Pagina 7 van 41 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 1010

Discussie: Freude 39, Algemeen

  1. #151
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Last Online
    10 april 2024 @ 00:25
    Locatie
    Ruhrort
    Berichten
    249
    Discussies
    18
    Thanks
    61
    Thanked
    84 in 35 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aquarius Bekijk bericht
    @hitman

    Der Bericht aus der Zeitung ist über 10 Jahre alt!

    Gruß
    aquarius
    Stimmt genau, es hat sich in 10 Jahre nicht viel geändert.

  2. #152
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Hier nog de link naar het originele artikel: http://noghost.jimdo.com/ehemaliger-fkk-club/

    Inderdaad is er niet veel veranderd.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  3. #153
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Prijs schijnt nu 80 entree te zijn, inclusief het eerste half uurtje ficken. Voor de rest klinkt de inrichting (pompding voor koffie en een paar postmix apparaten) ook als een RTC club. Voorlopig nog wel met de meiden en service van de oude Freude. Wat er gaat gebeuren... elke dag weer spannend.

  4. #154
    Geregistreerd
    6 augustus 2013
    Last Online
    27 juli 2019 @ 18:44
    Locatie
    Dortmund
    Berichten
    54
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    21 in 9 posts

    Standaard Freude 39

    Aus dem FC:

    Hallo

    war Heute vor Ort. Bericht folgt noch.

    Es gibt eine kleine Änderung: Beim Eintritt bezahlt man 80€: 30€ als Eintritt, mit den anderen 50€ wird die Erstbuchung bezahlt - Extraleistungen werden zusätzlich untereinander geregelt.

  5. Onderstaande leden hebben ThomasP bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (22 oktober 2014)

  6. #155
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Gisteren was ik op bezoek in de gerenoveerde Freude39 in Bochum. Mooie verlichting, fraaie kamers. Uiteraard vele bekende gezichten uit Herne. Mijn voorstel: voeg 'Freude39 te Bochum' weer toe aan de hoofdlijst van Saunaclubs in dit forum. Wel is er een nieuwe formule: bij aanvang moest ik € 80,- betalen, dat is € 30,- voor entree en € 50,- voor je eerste kamerbezoekje met een van de dames.
    Ik verwacht dat het aantal dames er de komende weken nog wel verder zal toenemen. Het aantal ijsberen ook, neem ik aan, zodra de ijsberenpopulatie door heeft dat Freude39 in Bochum weer in ere is hersteld.

  7. Onderstaande 6 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 4 november 2014),Megaboob (24 oktober 2014),MiniME (23 oktober 2014),palimo (23 oktober 2014),Sjeufke (23 oktober 2014),walkinsock (23 oktober 2014)

  8. #156
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Dank voor de update. Prima systeem, dit zorgt ervoor dat er alleen ijsberen komen die ook kamergang(en) willen maken en voorkomt barhangers (F39 was gelukkig al nooit echt gezellige club buiten de kamersessies om, maar dit werpt nog extra drempel voor de niet-neukers).

    Hopelijk komt ook het service nivo weer op oude F39 nivo, want in Herne was dat bij deel van de dames ver te zoeken. En even afwachten wat er gebeurd na opening Oceans (welke dames gaan daar heen, zie Herne website, en welke blijven, en komen de RTc dames nu ook of niet?).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  9. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (26 oktober 2014),licky luke ( 4 november 2014),Sjeufke (23 oktober 2014)

  10. #157
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Dank voor de update. Prima systeem, dit zorgt ervoor dat er alleen ijsberen komen die ook kamergang(en) willen maken en voorkomt barhangers (F39 was gelukkig al nooit echt gezellige club buiten de kamersessies om, maar dit werpt nog extra drempel voor de niet-neukers).

