kameren met de dames?

    Geldt dat nog steeds?

  11. #834
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reagen Bekijk bericht
    Ik lees/zie dat je bij Samya €75/uur kun kameren met de dames?

    Geldt dat nog steeds?
    Yes

  12. Onderstaande leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    Reagen (24 augustus 2016)

  13. #835
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    13 april 2024 @ 00:21
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reagen Bekijk bericht
    Ik lees/zie dat je bij Samya €75/uur kun kameren met de dames?

    Geldt dat nog steeds?
    Ja maar niet bij iedereen de meesten wel. BTW er zijn nog clubs die deze prijzen handhaven
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  14. Onderstaande leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Reagen (24 augustus 2016)

  15. #836
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reagen Bekijk bericht
    Ik lees/zie dat je bij Samya €75/uur kun kameren met de dames?

    Geldt dat nog steeds?
    ja nog steeds
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  16. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Reagen (24 augustus 2016)

  17. #837
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    2.039
    Discussies
    53
    Thanks
    3.916
    Thanked
    3.166 in 1.068 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reagen Bekijk bericht
    Ik lees/zie dat je bij Samya €75/uur kun kameren met de dames?

    Geldt dat nog steeds?
    Dan moet je wel een dame treffen die je niet binnen 10 minuten klaarrijdt. Een keer in Samya geweest, en drie sessies gehad die d'r allemaal op neerkwamen dat mevrouw zo snel mogelijk resultaat (=klantorgasme) wilde zien, en dat d'r stevig gesjord werd als dat niet het geval ging worden.

  18. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Reagen (24 augustus 2016)

  19. #838
    Geregistreerd
    11 augustus 2016
    Last Online
    4 april 2024 @ 18:18
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    126
    Thanked
    212 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Dan moet je wel een dame treffen die je niet binnen 10 minuten klaarrijdt. Een keer in Samya geweest, en drie sessies gehad die d'r allemaal op neerkwamen dat mevrouw zo snel mogelijk resultaat (=klantorgasme) wilde zien, en dat d'r stevig gesjord werd als dat niet het geval ging worden.
    Dus de kwaliteit van de service van de dames is minder dan de andere clubs?

  20. #839
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reagen Bekijk bericht
    Dus de kwaliteit van de service van de dames is minder dan de andere clubs?
    Gemiddeld niet speciaal hoog nee, maar het hangt ervan af met wie je naar de kamer gaat en met welke club je vergelijkt. Er zijn zeker ook clubs die gemiddeld lager scoren qua service.

  21. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Reagen (24 augustus 2016)

  22. #840
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    2.039
    Discussies
    53
    Thanks
    3.916
    Thanked
    3.166 in 1.068 posts

    Standaard

    In andere clubs kun je ook beroerde service hebben. En het hangt ook van je smaak af. D'r zijn mensen helemaal lyrisch van acapulco of GT, maar persoonlijk vond ik de service/verrichtingen van de dames daar niet zo denderend. Doe mij maar PSR, babylon of de betere dames uit Magnum.

  23. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Reagen (24 augustus 2016)

  24. #841
    Geregistreerd
    11 augustus 2016
    Last Online
    4 april 2024 @ 18:18
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    126
    Thanked
    212 in 32 posts

    Standaard

    Ik ben maar 1 keer bij Babylon geweest. Dat is ook mijn vergelijkingsmateriaal.

    PSR = Parksauna Residenz?

  25. #842
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Weer een avondje in Keulen

    Een weekje terug was het tijd om mijn kortingskaartje in te leveren. Heel vriendelijk herinnerde de theke me eraan ook een vinkje bij de 6+1 actie te laten zetten (nog drie keer en een gratis rondje) en iets vroeger dan meestal kon ik me gaan omkleden. Laten we niet te veel lullen en het bij de hoofdzaken houden:

    Eten was bij aankomst net zo tussen alles in. Slechts wat broodjes, knakworstjes, frikadelle en restbeleg. Die frikadelle tamelijk lekker wel. Later doner, kip van de plaat en nog een paar andere gerechten. Eigenlijk niet de moeite waard om nog te vermelden, want hett is toch altijd hetzelfde; lekker, maar wel altijd hetzelfde. Drankjes werden overigens vlot en kordaat door de ex dvp-tjes geregeld.

