Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard VT (Villa Tinto) 03, Brenda (Belgische)

    Haarkleur : blond
    Lengte dame : 1m65
    Postuur : slank
    Cupmaat : B (echt)
    Nationaliteit: Belgische
    Taal: Nederlands
    Leeftijd : 30 à 35 jaar
    Tatoeages :grote rond navel + 1 kleine aan linkerschouder
    Piercing : kleine onder tong
    Service: massage / pmc / nmc
    Tijdsduur : 20 minuten
    Prijs : 50 Euro

    Brenda is een rasecht Antwerps vrouwtje met werkelijk een heel mooi en aantrekkelijk figuurtje.
    Ik had haar al lange tijd op het oog, doch de kamer waar zij zit (VT 42) ligt helemaal in de hoek van het pleintje en meestal kom ik daar niet. Zeer vriendelijke verwelkoming van harentwege.
    Zij heeft een fluweel zachte huid en niet al te grote, doch mooie en zachte borstjes.
    Zij trachte mij te bewegen tot een triootje met haarzelf en haar vriendin Cheynenne van VT 44, die ik al tamelijk goed ken, doch zulke 2 prachtvrouwen tegelijkertijd op deze vrijdagmiddag zou een beetje te veel geweest zijn voor mij.
    Vooreerst begon zij met een zeer goede oliemassage. Tijdens het pijpen had zij zich echter zo geplaatst dat je haar niet op een heel gemakkelijke manier kon aanraken, maar ja!
    Dan afgewerkt in amazone stijl met goed uitzicht op haar prachtig figuurtje.
    Daarna nog een gezellige en gemoedelijke babbel!

    Geen slechte ervaring, doch misschien toch wel iets te veel langs de professionele kant.


    Anvers :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Aangezien ik enkele dagen geleden absoluut een blondje wou versieren , en ik er niet in gelukt was binnen te geraken, noch bij Stella van Vingerling 10, en ook niet bij die nieuwe blonde van VT die ik in mijn stamcafé tijdens het ontbijt ontmoet had, ben ik bij Brenda binnen gegaan .

    Zij stond daar zo mooi te ogen, kon ik dus niet aan weerstaan!
    Eerst een babbeltje over haar vriendin Cheyenne van VT 44, een ander mooi blondje.
    Dan een zachtige, rustige massage; vervolgens langzaam pmc en uiteindelijk afgewerkt in amazone

    Heb het mij weeral niet beklaagd!
    Mij terug goed aangekleed om de barre koude terug te trotseren!

    Anvers :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    7 januari 2007 @ 16:50
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik heb wel een paar goede ervaringen met haar
    De laatste keer dat ik haar heb bezocht was ongeveer een klein jaar geleden.
    Die massage met olie vind ik zalig om te beginnen. Het pijpen was goed, opmerkelijk want pijpen wind me nooit echt op, toch niet PMC want PZC is een gans ander verhaal
    Het neuken was iets minder, in de missionarisstandje hield ze voortdurend mijn jongeman vast, uit vrees dat de condoom zou afrollen denk ik, maar leuk is anders.
    Doggy-style was beter, dan kon ik haar beter nemen.
    Ik heb regelmatig problemen om klaar te komen als ik moet neuken met condoom, dus na 20 min, handwerk (vind ik leuk zolang het zonder condoom is), condoom uit, nivea melk op mijn jongeheer gekapt en heerlijk trekken (ik kreeg het gevoel alsof ik in een ultravochtige poes zat terwijl ze mij met haar zwoele 'Pamela Anderson' blik (ze lijkt op Pamela vind ik) aankeek, nou nou, ik ben gekomen en hoe :o

    Omdat bij mij naast het neuken ook het sociale belangrijk is, moet ik Brenda een positief rapport geven. Zij is een echte Antwerpse meid, hart op de mond, maar erg sociaal, altijd in voor een praatje, na de daad bleef ik soms nog een half uur praten (ok, het was wel nacht, s'avonds als het druk is zal dit niet gepakt hebben denk ik). Ik ging toen nog rond 02.00 en dan was ik meestal haar laatste klant.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isaac
    Ik heb wel een paar goede ervaringen met haar
    De laatste keer dat ik haar heb bezocht was ongeveer een klein jaar geleden.
    Ik ging toen nog rond 02.00 en dan was ik meestal haar laatste klant.
    Als het al een jaar geleden is, raad ik U beslist aan haar eens terug op te zoeken Isaac.
    Ik denk echter wel dat zij haar uren enigszins gewijzigd heeft;voor zover ik regelmatig kan vaststellen vangt zij aan rond het middaguur en werkt zij tot ongeveer 6 à 7 uur 's avonds.