    Hopelijk komt ook het service nivo weer op oude F39 nivo, want in Herne was dat bij deel van de dames ver te zoeken. En even afwachten wat er gebeurd na opening Oceans (welke dames gaan daar heen, zie Herne website, en welke blijven, en komen de RTc dames nu ook of niet?).
    Prima systeem? Wat is er mis met beren die inkom betalen en aan de bar hangen? Niets. Wat is er mis met beren die inkom betalen en geen kamergang maken? Niets.
    Waarom zou een dvp jouw een super sessie geven als de 50€ toch al in de pocket is? Ik zou het niet weten.

    Ik wel nog wel eens zien hoeveel beren er zijn die 80€ gaan ophoesten voor deze club, zelfs als er een kamergang is inbegrepen. Stel je komt binnen en er is geen dvp die je kan bekoren, 80€ in de goot. Mijn opinie, als ze dit systeem aanhouden, voor het jaar om is kunnen ze de deuren sluiten.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  11. #158
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Het is ook het RTC-systeem en die bestaan ook nog steeds.
    Overigens hebben dames dat geld nog niet in HUN pocket. Zij zullen dus nog steeds moeten presteren.

  12. #159
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    13 augustus 2019 @ 17:05
    Berichten
    103
    Discussies
    8
    Thanks
    174
    Thanked
    26 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht
    Prima systeem? Wat is er mis met beren die inkom betalen en aan de bar hangen? Niets. Wat is er mis met beren die inkom betalen en geen kamergang maken? Niets.
    Waarom zou een dvp jouw een super sessie geven als de 50€ toch al in de pocket is? Ik zou het niet weten.

    Ik wel nog wel eens zien hoeveel beren er zijn die 80€ gaan ophoesten voor deze club, zelfs als er een kamergang is inbegrepen. Stel je komt binnen en er is geen dvp die je kan bekoren, 80€ in de goot. Mijn opinie, als ze dit systeem aanhouden, voor het jaar om is kunnen ze de deuren sluiten.
    In the old days I would always phone first to see if a favorite or a girl who had good reviews was working. Otherwise it is always a crap shoot.

  13. #160
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Vandaag kreeg ik een verrassend bericht van Rosmarie, de Dominicaanse waarmee ik eergisteren op de kamer was in Bochum. Ze liet me weten dat de leiding in Bochum perse wil dat ze er tot 22.00 uur 's avonds werkte! Omdat ze echt alleen overdag wil werken, kiest zij ervoor weer terug te gaan naar de club in Herne. Volgens haar zou de club in Herne vandaag weer zijn heropend.
    Als ze die eis van werken tot 22.00 uur inderdaad aan alle dames gaan stellen, dan denk ik dat er flink wat dames, die deze week in Bochum zijn begonnen, er weer zullen vertrekken. Misschien is de leiding in Bochum wat amateuristisch bezig? Het lijkt er wel op.

  14. Onderstaande leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    Kiwi 69 (24 oktober 2014)

  15. #161
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frits10 Bekijk bericht
    Misschien is de leiding in Bochum wat amateuristisch bezig? Het lijkt er wel op.
    Ik deel je mening en vind zelfs dat het in Freude 39 in Herne en Oceans, dat allemaal op een bepaalde manier met elkaar verbonden is, allemaal een zooitje is. Er zijn twee opnieuw begonnen en Oceans helemaal nieuw, maar het rommelt en schuift maar. Informatie voorziening is niet aanwezig of komt van horen zeggen. Ik hoor ook overal van alles wat en de dames weten soms ook niet wat ze moeten of kunnen.

    We zullen zien wat het allemaal gaat worden.

