Pagina 28 van 41 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 676 t/m 700 van 1010

Discussie: Freude 39, Algemeen

  1. #676
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    het is een kwestie van procederen procederen in mijn ogen is het slechts uitstel van executie

  2. #677
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Last Online
    22 juni 2018 @ 11:54
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    115 in 18 posts

    Standaard

    Er staat nu ook een datum en tijd bij, al is het mij niet duidelijk of het hier gaat om de opening of werving van dames?
    Aanstaande woensdag 24 augustus vanaf 16:00 wie rijdt er dan even langs?

    f39.JPG

  3. #678
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Volgens freiercafe is dan de opening. Wat voor club en prijzen enzo zijn nog onduidelijk...maar de banner is wel duidelijk rtc stijl.

  4. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch (22 augustus 2016),pret (22 augustus 2016)

  5. #679
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo Bekijk bericht
    Freude was mijn eerste saunaclub en ik zal nooit vergeten hoe het toen was ..... Mooier is het voor mij nooit mee geworden. Toen ze sloten heb ik dat enorm gemist, ik heb eigenlijk nooit meer een club gevonden waar ik mij echt thuisvoelde.
    Dat gevoel heb ik dus ook,ook al vond ik de hernieuwde Freude nou niet echt mijn smaak..

    We blijven de ontwikkelingen volgen...

  6. Onderstaande leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    boo (22 augustus 2016)

  7. #680
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:54
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Ausrufezeichen


    tägl. 16:00 - 03:00
    Fr. & Sa. bis 04:00


    Interessante Öffnungszeiten!
    Eintritt 9,99€
    Laatst gewijzigd door bettman; 23 augustus 2016 om 10:52
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  8. Onderstaande 2 leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (31 augustus 2016),SeX++ (23 augustus 2016)

  9. #681
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Last Online
    22 juni 2018 @ 11:54
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    115 in 18 posts

    Cool Heerlijk om weer thuis te zijn!

    Mijn laatste bezoek aan Freude39 was vrijdag 24 juni, de laatste dag dat Freude39 geopend was. Vandaag is het 24 augustus, precies 2 maanden later, en ik stond netjes iets na 16:00 voor de deur. Het parkeerterrein stond al flink vol met auto's en ook binnen was het behoorlijk druk met bezoekers. Kennelijk was ik niet de enige die Freude39 had gemist. Binnen zaten al enkele (naakte) dames op de bank, op hetzelfde moment kwamen ook nog steeds meerdere dames binnen die zich gingen omkleden en later ook op de bank kwamen zitten.

    Wat is er veranderd in de afgelopen 2 maanden tijd? Helemaal NIETS!
    Er is geen nieuw zwembad, er is geen nieuw airco-systeem, geen nieuwe ingang aan de zijkant van het pand, geen nieuw interieur, geen nieuwe eigenaar, alles is exact hetzelfde. Alle geruchten waren vals!
    Er zijn nog steeds dezelfde zwarte banken (die nog exact hetzelfde staan als 2 maanden terug), dezelfde omkleedruimte, zelfde douches, kamers, postmix-cola-machines, badjassen, etc. etc.
    Ook de service van de dames is nog hetzelfde (RTC-service).

    Tarieven zijn wel iets omhoog gegaan:
    20 minuten - 30 euro
    40 minuten - 60 euro (was 30 minuten voor 50 euro)
    60 minuten - 80 euro (was 75 euro)

    Er waren ongeveer 25 dames aanwezig tijdens de opening en bijna alle dames herkende ik uit de overige RTC-clubs; Arabella, Venus, Verena, Romantika en Luderland. Er waren slechts enkele nieuwe gezichten aanwezig.
    Tevens waren er minimaal dezelfde hoeveelheid mannen aanwezig. Echter veel mannen verlieten F39 na één kamergang, later werd het rustiger. De sfeer was vrolijk en opgelaten, zowel de dames als heren waren allemaal in opmerkelijke vrolijke bui. Je kon merken dat zowel de dames als heren blij waren elkaar weer aan te treffen in Freude39.

