Pagina 4 van 55 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 1374
  1. #76
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaar Bekijk bericht
    Van Dalton kon je toch niets anders verwachten , hij moest en zou gelijk hebben, zijn reactie zou wel zo negatief mogelijk zijn om zijn ACA achteraf de hemel te kunnen inprijzen . Als je het bericht van MineMe over ACA leest , dan krijg je hetzelfde beeld van ACA alleen is het eten daar ook niet te vreten volgens MineMe en Dalton . Daarom wilde en moest Dalton een negatief verslag over de dames in PSR schrijven .
    Deze analyse klopt aardig denk ik. Heb met verbazing weer de discussies gelezen, waarbij grote ego´s helaas meer centraal staan dan weloverwogen, kritische meningen.

    Afgelopen keer was het voor mij gewoon een topdag in PSR, met flink aantal dames met maatje 38 of minder en uitstekende service. Zoals altijd lopen er in PSR ook redelijk wat vollere (Rubens) dames rond, maar die kun je, net als ik doe, gewoon negeren. Zoals B30 al fijntjes citeerde, is het dames bestand van PSR echter zodanig, dat als er een aantal toppers ontbreken, je zomaar een veel minder goede dag in PSR kunt hebben (qua looks, ook de minder mooie dames geven nl een goede service, behalve als ze dus van PHG komen als ik het goed lees ).

    In Oase ben je door de omvang van het dames bestand (80-120) minder afhankelijk van een klein aantal toppers, hier zitten altijd tientallen goede dames op een dag.

    Dat er goed eten in PSR is is leuk, maar degene die me kennen weten dat er maar 1 reden is dat ik in bepaalde clubs kom..............en dat is betrouwbare en goede service van goed uitziende dames, de rest is (voor mij) bijzaak. Vroeger was dat in GT (helaas pindakaas), tegenwoordig met name in Oase, F39 en dus PSR. En door kritisch te blijven (op ALLE clubs) kan dit ook weer veranderen, maar ondertussen blijft het genieten van al het moois (en liefs) er allemaal rondloopt in de clubs!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  2. #77
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Nu moet ik zeggen dat Tanja er wel wat doorvoeder uitzag toen ik er was.
    't is inderdaad een tjdje geleden toen ik haar nog zag, het was in haar Bernds tijd, en toen was ze net enkele kilootjes kwijt, maar echt dik is ze nooit geweest, of is ze nu echt zoveel bijgekomen.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  3. #78
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Rubenciaans, Dalton waar haal je het
    Julia, Lana, Jamila, Tanja, Jana, Khashida, Rita, Jasmina, Ellen, Monica geen van deze dames heeft een grammetje teveel, Of waren ze allemaal uit angst voor jou weggelopen
    Ja ZEPPOS het klopt,JULIA uit ARMENIE met haar strakke lijfje en lekkere kontje die heeft me overgehaald om met haar de kino in te gaan en de rest kan je lezen in het verslag,dit was een van de weinige dames die er niet zo fors uitzag en ik wilde niet ongeneukt de PSR verlaten maar helaas,zij lijkt qua figuur en uiterlijk op SIMONA maar SIMONA(NORA in happy) geeft wel een zeer goede service en daarom deze week maar weer eens vlug naar HAPPY om mijn zak te legen.
    Daar ga ik voor naar een sauna-club omdat al het trekken mij zo tegenstaat en van de dokter mag ik mijn lul niet meer vasthouden anders raak ik mijn handen kwijt.