  16. Onderstaande 3 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    frits10 (25 oktober 2014),hanshans01 (25 oktober 2014),Henk74 (25 oktober 2014)

  17. #162
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Gisteren in Bochum wezen kijken. Het ging niet vanzelf, want de laatste 6 kilometer duurden drie kwartier. Dan is het te hopen dat de meiden het waard zijn. Dat waren ze wel, kom ik zo op terug. Bij binnenkomst 80 euro afgerekend, inclusief de eerste beurt. Twee handdoeken gekregen, badjassen komen volgende week, zei de Theke. De club heeft wel een opfrisbeurtje gehad, maar echt veel is er ook niet gebeurd. Kwastje hier, behangetje daar. Eetgedeelte is wat vernieuwd, de fitnessruimte is weer een sauna, wat hij voordien ook al was. En de Ruheraum is een kamer geworden. Wellness achterin is nog hetzelfde, met dit verschil dat de helft van de lampen niet brandde en de stortemmer leeg was en niet gevuld kon worden. Stoombad nogal lauw, sauna wel goed heet. In acht maanden tijd had er toch wel lampje gewisseld kunnen worden. Maar goed, is allemaal bijzaak, het ging me erom dat ik een paar servicekanonnen te pakken kon krijgen.

    Na een paar rondjes nog geen van mijn vaste dames gespot. Een zwartharige krullenbol die ik alleen van gezicht kende liep ik tegen het lijf en we streken samen op een bankje neer. Ik had haar al eens in de oude Freude gezien meen ik, dus zou het wel goed moeten zitten. Dat zat het, want nadat Joanna (uit Italië..) haar naam genoemd had, en ik de mijne half had uitgesproken (die is nogal lang) zat haar tong bij mijn amandelen. De gebruikelijke pijpbeurt op de bank volgde, volgens de stijl van het huis, de eerste van die zes kilometer file was alweer vergeten. Ze ging om de sleutel, waarbij me haar mollige schommelende billen vooral opvielen. Het komende half uur zouden mijn handen wat te doen hebben. Voor het bed stonden we eerst een hele tijd elkaars mond uit te likken, waarna ze door de knieën zakte voor een deepthroat behandeling. Ik gaf aan dat er nog een vingerkootje lul vrij bleef. Dat liet ze niet op zich zitten, en ging hernieuwd in de aanval. Nu kropen haar lippen tot bij het schaambeen, waarbij ze me triomfantelijk aankeek. Chapeau, dat lukt maar weinig vrouwen. We gingen erbij liggen, en ze meldde ze ook wel anaal en ft deed. Dat eerste doe ik niet aan. Een mondje afvullen soms wel, maar pijp eerst maar door, we zien wel hoe het loopt. Wederom werd mijn lid half opgevreten. Uiteindelijk liet ik haar maar stoppen, want het begon er serieus op te lijken dat ze hem door zou slikken. Joanna ging op de rug, en bleek gelukkig een behoorlijk diepe doos te hebben, ik kon haar net zo hard palen als ik wilde. Ik nam zo’n verrukkelijke ronde bil in mijn hand en met de hele tijd geile diepe tongzoenen neukte ik me naar een knallend hoogtepunt. De halve file vergeten. We kletsten wat na, over de Herne/Bochum perikelen. Joanna ging bij de Theke het kaartje verzilveren dat ik aan mijn polsbandje had zitten en dat was dat.

    Ik had best wel trek gekregen, en het buffet was beter dan in vroeger dagen. Ruime keus aan salades, rijst, spaghetti, vlees, en een pittige kip/groentemix. Koffie en softdrinks kun je zelf pakken. Sauna gedaan, lekker heet, en daarna een strategische positie bij de ingang ingenomen. Zowel om de dames te kunnen observeren, als ook om degene te kunnen arresteren die ik op het oog had. Hopelijk komen er wat meer dames van vroeger terug, zodat het hier weer een neuktempel wordt waar je met de vrouwen niet stuk kunt. Maar zo ver is het nog niet, want als ik eens rondkeek, dan zaten er best wel wat meiden bij waar ik gevoelsmatig niet direct op af zou stappen. En dat heeft meer met uitstraling dan met uiterlijk te maken, want echt lelijke vrouwen heb ik niet gezien. Een paar verveelde Roemeentjes, een paar Poolse blondjes. Die laatsten schatte ik hoger in qua service, maar ik val niet zo op blond, hou meer van exotisch. Er vond hier en daar wel wat bankactie plaats, maar ik heb ook een paar dames om de sleutel zien gaan nadat ze drie zinnen gewisseld hadden met hun klant. Dan heb ik zoiets van het kan nooit veel worden. Gelukkig wordt er niet geanimeerd, anders had ik de grootste moeite gehad om allerhande bedenkelijke meiden van me af te houden.