    Ik vond het overigens allemaal prima. Bij de balie stond Moedertje Dagmar die mij vriendelijk welkom heette en een zoen gaf. Badjas en handdoek mee, douchen en weer naar boven. Drinken gepakt en achter in de zaal zag ik mijn schatje Bonny op haar oude vertrouwde plek zitten. Ze had mij alweer in de gaten, ze lachte en maakte met haar vingertje het standaard gebaar dat ik naar haar toe moest komen en naast haar moest zitten. Neergeploft, ik kreeg een zoen en Bonny had al besloten dat we een uur naar de kamer zouden gaan, net als dat we voorheen ook deden in Freude39. Zullen we dat wel doen, ik ben net binnen? Bonny zei dat ze ook net op de bank zat en wilde dat ik de eerste kamergang in Freude39 zou inluiden met haar. Drankje opgedronken en op naar de kamer met Bonny om te geven waar zij en ik naar verlangde.

    Heerlijk om weer thuis te zijn. Ik ben weer helemaal gelukkig.

  10. Onderstaande 21 leden hebben Starscream bedankt voor deze bijdrage:

    Bezitos (26 augustus 2016),freek12000 (30 augustus 2016),goldstar (25 augustus 2016),Kwant (26 augustus 2016),Laatbloeier (25 augustus 2016),licky luke (31 augustus 2016),lustman (28 augustus 2016),Mistralwind (25 augustus 2016),mynasch (24 augustus 2016),Nedlovefkk (24 augustus 2016),noglangnietuitgewandeld (25 augustus 2016),pret (24 augustus 2016),rene4rene (25 augustus 2016),rob45 (24 augustus 2016),Scrotum (24 augustus 2016),Sjeufke (24 augustus 2016),Smouse (24 augustus 2016),Toetebel (24 augustus 2016),vrije jongen (24 augustus 2016),Wentelt Eefje (25 augustus 2016),Wijze grijze (24 augustus 2016)

  11. #682
    Geregistreerd
    8 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    328
    Discussies
    5
    Thanks
    3.468
    Thanked
    258 in 128 posts

    Standaard

    Momenteel moet er voor extra's betaald worden. Dus even goed overleggen voor je de kamer op gaat!

  12. Onderstaande 2 leden hebben Toetebel bedankt voor deze bijdrage:

    pret (25 augustus 2016),Starscream (25 augustus 2016)

  13. #683
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Last Online
    22 juni 2018 @ 11:54
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    115 in 18 posts

    Lächeln Extra's

    Goede opmerking Toetebel. Er werd mij ook verteld dat extra's, zoals Anaal of FT (klaarkomen in de mond) 10 euro extra kost. Een zacht prijsje voor wat lekkers in mijn optiek. Al was dit gisteren nog niet bij alle dames bekend dat ze extra's konden rekenen. In de andere RTC-clubs (en voorheen ook bij Freude39) zijn deze extra's namelijk inclusief de kamerprijs.

    Verder was er gisteren alleen soep. De standaard halve broodjes met beleg, lange Duitse worstjes of fruit stonden niet op de tafels. Het is dus aan te raden om niet met een lege maag naar Freude39 te gaan. Al kan je wel eten bestellen en laten bezorgen.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Starscream bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (31 augustus 2016),Toetebel (28 augustus 2016)

  15. #684
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Mhhh,niet veel veranderd dus in het algemeen...Alleen die rare tijden,ben benieuwd hoe lang dat stand houdt...
    Nodigt vooralsnog nog niet uit om weer heen te gaan voor mij....( maar goed ben ook de verwende oude Freude ganger..