  4. #79
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    't is inderdaad een tjdje geleden toen ik haar nog zag, het was in haar Bernds tijd, en toen was ze net enkele kilootjes kwijt, maar echt dik is ze nooit geweest, of is ze nu echt zoveel bijgekomen.
    Nuh niet veel maar het viel me wel op.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  5. #80
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dalton
    Eens goed gekeken maar veel bijzonders zat er voor mij niet bij,iets verderop lag een meisje dat wel wat weghad van SIMONA en dus niet te dik was.
    Aangepap met haar en daar begon het ritueel eerst een beetje praten en dan ging ze zo liggen dat haar hand mijn genotsknobbel kon bewerken.
    Lekker strak kontje had ze en aardige tietjes,ze wilde met me naar de kino.
    In de kino is een mooi groot bed en daar maar op gaan liggen nadat we onze klamotten hadden uitgedaan.
    Het feest kon beginnen en het was goed tot ze bij mijn leuter kwam draaide zich zo dat het kutje van haar in mijn gezicht zat en of ik maar even wou gaan likken.
    Zij begon mijn leuter met haar mond en handje te bwerken totdat er een condoom om mijn pik werd gedaan wat ik in het begin niet eens in de gaten had maar met zo'n regenjas aan en dan de mond in dan voel je niet veel dus gauw de condoom eraf getrokken en er op gewezen dat hier in PSR zonder condoom geblasen wordt.
    Daar kwam het lulverhaaltje van haar dat de meeste ijsberen het liever met een condoom doen omdat ze anders wel eens ziek zouden worden.
    Netjes gezegd dat ik het alleen maar zonder laat doen dat blasen en gevraagd of ze dat wel kon.
    Geen probleem zei ze dus daar ging het spel verder heerlijk om je lekker te laten blasen maar ze gebruikte alleen het handje en zat wat te sjorren aan pielemans die toen kwaad werd en vroeg of ze hem in de mond wilde nemen.
    Even ging het goed en daar kwam de hand alweer aan meteen gestopt met haar en toen kreeg ik te horen dat het half uur voorbij was.
    Ja ijsberen toen schoot ik in de lach en zei haar dat we nog geen viertelstunde bezig waren.
    Ze wilde graag een half uur met me afrekenen,het klinkt misschien gek in jullie oren maar ik zei niet goed werken ook geen geld laten we maar even naar voren gaan en het de ontvangst dame vertellen.
    Dat was de dame uit HAPPY-GARDEN netjes het verhaal aan haar verteld en de dvp begon al te vertellen dat er 20 minuten voorbij waren.
    De HAPPY dame zei tegen mij geef haar maar 25 euro,even de knip uit mijn kastje gepakt en weer naar voren waar ik de 25 euro aan de happy dame gaf.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dalton
    Ja ZEPPOS het klopt,JULIA uit ARMENIE met haar strakke lijfje en lekkere kontje die heeft me overgehaald om met haar de kino in te gaan en de rest kan je lezen in het verslag.
    Sorry dat ik even tussenkom maar ik ben een liefhebber van Julia. Schitterende looks, zalige pijpkunsten (zonder handjes), heerlijk tongzoenen, lekker privé op de kamer (urenlang), lief, speels, geil.... Ik ben er ondertussen al zo dikwijls mee gegaan dat ik het op een hand niet meer kan tellen, dus ik kan het weten, ik weet waarover ik spreek.

    Het zal dus wel aan jou gelegen hebben .

    Ook de andere recensenten posten goed bij haar topic, zo... :wink:.

    O ja, de twee kemphanen hebben ook minimaal één punt gemeen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe
    Schitterend om te zien, helaas matig (5-je) op de kamer.
    MiniMe is dan ook een rare snuiter (die we nu toch even in beschouwing nemen ) want verliefd op de vuile troep in Oase
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #81
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Fucking Hell.....ik ben zo schijtziek van deze discussie aan het worden dat ik morgen terug ga voor een second opinion. Posting zal niet voor woensdag avond verschijnen.

    There you go....that's what I call dedication!!!!!!
    Een uurtje is ook maar een uur...

  7. #82
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ik heb het al vaker geschreven, elke club heeft zijn voor en nadelen, dat is zo.
    Terwijl de enen zich beter gaat voelen in club a zal de andere voor B kiezen en eend derde voor C…..
    Zelf heb ik niet echt een favoriete club, maar kleien clubs als Villa Marisol of clubs waar de kans reëel is dat er maar een paar meiden zijn zoals Babylon, zal ik niet makkelijk bezoeken, tenzij ik met een andere beer mee op stap ga.
    Ik ga daarvoor te weinig, en ik wil dan wel wat keuze hebben de tijd dat ik er ben.
    Soms twijfel ik war ik zou naartoe gaan, en als ik twijfel, dan kies ik voor een club waar voldoende meisjes zijn, e waar een whirlpool of dergelijke is.
    Bij twijfel vallen Accapulco en Freude dus af.
    Bernds is een zaak apart, dat is gewoon een aparte zaak en in wezen met geen andere club te vergelijken, op geen enkel gebied.
    Als ik een ganse dag de tijd heb kies ik vaak voor PSR, dat is een zaak waar ik makkelijk gans de dag, zelfs in mijn eentje,kan rondhangen.
    Hoe minder tijd ik heb, hoe korter bij huis ik blijf. Zo staan dus ook yin Yang en GT op het programma.