    Anvers :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Böse Brenda is gestopt

    Tot mijn grote spijt is Brenda, één van mijn favorietes, gestopt. De laatste tijd werkte zij nog onregelmatig 's nachts in de kamer van honey (VT 15), maar toen ik haar laatst zag op 31 oktober zei ze mij dat ze er defintief mee op hield.

    Anvers :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Brenda is terug, maar nu op VT 36

    Vorige week woensdag toen ik in de voormiddag in VT passeerde, dacht ik dat ik droomde, maar neen, het was werkelijkheid .

    Ik meende dat ik op VT 36 één van mijn favoriete dames zag die sinds begin november gestopt was, en ja zij was er terug! :p

    Zij wenkte naar mij, en ik kon het natuurlijk niet laten om haar te bezoeken.
    Vlug binnengewipt op VT 36, en alles was zoals vooraleer.
    Vlug het bed op, zoals in het verleden, en begon zij al vlug mij op alle mogelijke plaatsen te verwennen en begon zij mij ook te plagen en in mijn tepels te knijpen. Ondertussen mocht ik als verwelkoming rustig haar “poesje” bewerken.

    Daarna begon zij mij te pijpen, zoals in het verleden. Ondertussen kon ik rustig met haar borstjes spelen, en ik had ze werkelijk gemist!
    Brenda is werkelijk één van mijn favoriete dames, en ik was verheugd dat zij er terug was. Hoe dat men toch kan gehecht zijn aan een bepaalde dame, en ik had haar werkelijk gemist!
    Na een goede pijpbeurt, kwam zij op mij, en op den duur kon ik het werkelijk niet langer volhouden toen ik haar knappe borstjes kon bewerken.

    Achteraf nog uitvoerig gesproken, en ja, zij is er werkelijk terug! :zauberkis

    Vanf begin januari werkt Brenda terug in de dag, enkel van dinsdag tot donderdag; zij heeft geen vaste kamer meer, maar werkt in de toekomst afwisselend op VT 31, gedeeltelijk op VT 42 (haar vroegere kamer) en op woensdag inde kamer van Andrea (VT 07).
    Ben blij dat één van mijn favorieten teuggekeerd is.

    Anvers :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Idee Brenda is niet Andrea!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Mea culpa, God, vergeef het me, want ik wist niet wat ik schreef.
    Vooraleer ik een boze Anvers over me heen krijg, het was niet Andrea die ik heb gezien, maar wel Brenda natuurlijk.
    Waarvoor mijn oprechte excuses, Anvers
    Ik zal dan ook zo snel mogelijk ZELF het paspoort van Andrea aanmaken
    Tja rplover,

    ge zijt er weer wat van het maken, hé maat, Brenda en Andrea zo maar volledig door elkaar halen.!:teuflisch :angryfire
    Misschien eens een trio met hen beiden doen, dan zal je het verschil wel weten. :p

    De knappe blonde die wij dinsdagavond zien weggaan hebben, was wel degelijk Brenda. Hetgeen je schrijft in het eerste bericht van Andrea over dat "tongzoenen", heeft wel degelijk betrekking op Andrea, en niet Brenda.
    Dat paspoort van Andrea zal ik zelf wel maken, dan blijft het tenminste nog overzichtelijk.
    Maar het is je vergeven hoor, het is niet altijd duidelijk. Brenda en Andrea zijn beiden knappe blondjes; Andrea zit altijd op VT 07, behalve de woensdag.
    En wat Brenda betreft, zij werkt slechts 3 dagen op de week, waarvan 1 dag op VT 07. Kan je nog volgen rplover?

    Brenda werkt als volgt: dinsdag op VT 31;woensdag op VT 07 (kamer van Andrea), donderdag op VT 42.

    Anvers :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Brenda van VT werkt tegenwoordig op dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag. Op dinsdag zit zij in VT 31, op woensdag in VT 07, op donderdag in VT 29 en op zaterdag in VT 51, dit volgens haar eigen zeggen.
    .
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #9
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Unglücklich Toni ontrouw geweest vandaag; foei!

