Pagina 44 van 55 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.076 t/m 1.100 van 1374
  1. #1076
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.633
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Hetgeen YY schrijft over PSR kan ik uit eigen ervaring bevestigen. PSR is een club om tot rust te komen en in alle rust te genieten van het vrouwelijk schoon dat in de club paradeert. Geen luide achtergrondmuziek, geen hinderlijk jagende dames.

    Toen ik er geweest ben waren er vooral oudere ijsberen.

    De nieuwe kamers zijn zeer luxe ingericht en het restaurant is uitstekend. Qua dames is er minder keuze dan in YY of SS. Dit is echter geen probleem voor mij want meer is niet altijd beter.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (16 juli 2017),Jooploop (16 juli 2017),Manureva (16 juli 2017),pret (16 juli 2017),Sjeufke (16 juli 2017),yylover (16 juli 2017)

  3. #1077
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    6 maart 2024 @ 15:49
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    29
    Thanked
    116 in 25 posts

    Standaard

    Door wat vervelende omstandigheden heb ik nog steeds geen tijd vrijgemaakt om een kort verslag van mijn bezoek hier neer te zetten. Aangezien ik niet zoveel meer ijsbeer was ik zeker 6 jaar geleden voor het laatst in PSR geweest.
    Woensdagochtend al vertrokken naar keulen, s avonds een concertje meegepakt in de Stadtgarten van Keulen van een voor mij memorabele gitarist (voor de kenners, Thurston Moore van Sonic Youth). Echt te gek.

    Donderdag eerst lekker ontbeten in mijn hotel en daarna mijn weg vervolgd naar PSR
    Vrijkaart (waarvoor dank) werd zonder morren in ontvangst genomen. Wat mij opviel is dat er echt (voor mijn gevoel) echt niks veranderd is in deze club.
    Nog steeds een sjagerijnige Theke, Zwembad/Jacuzzi/Eetzaal/Bar en tuin. Alles is nog hetzelfde.

    Wat mij nog steeds zeer bevalt is de rust die er heerst. Geen harde zigeuner house en geschreeuw.
    Ook het eten blijft erg lekker. Goede, niet te grote maaltijden, saladebar, toetjes. Voor mij onovertroffen in clubland. Misschien dat Magnum in de buurt komt.

    Nadeel vond ik toch de dames, er liepen er maar iets van 6 rond, 5 ver boven de houdbaarheidsdatum en een optick fuck die ik volgens de mede beren maar beter links kon laten liggen.
    Niet dat ik zelf de jongste meer ben en ik val zelf wel op milfs maar al die botox en siliconen hoeft van mij niet zo. Had een paar jaar geleden een prima kamergang in PSR met een russische sloper die ook dik in de 40 was maar deze dames waren niet mijn ding.... De hitte (35+) speelde ook wel parten, zag bijna niemand kameren....

    Ik heb dus ongekamerd de club weer verlaten...

    Kortom, relaxte club, goed eten en prima sfeer. Jammer dat er voor mijn smaak niks te neuken viel....

  4. Onderstaande 6 leden hebben primus1968 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 juli 2017),cheasehead (27 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (27 juli 2017),Manureva (29 juli 2017),noglangnietuitgewandeld (27 juli 2017),stimpy3 (27 juli 2017)

  5. #1078
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Ik was gisteren even in PSR, en ik had precies dezelfde constatering: wat weinig dames, en de dames die er rondliepen waren wat aan de oudere/belegen kant. Hoop dames waren op vakantie. Ander ding is dat je merkt dat PSR hopelijk ook bezig is met zomerrenovaties; de deur naar het rookhok is 'defekt' verklaard; hetzelfde geldt voor de turkse sauna (die d'r nu echt armoedig bijhangt, met alle mozaiektegels die er vanaf zijn gesprongen). Overigens hangt d'r op meerdere plaatsen een groot plakkaat waar d'r op gewezen wordt dat er 'kondompflicht' is.

  6. Onderstaande 7 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 juli 2017),cheasehead (27 juli 2017),Jooploop (28 juli 2017),Manureva (29 juli 2017),noglangnietuitgewandeld (27 juli 2017),Sjeufke (28 juli 2017),yylover (27 juli 2017)

  7. #1079
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:01
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Om mijn zomervakantie in te luiden, een start gemaakt door gisteren deze club te bezoeken.
    En inderdaad, er moet het een en ander hoognodig gerepareerd worden. De deur naar het rookhok klemt, een WC in de wellness is defect en ook aan de sauna moet wel wat gebeuren. En je moet deze club niet bezoeken met 30+ graden, daar zijn andere clubs beter geschikt.
    Maar het kon mij totaal niet boeien, het blijft nog steeds mijn favoriete club.
    Zoals altijd, een uitstekende keuken, vriendelijk personeel (zelfs bazin Marion maakte een geintje met mij) en weinig opdringerige dames.
    En net als de vorige zomer, veel vaste dames zijn afwezig. Als de zomer voorbij is, wordt het vanzelf weer beter.

    De line up was wat aan de lage kant, maar daarintegen wel weer wat nieuwe dames gespot, waarvan toch enkele mooie potentiele optic ficks erbij waren.
    Omdat het aantal beren gedurende de dag ook wat minder was, was mijn conclusie dat er meer dan genoeg keuze was.
    Een Duitse stammie was aan het klagen dat er vandaag te weinig sfeer was, waarop ik hem antwoordde dat ik het prima naar mijn zin had. Dit werd beantwoord met een ietwat wazige blik, en zijn conclusie dat ik ze waarschijnlijk niet helemaal op een rijtje had

    De dag besteed net als mijn vorige bezoek, door de hele dag te relaxen en veel rondom de wellness te hangen.
    In het restaurant uitstekend gegeten door 2 typische Roemeense gerechten te nuttigen, waaronder (voor mij) iets nieuws, Langosi. Eenvoudig maar zeer smakelijk.

    Mijn eerste kamer alweer traditioneel gestart met Roxanna, dit keer 1 1/2 uur. Een van de betere kamer waarbij ze mij tot een hoogtepunt bracht en ik met grote moeite een luide brul nog net kon voorkomen. Een klasse dame.

