Pagina 12 van 40 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 276 t/m 300 van 988

Discussie: Freude 39, Algemeen

  1. #276
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    273 in 55 posts

    Standaard

    Zoveel goede herrinneringen aan de 'oude Freude' dat het mij 2 bezoeken kostte om goed te kunnen oordelen over de nieuwe formule.

    Mijn inziens is de formule: veel Roemeense vrouwen, allemaal zo tussen de 18 en 30 jaar. Voorspel is nog steeds op de bank (PZC) maar de beleving is er een beetje uit.
    Vroeger had je thaise, braziliaanse, dominicaanse, milfs etc. Nu is het allemaal hetzelfde. Sessies met de dames zijn ook niet meer zoals het ooit was, ook hier is weinig beleving meer in. Een bezoek aan Herne vind ik interessanter geworden dan Freude ondanks het voorspel op de bank wat altijd een extra lading geilheid geeft.

  2. Onderstaande 4 leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 maart 2015),MiniME (15 maart 2015),Mistralwind (15 maart 2015),T&A Addict (15 maart 2015)

  3. #277
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    ben er vorige week ook geweest, omdat er tegenwoordig weer behoorlijk wat meiden zijn die geen AO doen. De superskinny Katja is er zo één en sinds een paar dagen werkt ook Dilara (ex-Oceans, ex-Panthera) er. met de laatste twee heel goede kamers gehad !

  4. #278
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    De hele club is sinds een tijdje niet meer AO... Katja heeft dit trouwens nooit in het pakket gehad.

  5. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 (16 maart 2015),MiniME (15 maart 2015),SeX++ (16 maart 2015)

  6. #279
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard website

    Hebben ze deze ?

    Zo ja , graag een link daar naar toe .

  7. #280
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    De hele club is sinds een tijdje niet meer AO...
    Is dat ergens bevestigd? Op FC was meestal veel info te vinden, maar nu nauwelijks meer iets. Op ISG schrijf je dat hierover schrijven voortaan op FC ook verboden is. Bizar, aangezien er totaal nog geen formele wetgeving oid is, en er over praten mag toch altijd zou je zeggen? (alhoewel met die dictator moderator daar, alles mogelijk is ).

    Goed, als F39 weer de originele non-AO club van vroeger wordt, zou dat mooi zijn. Die 2 weken eind vorig jaar (met deel van de oude dames terug en nog geen AO girls) waren weer net als good old times, maar vrees dat het niet meer terug komt.

    Voor de AO liefhebbers zijn er voldoende alternatieven in de buurt (de RTCs van dezelfde eigenaar), en de non-AO fans hebben nog meer keus, vraag is dus even waar F39 zich dan mee denkt te kunnen onderscheiden.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  8. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (16 maart 2015),Henk74 (16 maart 2015)

  9. #281
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik zou niet zeggen dat het de club van vroeger is, namelijk nog steeds 30 per sessie inclusief extra's als FT en anaal. AO wordt nu echter expliciet "verboden" en volgens FC berichten houden de dames zich daar in principe aan. Als dat niet zo is, moet je het inmiddels voor jezelf houden want Freude is geen AO club meer . FC heeft aangekondigd elke verwijzing naar AO te gaan vegen omdat ze denken dat deze info door de autoriteiten gebruikt zullen worden voor wanneer de wet er door is... geen idee of ze hier specifieke redenen voor hebben of dat het wat paranoide is, maar dit is de verklaring die wordt gegeven.

  10. #282
    Geregistreerd
    8 september 2014
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:53
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    35 in 9 posts

    Standaard

    Nochmal die Freude besucht.
    Relativ leer diesmal. Kann sein weil Sonntag, vielleicht auch weil nicht mehr offen mit AO geworben wird. Keine Ahnung - ist mir auch egal.
    Für mich positiv - es hat sich wieder eine kleine, aber feine Latina-Ecke gebildet.
    Nein, nicht die frühere Sitzecke, aber halt doch ein paar Latinas.
    Sarah - ist ja schon lange bekannt. Am Sonntag nicht da.
    Silvia - die schwarze ist zwar keine Latina, zähle ich aber einfach mal mit dazu.
    Karin - vielen noch aus der alten Freude als Carolina bekannt. Und sie hat nichts verlernt.
    Karina - geiles Brasil-Geschoss, hoffentlich bleibt der Arsch in form. Viel zulegen darf sie da nicht.