    Mijn geduld werd beloond, want toen Putri binnen kwam, kruisten onze blikken elkaar en een wenk was genoeg. We praatten even wat bij over onze vakanties in Azië, dronken ons glaasje leeg, waarna ze zich omdraaide en begon met haar lange natte tongzoenen. Onder de gefronste wenkbrauwen van een overgebleven Roemeentje kregen mijn genitaliën een poetsbeurt van Putri’s lange tong, terwijl het kwijl een natte plek in de handdoek veroorzaakte. En op de kamer weer een heftig half uurtje gehad met deze Indonesische orkaan. Door de actie met haar voorgangster ging het allemaal iets langer duren, maar bij een meid met zoveel inzet lukt het altijd. Netjes binnen de tijd en met de kramp in de kaken van het hevige zoenen toch de eindstreep gehaald. De rest van de file vergeten.

    Volgens wat de Theke zei waren er dertien dames in huis. Het aantal gasten was misschien iets hoger, maar hooguit een man of twintig. Echt veel sfeer zat er niet in, maar de hoofdzaak voor mij is dat ik een paar uitstekende beurten kon maken. Hoe het zich gaat ontwikkelen zal afhangen van de dames, die zijn het die een club kunnen maken of breken. Ik ben in ieder geval blij dat Freude weer open is, en zal er graag terug komen, vooral als de toppers van voorheen hier weer te vinden zijn.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  18. Onderstaande 16 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 oktober 2014),Carlitos (26 oktober 2014),desmo6682 (29 oktober 2014),foefel (26 oktober 2014),hasta la pasta (26 oktober 2014),Henk74 (26 oktober 2014),KanariePiet (26 oktober 2014),Kiwi 69 (26 oktober 2014),licky luke ( 4 november 2014),MiniME (26 oktober 2014),Mistralwind (26 oktober 2014),rob45 (26 oktober 2014),satanic surfer ( 3 november 2014),SeX++ (27 oktober 2014),Wijze grijze (26 oktober 2014),Willi69 (26 oktober 2014)

  19. #163
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard Prima deze club !!!!!

    Dinsdag jl. eindelijk weer binnengelopen in mijn oude clubje . In tegenstelling tot mij collega Noglang nietuitgewandeld vond ik wel veel veranderd. De deur werd opengedaan door een meisje alleen gekleed in een schaamschort . Toch zeker om 14.00 uur 33 meisjes aanwezig. Minimaal topless en allen zonder slipje.
    De hele tent heeft hetzelfde roodachtige licht .Daardoor waren de naakte meisjes zeer antrekkelijk. In de grote zaal was het podium verdwenen en stond er ca 25 ruime twee- zitbankjes . In de filmzaal in het midden staan ook wat bankjes .
    In de vier uur dat ik er was , waren vele sex- activiteiten buiten de kamers. De beloofde badjassen werden toen juist binnengebracht , dus handdoekje om is verleden tijd.
    Het eten was prima , maar je moest er wel redelijk snel bijzijn .
    Het ontbijt bestaat uit sandwiches . Denk hierbij aan wat vroeger vanaf 21.00 uur werd geserveerd.
    De kleedkamers en de douches zijn nog zoals vroeger. Inderdaad is het sportgedeelte weer in een sauna veranderd.
    Het systeem van vooraf een wip reeds betalen lijkt me blijvend ,gezien de hanger aan de sleutel.Oh ja, ik heb ook nog gekamerd :Drie waren voor mij vaste maatjes(wel steeds in trio's) , maar voor Ma(r)ja wil ik een lans breken .Goede activiteiten op bank , natuurlijk wel gestimuleerd door Isabella
    Ze is Roemeense ,19 jaar, redelijk lang, slank , donker haar. Ik had haar in Herne ook al een paar maal gezien .Ze lijkt wat stug en loopt niet erg sexy , maar wanneer je daar doorheen kijkt echt aanbevelingswaardig.
    Er was ook weer een flinke groep nieuwe jonge Roemeensen aanwezig. Waar niet overigens .
    Voor de liefhebber Nana was er ook .Rosemary echter niet , Putri wel weer wel.