    Rond 8 uur in de avond kwam de verrassing van de dag met een dame die ik al een aantal maanden heb gespot maar het nog nooit tot een kamer is gekomen.
    Roemeense Lucia zat in de lounge en ik moest 2x naar haar zwaaien totdat ze door had dat ik toch echt haar bedoelde.
    Toen ze zich dicht naast mij nestelde gaf mijn leuter al vrij snel te verstaan dat zij een goeie keuze was.
    Op naar kamer 22, en na 5 minuten diep tongzoenen alweer snel verlengd naar 1 uur.
    Een topdame die het verdient dat ik, wat ik normaal niet zo vaak doe, hier ietwat meer over vertel.
    De eerste 30 minuten waren heftig, zo heftig dat ik haar regelmatig moest afremmen. Een BJ afwisselend rustig en vanaf alle kanten aflekkend tot soms wat te wild.
    Regelmatig wisselend met diep en zeer nat tongzoenen. En soms had ik zelfs de indruk dat ze aan het genieten was.
    In mijn ooghoeken zag ik dat ze met haar borsten aan het spelen was, en af en toe was ze zich aan het vingeren en daarbij zichzelf aan het bewonderen in de spiegel. Dan gingen de benen weer wijd open mij uitnodigend om haar verder te vingeren.
    Daarna over in een 69, en ik diep in haar drijfnatte poesje mocht. Toen het tijd werd om het af te ronden merk je wel haar ietwat gebrek aan ervaring.
    Wild probeerde zij mij klaar te laten komen, en dat werkt bij mij dan net weer de andere kant op. Maar na een paar aansturende opmerking van mijn kant toch uiteindelijk klaar gekomen. Echt een klasse meid, die de potentie heeft om de absolute top te bereiken !
    Herhalingsgevaar zeer groot.

    Rond half tien alweer zeer tevreden huiswaarts gekeerd en een bijna lege club achter gelaten.

    Groetjes uit Limboland.

  8. Onderstaande 12 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    biged (13 augustus 2017),Boybensdorp (11 augustus 2017),cheasehead (29 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (29 juli 2017),Jooploop (29 juli 2017),Manureva (29 juli 2017),Megaboob (29 juli 2017),Nulnulzeseneenhalf (30 juli 2017),seksenfun (29 juli 2017),Sjeufke (30 juli 2017),Sparky (30 juli 2017),Wijze grijze (29 juli 2017)

  9. #1080
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:01
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Met dank aan Bosco en Willem2 voor het vrijkaartje is het niet meer dan normaal om een kort verslag uit te brengen van mijn bezoek gisteren.

    De eerste week van mijn vakantie besteed samen met mijn ex (jawel, dat is mogelijk) , een paar dagen bij mij en een aantal dagen in zuid Duitsland verbracht.
    Voor de 2e week had ik plannen om eens 1 of 2 andere clubs te gaan bezoeken, maar een paar dagen ziek thuis opgesloten gooide hier weer roet in het eten.
    Afgelopen vrijdag een testrun gedraaid in YY, en checken of alles weer normaal functioneert (ja dus) en gisteren een volledige dag in PSR.

    Op weg naar Lohmar een waarschuwing op mijn navi, op- en afritten kreuz Kerpen afgesloten.
    Een omleiding gevolgd via Kaarst (jawel, afritje LR voorbij gereden), en via de A57, A1 weer op de A3 beland.
    En om het zooitje wat die duitsers met de autobahnen ervan gemaakt hebben te vervolgen, weer iets nieuws gezien.
    OP de A1 Rijnbrug zijn nu weegstations geplaatst aan beide zijden van de brug. Het verkeer wordt door een fuik geleid in 3 rijbanen waar je vervolgens met 40 km/u wordt gewogen waarna je weer kan doorrijden. Maximale toegestane gewicht is 3,5 ton. En aan beide weegstations staat een klein bouwkeetje waarin iemand dag en nacht continue de zaak in de gaten houdt. Zal wel iets te maken hebben met de belabberde staat waarin vele bruggen in Duitsland verkeren (ff gegoogled en bevestigd). Overigens was de totale extra tijd voor deze omleiding slechts 2 minuten, dus een prima alternatieve route.

    Rond twaalven aangekomen. Het vrijkaartje stond in eerste instantie niet op de lijst van de theke, maar na wat heen en weer gebel, uiteindelijk toch geaccepteerd.
    De line up bij aankomst was al indrukwekkend. De toppertjes Lucia, Sabrina en Olivia reeds gespot en dit zou na 2 uur alleen nog maar beter worden.
    In de loop van de dag een groot aantal beren aanwezig, en dit keer zelfs met een hoger macho/testosteron gehalte dan normaal. Meerdere ietwat luidruchtige jongere beren in dit bejaardentehuis gezien, maar ach, als je YY gewend bent, viel het allemaal wel mee.

    2x Gekamerd en beide op herhaling.
    Eerst een uur met Lucia op de kamer, waarvan ik eerder zeer onder de indruk van was en had geschreven dat ik dacht dat ze wat minder ervaren was.
    Door een aantal IM's inmiddels begrepen dat ik er hier helemaal naast zat. Deze meid schijnt zelfs in 2014 al in YY gewerkt te hebben.
    Dit uurtje was nog beter dan de eerste keer, een absolute aanrader !! Een mix van PSE en GFE waar het mij zelf nu ook duidelijk is geworden dat deze meid veel ervarener is.

    In de avond nog een uurtje met Sabrina gekamerd. Heb een leuke klik met deze oudgediende, ook al is ze pas rond de 30.
    En ook dit uurtje was uitermate tevredenstellend. Ze werkt overigens alleen (zo af en toe) op een zaterdag.

    Resumerend (en vergelijkend met YY op de vrijdag), natuurlijk minder dames dan YY, maar de kwaliteit in de line up was hier absoluut veel beter.
    Maandag mijn laatste vakantiedag, en dan maak ik er alsnog een dagje YY van.
    Ik moet mijn profielnaam natuurlijk wel blijven respecteren.
    Hierna 2 weekjes clubvrij houden, ik heb zo het vermoeden dat volgende maand zich een dame gaat melden in YY

    Groetjes uit Limboland

  10. Onderstaande 9 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 augustus 2017),biged (13 augustus 2017),Boybensdorp (18 augustus 2017),cheasehead (13 augustus 2017),forgetskinnyletsgetfatty (13 augustus 2017),Jooploop (13 augustus 2017),Manureva (13 augustus 2017),Sparky (13 augustus 2017),zeppos58 (13 augustus 2017)

  11. #1081
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:04
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Onlangs 10 jaar lid van deze ijsclub, waarop er een vrijkaartje voor de Parksauna in de bus rolde. Er zal zeker toch wel iets nuttigs gezeten hebben tussen de onzin die ik hier van tijd tot tijd neerkalk. De Parksauna dus. Het was al een dik jaar geleden dat ik er nog eens was. Altijd wel goede dates gehad daar, maar op een of andere manier was het er even niet van gekomen. Er zitten meer goede serviceclubs in de Keulse Pott, en persoonlijk vind ik de laatste kilometers naar Durbusch niet fijn rijden. Steile weg met een paar onoverzichtelijke bochten, waar de autochtonen meer gas durven geven dan ik. Ben altijd opgelucht als het weer gelukt is, vooral in donker, maar dat zal wel aan mij liggen.