    De club zelf is druk bezig met een nieuwe aanbouw voor meer kamers, waardoor de parkeerplaats wat krapper geworden is. Met al die patserbakken lijkt het me af en toe enigszins ingewikkeld weg te komen. De rest toont inmiddels al de nodig slijtage met pisbakken die out of commision zijn, het poesspoelhok was afgezet (nadat het stikkertje had losgelaten werd deze overigens weer zonder problemen gebruikt), in de kino werd aan het een en ander gesleuteld en tijdens stuitertijd was een man of drie met de deur naar de ontvangstruimte aan het kloten... ook de airco lijkt niet helemaal te werken, of ze hadden hem overdag gewoon uit gelaten. Van een jacuzzi zie ik nog steeds geen enkel teken.

    We gaan door naar het mannelijke publiek. Tamelijk divers, met enkele Duitsers, Europese touristen, grabbelturken, gewone turken (maar samen relatief een klein deel), zuid oost Aziaten, Iraniers en de nodige Syriers (lijkt me). De exotischeren hiervan bleken erg bang voor water enzo en liepen op wonderlijke wijze rond. In enkele gevallen de normale kleren met een badjas eroverheen, of anders alleen de lange broek uit. Een enkeling had zelfs gebruik gemaakt van de slippers. De Iraniers leken vroeg en de middag al bezopen en grepen elke dame die langkwam aan, al werd er ook regelmatig gekamerd had ik het idee... in tegenstelling tot die andere kerels, waarbij het me niet helemaal duidelijk was wat ze kwamen doen. Deze week ook in een andere club gezien hoe twee toekomstige Duitsers met een theke over de entree prijs onderhandelden en vonden dat daar dan eigenlijk de seks ook wel bij in zou moeten zitten (en dan hebben we het niet over een 50/60 euro club). Nadat ze vertrokken wegens "te duur", meldde een van de 5 rustig wachtende Duitse gasten in een enkele zin het gevoel van velen: "Wir schaffen dass". Van de enorme messe was overigens niets te merken, die spelen kennelijk liever zelf met hun joystick.

    Maar goed, was het dan wel gezellig? Ja hoor, zoals altijd wel. In de middag vooral bij de voordeur blijven hangen wegens de gebrekkige airco. Was nog lachen om te zien waar die theke's allemaal mee geconfronteerd worden. Klagende meiden, plijstertje hier, pilletje daar. Klanten die te dom zijn om te poepen, Turkse vaste klanten (met 6+1 account enzo) die lekker bleven wachten tot iemand die Turks sprak ze kwam inchecken. Tamelijk komische manier om een uurtje in de middag door te brengen. In de avond dan DJ efe "all the way from Istanbul, Turkey", die ze van mij weer zo snel mogelijk terug kunnen sturen (zou ie aanhanger van Gulen zijn?). Dat constante geblaat in die microfoon en af en toe heb je de neiging hem te gaan vertellen dat zijn appeltje ook best "fade in" en "fade out" als optie heeft, dan hoeft ie niet steeds een nummer keihard af te breken, voordat ie met de volgende begint. Maar uiteindelijk best gezellig dus - met vooral knap paaldansen van Marga - al heb ik het ook wel eens gezelliger gezien.

    Dan (eindelijk) de line up, die voor de tijd van het jaar prima was. Een handvol niet slechte bekende dames (Hanna, Valentina +extra kilos, Isabella) en dan zeker een tiental ongekamerde dames die uitnodigden daar verandering in te brengen (al heeft een meisje als Margo alleen zin om te werken als er een Aziaat rondloopt). Uiteindelijk valt het dan nog niet mee om ook echt op een kamertje te belanden, en werd ik bij mijn laatste rondje voor vertrek nog liefjes toegelachen door een handvol potentiele verbrandde vijftigjes.