    Soms kies ik in functie van het gezelschap, beter, welke beren zitten waar, soms ben ik eigenzinnig en denk laat ze doen, ik heb zin voor XXX dus ik ga naar XXX.
    Heer zelden ga ik voor een bepaalde meid naar een club, dat zal enkel gebeuren als die meid een speciale indruk op mij heet achtergelaten.

    Maar één ding begrijp ik toch niet. Dat er die dag dat dalton er was er enkel “dikke madammen” waren in PSR. …. Nu ja het zal wel kunne zeker.

    Ik herinner me een jaar of 4 geleden, dat ik na een paar uur PHG heb verlaten omdat er geen Kl….. te zien was.
    Was trouwens mijn eerste PHG bezoekje toen, maar ik heb ze een tweede kans gegeven, en ben er regelmatig terug gegaan.
    Eigenlijk zou ik nog eens naar ginds moeten, iets voor midden maart misschien.

    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  8. #83
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Dude.....

    Daarbij komt dat enkele toppers voor langere tijd op de kamers waren (dus niet zichtbaar) en enkele anderen het AST verkozen boven op jacht gaan.
    Uiteindelijk zal niemand van alle bij deze discussie betrokken beren een andere beer gelijk gaan geven. .
    De betekenis van AST is me niet duidelijk , voor wat staat deze afkorting.

  9. #84
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    mij ook niet: Aftersales had hier moeten staan.

    Een uurtje is ook maar een uur...

  10. #85
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Idee kostenloser Restaurantbesuch.........?

    gut das ich nicht ins PSR gehen muss

    ich bekomme zuhause genug zu essen.....................

    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  11. #86
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    mij ook niet: Aftersales had hier moeten staan.

    Dacht al dat ik een beetje achterlijk was , opgezocht via Google " een AST is een droogoven voor chicorei in de streek van Roeselare en Kachtem in vroegere tijden die betekenis kende ik nog" ; gaan zoeken in het draadje van de afkortingen in dit Forum maar geen AST te vinden , dan maar mijn stoute schoenen aangetrokken en op de man af vragen .
    Dank u binnen het uur een duidelijk antwoord van Uurtje zijn naam waardig .
    In PSR bezorgen veel dames veel aandacht aan de Aftersales ,hoewel ik veel alleen naar PSR ga, heb ik nog nooit alleen zitten eten en in de lounge heb je vlug gezelschap .
    Toen ik vorige week woensdag enkele uren in PSR was viel het me juist op dat er in tegenstelling van de ervaring van Dalton , zoveel mooie jonge dames aanwezig en beschikbaar waren , dames met iets meer overgewicht heb ik dan zelfs niet gezien .
    Zaterdag was nu wel een van de mooiste dames van PSR niet aanwezig .
    Vrijdag bij mijn volgend bezoek aan PSR zal ik samen met Zeppos en Seksenfun eens goed rondkijken waar die vollere dames zich verstoppen als wij er zijn en slechts tevoorschijn komen als er een ACA liefhebbende ijsbeer aanwezig is.

  12. #87
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    ga dan niet in de bios zoeken. Want daar ga je besprongen worden door vrouwen die slechte service leveren en je dan nopen om het pand te verlaten. Dat zou een voortijdig einde van de zoektocht betekenen...

    Blij dat ik duidelijkheid kon verschaffen omtrent de door mij veroorzaakte onduidelijkheid....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  13. #88
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Sorry dat ik even tussenkom maar ik ben een liefhebber van Julia. Schitterende looks, zalige pijpkunsten (zonder handjes), heerlijk tongzoenen, lekker privé op de kamer (urenlang), lief, speels, geil.... Ik ben er ondertussen al zo dikwijls mee gegaan dat ik het op een hand niet meer kan tellen, dus ik kan het weten, ik weet waarover ik spreek.

    Het zal dus wel aan jou gelegen hebben .

    Ook de andere recensenten posten goed bij haar topic, zo... :wink:.