    Op een doordeweekse dag een paar uur na de opening stapte ik binnen. Kaartje werd gecheckt, en ik kon mezelf voorbereiden op wat komen ging. Eerst maar gebruncht, altijd prima hier, en een sauna gepakt. Qua vrouwen zag ik zo gauw toch nog niks van mijn gading, op een hele mooie meid na. Maar dat was er zo een waarvan ik dan denk, zo mooi, die zal wel tegenvallen op de kamer. Al werd ik wel getriggerd door haar figuur. Grote borsten die de strijd met de zwaartekracht hadden opgegeven, maar dijen om op te vreten en een kont om een moord voor te plegen. Daarbij lang zwart haar en een knap gezichtje.

    Ik zat in de serre wat berichtjes op de foon te checken, toen ik vanuit het niets een kus op mijn wang kreeg. Van het mooiste meisje van de klas nog wel. Ze noemde zich Sabrina, maar ik betwijfel of het degene is waar hier een topic van bestaat. Alleen de borsten al, dd en echt. Wel wat hangerig, maar niet minder lekker. Zou drie jaar in de club zijn, met onderbrekingen. Er werden wat zoenen uitgewisseld, en ze meldde uit zichzelf al dat ze graag zoende. Ik heb het geweten. Na een spetterend half uur wist ze me zo maar klaar te rijden, de deugniet. Lukt me zelden in deze positie, maar die billen in de handen, die borsten deinend tegen me aan, de zwans op en neer schuivend in die strakke doos, en de hele tijd haar tong in mijn mond, het waren net de factoren om een heftig orgasme vanuit mijn tenen te doen losbarsten.

    Voordat Sabrina in beeld kwam had ik al overwogen om te verkassen naar het Schieferhof, waar ik ook nog een kaartje voor had, maar dit intermezzo betekende a total change of plans. Na een diner á la carte en een dutje in de tuin, zocht ik haar weer op. Inmiddels waren er wel een paar redelijk mooie meiden bij gekomen, maar de seks met Sabrina was zo lekker geweest, dat er weinig reden was om aan te nemen dat dit bij een andere meid nog verbeterd zou gaan worden. Deze keer zijn we bijna een vol uur met elkaar bezig geweest. Onvermoeibaar tongzoenen, de zwans telkens weer tussen die heerlijke tieten door in haar mond zien glijden. Frans met Spaans gecombineerd, alsof je de Pyreneeën oversteekt. Tijdens de beurt ook geen gezeur over kein Luft, maar kussen zonder ophouden. En uiteindelijk voor de tweede keer door haar klaar gereden. Echt een schot in de roos, die meid.

    Dank zij dit meisje is de Parksauna weer een paar plaatsen omhoog geschoten. Vanaf volgende week zouden er dagelijks dertig vrouwen zijn zei de Theke bij vertrek. Als die allemaal van dit niveau zijn, dan komt het wel goed. Ik zal hem in ieder geval weer eens meenemen in de planning, want bij meiden als Sabrina ben ik noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  12. Onderstaande 20 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 augustus 2017),biged (18 augustus 2017),Boybensdorp (18 augustus 2017),cheasehead (16 augustus 2017),dbd67 (15 augustus 2017),Eddy_V (16 augustus 2017),forgetskinnyletsgetfatty (15 augustus 2017),gignnl (24 augustus 2017),Goedemorgenallemaal (16 augustus 2017),Jooploop (15 augustus 2017),Laatbloeier (17 augustus 2017),Manureva (15 augustus 2017),mechelen (15 augustus 2017),pret (15 augustus 2017),rob45 (15 augustus 2017),Sphinx (16 augustus 2017),stimpy3 (17 augustus 2017),VAZKOR (15 augustus 2017),Wijze grijze (23 augustus 2017),yylover (15 augustus 2017)

  13. #1082
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:01
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Van het mooiste meisje van de klas nog wel. Ze noemde zich Sabrina, maar ik betwijfel of het degene is waar hier een topic van bestaat. Alleen de borsten al, dd en echt. Wel wat hangerig, maar niet minder lekker. Zou drie jaar in de club zijn, met onderbrekingen.
    Er loopt inderdaad nog een 2e Sabrina rond

  14. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld (16 augustus 2017)

  15. #1083
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    Steile weg met een paar onoverzichtelijke bochten, waar de autochtonen meer gas durven geven dan ik. Ben altijd opgelucht als het weer gelukt is, vooral in donker, maar dat zal wel aan mij liggen.
    Grinnik, deze racebeer vindt die weg juist ontzettend lollig. Met de Mini was het een feest om omlaag te rijden, omhoog had ie het wat zwaarder, de Sud had een turbo en kon er nog meer venijn in leggen. Doet me altijd aan een rallystage denken

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  16. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 ( 6 september 2017)

  17. #1084
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:04
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Hehe Sphinx, jij bent dan ook een racebeer. Ik voel me daar nooit zo op mijn gemak.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  18. #1085
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    De weg terug is in het donker nog een stukje leuker. Overigens, als je bij PSR de andere kant opgaat, dan kun je via heiligenhaus/ unteresbach over de A4 terugrijden. Is een wat eenvoudigere route (ook al is het iets om).

  19. #1086
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Er zitten meer goede serviceclubs in de Keulse Pott, en persoonlijk vind ik de laatste kilometers naar Durbusch niet fijn rijden.
    Welke zijn dat nog meer behalve Schieferhof?

  20. #1087
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:04
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Babylon en Sky.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  21. #1088
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 19:58
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.265
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Donderdag 24 augustus Park sauna Residenz

    Had laatst weer een keer mee gedaan met een poule waar je wat kon winnen. Weet niet hoe de jury de uitslag heeft gemanipuleerd , maar mijn voorspelling bleek ergens te zijn geëindigd, op een plaats die recht gaf, op een vrijkaart naar keuze.

    Waar wil je naar toe? Waar ben je al even niet meer geweest? Gekozen voor die club, die toch ietsje verder ligt als wat je normaal rijdt.

    Bij deze, Jury TdF (Sphinx), Willem2 en Park Sauna Residenz, bedankt voor het kaartje.


    Was deze donderdag op tijd vertrokken, om net na de klok van 12:00, het uitgeprinte papier te ruilen tegen, een paar slippers, badjas, handdoek en kastsleutel.
    Een verkenningsronde gaf het beeld weer van een ca. 20-tal dames, en een gelijk aantal beren.
    De meeste dames toch wel in de leeftijd van 25+.