  16. Onderstaande leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (25 augustus 2016)

  17. #685
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 01:48
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Gisteren was ik wat aan de vroege kant (wie gaat er nou ook pas om 16 uur open), dus was ik eerst even bij Salomé geweest. Na een uitstekende date met Rosemarie, en een goede maaltijd vond ik de sfeer daar nogal ingezakt. Dus die paar kilometer doorgereden naar de Freudenbergstrasse. Voor tien euro weet je het, geen geld eigenlijk. Inderdaad geen spat veranderd.Nu ben ik er in de laatste periode dat ze open waren slechts een keer geweest. In de periode daar weer voor heel vaak, maar dat is jaren terug. Geen mij bekende dames gezien. Ze hadden zo te zien een blik Balkanmeiden opengetrokken. Ik schat dat er daar een stuk of twintig uitgekomen waren. Ruim de helft was qua optiek wel te doen voor me. Geen animatie, iedereen zat wat voor zich uit te kijken. De foto's aan de Theke lieten zien wat voor service de dames te bieden hadden. FT zat bij bijna iedereen wel in het pakket. Slechts enkelen hadden tongzoenen als optie, waarvan Vanessa aan hand van de foto goed herkenbaar was. Met haar een redelijke sessie gehad, maar niet zo als in de oude Freude tijden. Op eigen verzoek met condoom, maar zonder had ook gekund. Ook geen voorspel op de bank. Sommige meiden deden het wel, maar er waren er ook die na een korte babbel met de gast naar de kamer liepen. In de kino, en in de vroegere Latina hoek naast de kino zelfs nog een hele sessie zien afwerken. Het is dus maar net wie je treft, maar ik heb de indruk dat alles nog wat op zijn plaats moet vallen. Een ketel kippensoep was het enige eetbare. En daar hebben we mogelijk het geheim van het AO gebeuren ontrafeld. Kip staat tegenwoordig immers stijf van de antibiotica. Geen soa die dat overleeft.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  18. Onderstaande 10 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (28 augustus 2016),licky luke (31 augustus 2016),lustman (28 augustus 2016),mynasch (28 augustus 2016),Nedlovefkk (31 augustus 2016),Ryuhayabusa (29 augustus 2016),SeX++ (28 augustus 2016),Starscream (29 augustus 2016),Toetebel (28 augustus 2016),Wentelt Eefje (28 augustus 2016)

  19. #686
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Een ketel kippensoep was het enige eetbare. En daar hebben we mogelijk het geheim van het AO gebeuren ontrafeld. Kip staat tegenwoordig immers stijf van de antibiotica. Geen soa die dat overleeft.
    Ik moet hier toch eventjes ingrijpen, en mijn collega's helpen. Kip staat tegenwoordig echt niet meer stijf van de antibiotica. De tijden dat er überhaupt veel antibiotica gebruikt werd in de landbouw liggen ver achter ons. Sterker nog, veel diersoorten zien minder antibiotica in hun leven als de gemiddelde mens, zelfs als men het terug rekent naar de daadwerkelijk levensduur. Bij dieren mag minder en wordt veel beter gecontroleerd.

  20. Onderstaande 3 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar (29 augustus 2016),SeX++ (28 augustus 2016),snaal88 (30 augustus 2016)

  21. #687
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Last Online
    22 juni 2018 @ 11:54
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    115 in 18 posts

    Standaard Rustige vrijdag

    Ben vrijdag nog maar een keer langsgereden om te kijken of er nog iets veranderd is sinds de opening van Freude39 afgelopen woensdag.


    - Voor de vrijdag vond ik het vrij rustig in Freude. Veel ijsberen gingen weg na één kamergang, behalve een clubje Italianen, die bleven langer plakken.

    - De set cards staan ook weer opgesteld. Handig om te zien wat de dienstverlening van een dame is, al hadden veel dames nog geen foto bij hun naam staan.

    - Broodjes, worstjes en fruit zijn nog steeds afwezig. Waarschijnlijk is dit te veel luxe voor 10 euro entreegeld.

    - Alle dames zijn nu op de hoogte van het feit dat ze 10 euro extra kunnen vragen voor bijzondere dienstverlening als anaal of FT. Wel rekenen sommige dames 10 euro in totaal voor alle extra's, terwijl andere dames 10 euro PER extra service rekenen. Bespreek dit ook duidelijk van te voren voordat je aan een sessie begint, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Sommige dames laten namelijk pas na de kamergang weten dat je extra's moet bijbetalen.