    Buchungen:

    Karin
    - zwar schon fast mein Alter, aber noch mit hübscher Figur und excellenten Service. Die Frau hat Stellungen drauf - Wahnsinn.
    Wiederholung - aber sicher!

    Karina
    Geiles Latina-Geschöpf. Lies sich gut ficken, wobei Service noch Luft nach oben hat.
    Wiederholung dennoch sicher. Arschficken - stand auf dem Service-Kärtchen nicht drauf, frag ich aber nächstes mal trotzdem danach.

    Negativ: "Die lange Fahrt durch die verbotene Stadt", zumal die Radarfalle, zumindest an dieser Stelle zu 50 zwingt. Die verbotene Stadt ist ein pseudonym für Dortmund.

  11. #283
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Paranoide is het geenszins, er waren de laatste tijd enkele invallen in verscheidene clubs uit het specifieke genre en sites van de clubs werden bijna collectief aangepast, 1 clubeigenaar argumenteerde zelfs mét " de site van mijn club is niet mijn site", openlijk afficheren of Werbung maken met AO-insteek lijkt verleden tijd, of althans toch voor weldenkenden (gelukkig maar). Dat autoriteiten meelezen is onomstotelijk een feit, op basis daarvan kan men uiteraard geen staalharde evidentie voorleggen, doch laten we stellen dat het de zaken voor clubs en dames behoorlijk kan bemoeilijken, laat staan tot extra invallen leiden enzo plus als eventueel bezwarend materiaal kan dienen. Voorts zijn er al significante vermoedens, of zelfs meer dan dat dat onder de nickname van sommige heren ook Angestellten figureren, in 1 specifiek geval zelfs bewezen van een Beamte der arm der wet, dus dat enige voozichtigheid wordt ingebouwd lijkt me opportuun en wat dat betreft komt dat geen seconde té vroeg gezien de toch vragen oproepende trends onder het schrijfgedrag van Tankboys en andere..Speculaties kan men best vooruitziend in de kiem smoren, net als tabulose werbung of beschrijvingen die averechts kunnen werken voor aanbiedsters en uitbaters...Daar is toch weinig lastig begrijpbaars aan lijkt me.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  12. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 (22 maart 2015),vrije jongen (16 maart 2015)

  13. #284
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    ben er onlangs toch maar weer eens geweest. omdat er blijkbaar steeds meer meisjes komen die geen AO doen. De eerste keer 2x gakamerd met Dilara (Turks-Bulgaars) en de laatste 2 x met de Braziliaanse Lola, die vroeger ook al in Freude heeft gewerkt. Samen met de latina-MILF Karin vertegenwoordigt zij dus de oude garde. Is me al met al heel goed bevallen, dus ik kom er binnenkort zeker nog terug !

  14. #285
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Vandaag opnieuw in Freude geweest, tot mijn verrassing was het vandaag vóór 12.00 uur maar 9,99 euro entree. Met 3 x Zimmer erbij dus tezamen 100 euro, dat zijn nog eens prijzen.

    Inmiddels begint het geen AO - concept aardig door te dringen, al zijn er nog steeds boefjes die het zonder te schijnen doen. Vandaag uitsluitend Roemeentjes en Bulgaartjes binnen, maar wel een aantal hele leuke. Tweemaal met Dilara (ex-Panthera, ex-Oceans) en met Rosa op de kamer geweest. Kom er binnenkort beslist weer !

  15. Onderstaande 2 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 (31 maart 2015),SeX++ ( 1 april 2015)

  16. #286
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    De entreeprijzen bij Freude veranderen doorlopend, dat is altijd al zo geweest ...... beter ff vantevoren op de site kijken of gewoon even bellen. Maar het blijft hoe dan ook natuurlijk een spotgoedkope tent.

  17. #287
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    op de site kijken .....
    Reeds een keer via dit medium gevraagd n.l. www..............???

  18. #288
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk74 Bekijk bericht
    op de site kijken .....
    Reeds een keer via dit medium gevraagd n.l. www..............???
    Ik zou dan hier kijken:
    http://www.freude-39.de/

    Daar staat nu te lezen dat de entree 30E bedraagt van 10-12u en vanaf 20u.