    Las in de vorige berichten dat het pand wel een opknapbeurtje gebruiken, en ja dat kan ik beamen. Van een afstandje ziet het er wel netjes uit, maar van dichtbij krijg je andere inzichten.
    Na een lunch, voor de inwendige mens, even een nieuwe scan maken.:
    Dames liggen in de lounge, zitten in het rookhol of houden zich op bij stamgasten (in het rookhol).

    Even relaxen in de lounge levert meteen een dame (Helena) op die binnen 20 seconden vraagt of ik nu met haar naar de kamer wil. Ja, hoe was die reclame ook al weer? Voor de uitgang, kies “0”, staat me iets van bij. Maar even een plekje in de tuin opgezocht, by the way was dit wel de plek, om met rust gelaten te worden, ik heb over de hele dag geen dame in de tuin gezien. De Wi-Fi doet het ook in de tuin. Er loopt voor mijn gevoel geen dame rond waarvan ik denk: dat type is er een voor mij. Qua dames is het een afspiegeling, wat je ook in andere clubs ziet.

    Het wolkendek heeft de zon verdrongen, tijd om binnen te gaan zitten, een “nieuwe” dame (Aleida?) gooit het over een andere boeg. Ze bespringt me, tegelijkertijd drukt ze mijn gezicht tussen haar borsten, en haar hand vindt de weg naar de kroonjuwelen. Dame ook maar de wacht aangezegd.
    Niet veel later, komt een weer een dame mij gezelschap houden, dit keer niet opdringerig, en geen dollartekens in de ogen. Ze stelt zich voor als Emmi, van Duitse afkomst, ex die in club in Roermond, ex “die bootjes in Utrecht”, en nu al een aantal jaar in PSR. Na een minuut of 15 aangename smalltalk zette ze haar avances in, en eigenlijk had ik er toch wel een goed gevoel bij, voor mij was het een van de meest aantrekkelijkste dames uit de club. Een kamer op de bovenetage uitgezocht. Overall had het van mij nog wel ondeugender gemogen, en meer passie mogen hebben. Een vrij standaard degelijk Duits programma. Emmi is met haar leeftijd van 40+, tot zover mijn interne, en externe geheugen reikt, de oudste dame, waar ik ooit mee in een saunaclub, op de kamer ben geweest.

    Even op krachten komen met een bordje pasta, gevolg door in de lounge effe relaxen. De piek met “middagberen” is over, een aantal stamgasten blijft aanwezig. Het aantal dames blijft onveranderd, geen lichting die later instroomt. Nou liep er de hele dag een “Roma” dame rond, voorzien van een beste voorgevel. Ze stelt zich voor als Evelin, Moldavisch, ex meerdere clubs. Een dame die eerst naar de kino wil. Mhuaw, kunnen we doen. Net iets te veel toeschouwers in de kino, om een publieke sessie te beginnen. Dan maar door naar de kamer, een ruime kamer met douche. Een aangename sessie, maar ook hier een gemiddeld niveau.

    Het loopt tegen de klok van 20:30 tijd om nog wat te eten, gekozen voor een steak, deze was goed doen zal ik maar zeggen. Als afsluiting nog een paar baantjes getrokken in het zwembad. Inmiddels waren er ook al dames zich aan het klaar maken voor vertrek, Voor mij ook het sein om de badjas om te ruilen voor het burgerkloffie.

    Het was een echte relax dag, misschien iets te rustig zelfs, maar herhalingsgevaar is aanwezig.

    Park Sauna Residenz tot de volgende keer.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  22. Onderstaande 8 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    biged (27 augustus 2017),duivenmelker (29 augustus 2017),Manureva (27 augustus 2017),noglangnietuitgewandeld (27 augustus 2017),Sjeufke (26 augustus 2017),Sparky (27 augustus 2017),Wijze grijze (26 augustus 2017),yylover (26 augustus 2017)

  23. #1089
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    22 januari 2023 @ 20:35
    Berichten
    61
    Discussies
    6
    Thanks
    493
    Thanked
    321 in 51 posts

    Standaard

    Zaterdag 26 augustus was het weer eens tijd voor een uitstapje naar Lohmar, na aankomst om ca. 1330 eerst even naar het restaurant, het was op dat moment nog erg rustig in de club ca. 10 DVP's en ca. 15 mannelijke bezoekers.

    Daarna naar de sauna en relaxen in de tuin, later in de middag kwamen er meer bezoekers en de line-up was aan het eind van de middag goed te noemen. Er zijn afgelopen zomer een aantal DVP's gestopt/vertrokken en een aantal dames zijn nog op vakantie, ik zag ook een aantal nieuwe gezichten waarvan Nicky erbovenuit stak, mooi lichaam en verfijnd gezichtje, alleen jammer van de piercing in haar lippen, maar ja smaken verschillen. Wel een vriendelijke en rustige uitstraling, spannende vrouw, ze was de hele dag met een aantal Duitse mannen in gesprek was en dus helaas vrijwel niet aanspreekbaar.

    In het afgelopen jaar ben ik ca 12-15 keer in PSR geweest, meestal op zaterdag. Ik heb ook een aantal andere SC's bezocht, maar dit is bij een eenmalig bezoek gebleven. Uit nieuwsgierigheid wil ik nog wel een aantal clubs (Babylon, PHG) bezoeken, vooral de gemoedelijke sfeer van PSR heb ik (nog) nergens kunnen aangetroffen. Natuurlijk zijn er wel een aantal zaken die beter kunnen in PSR maar het gaat erom waar je jezelf het beste voelt....

    Voor de zomervakantie had ik al (bij vertrek) in de lockerruimte kennisgemaakt met de Poolse Alexandra, in de loungeruimte was ze me al bij eerdere bezoeken opgevallen, geprobeerd oogcontact te krijgen maar ze was continue in gesprek... en zag me niet staan... Dus deze dame stond bovenaan het lijstje vandaag, rond 1500 was ik op zoek naar Alexandra zonder resultaat, bij de bar raakte ik in gesprek met Ramona. Meestal zit Ramona op haar vaste plekje in de lounge rustig en vrij stoïcijns een beetje rond te kijken, met haar lange donkerblonde haren en donkere bril lijkt ze op een schooljuf die alles een beetje in de gaten houdt. Het is een vrij timide, een beetje verlegen DVP, de sessie was geweldig en verrassend.