    Persoonlijk vond ik de line-up een beetje tegenvallen. Ik had gehoopt op enkele nieuwe gezichten, maar het waren nog steeds dezelfde dames van woensdag. Van de 20+ aanwezige dames waren er maar 3 dames die mij aanspraken en dat waren Bonny, Simona en Dea. Waarbij magere Dea zo'n slechte service gaf in Villa Grimberg, dat ik haar niet nog een keer wil proberen in Freude waar de tarieven nota bene hoger liggen. Er bleven dus maar 2 keuzes voor mij over. Alle overige dames komen uit de andere RTC-clubs en vond ik iets te oud of stevig. Alle dames uit Villa Romantika zitten trouwens ook in Freude39. Deze club is nu tijdelijk gesloten vanwege problemen met de verwarming.
    Ik hoop dan ook snel dat servicetoppers Ariana en Dana terugkomen van vakantie, maar dat ook Alexa, Beatrice, Claudia, Sophia, Alexandra en Emma de weg weer naar Freude39 weten te vinden.

  22. Onderstaande 6 leden hebben Starscream bedankt voor deze bijdrage:

    biged (29 augustus 2016),noglangnietuitgewandeld (30 augustus 2016),pret (29 augustus 2016),Toetebel (29 augustus 2016),van lotje gekrikt (31 augustus 2016),Wentelt Eefje (29 augustus 2016)

  23. #688
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Volgens de site www.fkkbochum.com nu 10 tage eintritt frei.

  24. #689
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foefel Bekijk bericht
    Volgens de site www.fkkbochum.com nu 10 tage eintritt frei.
    Als je vrouw bent, mag je de eerste 10 dagen kosteloos naar binnen.

  25. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    potentebeer (30 augustus 2016)

  26. #690
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Last Online
    22 juni 2018 @ 11:54
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    115 in 18 posts

    Rotes Gesicht Weer langs Freude39

    Gisteren ook maar weer even langs Freude39 gereden. Mijn 3e bezoek in 7 dagen tijd, ik kan misschien beter in Bochum gaan wonen ondertussen.

    's Middags stond het parkeerterrein half vol, binnen trof ik misschien 20 ijsberen aan. Al was het een komen en gaan, want veel gasten verlieten de club weer na één kamergang.
    Entreegeld was inderdaad gewoon 10 euro voor de mannelijke gasten. Alleen de nieuwe dames die in Freude39 komen werken betalen geen entreegeld. Huidige dames betalen wel gewoon 'Steuer'.

    Er stonden tot mijn grote schrik maar 11 setcards in de vitrine. Later werd dit gelukkig aangevuld en waren er 17 dames aanwezig. Helaas nog steeds geen nieuwe gezichten, waardoor mijn keuze weer werd beperkt tot Bonny, Dea en Simona (de meest slanke dames van de club). Enkele andere dames die ik mij kan herinneren van gisteren waren Christina, Angelika, Madelina, Vanessa en Jessy.
    Ik vind het jammer dat o.a. Janina, Ariana, Ada en Lisa (allen in Arabella) en Claudia en Sophia (in Luderland) niet (terug)komen naar Freude39. Ik kreeg als antwoord dat de dames zelf de keuze hebben, al vermoed ik dat sommige toppers bewust in andere clubs worden gehouden, zodat deze clubs ook aanloop houden. Het werkt in ieder geval, want ook ik bezoek nu eerst aan het begin van de middag Grimberg, Verena of Arabella en daarna stoom ik om 16:00 door naar Freude39. Heb ik toch weer 2x entreegeld afgetikt voor de keten.

    Nadat ik wat te drinken had gepakt, kon ik de lokroep van Bonny niet weerstaan en na wat flirten zat ze al snel weer naast mij op de bank. De kamergang viel dit keer echter tegen, want Bonny had haast. De uitstekende GFE die ze mij normaal geeft was dit keer ver te zoeken. Weinig knuffelen, vluchtig wat zoenen met een voorzichtige tong, snel naar de kamer, snel pijpen en daarna snel neuken. Ik weet niet waarom ze zoveel haast had, maar ik heb de kamergang afgerond na 20 minuten, terwijl ik normaal graag een uurtje met Bonny doorbreng. Misschien had ze een slechte bui, maar ik heb aangegeven dat ze dit haastwerk maar bij anderen doet, maar niet bij haar vaste klant die praktisch elk bezoek met haar naar de kamer gaat. Voor 'straf' mocht ik dit keer dus ook extra's afrekenen, terwijl ze vorige week nog lachend zei dat ik als haar klant geen extra's zou moeten betalen. Voor 'straf' kreeg ze dus van mij dit keer geen fooi. We gaven elkaar lachend een lange zoen en ze zei dat ze het de volgende keer weer goed zou maken.