    O ja, de twee kemphanen hebben ook minimaal één punt gemeen:MiniMe is dan ook een rare snuiter (die we nu toch even in beschouwing nemen ) want verliefd op de vuile troep in Oase
    Wat heb ik dan verkeerd gedaan,ik ga altijd op mijn rug liggen en de dame doet het werk,vooral als het de eerste keer is met een dvp.
    Misschien had ze wel geen zin om te werken en probeerde ze op een makkelijke manier wat te verdienen.
    Had ze goed haar best gedaan dan was ik vol lof geweest en had ze er weer een vaste klant bij gehad.
    Pijpen met condoom ben ik een tegenstander van had hier op het forum gelezen dat pzc standaard gebeurd in PSR.
    Wanneer een dvp al zo begint weet ik genoeg en dan hoeft het voor mij al niet meer,ik ga speciaal naar duitsland omdat hier overal pzc gedaan wordt.
    Bij de een is ze goed en bij een ander is ze slecht dat zijn dingen die gebeuren en het is natuurlijk ook wel zo jij bent een stuk knapper als ik ben S&F en dat speelt een grote rol voor die dames

  14. #89
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Vandaag maar weer een keertje de proef op de som genomen. Speciaal voor de zeurpieten hier.

    Samenvattend kan ik stellendat PSR minder bruisend was dan vrijdag. Er waren minder beren en veel minder dames. De verhouding was ook niet optimaal waardoor er in de late namiddag een licht vrouwentekort dreigde te ontstaan. Maar.....ach...misschien zijn we ook wel te verwend.

    Het eten was als vanouds top en zo waren de faciliteiten. Wederom niet alleen maar rubensvrouwen maar een wijde keuze waarbij voor iedereen iets aanwezig was. Jong en zeer slank, jong en minder slank, rijper en slank en uiteraard ook rijper en een tikje gezet.

    Heb verder moeten constanteren dat de club openstaat voor iedereen.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  15. #90
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    18 april 2012 @ 15:22
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    42
    Discussies
    3
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Direct na thuiskomst achter de computer gekropen om recencies te schrijven: hier Diana (Russisch) en Cassandra (Roemeens). Mijn medestrijders voor vandaag waren Uurtje en een anonieme ervaren wandelaar (ongeregistreerd op dit forum :-( ). Aankomst 11:20. Vrijkaartje tombola 13:06, gaat over een paar weken ingezet worden. Twee, voor mij belangrijke factoren, wil ik in deze bijdrage beschrijven, namelijk: het aantal vrouwen en het deurbeleid. Dankzij vrijkaart kan ik deze ontwikkelingen goed blijven volgen.

    Aantal vrouwen/diversiteit
    Gemiddeld tot weinig. Er waren vandaag ong. 10-15 vrouwen. Medestrijder Uurtje meldt bij zijn bezoek van afgelopen vrijdag een aantal van 20-25 te hebben gezien.

    Goed punt van vandaag vond ik de diversiteit. Er zijn jonge en oude dames, mollig en slank.

    Deurbeleid
    Vandaag vier arabieren gezien en dit was niet één groep (namelijk 1 individu, 2 vrienden, 1 met een Zuid-Europese wandelaar). Mijn wens: reduceren tot 0. Ik wens bij mijn volgende bezoek geen arabische muziek en vrouwen die geclaimd worden door groepen arabieren.
    Life is not the amount of breath you take, but the moments that take your breath away

  16. #91
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ben benieuwd wat jullie bij jullie herhaal bezoek van PSR vinden. Het aantal vrouwen is inderdaad de meest kritische factor. Als de vrouwen die er zijn je smaak zijn, dan heb je een topdag. Zo goed als in Freude (en Oase) zal het echter nog niet snel worden: topdag in Freude

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  17. #92
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Last Online
    20 maart 2023 @ 08:53
    Locatie
    Parijs, Frankrijk
    Berichten
    101
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    19 in 4 posts

    Cool Zaterdag 12 Februari 2011

    Geachte mede ijsberen

    Ik heb mijn moedertaal gekozen om mijn indruk met meer nauwkeurigheid te beschrijven.

    Ik ben aan het werken met een vertaling in het nederlandse, een beetje geduld.


    Le bilan de cette 3eme visite du PSR est plutôt mitigé et c'est la déception qui a pris le dessus. Je crois que ce club a beaucoup perdu de la fraîcheur de ses débuts et je regrette amèrement l'époque où je l'avais découvert en 2009 il y a deux ans (voir mon récit du 9 mars 2009), quand c'était un club tranquille, quand il n'y avait pas beaucoup de monde et quand il n'y avait pas besoin de se bousculer pour booker la fille de son choix, aussi belle soit elle. Avant c'était un véritable havre de paix et de relaxation, maintenant c'est devenu l'usine et on se marche sur les pieds

    En arrivant aux vestiaires pour me changer en ours, je fais la connaissance de deux amis libanais qui me tiendront compagnie entre les sessions pendant une bonne partie de la soirée. En tout je suis resté de 17h30 à 1h du matin et j'ai dépensé 250 EUR avec les filles en 4 sessions (1 heure + 3 x 30 minutes)

    La nourriture servie était excellente, j'ai particulièrement apprécié les crêpes au Nutella, à tel point que je me suis servi 2 fois ! Mais en ce qui concerne les filles, je pouvais compter sur les doigts de la main celles qui m'ont tapé à l'oeil et avec qui j'aurais volontiers passé un bon moment en chambre, je dirais moins de 5 filles.