    Buiten de Happy Hour bedraagt de Entree 40E.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo Bekijk bericht
    De entreeprijzen bij Freude veranderen doorlopend, dat is altijd al zo geweest ...... beter ff vantevoren op de site kijken of gewoon even bellen. Maar het blijft hoe dan ook natuurlijk een spotgoedkope tent.
    Ja het is inderdaad verstandig de site te checken of misschien beter voor een bezoek even te bellen. Duitsers hebben hier een mooie uitdrukking voor "kaum nachvollziehbar"! Nu maakt het allemaal in prijs weer niet zo veel uit welk prijsmodel ze hanteren, maar in ruim een week 3 verschillende modellen is wel wat verwarrend.
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 april 2015 om 16:16
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 (14 april 2015)

  20. #289
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    16 mei 2016 @ 07:25
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Weet iemand waar de leuke meiden uit de oude Freude tijd tegenwoordig zitten, zoals bv Vivien en Justina ?

  21. #290
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht

    Justina, ex Freude, die hier geloof ik als Jordan door het leven gaat, zou met haar vriendin Vivian woensdag aanwezig zijn. Vroeger in de Freude hadden we de geilste sandwichblowjobs ever. Dus kon de dag al niet meer stuk, want met de club an sich is niks mis. Wat ontbrak was de zekerheid van een goede date, en dat was hiermee geregeld.
    In Oceans.

  22. #291
    Geregistreerd
    3 september 2014
    Last Online
    23 augustus 2022 @ 13:37
    Berichten
    26
    Discussies
    2
    Thanks
    13
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Vandaag is het weer 20 + 40/70/90 .....

    En geen ochted/middag/avond prijzen

  23. #292
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    En nu is het weer Happy Hour Eintritt 9,99 ......

  24. #293
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Ben er gisterenavond voor het eerst na mijn vakantie in Brazilië weer geweest .... Om het ritme van de vakantie er een beetje in te houden maar gelijk de 3-rittenkaart genomen á 100 euro. dat is toch echt een koopje he.

    Na het douchen liep ik gelijk de superslanke Bonny (ex Villa venus, PC Munster) tegen het lijfje. Met Bonny heb ik met name in VV veel plezier beleefd, dus we zijn gelijk maar even gaan zitten om bij te praten. Ze heet nu Esmeralda overigens, er is al een Bonny in the House. Even aangeblazen op de bak en toen naar de kamer. Misschien lag het aan haar, misschien lag het aan mij, maar het wilde nooit echt spetteren. Na 20 minuutjes met een FT geëindigd.

    Tweede ronde ging aan een aantrekkelijke blonde verlegen dame, Beatriz uit Roemenië. nauwelijks Duits en geen woord Engels. Zoenen kon ze wel heel goed, dus maat snel naar de kamer. Beatriz doet geen AO en daarom maar eens aan het beffen geslagen. Kon ze wel waarderen. Beatriz is een schat van een meid, maar pijpen lijkt nergens op. Uiteindelijk toch in haar monje gespoten.

    Om 11.30 uur mij nog vergrepen aan Alice, met haar heb ik het verleden ook nogal wat kamertjes gedaan. Omdat ze op een gegeven moment wel heel gemakzuchtig werd heb ik haar een poosje gemeden, ik geloof dat ze dat nog niet vergeten was. Me gewoon lekker lang laten pijpen tot ik ook haar mondje volschoot (nou ja zo vol was het niet meer na de 3e keer).

    Toen weer naar huis. Het was een mooie avond.....

  25. Onderstaande 3 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    foefel ( 1 mei 2015),Henk74 (30 april 2015),NeverEnough ( 3 mei 2015)

  26. #294
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    18 september 2023 @ 12:45
    Berichten
    247
    Discussies
    61
    Thanks
    25
    Thanked
    72 in 48 posts

    Standaard

    Afgelopen week ook weer daar geweest, gekozen voor 2 nummertjes, kostte me in totaal 80 euro, daar heb je in sommige clubs de entree maar net mee betaald.
    Eten was lekker, en de dames zo mogelijk nog lekkerder!
    Er komen ook steeds meer meiden terug van vakantie.
    Ik had de eer om met Beatriz te mogen kameren, een lekker blondje met een super figuur, reeds goed omschreven door boo in de vorige post.