    Dan de activiteiten, met als eerste Renata. In de bar met haar dikke bril, wilde haar en pakje met tutu vond ik haar eigenlijk niet zo interessant, maar wel leuk en toen ze tongzoenen toezegde, had ik daar eigenlijk niet echt rekening mee gehouden. Vooruit dan en op de kamer probeerde ik haar topje(s) los te maken en ze zei nog dat het ingewikkeld was. tak-tak-tak de drie laagjes bh los, dat had ik vroeger inderdaad nog lastig gevonden. Nog voor ze dat ding afgepeld had, meldde ze sili's te willen... terwijl er twee prachtig passende a cupjes tevoorschijn sprongen. Gaf achteraf weer onderwerp tot discussie, waarbij ik knarsetandend "moest" toegeven dat ze vooral moest doen waar ze zelf happy van werd; dat hoort dan kennelijk. Naakt en met het haar in een staartje is het dan eigenlijk een plaatje van een pocketroemeentje. Ik zag haar later naast Marga staan en dan heb je toch de neiging Marga te zeggen wat rustig aan te doen met die koekjes, reteslank dus met minder dan 45 kilo. Ook veel gemauw over de grootte van mijn pula (discussie voornamelijk in het Roemeens overigens, ondanks dat ze best Engels kan). De eerste zoentjes bestonden uit samengeknepen lipjes, dus dat beloofde weer veel... maar dat werd snel beter en een kwartiertje later werd ik tamelijk gulzig afgebekt. Pussysliden was beperkt en zonder veel kundigheid, vingeren met 1 vingerkootje was ok, maar meer niet. Pijpen tamelijk actief en haar hele lijfje stuiterde op mijn vingerkootje op en neer. Ik bleef de verlenging naar een uur afhouden tot er (met een hoop gel) een poging werd gedaan om te neuken. Dat viel me elleszins mee, want bij het vingeren was wel opgevallen dat het minimuschi was. Enige nadeel was het constante overdreven kreunen, maar gelukkig kun je dan je tong in haar muil steken. In cowgirl tamelijk hard en actief, op de zij precies zoals het hoort, door meteen half te draaien en mijn mond naar de hare toe te trekken. Afgemaakt in doggy, waarbij ze het ook nog voor elkaar kreeg me op mij bek te pakken. Leuk meisje met goede clubstandaard aan service, al blijkt elders dat TZ niet bij iedereen tot de mogelijkheden behoort. Maar ja, niet iedereen is zo woest aantrekkelijk en charmant als ik natuurlijk.

    Enkele uurtjes later twijfelde ik tussen een dame of 4 en vond Ella uiteindelijk wel lekker tegen me aanknuffelen op zo een ronde bank om een paal heen. Rond de 1.60 en enkele maanden in Keulen (daarvoor in LR, maar toen ik de groeten overbracht aan "die Rooie van badslippers" kreeg ik een erg blonde blik terug). Leuke lach en een normaal postuur met a cupjes. De kamergang klikte niet helemaal wegens de geboden baggerservice. Zoenen was het wel, maar die tong kon ik niet echt vinden. Dit niet, dat niet, vingeren is extra. Yaaawn. Pijpen kan ik me niet meer zo veel van herinneren en het neuken in missionaris ging ook niet echt. Handjob dan? Ook dat was meer proberen dat ding er af te rukken, tot ze moe werd en het wat beter werd. Inmiddels had ik mentaal de werkagenda van de komende twee weken weer bijgewerkt en vond ik het wel weer best. Herhalingsgeva....

    Dat was hem dan voor deze avond... en zoals eerder gezegd: zo een handvol dames waarmee ik op de een of andere manier mijn volgende vijftigje door de versnipperaar wil halen.

    Bijna vergeten, dank aan club en forum voor de korting.

  26. Onderstaande 7 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (29 augustus 2016),lustman (27 augustus 2016),Nedlovefkk (26 augustus 2016),pret (27 augustus 2016),saralai (23 september 2016),Wentelt Eefje (27 augustus 2016),Wijze grijze (26 augustus 2016)

  27. #843
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Samya was een geweldige ervaring. Nog nooit zoiets gezien qua sfeer/setting. Het is echt een "babesdisco" zoals mooi omschreven door een forumlid hier.

    Meer info tzt,

  28. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (28 augustus 2016)

  29. #844
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:36
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Een dienstmededeling of twee...Een gerespecteerde Duitse Kollege meldt dat vanaf heden er nieuwe prijzen zijn in Samya qua kamerprestatieverloning en s´mans poneringen mag men als uitermate accuraat inschatten:

    1: 50E pér halfuur...Dus niet langer 75E per uur doch 100Euro per uurseenheid...