    Première rencontre d'une heure avec une jeune roumaine d'une vingtaine d'année qui répond au nom d'Alexandra. Petite description : elle est petite de taille (je dirais 1m60), des cheveux noirs, un tatouage dans le bas du dos, des seins et des fesses bien bombées, ce qui est bon pour moi car j'aime beaucoup les filles bien en chair. Une fille explosive que je recommande chaudement à mes amis ours.

    La deuxième fois je tenais vraiment à monter avec la brune allemande Kiara, son cul impressionnant me donnnait tellement envie mais elle était overbookée alors j'ai récidivé avec Alexandra qui s'est empalée sur moi sur le divan.

    J'ai eu l'occasion d'aller avec Kiara quand elle était disponible car je l'ai rencontrée au Kino, mais je venais juste d'arriver dans le club, j'avais besoin de repos et j'étais trop fatigué alors j'ai raté cette occasion en or.

    Avec beaucoup de chance je finis par intercepter Kiara dans les vestiaires, j'étais persuadé de la chance que j'avais de monter avec une fille au physique aussi superbe mais j'étais loin de me douter de la catastrophe qui m'attendait. Elle m'a emmené au kino et là toutes les conditions étaient réunies pour ça foire :

    1/ Je n'ai pas attendu de recharger les batteries après les 3 "shots" que j'ai tiré avec Alexandra

    2/ Elle refusait catégoriquement d'utiliser mes préservatifs Protex 0.02 qui sont plus fins (mais pas moins résistants) parcequ'elle n'avait pas confiance, du coup j'ai dû me contenter de ces satanées chambres à air de vélo que sont les préservatifs London

    3/ Elle n'utilise pas le même préservatif pour sucer que pour baiser, alors forcément, le temps de changer de préservatif, mon pénis devenait tout mou

    4/ On était dans l'obscurité du Kino, alors je ne pouvais pas bien voir son corps pour bien m'exciter.

    Sa chatte était dure comme de la pierre, j'ai eu beau essayer, y'avait pas moyen, ça voulait pas rentrer. Je n'ai pu prendre de plaisir qu'avec le glissement de ma queue entre ses cuisses.

    J'ai avorté la session et suis descendu aux vestiaires pour lui donner ses 50 EUR avec rage et frustration, bien que ça ne soit pas totalement de sa faute.


    Enfin, la 4e et dernière session fût avec une jeune blonde allemande d'une vingtaine d'année que j'ai vu à l'action au Kino pendant que j'étais avec Kiara, elle s'appelle Lina ou Lena , je ne sais plus . Avec elle j'ai pu rattraper le fiasco de ma rencontre avec Kiara.

    À l'avenir je rechercherai des clubs moins surpeuplés et plus tranquilles comme le Golden Dreams, dans l'espoir de retrouver l'ambiance du Parksauna Residenz d'il y a 2 ans.
    No money, no honey !

  18. #93
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Last Online
    20 maart 2023 @ 08:53
    Locatie
    Parijs, Frankrijk
    Berichten
    101
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    19 in 4 posts

    Cool Zaterdag 12 Februari

    Dear fellow icebears,

    De balans van mijn 3rde bezoek is matig, en mijn teleurgestelling is zeer groot. Ik geloof dat deze club heeft verliezen de frisheid van zijn twee eerste jaren, en ik verlang naar de tijd dat ik deze club ontdekke (kijk mijn verslag van mijn bezoek van 9 maart 2009). Ik herinner wel, het was niet te druk, de sfeer was gezellig en je hoef niet te wachten uuren voordat je met de meisje van je droomen gaat, hoe mooie ze ook is. Eerder was het en oase van rust en ontspanning, nu is het een fabriek geworden

