Ik “wandel” intussen al meer dan 10 jaar regelmatig. Mijn eerste incidentele ervaring hiermee ligt al veel verder terug, toen ik nog pas 17 was heb ik mij laten “ontknapen” door een lieve donkere dame, maar de regelmaat zit er dus pas zo’n 10 jaar in. Ik heb diverse privé-huizen verkend, met wisselende ervaringen, van Amsterdam/Rotterdam tot aan Eindhoven. Een bepaald privé-huis in Eindhoven is de laatste anderhalf jaar mijn vaste stek geworden.

Op het moment wandel ik niet al te veel omdat de dramatisch slechte economie ook zijn weerslag heeft op mijn financiële middelen.

Ik wil me nog wel eens wat opwinden als fora misbruikt worden door bedenkelijke sujetten als die overduidelijk een recensie gebruiken om lekker anoniem hun gram te halen of vuil te spuien. Ik zal me proberen in te houden.

Verder kan ik helemaal in vervoering raken (kippenvel!) bij kunstzinnige zaken als muziek, foto’s, poëzie, 12 jaar oude single-malt whisky, acteerspel én, natuurlijk, mooie vrouwen! Moeder natuur heeft héél wat kunstwerkjes afgeleverd!

Een kort voorstelstukje, maar hopelijk geeft het een beetje een idee over wie en wat Porcus is... Dus als ik eens een stukje zou plaatsen waarbij je denkt “Wat is dát voor een rare kwast”, kijk dan hier.