    Na de kamer kwam ik dus Alexandra tegen en meten geboekt om 1900; eerst even voetbal kijken in sportkino, rondje sauna doen waarna ik bijna in verleiding kwam door de avances van Jasmina (DD, waarmee ik goede ervaringen heb), Lucia, Karla en enkele andere dames, Alexandra was echter gepland en het zou een hele goede kamer worden. Ze werkt slechts op zaterdagmiddag en vaak op zondagmiddag, Alexandra heeft een normale baan maandag t/m vrijdag, ze neemt alle tijd, zowel voor, tijdens en na de kamergang. Ze heeft een goede financiële basis en het werk als DVP is een bijbaan, ze heeft humor en aan alles kun je merken dat ze erg relaxt in het leven staat.

    Daarna nog wat gegeten in het restaurant, ik raakte aan de praat met twee Duitsers (begin 40) die al 8 jaar ca. 1 of 2 keer per maand op zaterdag in PSR komen m.u.v. de zomermaanden. Ze vertelden me dat ze nog geen enkele andere SC hebben gezocht, ze zijn tevreden met PSR en kennen het `reilen en zeilen` als het gaat om DVP's, waarom dan verder zoeken en van internetforums hadden ze nog nooit gehoord. Ik heb me afgelopen zomer in dit forum geregistreerd, name om d.m.v. IM af en toe contact te blijven houden met mede-bezoekers van SC's. Daarvoor las ik af en toe wel berichten, nu ik eenmaal deze registratie heb wil ik ook een steentje bijdragen, zolang als het voldoening en plezier oplevert.

    Rond een uur of 9 s ‘avonds heb ik nog een cappuccino besteld; eerlijk gezegd had ik nog wel wat biertjes willen drinken want het was gezellig aan de bar, de terugreis is echter ca. 2 uur en ik heb op zondagochtend sportieve verplichtingen. Het was weer een relaxte zaterdag in PSR waarvan er hopelijk nog vele zullen volgen.

  24. Onderstaande 14 leden hebben Devante bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (28 augustus 2017),biged (27 augustus 2017),brombeerzuid ( 4 september 2017),cheasehead ( 4 september 2017),Elmo3108 (27 augustus 2017),forgetskinnyletsgetfatty (27 augustus 2017),Johan35 (27 augustus 2017),Laatbloeier (27 augustus 2017),Manureva (27 augustus 2017),Sparky (28 augustus 2017),stimpy3 (27 augustus 2017),VAZKOR (28 augustus 2017),Wijze grijze (27 augustus 2017),yylover (27 augustus 2017)

  25. #1090
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visits of August :

    Two recent visits during August in this club always so pleasant .

    PSR is a nice place to stay relax and also enjoy the garden when the weather is sunny .

    Approximately 20-25 girls including some german girls : Nicky, Lina, Ina, Melinda and Annika. Unfortunately, these last two were’nt available because they worked as barmaid

    I did sessions with Nicky (german), Olivia (romanian) and Ina (german).


    Nicky (duitse) :

    Profile : 25 yo, 1,65m, short red hair, slim silhouette, many tatoos and piercings on several parts of her body. Excellent social time.

    Service : I appreciated the “Deutsche Qualität “of these two nice sessions . Preliminaries with a good touch of GFE and pleasant sex with a good sharing .

    Appreciation : 8,5 / 10

    Price : 100 € + 50 € / 60 min + 30 min – no extra.

    Repetition : 100 %.


    Olivia (roemeense) :

    Service : What a pleasure to see again my sweet Olivia with whom I always share a nice moment . Een Topper !!!!

    Appreciation : 9 / 10

    Price : 50 € / 30 min – no extra.

    Repetition : 100 %.


    Ina (duitse) :

    Profile : 23yo, 1.80m, brown hair, white skin, tiny chest. I already saw her in VV a few months ago.

    Service : contrasted session in two acts where she appears quite distant because she’s not oriented gfe and gives just some light kisses . After a cuni appreciated because she began to put her finger into her pussy ... the BJ was good and sex rather pleasant with a good participation . Nevertheless, the repetition isn’t sure.

    Appreciation : 6 / 10

    Price : 50 € / 30 min – no extra.

    Repetition : 40 %.



    So long ….

  26. Onderstaande 10 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Blondinenschatz (12 oktober 2017),Boybensdorp (19 september 2017),cheasehead ( 3 oktober 2017),Devante (10 september 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 september 2017),Mr Bluenose ( 1 oktober 2017),Nedlovefkk ( 9 september 2017),pret (10 september 2017),Sparky ( 9 september 2017),yylover ( 9 september 2017)

  27. #1091
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Wednesday, September 27th :

    Arrival at 13:30 and departure at 22:30.

    I met several belgian clients there and we shared a pleasant day .

    Approximately 20-25 girls were present.

    I did good sessions with Melinda (duitse) and Ruby (roemeense).


    Melinda (duitse) :

    Profile : 25 yo, 1,60-1,65m, brown hair, silhouette with some kilos in excess. Excellent social time. Sometimes, she works as barmaid.

    Service : she isn’t a top model but her service is very good. It’s unsual to meet a german girl so sweet and sensual as her . Excellent one-hour session with a very good sharing between us .

    Appreciation : 9 / 10

    Price : 100 € / 60 min – no extra.

    Repetition : 100 %.


    Ruby (roemeense) :

    Profile : 19 yo, 1,60-1,65m, black hair, secretary look with her glasses. Starting in this job.

    Service : She started with a striptease to increase the temperature ... .. Very exciting by her suggestive positions.... Session oriented pse with two shots . Sometimes, her attitudes were too "porn oriented" but she wanted to show all she could do.

    Appreciation : 7,5 / 10

    Price : 50 € / 30 min – no extra.

    Repetition : 75 %.


    So long ….

  28. Onderstaande 6 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Devante ( 8 oktober 2017),flicki (10 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 oktober 2017),Mr Bluenose (21 november 2017),pret ( 7 oktober 2017),yylover ( 7 oktober 2017)

  29. #1092
    Geregistreerd
    30 september 2015
    Last Online
    19 september 2018 @ 00:19
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    199 in 28 posts

    Standaard

    Vorige week voor het eerst hier geweest. Wilde het toch eens met eigen ogen bekijken. De club beviel me zeer goed. Er waren een 20 tot 30 tal dames voor elk wat wils en nooit teveel ijsberen. Het wellness gedeelte ziet er heel aardig uit. Jacuzzi lekker warm, sauna ook prima. zwembad wat aan de koude kant. Restaurant ook meer dan voldoende. je kunt kiezen uit verschillende menu's en zo vaak bestellen als je wil. Het viel me wel op dat 's avonds na 9 uur de club in een rap tempo leeg liep. om een uur of 12 was ik nog de enige klant. Omdat de dames pas mogen gaan slapen als de laatste klant weg is ben ik er maar weer eens vandoor gegaan. Hier kom ik nog wel eens terug.