    Terwijl ik me aan het omkleden ben als een ijsbeer, maak ik kennis met twee Libanese vrienden (Samy & Franco) die hebben mij gezelschap gehouden tussen de sessie tijdens het grotste deel van de avond. In totaal ben ik meer dan 7 uuren gebleven (van 17h30 tot 1h00), heb 250 EUR uitgegeven voor de meisjes, en 4 sessie gehad (1 uur + 3 x 30 minuten)

    Het eten was smaakelijk, vooral de chocolade pannenkoeken, die ik twee keer bestellen heb ! Maar wat betreft de vrouwen, ik kon maar tellen op de vingers van een hand de meisjes die mij bevallen, en met wie wilde ik graag een haalfuurtje in de kamers doorbrengen : niet meer dan 5 vrouwen.


    De eerste sessie van 1 uur was met een jonge Roemense vernoemd Alexandra. Een korte beschrijving : ze is klein (ongeveer 1m60), zwaart haar, een tatoo onderrug, dikke tieten en dikke billen, wat is goed voor mij omdat ik houd veel van goed gevulde meisjes. Een meisje ik kan jullie hartelijk aanbevelen.


    Voor mijn tweede sessie, ik wilde graag de zwaart haar Duitse Kiara kameren. Mijn verlangen werd opgewekt door haar indrukwekkend kontje, maar jammergenoeg ze zeer overbooked was, dan heb ik herhaald met Alexandra wanneer ze kwam boven mij op de sofa.

    Ik had de gelegenheid om met Kiara naar de kamer te gaan toen ze beschikbaar was, ik ontmoette haar in de Kino, maar ik was net aangekomen in de club, was doodmoe na een lange reis en had rust nodig, dus heb ik deze prachtige gelegenheid voorbij laten gaan.

    Met veel geleuk endelijk Kiara gespot in de kleedkamer, ik was overtuigd van mijn geluk om te neuken met een vrouw met zo'n mooie lichaam, maar ik verwachte niet dat het zo rampzalig zou worden. Ze naam me mee naar de Kino en daarna alle slechte voordwaarden waren verzameld om deze ervaring te mislukken :

    1/ Ik heb niet gewacht om mijn batterij te opladen na de 3 "shots" geschieten met Alexandra

    2/ Ze heeft stellig geweigerd mijn condoom te gebruiken ---> Protex 0.02, die dunner zijn (maar niet minder stevig). Inderdaad ze vertrouw niet andere condooms, en wat dan heb ik me moeten tevredenstellen met deze vervloekt London condooms te vergelijken met fietsbinnenband

    3/ Ze gebruik niet hetzelfde condoom voor het pijpen als voor het neuken, dus de tijd om condoom te wijzigen, natuurlijk wordt mijn pik slappe.

    4/ Het was donker in de Kino, dan kon ik niet haar lichaam wel zien, om beter opgewekt te zijn.

    Haar kutje was harde als steen, al probeer ik nog zo hard, onmogelijk om binnen te gaan. Ik heb maar plezier gekregen uit het glijden van mijn penis tussen haar lippen.

    Ik heb de sessie onderbreken en gegaan naar de kleedkamer om haar 50 EUR te geven met woede en frustratie, hoewel dat is niet volledig haar schuld.


    Endelijk, vierde en laste sessie met een jonge duitse meisje van 24 jaar oude die ik gezien heb in actie in de Kino terwijl ik met Kiara was. Haar naam is Lina of Lena, ik weet niet precies . Met haar kon ik het weer goedmaken na mijn vorige sessie met Kiara.

    In de toekomst zal ik opzoeken clubs die meer rustig en minder druk zijn, als Golden Dreams (na ik gelezen heb), in orde de gezellig sfeer terug te vinden, dezelfde als die ik 2 jaren geleden in PSR gevonden heb.
    No money, no honey !

  19. #94
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Vrijdag 11 februari met mijn vrijkaartje een topdag beleefd in PSR .