    Na Bonny weer bijgekomen op de bank met een drankje en toen bleven alleen Simona en Dea over om te kameren. Met Simona had ik vorige week nog een prima kamergang gehad, maar vandaag zag ze er wat vermoeid uit, was minder vrolijk en lachte weinig. Zal ik dan Dea maar een herkansing geven? Optisch vind ik haar een plaatje met haar slanke (misschien magere) lichaam van 40kg, kleine A-cup borstjes en lange blonde haren. Echter vorige week in Grimberg (waar ze eerst werkte) gaf ze een bizar slechte service en daardoor was ik wat huiverig geworden.
    Het viel mij op dat Dea nu 1,5 uur na binnenkomst nog geen enkele kamer had gemaakt, wat vreemd was, omdat ze vorige week continue geboekt werd in Freude39. Toch maar weer naast haar gaan zitten, omdat ik het wel leuk vond om de eerste klant van de dag te zijn voor haar. Communiceren gaat wat stroef, omdat ze nauwelijks Duits en Engels spreekt. Op de kamer kwam ze toch wat losser en bleek ze ook te kunnen lachen. Pijpen doet ze nog steeds een beetje flauw en misschien wat kort. Tongzoenen stelde weinig voor, knuffelen deed ze wel uitgebreid. Verder zal je deze dame ook continue instructies moeten geven, omdat ze het liefste alleen maar naast je ligt en wilt slapen. Al met al een veel betere kamergang gehad met haar in Freude39 dan vorige week in Grimberg, al blijft het jammer dat ze liters Durex glijmiddel blijft gebruiken.

    Freude39 blijft nog steeds mijn favoriete club, al mis ik het fruit en wat nieuwe gezichten of juist oudgedienden Dana, Ariana, Alexandra, Emma, Rebecca, Sophia en Janina. Maar goed, dat is een kwestie van smaak, want hoewel ik andere dames oversloeg, werden deze toch ook vaak geboekt door de andere aanwezige ijsberen.

  27. Onderstaande 13 leden hebben Starscream bedankt voor deze bijdrage:

    Bezitos (11 september 2016),biged (29 september 2016),goei1163 (14 september 2016),Johnsonxxx (17 september 2016),KanariePiet (31 augustus 2016),Kwakje (31 augustus 2016),mynasch (31 augustus 2016),Nedlovefkk (31 augustus 2016),noglangnietuitgewandeld (31 augustus 2016),Toetebel ( 4 september 2016),van lotje gekrikt (31 augustus 2016),Wentelt Eefje (31 augustus 2016),Wijze grijze (31 augustus 2016)

  28. #691
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Ik ben voor de sluiting een half jaar terug hier voor het laatst geweest en met veel plezier. Wie kan mij vertellen het het er nu is. Jammer dat de zaak pas om 13.00 u opengaat. Ik was gewend er tussen 10.00 en 11.00 aan te komen omdat ik rond 16.00 u weer wil gaan rijden. De tijd is wel wat opgeschoten de laatste tijd (van 16.00 - naar 13.00 u), wellicht dat de oude aanvangstijd weer terugkomt. Maar het meest benieuwd naar hoe de sfeer is en natuurlijk de kwaliteit en de diensten van de meiden.

  29. #692
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:34
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    54
    Thanked
    120 in 52 posts

    Standaard

    Is deze club nog open of niet
    28-09-2016
    Johan

  30. #693
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 15:08
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Ja. Van 13.00 tot 03.00. Vr/za tot 04.00
    Op een bepaalde leeftijd betekent stilstand = achteruitgang...
    DAT zal me toch zeker niet gebeuren!!!!