  30. Onderstaande 6 leden hebben Ep Oorklep bedankt voor deze bijdrage:

    Devante (12 oktober 2017),Jooploop (11 oktober 2017),Manureva (13 oktober 2017),Mr Bluenose (21 november 2017),stimpy3 (12 oktober 2017),yylover (12 oktober 2017)

  31. #1093
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:01
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Vandaag sinds lange tijd weer in deze club beland en iemand moet toch eens weer iets gaan schrijven over deze prachtclub op dit forum, al is het maar een korte samenvatting.
    Het was gedurende de hele dag vrij rustig qua beren, daarentegen veel dames aanwezig. De line up was echt goed te noemen.
    En dan ervaar ik weer eens waar ik in YY de laatste 2 maanden geen last van heb gehad, als je bij dezelfde dame blijft, en dat is keuzestress.

    Al direct in de ochtend viel mij een mooie (en wat ik dacht) nieuwe dame op. Ze kwam me overigens wel bekend voor, misschien wel eens gezien in een andere club? Ze liep een paar keer rond en toen ik zat te bubbelen in de jacuzzi kwam ze zwaaiend naar me toe....kennst du mich nicht mehr ?
    Verdorie, dat is Anny. Mijn allereerste PSR kamer ooit. Weer terug na 1 1/2 jaar. En behoorlijk veranderd.
    Haar melkachtige witte huid heeft nu een mooie, ietwat bruine teint en haar haar is donkerblond. Tevens is een paar kilootjes aangekomen, en voor diegene die haar nog kennen, dat mag ze rustig erbij hebben. Deze veranderingen hebben haar absoluut nog aantrekkelijker gemaakt en voor mij gelukkig een makkelijke keuze, dit wordt mijn eerste kamer.
    Op de kamer vertelde ze dat ze ruim 1 jaar in Munster heeft gewerkt maar ook nog een tijdje in Villa Marisol. Nu wil ze tot april in PSR blijven.
    Wat niet is veranderd, is haar topservice. Na een uur zeer tevreden de kamer verlaten.
    Volop tongzoenen en een van de betere BJ's waarbij ik allerlei beelden van oude tantes erbij moest halen om maar niet te snel klaar te komen, wat nauwelijks lukte, zodat ik haar een paar keer moest afremmen.

    Gedurende de rest van de dag regelmatig bezoek gekregen van diverse andere dames o.a. Lucia die ik helaas vandaag moest teleurstellen, maar zeker nog op mijn verlanglijstje staat voor een volgend bezoek. Overigens heeft ze nu zwart haar, waar ze niet echt tevreden over was.
    Ook een oudere Bulgaarse dame (ik denk Kim) die wijdbeens over me ging hangen aan het zwembad en mij een mooie blik op haar kruis gunde.
    Maar ik had mijn 2e kamer inmiddels al geboekt voor mijn eigen vaste PSR dame, Roxanna.
    Een uur waarbij ze mij duidelijk liet merken en voelen dat ze nog steeds mijn favoriete dame in PSR is. Een echte klasse dame !

    Rond half acht voldaan de club verlaten.

    Groetjes uit Limboland.

  32. Onderstaande 13 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 oktober 2017),cheasehead (27 oktober 2017),Devante (30 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty (27 oktober 2017),Jooploop (27 oktober 2017),Manureva ( 1 november 2017),mentholbear (29 oktober 2017),Mr Bluenose (21 november 2017),pret (27 oktober 2017),Sparky (28 oktober 2017),stimpy3 (28 oktober 2017),Wentelt Eefje (28 oktober 2017),Wijze grijze (28 oktober 2017)

  33. #1094
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    @yylover: Dan heb ik je net gemist ;-).

    Gisteren ook een bezoekje gemaakt aan PSR (eerste sinds 3 maanden, volgens een van de dames daar). Als aanvliegroute iets anders gereden: A4/A3/A4, ausfahrt 21 unteresbach, en dan via heiligenhaus naar de durbuscher strasse. Rijdt wat vlakker dan de heuveltjes bij rosrath, en het laatste stukje A4 is ook wat bosrijker. Wel een klein stukje om, veel stukken met een max van 100 op de A4, en je bent ook niet gevrijwaard van tractors die met 30 over de weg gaan bij heiligenhaus. Eerst nog even een bezoekje gebracht aan de plaatselijke aldi süd om wat last-minute boodchapjes te doen, om om 17:30 aan te komen bij PSR.

    Wat yylover al zegt: prima line-up, voldoende dames waar ik wel mee had willen kameren. Heb het bij een kamer gelaten, een halfuurtje met Helena, roemeense met wie ik al vaker gekamerd heb. Nette B-cup, halflang bruin haar. Op kamer prima vriendinnetjessex, nette langzame aanloop ipv direct pijpen en erop springen, veel gezoen/getongzoen en gegiebel, prima sex, maar tegelijkertijd had ik 't gevoel dat er iets miste. Misschien dat het wel 'precies vriendinnetjessex' was: prettige sex, geen afwerksex, lekker knus maar ook geen echte geilheid (al dan niet gespeeld). Net een beetje te braaf en te tam; zeg maar, de sex die je hebt nadat de spanning van de eerste paar keer d'r wel vanaf is en het 'routine' wordt. 'vooruit dan maar'.

    Na het half uurtje met Helena prima steakje gegeten, wat uitgebuikt en daarna een schnitzeltje besteld; zat nog even te denken aan een 2e kamer met Helena, maar dat zou waarschijnlijk meer van hetzelfde zijn. Gelaten voor wat het was en met een aangenaam gevulde buik om 21:00 teruggereden.
    Laatst gewijzigd door stimpy3; 28 oktober 2017 om 14:15

  34. Onderstaande 10 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 oktober 2017),cheasehead ( 2 november 2017),Devante (30 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty (28 oktober 2017),Jooploop (29 oktober 2017),Manureva ( 1 november 2017),mentholbear (29 oktober 2017),Mr Bluenose ( 5 november 2017),Sparky (28 oktober 2017),yylover (28 oktober 2017)

  35. #1095
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard

    Met dank aan een vrijkaartje uit de tombola afgelopen woensdag naar de Parksauna gereden. Lang getwijfeld of ik niet naar Freude zou gaan maar voor de verandering via het zuiden terug naar huid gereden.

    Bij aankomst eerst het pand voorbijgereden omdat ik niet meer kon remmen en er een Duitser aan mijn bumper zat. Na te zijn gekeerd netjes de afslag genomen en een plekje gezocht. So Far So Good, niet dat ik iemand ken in die buurt maar privacy voldoende.