    Samen met S&F naar dit paradijs om 11u binnen, met een boeket rozen voor Marion als dank voor mijn vrijkaartje ze snapte nog niet direct dat die voor haar waren , ze dacht dat die voor mijn dame waren ter gelegenheid van valentijn , maar nadat ze begreep dat ze werkelijk voor haar waren was ze ontroerd en gelukkig . Voor mijn schatje had ik een bakje met paaslelies mee, omdat dit voor haar familie meer onschuldig zou overkomen.
    Zoals er was afgesproken met mijn Jamila "afspraak op 11 febr in PSR om 11u binnen en om 11min na 11u op kamer " trokken we direct naar kamer 13 , samen onder de douche en hadden we een spetterende topsessie .
    Daarna samen een klein ontbijt genomen waarna we de lounge opzochten en in een zetel lagen te relaxen .
    Na een leuke rustpauze een eerste ronde met mijn pralines bij de dames , zag nog juist Maya de trap afdalen met een beer, was dit pech hebben want ze was mijn volgend doelwit , dan maar terug mijn fee opgezocht die een sigaret aan het roken was , na een break van enkele maanden is ze na haar verlof terug beginnen roken en me terug bij haar genesteld .
    Na een dik half uur was Maya terug boven , haar vlug opgezocht een beetje knuffelen , zoenen en uiteindelijk een kamer opgezocht voor een leuke trio van een uur .
    Maya nog een doosje pralines in hartvorm overhandigd waarbij ze me bedankte met een dikke knuffel .

    Tot mijn verwondering zag ik in de kleedkamer Debbie en dit al omstreeks 16u een wilde omhelzing volgde, ze wist van mijn komst en was vroeger afgekomen hopend mee te kunnen profiteren van deze beer en daarin had ze gelijk , deze beer is helemaal weg van een trio met deze 2 ex Bernds meiden ,na een grondige douche, een uitgebreide versterkende heerlijke maaltijd en een korte pauze in de lounge in gezelschap van deze 2 toppers was mijne wortel terug op volle sterkte de Premium Gold pil deed zijn werk .
    GW kon niet langer wachten en wilde met deze 2 hete meiden op kamer . Hij volgde Debbie naar beneden en zij koos kamer nr 5 , normaal is dit verboden terrein voor mij , van Marion moet Jamila me altijd naar de kamers achterin loodsen omdat deze beer altijd teveel lawaai maakt op kamer , even later voegde Jamila zich bij ons met de nodige drankjes waarna ze me verder verwenden en het was weer fantastisch na een uurtje verwennerij kwam ik kreunend en schokkend klaar en het bleef maar duren ,een kleine anekdote Janina die in kamer 6 bezig was met een franse beer wist ons later te vertellen dat door het horen kreunen van mij haar klant ook wist klaar te komen op het zelfde ogenblik en in de achtergrond hoorde ik gegiechel van dames in de kleedruimte , Marion zal wel een stuk gelijk hebben .
    Na deze afmattende sessie S&F en Zeppos opgezocht in het restaurant en mijn vertrek aangekondigd .

    Toen ik afscheid wilde nemen van mijn duifje was het verlangen naar haar zo groot dat ik besloot langer te blijven , eerst heb ik haar rug gemasseerd in de kino wat ze erg kon waarderen , hierbij had ik het zo warm gekregen dat we hierna wat gingen afkoelen op het terras samen in een ligzetel waarbij Jamila boven op mij kwam liggen een heel intiem gevoel en wij maar zoenen als twee verliefde pubers .
    Tenslotte hebben we nog een kamer opgezocht waarbij ze het vierde kwakje van me in haar mond opvangde het was een vluggertje maar zeker zo leuk ze had me boven al zo geil gemaakt het was 21u30 geworden en zeker tijd om te vertrekken , samen met Jamila verliet ik dit paradijs voor een terugreis van 2u , Jamila die heeft slechts een 20 min voor de boeg. Het was voor mij een topdag meer dan 10 u samen met mijn ……

  20. #95
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Last Online
    26 november 2011 @ 17:11
    Berichten
    227
    Discussies
    11
    Thanks
    14
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Phoenix 77,


    Probeer PHG in Oedt eens.
    Uitgezonderd vrijdag en zaterdag is het daar niet erg druk.
    Het artiesten aanbod is gevarieerd en ook voorzien van jong sterren.

  21. #96
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Last Online
    20 maart 2023 @ 08:53
    Locatie
    Parijs, Frankrijk
    Berichten
    101
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    19 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Icebear Two Bekijk bericht
    Phoenix 77,


    Probeer PHG in Oedt eens.
    Uitgezonderd vrijdag en zaterdag is het daar niet erg druk.
    Het artiesten aanbod is gevarieerd en ook voorzien van jong sterren.
    Dank je voor jou aanbeveling, een dezer dagen, ik zal PHG eens proberen. Mijn voorkeur gaat uit naar meisjes met grote borsten, ik hoop een club te vinden met veel van deze meisjes.
    No money, no honey !