  27. Onderstaande leden hebben wipneus bedankt voor deze bijdrage:

    van lotje gekrikt ( 3 mei 2015)

  28. #295
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Ik ben er ook verleden week geweest.
    Kaart van 3x genomen, tientje entrée, dus 100 euro kwijt.
    Als eerste met Alexandra. Die staat niet bekend om de beste service, maar is voor mij geen problem. Ik ken haar uit Arabella waar ik al min of meer vaste klant was, dus met die service zit het wel goed. Het was een leuk weerzien! Lang kussen op de bank, alvast een pijpbeurt, en op de kamer verder met 69 en missionaris.

    Als 2e een lange slanke (ronduit magere) dame genomen, tip van een Duitser die zij dat ze goed was, maar ik had haar zelf ook al op het oog. Ze was de enige dunne die ook anaal deed. Haar naam even vergeten...
    Maar een fantastische service! Langdurig zoenen op de bank en uiteraard ook weer pijpen. Daarna wilde ze eerst onder de douche, samen, bij de sauna/ Hebben we zeker 10 minuten gestaan, lekker kussend onder de douche.
    Op de kamer ook weer 69, daarna amazone, en het vervolgens lepeltje-lepeltje anaal afgemaakt. Geen enkele tijdsdruk, rustig aan, en ook na afloop weer rustig samen douchen. Naar de theke... Nou komt het, dacht ik, zal wel dubbel betalen worden want we waren zeker 3 kwartier een uur bezig geweest. Maar nee, gewoon 30 euro. Niet de allermooiste, lelijk gebit, maar niet rottend. Gewoon schots en scheef en wat verkleurd. Voor de liefhebbers; ook erg grote schaamlippen (hangend).

    Als derde een dame waarvan ik de naam niet eens gehoord heb, want ze zat meteen met een tong in m'n mond. vrij klein, ietsjes steviger, maar gewoon een mooi figuur met een lekkere kont. Beetje ordinair typje, maar ze is erg aardig. Ze komt uit Albanie en was net in de club. Spreekt goed Duits!
    Vrij kort blind haar, strak naar achteren.
    Ik had niet verwacht een derde keer te kunnen maar ze hielp me zeer professioneel. Toen ze merkte dat het niet (missio) ging begon ze m'n pik met haar hand te helpen en met haar kutje te knijpen. Ik kwam daarmee makkelijk alsnog klaar.

    Drie goede beurten met drie erg leuke dames. Bij alledrie een geode service op de bank en geen enkele tijdsdruk. In de middag werd het wel steeds drukker, dus als je een dame echt graag wil hebben dan beter meteen je kans grijpen. De Albanese was eigenlijk 'vervanging' voor een prachtig jong meisje dat in de ochtend wel beschikbaar was (maar ik dus niet) en later op de dag steeds bezet was.
    Ook een ander lolitaatje, heel klein en HEEL dun, was daarna steeds bezet.

    Ik ga dus zeker weer terug! Ik heb nog achterstallig werk in te halen.

  29. Onderstaande 6 leden hebben van lotje gekrikt bedankt voor deze bijdrage:

    boo ( 4 mei 2015),foefel ( 7 mei 2015),hansdordt ( 7 mei 2015),Henk74 ( 3 mei 2015),NeverEnough ( 3 mei 2015),Smouse ( 3 mei 2015)

  30. #296
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    De tweede dame heet Gabi, de enige dame die met (veel) van haar klanten doucht en spijkerdun is.

  31. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    van lotje gekrikt ( 3 mei 2015)

  32. #297
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    De tweede dame heet Gabi, de enige dame die met (veel) van haar klanten doucht en spijkerdun is.
    Yep, nou weet ik het weer. Met een y. Gaby.

  33. #298
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Oh nee. toch met een i.
    Gabi dus, zoals PP al schreef.
    En die leuke kleine blonde heet Maggie.
    Weer geweest dus.
    Het meisje waar ik vorige keer mee wilde, in plaats van Maggie, had ik nu wel. Ze heet Lilly. Maar was niet erg goed.
    Werkte niet echt mee, wilde niet voluit zoenen... Erg mooi, maar voorlopig geen herhaling.