  31. Onderstaande 2 leden hebben Caligula bedankt voor deze bijdrage:

    de denker (28 september 2016),johan47 (30 september 2016)

  32. #694
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    274 in 55 posts

    Standaard

    Gisteren een bezoek gedaan. Entree was 30 Euro. Er was weinig veranderd behalve dat er in het midden van de zaal een aantal staantafels staan.
    Zoals gewoonlijk liepen alle dames naakt. Ik zag een hoop bekende gezichten van net voordat het gesloten werd.
    Dit is een club waar je naartoe moet als je alleen bent, kan me niet voorstellen dat het gezellig is met een groep vrienden.
    De dames zijn voornamelijk Roemeens en Bulgaars. Na een beetje rondkijken zag ik Jo-Anne en die deed de gebruikelijke pre-sales op de bank (zoenen, trekken en pijpen) en daarna door naar een kamertje. Prima! Niet veel later met Andrea die wel een beetje mollig is maar zeker goed te doen. Uitgebreid pijpen op de bank en daarna wilde ze eigenlijk naar de kino maar ik gaf de voorkeur aan een kamergang. Denk 20 dames aanwezig. AO-service was er volgens mij niet meer (en hoef ik trouwens ook niet) ; neuken met condoom.
    Had gehoord dat ze 3 maanden dicht waren vanwege problemen met 'papieren'. Nu zullen ze een tijd weer open blijven werd me verteld.
    Mijn inziens heeft deze club altijd een hoog potentie gehalte echter zullen ze weer een groepje Latina's, Aziaatjes en Milfs aan moeten nemen net zoals vroeger....
    Wellness en eten zijn niet bijzonder hier maar daar kom ik niet voor.....Nu krijgt het van mij een 7 maar met het juiste beleid kan dat weer terug naar de oude standaarden.

  33. Onderstaande 5 leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

    biged (29 september 2016),foefel (29 september 2016),johan47 (30 september 2016),SeX++ (29 september 2016),Wentelt Eefje (29 september 2016)

  34. #695
    Geregistreerd
    6 september 2009
    Last Online
    17 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    137
    Discussies
    10
    Thanks
    19
    Thanked
    132 in 39 posts

    Standaard

    Gisteren weer een een tourtje gemaakt.
    Begonnen in Wattenscheid (Arabella) waar ik een half uurtje met vaste dame Annestasia had. Verder was er niets byzonders, dus doorgereden naar Salome/Herne.
    Daar begonnen met de zwartharige poolse (Marjoline?). Ook altijd een vaste waarde. Helaas was de wit-russische Claire afwezig, waardoor i weg wilde gaan, totdat ik tegen een rondborstige Roemeense aan liep (naam niet onthouden). Leek meer Pools dat Roemeens (lekker wat vlees op haar lijf, blonde half lange haren). Met haar heb ik een heerlijk uurtje gehad. Echte GFE. Lekker langzaam opgebouwd totdat ze echt hevig schokkend klaarkwam.
    Daarna naar Freude. Mijn oude cluppie. Echter, als het zo blijft als het gisteren was, dan was ik er voor het laatst. Allemaal 13 in het domein roemeense dames/meisjes. Voor mij was het lastig om er 1 uit te kiezen (er waren er 23), ergens vond ik mijn type. Tch maar ene keuze gemaakt, maar dat was niet om over naar huis te schrijven (doe ik trouwens nooit hoor: naar huis schrijven). Toch met een wat kater gevoel naar huis gereden...

  35. Onderstaande 4 leden hebben hanshans01 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 oktober 2016),biged ( 1 oktober 2016),SeX++ ( 2 oktober 2016),Wentelt Eefje (30 september 2016)

  36. #696
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Tja zolang ze het oude Freude niet in ere herstellen,wordt het voor mij nooit wat met deze club....

  37. Onderstaande leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ ( 2 oktober 2016)

  38. #697
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard

    Beste Beren,

    Wat mij betreft is de Freude weer uit zijn as herrezen.

    Vandaag om 14.30 aangekomen en na alle slechte reacties lang getwijfeld of ik niet iets anders moest proberen. Maar ja, Freude is de enige fkk waar ik tot nu toe ben geweest en dat voelt zo vertrouwd.