    Vervolgens naar binnen getogen met flink wat geld op zak en mijn vrijkaartje aan de theke gegeven. Er was wat verwarring over de code terwijl mijn gebruikersnaam wel stond genoteerd. Na flink debat tussen de 2 dames achter de balie naar binnen gelaten. De slippers and badjas zagen er hygiënisch en schoon uit, prima geregeld. Na het omkleden gezocht naar het toillet... tot mijn verbazing was de douche niet in de kleedkamer maar eerst via de trap omhoog naar het zwembad. Niet heel praktisch eerlijk gezegd.

    Na een aantal rondjes te hebben gelopen en een drankje te hebben gedaan aan de bar eindelijk een toilet gevonden om mijn blaas te legen. Als je voor het eerst bent is het best een doolhof met vele deuren die er zijn. Ik had een dame op het oog die mij naar het zwembad volgde maar ik wilde eerst even de boel verkennen. Dus eerst naar het stoombad getogen. Zoals in zoveel clubs is er de laatste jaren weinig onderhoud gepleegd en het plafond van de stoomkamer hing op instorten. Jammer maar voor de rest goed op temperatuur om de verkoudheid even weg te duwen.

    Het bubbelbad was in mijn ogen aan de kleine kant, er lag een oude Duitser in te weken en gezien het formaat had ik geen zin om daar bij te kruipen. Wat ook opviel was dat de dames geen gebruik maken van zwembad, bubbelbad, sauna maar misschien was dit toeval. Zou de sfeer wel verhogen een poolparty met naakte chicks maar helaas.

    De dame die ik in eerste instantie op het oog had was al bezet maar ik had ook een frisse dame gezien in een doorschijnend ruim vallend topje waarbij duidelijk was dat ze een flinke partij tieten hier onder verborg...... na nog een paar rondjes te hebben gelopen op zoek naar beters heb ik haar gewenkt toen ze voorbij liep om met haar vriendinnen iets te gaan doen. Haar naam was Melissa of Milissa, een volbloed Duitse meid uit Keulen. Na op de bank te hebben gezeten gebeurde er niet veel, zoenen deed ze niet maar toen ik vroeg om naar de kamer te gaan werd het een stuk beter.

    Op de kamer haar topje losgemaakt waarbij een ietwat hangende E cup (naar eigen zeggen) tevoorschijn kwam. Er was zeker een klik en er werd hartstochtelijk gezoend.... na een pijpbeurt met CD kwam ze mij bereiden waardoor ik haar tieten kon likken. Afgemaakt in missio waarbij ik vol gas ging om klaar te komen.

    Na deze leuke sessie gaan douchen om verder terug te rijden naar ons landje. In de kleedkamer kwam Helena binnenlopen, een bloedmooie Roemeense die zich ging aankleden. Een tijdje gekletst waarbij ze smeekte of ik wilde blijven maar helaas was het tijd om te gaan. Erg jammer dat er geen setcards in de ruimte aanwezig zijn met de foto's van de meiden anders had ik zeker op haar gewacht.

    Al met al een leuke tent, een beetje vervallen maar met 35 meiden zit er bijna altijd wel wat tussen (al waren het er 2-3 voor mijn smaak).
    faciliteiten een beetje verouderd maar dat zal met de prijs van 50 euro entree te maken hebben.

    Nogmaals hartelijk dan voor de vrijkaart!!!

  36. Onderstaande 16 leden hebben crosby3 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 november 2017),cheasehead ( 2 november 2017),Devante ( 2 november 2017),flicki ( 3 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 november 2017),jansenroy ( 1 november 2017),Jooploop ( 2 november 2017),Manureva ( 1 november 2017),Mr Bluenose ( 3 november 2017),pret ( 1 november 2017),Sparky ( 2 november 2017),stimpy3 ( 2 november 2017),The Joker ( 1 november 2017),Wentelt Eefje ( 1 november 2017),Wijze grijze ( 1 november 2017),yylover ( 1 november 2017)

  37. #1096
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    22 januari 2023 @ 20:35
    Berichten
    61
    Discussies
    6
    Thanks
    493
    Thanked
    321 in 51 posts

    Standaard

    Met een vrijkaart op zak van een bevriende ijsbeer, die in het `echte leven` de ware liefde gevonden heeft, werd het weer eens tijd voor een relaxte zaterdagmiddag in PSR. Vrijkaart werd zonder problemen geaccepteerd, bedankt PSR, YBF en forumvriend.

    Na een kop koffie eerst maar eens naar Ramona, en meteen de sleutel laten halen. Topsessie en weer gebruik gemaakt van de massage kwaliteiten van Ramona. Ze komt een beetje afwachtend over, op de kamer is ze erg sensueel en ze kent weinig remmingen...

    Daarna een rondje sauna gedaan en een praatje gemaakt met Gjana (ex Martina van Panthera), altijd leuk om even met haar te babbelen, haar vriendin Natalie (ex Natascha - Panthera) had een vrije dag. Ik heb Gjana nog niet op de kamer meegemaakt, misschien toch eens proberen... sympathieke vrouw en ze is ook populair bij de bezoekers.

    Daarna kreeg ik gezelschap van Raisa die nog maar 2 dagen als DVP werkt, ze bleef me achtervolgen in het restaurant, bar, lounge dus ik dacht vooruit dan maar. Mooie verschijning, ze zei dat ze haar draai als DVP nog niet had gevonden dus ik had beter moeten weten.... Raisa is begin 20 en de op de kamer was het vrij matig, wel TZ`en en ze probeerde er echt wel iets van te maken, de onwennigheid en onervarenheid hadden de overhand. Deze dame zal niet lang als DVP werken of er moet wel iets bijzonders gebeuren.

    Vervolgens maar weer even in de sauna, en na het restaurant bezoek wilde ik even relaxen in de sportkino, het was de hele dag al vrij rustig in PSR, en er waren maar een paar man in de sportkino terwijl normaal gesproken elke plaatst bezet is tijdens bundesliga zaterdagmiddagen. Gevolg is dat een aantal dames `het werkterein` verleggen en naast je komen zitten, Ik kreeg gezelschp van rondborstige Chriss en na wat freumelen werd het TZ`en en dan vind ik van mezelf dat een kamergang erbij hoort. De kamer was oke, de sensualiteit en warmte tijdens het half uurtje in de sportkino was eigenlijk het hoogtepunt, op de kamer was er een veel mindere klik hoewel ze haar best deed was het allemaal wat afstandelijker.