    In de hele club mag gerookt worden en hoewel ik een antiroker ben was het totaal niet hinderlijk
    Laatst gewijzigd door Henk74; 31 oktober 2014 om 20:36 Reden: regel toegevoegd

  20. Onderstaande 7 leden hebben Henk74 bedankt voor deze bijdrage:

    foefel ( 4 november 2014),hasta la pasta (31 oktober 2014),licky luke ( 4 november 2014),MiniME ( 1 november 2014),Mistralwind (31 oktober 2014),satanic surfer ( 3 november 2014),SeX++ ( 3 november 2014)

  21. #164
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik teruggekomen van vakantie uit Brazilie. Ik had mij voorgenomen om een paar dagen pauze te nemen want de kleine jongen had erg hard moeten werken.

    Toen ik las dat het enige echte Freude weer geopend was heb ik deze voornemens onmiddellijk laten varen. Zeker toen we werd geschreven dat een deel van de oude garde inmiddels op het honk was teruggekeerd begon al iets te kloppen in mijn broek. Sinds Freude gesloten was ben ik al op zoek naar een nieuwe stamclub, ik heb 'em tot nu toe nog niet gevonden. Babylon komt nog het dichtste in de buurt.


    Vandaag moest ik eerst nog ff werken, maar om 15.00 uur stond ik dan eindelijk weer met die vertrouwde deurknop in mijn handen. Ik moest bijna huilen, het voelt alsof je na heel lange tijd weer thuis terugkeert ...

    De club is wel wat opgeknapt, maar gelukkig is het oude Freude er nog duidelijk in terug te herkennen. De fitness, bar en de rustruimte zijn verdwenen. Fitnessen deed ik er altijd wel, maar dan gewoon op de kamer. Uitrusten doe ik thuis wel. De bar zullen we missen .....

    Er waren op dat moment twee thekes, waaronder de oude heks Barbara. Zij hield zich vandaag echter redelijk koest.

    Helaas ontbraken vandaag mijn favorieten, zoals bijvoorbeeld Putri en Justina. De hele Latinahoek schijnt sowieso niet meer terug te keren. Behalve een hele horde Oostblokkertjes waren er Samira namens Marokko en Shila namens Turkije. Samira is een verdomd lekker wijf maar mij wat te hectisch op de kamer, daarom gekozen voor Shila. Shila heeft voorheen onder andere in GT en Freude Herne gewerkt, ik kende haar nog niet. Waaaoooowww dat is echt ouderwets Freude-niveau. Heel erg diep pijpen, ze lijkt er echt lol in te hebben. een uurtje op de kamer geweest want ik had niet zo heel veel tijd.

    Al met al was het heeeeerlijk om weer een keert in Freude te zijn. Helaas miste ik wat oude bekenden, maar ik zal vast wel weer nieuwe vriendinnen opdoen, haha. Vandaag was het erg rustig, ik hoop echt dat Freude het gaat redden en dat het net zo top wordt als vroeger !

    Wat zal ik lekker slapen vanavond !