    Bij binnenkomst zag ik op het eerste gezicht inderdaad niet veel bijzonders maar na het omkleden de setcards bekeken en daar zat toch wel wat leuk spul tussen met stevige tietjes.

    En nog een grote wijziging: dit keer mijn bril niet in de locker gestopt maar meegenomen om alles beter te kunnen zien. Had ik veel eerder moeten doen in dat donkere hol

    Ik ben nogal onrustig daar omdat alle dames zo aan het lonken zijn. Na een paar rondjes te hebben gelopen zag ik tot mijn spijt een zuidelijke Beer met 2 blonde dames weglopen. Beidde dames in het bezit van flinke cupmaten (eentje minimaal D)en erg lekker.
    Dus nog maar een colatje gedaan en toen viel me nog een lange blonde dame op die nu de deurwacht had. Zeker 1,80 en ook ferme c cupjes.
    Kortom, deze jongen voelde zich weer vanouds thuis.

    Na een stoombad (er bleken zelfs 2 chickies samen in de sauna te zitten) terug naar de bar en daar werd een oude beer door de eerder geziene blonde D-cup op de bank leeggezogen.
    De andere blonde was toch de mindere dus maar ff in de bios gaan zitten waar ook een beer door 2 dames werd afgekluifd.

    Er was voor ieder wat wils. Groot, Klein, Mollig, Skinnie, Blond, Donker etc. etc. dus een sterke line up.

    In mijn ooghoek zag ik 2 dames langslopen en 1 herkende ik onmiddelijk: Andrea, de mooiste dame in mijn optiek van het westelijk halfrond.
    Samen met super skinnie Dea liepen ze naar de douche. Voor de zekerheid nog een keer de setcards bekeken en ja hoor ze stond er tussen.

    Nadat ze terug kwam lopen ben ik gelijk naast haar gaan zitten. Lekker knuffelen en daarna 20 minuutjes naar de kamer.
    Ik was moe en moest verder op reis maar zeker geen spijt van mijn tussenstop. Lang Leve Freude 39!!

    P.s. een vraagje: Ik vraag mij altijd af waarom er in de polsband een kaartje zit met het tarief dat je hebt betaald. Kan het zijn dat als je dit kaartje mee neemt naar buiten je later op de dag terug naar binnen kan om niet opnieuw entree te betalen?
    Zit nu op een uurtje rijden van de Freude maar zou in het vervolg nog wel eens later op de dag terug willen komen. Wie heeft hier ervaring mee?

  39. Onderstaande 9 leden hebben crosby3 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 oktober 2016),Bluebear ( 7 oktober 2016),firstme ( 7 oktober 2016),Kwakje ( 6 oktober 2016),Red Devil ( 7 oktober 2016),SeX++ ( 6 oktober 2016),Sjeufke ( 6 oktober 2016),Smouse ( 6 oktober 2016),Wentelt Eefje ( 6 oktober 2016)

  40. #698
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Er staat nu weer op de website dat ze 11.00 open gaan en dan een tarief van 20 euro hanteren.

    Dames zijn nog steeds 30 euro voor 20 min. neem ik aan.
    Als ze inderdaad weer om 11.00 open gaan (was trouwens 10.00) ga ik wel weer eens kijken.
    13.00 uur is me te laat. Dan ben ik al aan m'n 2e 'shot' toe.

  41. #699
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van lotje gekrikt Bekijk bericht
    Er staat nu weer op de website dat ze 11.00 open gaan en dan een tarief van 20 euro hanteren.

    Dames zijn nog steeds 30 euro voor 20 min. neem ik aan.
    Als ze inderdaad weer om 11.00 open gaan (was trouwens 10.00) ga ik wel weer eens kijken.
    13.00 uur is me te laat. Dan ben ik al aan m'n 2e 'shot' toe.

    Je wordt op je wenken bediend ... Nu geopend vanaf 11.00 uur. 's nachts gratis entree zelfs

  42. Onderstaande leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    van lotje gekrikt (21 oktober 2016)

  43. #700
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

 

 
Pagina 28 van 41 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58.

Diamond 468*60