    Ook weer met Alexandra geweest en dat weer gewoon professioneel goed.
    Als derde met Dilara die er weer was. De eerste keer dat ik naar 39 ging was ik ook met haar.
    Ik herkende haar pas nadat we op de bank zaten (zij mij ook trouwens).
    Erg leuke dame! Heel klein, halflang zwart haar, en een schitterende glimlach. Jammer van de vele tattoos (hele linkerarm), maar goed.

    Goede dag weer!

  34. #299
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Ben er afgelopen woensdag weer geweest, 100 euro voor 3 kamers is echt geen geld ...

    Eerste kamer met Beatriz, nog steeds een beetje schuchter maar ze lijkt langzaamaan een beetje los te komen. Daarna tweemaal met Dilara. Dilara had niet haar dag, ze had de nacht ervoor in de club geslapen en geen oog dichtgedaan. Werden dus twee heel rustige kamers maar het blijft een schatje.

  35. #300
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Matigjes in Freude

    Na drie dagen in Hessen ben ik gisteren nog even bij Freude gestopt. Voor 90 euro drie kamertjes genomen... het kost allemaal niks (zo ook de 10 euro entree), maar dat zie je wel langzaam terugkomen. Een van de WC's ik al maanden defect, bij de saunadouches is het merendeel van de haakjes afgebroken en ook de zeepdispenser is kapot. Voor eten was er in de middag braadworsten, een bak met bruine jus en je kon een stuk aardappelpuree losbeitelen als je daar zin in had. Ik heb mijn trek maar gestild met wat koekjes. Koffie en frisjes natuurlijk wel zoals je kon verwachten.

    Line up miste een paar dames, maar in totaal toch een stuk of 30... met Alexa en Beatrix die enorm komisch bezig waren toen ze asbakjes moesten legen (dat is zo makkelijk niet). Daarna ging Alexa nog stofzuigen, poedeltjenaakt op haar stelten terwijl er hier een daar een lachstuip niet onderdrukt kon worden.

    Ik was nog wat aan het slapen denk ik, want ik was nauwelijks binnen of Flori sprong op mijn schoot. Een meisje dat absoluut niet in min beuteschema zit. Me toch laten pakken... op mijn bek dan wel. Tongzoenen best goed en nog even pijpen, daarna na een kamer. Dit meisje staat als erg goed bekend...ook voor anaal, dus ik dacht dat misschien eens te proberen. Kennelijk is mijn piemel te dik, en ze wilde dat liever dus niet: prima. Dit meisje staat kennelijk als erg goed bekend, maar ik vond dat wel meevallen. Best goed zoenen, pijpen en neuken... maar ik ken er wel betere. Nadat ik besloot mijn popje te sparen, zoenend wat met haar poesje gespeeld... welke leuk nat werd. Orgasme... dacht het niet schat.

    Nauwelijks gedoucht werd ik door Andrea geschaakt en na wat staande zoenen zat ik weer op een bank. Nog steeds een beetje om die leuke tijden uit Venus. Net als de laatste keer was de kamer echter zwak. Eerste even gemasseerd en dan loom een beetje geneukt zonder dat er echt iets van tempo in kwam. Zoenen ook eerder wat terughoudend. Twee kamers: nog steeds een volle zak.

    Toevallig kwam er een bekende binnengelopen, die ervoor zorgde dat er een paar uurtjes vrolijk gevuld konden worden. Voor de laatste ronde meerdere gegadigden die zich echter niet allemaal lekker in hun vel leken te zitten. De club blijft de gezelligheid van de andere RTC's missen.

    Uiteindelijk voor Janina gekozen (afgevallen!). Helaas bij haar ook niet meer het niveau van in Verena vorig jaar. Gezelligheid op de bank onherkenbaar, tongzoenen terughoudend. Op de kamer niet veel beter, maar wel wat closeness (en een lekker lijf) bij het neuken. Zo bij de laatste sessie toch een hoogtepunt en voor het avondeten nog de toko verlaten.

  36. Onderstaande 12 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 mei 2015),billyboy123 (10 mei 2015),boo (10 mei 2015),Kiwi 69 (11 mei 2015),Laatbloeier (10 mei 2015),MiniME (10 mei 2015),NeverEnough (10 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (10 mei 2015),palimo (10 mei 2015),Pistol Pete (10 mei 2015),rmjhexe (12 mei 2015),Wentelt Eefje (10 mei 2015)

 

 
Pagina 12 van 40 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.

Diamond 468*60   Babylon 468*60