    Naja, al maaaanden niet meer geweest wegen common sense in m´n kop en deze dienstmededeling brengt daar hoegenaamd geen verandering in...De stammies van weleer zijn bijna allen weg, het zal hen niet laten terugkeren om het maar eufemistisch te stellen al liggen uiteraard zat andere redenen daaraan ter oorsprong...

    2: heren die nog vrijkaarten/taxikaarten/Newsletterkaarten in gouden of zilveren kleur hebben kunnen die maar beter nog in 2016 ten gelde maken/benutten want vanaf 1 januari 2017 niet meer geldig...enkel de zwarte versie die sinds kort wordt verdeeld klaarblijkelijk vanaf 2017 geldig...

    U weze gewaarschuwd!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  30. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (29 augustus 2016),Nedlovefkk (28 augustus 2016)

  31. #845
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    gisteren was het nog gewoon 75 per uur.
    het zal wel op 1 september ingaan
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  32. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (29 augustus 2016)

  33. #846
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:36
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Naja, er staat vanaf vandaag en de man die het meldt heeft mérite dus alla...maakt het mij wat uit...
    Waarom neem ik me überhaupt nog de moeite om wat te schrijven en te informeren? Moe wordt je van dat geneuzel.. Pfff..
    Zoek het zelf maar uit, mij zal het weinig boeien want ik kom al maaaaaaaanden niet meer da omdat het er kut met peren is geworden...en dat wordt dixit quasi allen die ik ken en Ahnung haben van Samya voorheen en nou bevestigd...Maar ach, Mondial en Samya zullen ongetwijfeld ongelooflijk top zijn voor....tja..egal, ieder z´n ding...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  34. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (28 augustus 2016)

  35. #847
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ik ben er nu 2 keer geweest en ik vond het 2 keer suuuuper
    geode kamer gangen gehad
    goed eten en drinken
    maar vooral een hele geweldige sfeer wat je nergens mee maakt.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  36. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (28 augustus 2016)

  37. #848
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Ik combineer de posts van Sat surf en PP. Geweldige sfeer en een mooie club.. Maar neuken kun je beter elders doen. Bijv. te Bruggen, Elsdorf, kaarst etc.

    Verslag volgt

  38. #849
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard Samya, Algemeen

    Vanaf heden inderdaad al 50/50/50 etc

    Zie : http://www.samya.de/gallery/index.php en de prijs bij elke dame


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  39. #850
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:36
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Naja, 2 keer geweest...Dan ken je niet eens de oude opstelling van de club toen dames op de bar danstten, bier uit koelkasten voor de grijp was, er niet non-stop een dJ lag te schreeuwen over Istanbul enzo..toen er nog een mix van nationaliteiten was, toen er geen centraal dansgedeelte was waarrond verveelde dames bijna onaanspreekbaar zitten, toen er nog geen heren in hun Porscheshirts met flessen drank urenlang zitten te zitten, toen het nog geen Roemeense enclave was waar pooiers vrolijk bijzitten met hun vriendjes, toen er nog geen 50% Turks publiek rondliep, toen er... en ik kan nog wel een alinea of 3 doorgaan maar wat maakt het voor zin Piet Plezier...Soms heeft het geen zin want er is simpelweg een gebrek aan Ahnung vaststelbaar...met alle respect...De sfeer van nu is simpelweg een slappe variante van voorheen, het serviceangebot dito en ga zo maar door...Kan allemaal best zijn dat jij er met de voledige 2 bezoekjes als referentiekader in het zowat zwakste Samya-Angebet sinds eeuwig suuuuuper vindt, mensen met ietwat ervaring weten beter...Men kan ook motteballen suuuuuuper vinden...of aaaaaaalllllllleessss super vinden, dat lijkt zich meer en meer te lonen...doch het is uiteraard té lachwekkend voor woorden...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  40. Onderstaande 5 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (28 augustus 2016),Nedlovefkk (28 augustus 2016),Piet Plezier (28 augustus 2016),rmjhexe (28 augustus 2016),vrije jongen (28 augustus 2016)

 

 
Pagina 34 van 73 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.

Living Room 468*60