  22. #97
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaar Bekijk bericht
    Zoals er was afgesproken met mijn Jamila "afspraak op 11 febr in PSR om 11u binnen en om 11min na 11u op kamer " trokken we direct naar kamer 13 , samen onder de douche en hadden we een spetterende topsessie .
    Je hebt het weer goed naar je zin gehad GW, mooi zo! Had eigenlijk wel verwacht dat je dan ook in kamer 11(!) je sessies had gehouden

    En Jamilla krijgt het cijfer 11 van jou (op een schaal van 10) neem ik aan

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  23. #98
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Jamila

    Ik durf het haast niet te vragen?
    Maar Groentenwandelaar!! Heb jij wat met het getal 11 ???
    Je had alleen nog kamer 11 moeten hebben zoals MiniMe al schreef.
    Groentenwandelaar ben jij soms op 11-11-2011 Jarig Of is Jamila dan Jarig?

  24. #99
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josef Bekijk bericht
    Ik durf het haast niet te vragen?
    Maar Groentenwandelaar!! Heb jij wat met het getal 11 ???
    Je had alleen nog kamer 11 moeten hebben zoals MiniMe al schreef.
    Groentenwandelaar ben jij soms op 11-11-2011 Jarig Of is Jamila dan Jarig?
    Het was al lang afgesproken dat ik de 11 zou oversteken en meestal mag ik binnen om 11u ( niet vroeger meer van Marion zelfs niet met een bos rozen ) en het verlangen naar J. is altijd zo groot dat ik haar zo vlug mogelijk voor mij alleen wil daarom 11min na 11 op kamer , maar eerlijk als je nu kan kiezen tussen kamer 11 en 13 en samen onder de douche wil dan is de keuze vlug gemaakt.

    Jamila is wel in de 11 de maand jarig maar GW moet een dag langer wachten en die valt juist in de 12de mnd.

    Jozef hopelijk u eens te ontmoeten in PSR om nader kennis te maken .
    Uit uw berichten heb ik gelezen dat je Jamila eens gelukkig hebt gemaakt met een geschenk waar ze zo ontroerd mee was en daarna een leuke sessie met haar had , als we samen in PSR zijn wil ik gerust even afstand van haar nemen om U het genoegen te gunnen .
    Laatst gewijzigd door duivenmelker; 23 februari 2011 om 20:27

  25. #100
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Je hebt het weer goed naar je zin gehad GW, mooi zo! Had eigenlijk wel verwacht dat je dan ook in kamer 11(!) je sessies had gehouden

    En Jamilla krijgt het cijfer 11 van jou (op een schaal van 10) neem ik aan
    Ja MiniMe het was weer zeer leuk, zo goed dat ik vandaag terug naar dit Paradijs ben gereden zoals meestal om 11u binnen , maar Jamila was iets te laat, ik denk 11min na 11u is ze aangekomen en we zijn ook weer als eerste naar kamer 13 getrokken ,als je van Marion niet meer in de kamers aan de inkom mag dan is deze kamer wel de beste keus en kamer 11 die laat ik liever voor iemand anders .
    MiniMe bedankt voor uw groeten die je Jamila aan mij liet overbrengen .
    Ik denk dat je zaterdag ook goed hebt genoten.
    Ben driemaal op kamer geweest met Rita een denderende sessie ook in 13.
    Met Mandy een zeer leuke sessie waarbij we elkaar moesten verwarmen in kamer 7 want deze kamer voelde maar koud aan .
    En natuurlijk met Jamila het neusje van de zalm een alles overtreffende sessie.
    Jammer genoeg moest ik dit paradijs al om 17 u verlaten .
    We hebben al terug afgesproken op donderdag 10 maart om 11u .

    Morgen zal ik Freude 39 nog eens opzoeken met een vriend,( om de raad van vele bezorgde ijsberen op te volgen) heb alvast al afgesproken met Pamela of Justine om 10 u in Bochum.
    Zal eens kontakt zoeken met Alicia, Roxanna, Simona, etc die je me hebt aangeraden en zeker met de zwartharige Svetlana ook eentje van Kazachstan
    maar dit zijn allemaal kleine dames niet zo mijn ding . Ik heb ze liever zoals Jamila , Jana en Pamela 1m75 groot . Vandaag kwam Rita rechtstaand juist op mijn hoogte als ik op mijn knieen zat.

 

 
Pagina 4 van 55 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.

  Living Room 468*60