  22. Onderstaande 7 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Bezitos ( 2 november 2014),biged ( 4 november 2014),licky luke ( 4 november 2014),Megaboob ( 3 november 2014),Mistralwind ( 1 november 2014),satanic surfer ( 3 november 2014),Wijze grijze ( 1 november 2014)

  23. #165
    Geregistreerd
    6 september 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:39
    Berichten
    137
    Discussies
    10
    Thanks
    19
    Thanked
    132 in 39 posts

    Standaard

    De oude freude probeert snel weer de oude klanten terug te halen. Dat gaat zeker lukken met hun nieuwste actie: HAPPY HOUR 10-12 uur: GRATIS ENTREE (http://freude-39.de/). Zal wel, denk ik, niet inclusief de eerste wip zijn, toch?

  24. Onderstaande 2 leden hebben hanshans01 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 4 november 2014),MiniME ( 3 november 2014)

  25. #166
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanshans01 Bekijk bericht
    Zal wel, denk ik, niet inclusief de eerste wip zijn, toch?
    Maar dat is wel een vraag... Moet je alsnog die 50 euro betalen voor die eerste wip?

  26. #167
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Bekijk bericht
    Maar dat is wel een vraag... Moet je alsnog die 50 euro betalen voor die eerste wip?
    Op ISG is een verslag te lezen waarbij er bij binnenkomst 50 euro moet worden betaald, en daar zit dan de 1e sessie (zonder extras) bij.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  27. #168
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frits10 Bekijk bericht
    Wel is er een nieuwe formule: bij aanvang moest ik € 80,- betalen, dat is € 30,- voor entree en € 50,- voor je eerste kamerbezoekje met een van de dames.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Prima systeem, dit zorgt ervoor dat er alleen ijsberen komen die ook kamergang(en) willen maken en voorkomt barhangers (F39 was gelukkig al nooit echt gezellige club buiten de kamersessies om, maar dit werpt nog extra drempel voor de niet-neukers).
    Ik moet zeggen dat ik het idee wel origineel vind.. zoals MiniME ook al aangaf voorkom je daarmee dat er heren komen die graag voor spijs en drank komen maar voor de rest "wel kijken en niet kopen"... Althans dat zal de opzet van dit concept zijn. Het is in ieder geval unieke en de moeite waard om eens te proberen, dus we wachten de resultaten af...

    En ja, over of het nou wel of niet goed is als er heren alleen voor spijs en (vooral!) drank komen, daarover zijn de meningen verdeeld en de discussies talrijk. Ik denk dat je niemand iets kunt verbieden en dat de meeste van deze heren zich weinig zullen aantrekken wat de dames die er werken hiervan vinden. Vanuit de dames zal er vast wel de nodige teleurstelling zijn als er weer een heer binnenkomt die later enkel voor de drank blijkt te komen, en die teleurstelling groeit op een gegeven moment naar een (laten we het voorzichtig zeggen) minder positieve houding van dames in het algemeen en bij het benaderen van (of worden benaderd door) een heer. Dat is dan die verveelde houding en het klagen over weinig kamergangen waar ook veel over gesproken wordt, en waar velen zich zo vaak aan ergeren. Dus ja, ik denk dat de komst van heren die enkel voor spijs en drank komen wel degelijk een negatief effect kan hebben op de sfeer in de club en de (houding van) de dames. Wat dat aspect betreft ben ik dus ook geen voorstander van dit verschijnsel, maar zoals gezegd is er nog geen verbod of andere regulering hierop mogelijk. Vandaar dat dit "€ 80,00 = inkom + eerste kamer") initiatief misschien wel eens een kans van slagen kan hebben...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  28. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 4 november 2014),Henk74 ( 4 november 2014),MiniME ( 4 november 2014),potentebeer ( 4 november 2014)

  29. #169
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Het idee is niet origineel, maar old school RTC.

    Daar zijn ze sowieso weer bij terecht gekomen, want als je na 12 uur komt heb je keuzes voor:
    100 euro: entree+1 kamer
    130 euro: entree+2 kamers
    160 euro: entree+ 3 kamers

    We mogen aannemen dat buiten het kaartje neuken 50 euro extra is (want dames krijgen 50 per half uur). Of je 3x met dezelfde mag, of hoe het werkt met langere sessies is niet geheel duidelijk nog. Daar hebben de andere RTCs de laatste jaren steeds weer nieuwe regeltjes voor gehad.