    Het was weer goed vertoeven in PSR, de line-up was prima, wel twee matige kamers meegemaakt wat ik mezelf kan verwijten. Er waren veel betere opties aanwezig met dames waarmee ik al goede ervaringen heb opgedaan, volgende keer ga ik dit toch iets selectiever aanpakken.

  38. Onderstaande 11 leden hebben Devante bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 november 2017),Boybensdorp (12 november 2017),cheasehead ( 6 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 november 2017),Jooploop ( 5 november 2017),Manureva ( 5 november 2017),Mr Bluenose ( 5 november 2017),Sparky ( 5 november 2017),Wentelt Eefje ( 5 november 2017),Wijze grijze ( 5 november 2017),yylover ( 5 november 2017)

  39. #1097
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:01
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Gisteren mijn vakantie van 2 weken afgesloten in PSR. 3x YY en 3x PSR bezocht.
    Resumerend, YY redelijk, en van die 3 bezoekjes, 2x afgeladen vol, en afgelopen maandag weer veel te weinig dames.
    En het is al vaker geschreven. Het gemiddelde servicenivo in YY is toch wel een stukje lager dan in PSR. Een poging om een nieuwe dame te vinden in YY was geen succes, waar het in PSR leidde dit tot de ontdekking van een nieuwe topdame.
    PSR staat voor rustig, relaxen, goed eten en dames die zich door het hele complex bewegen. Ook hier jagertjes maar altijd vriendelijk blijvend, al zijn ze soms wat hardnekkig tijdens een afwijzing. Maar echt vervelend kan ik het niet noemen als een dame over je heen ligt.
    In YY gaat het er allemaal veel sneller en hectischer aan toe, soms wat bitse dames maar 1 afwijzing is meestal voldoende om ze de rest van de dag niet meer te zien.
    Alle dames zitten bij elkaar in de bar en laten zich nog maar zelden zien in de wellness. Eigenlijk wel jammer.

    En terwijl ik tussen mijn 2 kamertjes door aan het relaxen ben in de wellness, zit ik geamuseerd toe te kijken hoe een bankje verder, Sabrina een beer hardnekkig probeert te verleiden tot een kamertje.
    Uiteindelijk gaf ze het toch op en ik raakte aan de praat met deze beer. Om het maar kort te houden, het bleek dus Manureva te zijn.
    We hadden al wat IM's geschreven en uitgesproken om elkaar ooit nog eens te ontmoeten.
    Een zeer aangename ontmoeting en ook wel wat verrast door de uitgebreide kennis van hem over de dames in deze club.

    YY en PSR, het blijft bij mij maar door elkaar gaan. Maar eerlijk is eerlijk, het is dat er nog regelmatig die ene dame is in YY (en ook wel eens omdat ik geen zin heb om 130 km te rijden), anders zou ik mijn naam toch echt in PSRlover moeten gaan wijzigen.

  40. Onderstaande 17 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 november 2017),Befke (13 november 2017),Champollion (11 november 2017),cheasehead (11 november 2017),Devante (12 november 2017),firstme (13 november 2017),flicki (21 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty (11 november 2017),Jooploop (11 november 2017),Klatergoud (11 november 2017),Laatbloeier (11 november 2017),Manureva (12 november 2017),Mr Bluenose (21 november 2017),Partycrasher (12 november 2017),Sparky (11 november 2017),swazontneuf (11 november 2017),Wentelt Eefje (11 november 2017)

  41. #1098
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Om het maar kort te houden, het bleek dus Manureva te zijn.
    We hadden al wat IM's geschreven en uitgesproken om elkaar ooit nog eens te ontmoeten.
    Een zeer aangename ontmoeting en ook wel wat verrast door de uitgebreide kennis van hem over de dames in deze club.
    Our meeting was the surprise of the day . I didn't expect it ..... a pleasant moment for me just ... after my two (nice) sessions with Melinda and Pia . I'll write my report in the following days ....

  42. Onderstaande 3 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (27 december 2017),cheasehead (13 november 2017),yylover (12 november 2017)

  43. #1099
    Geregistreerd
    3 december 2011
    Last Online
    29 november 2023 @ 20:48
    Berichten
    111
    Discussies
    4
    Thanks
    121
    Thanked
    143 in 44 posts

    Standaard

    Was zo blij met mijn gewonnen vrijkaart in de Tombola, maar nog geen 2 weken later een hele lieve vrouw ontmoet, waarmee het "dik aan" is. Ja en als ik een vriendin heb, trek ik mijn ijsberenvel niet aan : Ik heb om deze reden de vrijkaart aan mijn ijsbeer-vriend "Devante" geschonken, en ik lees net dat hij zoals beloofd had dat hij op 5 november jl. verslag heeft gedaan van zijn bezoek zoals het hoort !

    Nogmaals dank voor de aangeboden mogelijkheid PSR en Willem2 !

    mvg. Boybensdorp

  44. Onderstaande 2 leden hebben Boybensdorp bedankt voor deze bijdrage:

    Devante (16 november 2017),Manureva (15 november 2017)

  45. #1100
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Friday, November 10th :

    Again a pleasant visit in this club where the relaxing atmosphere is a significant asset for me .

    Approximately 30 girls were present.

    Few clients for a Friday what wasn’t good for the business of girls , some of them were quite corrosive after my … successive refusals .

    The surprise of the day ? Of course, my unexpected meeting with the very friendly and famous yylover . I didn’t expect him and the circumstances were very surprising while Sabrina was trying to seduce me and yylover saved me just in time ..... It's always nice to put a face on a name after reading his reports always interesting.

    I did two very nice sessions with both german girls Melinda and Pia.


    Melinda (duitse) :

    Service : another one hour session with this friendly german girl. High level gfe profile with an excellent complicity !

    Appreciation : 9 / 10

    Price : 100 € / 60 min – no extra.

    Repetition : 100 %.


    Pia (duitse) :

    Profile : 20yo, 1.65m, dark blond hair, silhouette with beautiful forms, silicone chest. Ex-Samya.

    Service : very good session with this charming girl. Sweet preliminaries and pleasant sex with a good sharing .

    Appreciation : 8 / 10

    Price : 50 € / 30 min – no extra.

    Repetition : 90 %.



    So long ….

  46. Onderstaande 11 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Devante (20 november 2017),flicki (21 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty (20 november 2017),funandfun (20 november 2017),jansenroy (21 november 2017),Jooploop (20 november 2017),Mr Bluenose (21 november 2017),Pandabeer82 (20 november 2017),pret (20 november 2017),Sjeufke (20 november 2017),yylover (20 november 2017)

 

 
Pagina 44 van 55 EersteEerste ... 3440414243444546474854 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60