    Eigenlijk mag ik het op dit forum niet vermelden, maar vandaag kon ik het niet laten, en ben ik Toni ontrouw geweest. :teuflisch

    Maar Brenda is dan ook altijd zo lief, voor mij.

    En het was weer van dat natuurlijk, goed

    Afgezien van Toni, blijft Brenda één van de mooiste dametjes in skw, maar tja, smaken verschillen natuurlijk. :p

    Anvers :wink:

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Brenda, VT 49W

    Zeer goede pijpbeurt, ik heb achteraf gekozen voor goede massage en aftrekken, en onze Brenda weet HOE zij mij moet behandelen.

    Brenda blijft één van de mooiste en vriendelijkste dames van SKW; ik heb ditmaal geen recensieformulier ingevuld, aangezien het EVEN goed was, of zelfs BETER dan de vorige maal.



    Anvers :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 mei 2007 om 00:43

  11. #11
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Trio met Brenda en .....?

    Aangezien Brenda het merendeel der tijd op VT 49 zit, en totaal niet meer op VT 36, kunnen we haar adres maar best in VT 49 veranderen.

    Denk dat ik uiteindelijk op zeer korte termijn een trio met haar en haar vriendin niet meer zal kunnen vermijden, want de beide dames blijven er heel hard op aandringen.
    Wat staat er mij allemaal te wachten? :Sandwich- :dance00[1

    Anvers :wink:

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Brenda !

    Na mijn goede trio-ervaring die ik vorige week tesamen met Brenda en Sandra had, zaterdag maar eens terug naar skw getrokken, maar nu alleen voor Brenda!

    En tja, zij zag er weer stralend uit.
    Eerst de hygiënische kant verzorgd, en dan het grote bed op. VT 49 begint mij zeer goed te bevallen als kamer, maar tja Brenda heeft er ondertussen wel voor gezorgd dat ik zowat alle kantjes en hoekjes van deze kamer begin te kennen.

    Zoals gewoonlijk begon zij met een zeer zachte deugdoende massage, en kneep zij zachtjes in mijn tepels. Met mijn handen kon ik ondertussen haar zachte borstjes masseren. Ze zijn niet heel groot, maar wel zeer mooi, zacht en natuurlijk aanvoelend. De rest van het scenario, nl. en volgde in een wat harder en vlugger tempo, en uiteindelijk was het zover en kon Anvers zich niet meer bedwingen. Maar tja, Brenda kijkt je zo diepgaand aan met haar ogen en maakt je zo geil dat je niet anders kan dan je overgeven aan haar, hetgeen ik natuurlijk met volle plezier deed.

    Al bij al moet ik zeggen dat het steeds beter en beter wordt met Brenda, en dat zij nu ondertussen toch wel mijn topfavoriete van skw geworden is!

    wico

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Cool Brenda nu op VT 03.

    Brenda heeft nu een vaste kamer op VT 03. :p
    Haar kamer is vlakbij VT 01 (Sandra), dus 2 van mijn topfavorieten vlak bij elkaar.
    Zodoende kan ik mij niet vergissen van kamer, en wanneer 1 van beide dames jaloers is, tja dan maken we er terug een trio van met beide.

    Anvers :wink:
    Laatst gewijzigd door Anvers; 25 juli 2007 om 16:08

  14. #14
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Brenda is HET van HET!

    Vorige zaterdag weeral eens op bezoek geweest bij Brenda, was al 3 dagen geleden

    Zij is nu ondertussen mijn favoriete dame geworden, maar tja, ik moet maar enkel naar beneden dalen van mijn loft die ik bewoon BOVEN VT.

    rplover zal wel jaloers zijn dat dat ik zijn loft ingepalmd heb, maar tja hij heeft genoeg aan handen met zijn Sandra. :p

    En het was weeral van dat met mij

    Aan Coco wordt gevraagd NIET te reageren op mijn bericht!

    En aan de moderator, Brenda zit nu op VT 03; kan je dit aanpassen a.u.b!

    Anvers :wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Brenda is gestopt !

    Tja, mijn topfavoriete gestopt deze week, dan rest er niet anders dan haar naar de oude doos te verplaatsen!

    Gelukkig heb ik Antoinette nog.

    Anvers :wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.

  FKK Artemis 468*60