    Bron: FC waar het door meerderen is bevestigd.

  30. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 4 november 2014),MiniME ( 4 november 2014)

  31. #170
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Het idee is niet origineel, maar old school RTC.

    Daar zijn ze sowieso weer bij terecht gekomen, want als je na 12 uur komt heb je keuzes voor:
    100 euro: entree+1 kamer
    130 euro: entree+2 kamers
    160 euro: entree+ 3 kamers

    We mogen aannemen dat buiten het kaartje neuken 50 euro extra is (want dames krijgen 50 per half uur). Of je 3x met dezelfde mag, of hoe het werkt met langere sessies is niet geheel duidelijk nog. Daar hebben de andere RTCs de laatste jaren steeds weer nieuwe regeltjes voor gehad.

    Bron: FC waar het door meerderen is bevestigd.
    Jij bedoelt met 12 uur dus 12 uur 's middags?

    Dan is het het toch € 80,00 voor entree + 1 kamer? Of zijn die tarieven al weer anders dan hierboven vermeld?

    En tussen 10:00 en 12:00 uur is de entree gratis (zie website). Betaal je dan wel € 50,00 voor een verplicht kamertje?

    Het is mij nog niet helemaal duidelijk.
    Misschien moet ik eens een interne bron raadplegen...

    Stap voor stap komen we d'r wel...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  32. #171
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Voor 12 uur in de middag betaal je 50 euro en mag je 1 keer voor een half uur naar de kamer.

    Na 12 uur betaal je een van de genoemde bedragen (minimaal 100 dus) en mag je het passende aantal keren een half uur naar de kamer. Dit is een al lang gebruikt systeem in de rtc's.

  33. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 5 november 2014)

  34. #172
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:45
    Berichten
    320
    Discussies
    8
    Thanks
    581
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard

    Duidelijk verhaal.

    Eigenaars verdienen per klant: van 10-12.00 keine euro, na 12.00 50, 30 of 10 euro per klant
    DVP's krijgen sowieso 50 euro per half uur.

    Tussen 10.00-12.00 gewoon 50 euro 'entree' betalen voor 1 kamergang.

  35. Onderstaande leden hebben potentebeer bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 5 november 2014)

  36. #173
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Gratis entree geldt nog tot het weekend ..... Ik ga er morgen, als rechtgeaarde gierige Hollander, en vrijdag heen !!!!!

  37. Onderstaande leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 5 november 2014)

  38. #174
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Freude 39 gaat de prijzen al snel aanpassen, de toelating van de dames ook. Ze moeten nu minimaal 1 extra doen, CIM, CIF, Anaal of AO. Maak je 3 dagen geen kamer ben je niet geschikt voor de club en kun je gaan. De meeste dames gaan dan terug naar Salome of misschien iets verder, naar Oceans.

    Het is wel de bedoeling dat Freude 39 een AO club wordt, althans begreep ik van enkele dames die vanuit Freude 39 naar Salome terug zijn gekeerd. Ik ben nog niet geweest, maar ik heb een vermoeden dat er al veel dames hun geluk in Düsseldorf gaan beproeven. Maar ook daar zullen er wel weer wat van afvallen door weinig kamers of strengere regels die men ook daar dan weer gaat toepassen.

  39. Onderstaande 2 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    foefel ( 5 november 2014),licky luke ( 5 november 2014)

  40. #175
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    En ik neem aan dat je bij betaling van 160 euro ook 3x 1/2 uur met dezelfde dame mag kameren, ofwel 1,5 uur?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  41. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman ( 9 november 2014),Sjeufke ( 5 november 2014)

 

 
Pagina 7 van 41 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29.

  FKK Artemis 468*60