Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Barbara

  1. #1
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Daumen hoch Barbara

    Haarkleur/-lengte : lang zwart
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : slank / C echt
    Nationaliteit/Taal : Hongaars / spreekt vloeiend Duits
    Leeftijd : 29
    Tatoeages/Piercings : Geen
    Service: Top, stevig tongzoenen, FO, FT en AV mogelijk
    Voordelen: relaxte dame die de tijd voor je neemt met een toch wel bijzondere service
    Nadelen: Augsburg ligt een beetje uit de buurt
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : € 100
    Extra’s bij het bezoek: FT

    Bij binnenkomst in het Colosseum liep ik meteen de Hongaarse Barbara tegen het lijf. Ik heb haar vorig jaar in FKK World een aantal keren ontmoet, en omdat deze ontmoetingen nog vers in het geheugen lagen ( :P :P) meteen maar besloten om met haar de spits af te bijten.
    Barbara had haar arbeidsomgeving inmiddels al weer een 1/2 jaar in Augsburg liggenen was tussentijds ook nog in Zwitserland werkzaam geweest.

    Haar service was naar mijn mening nog steeds van een erg hoog niveau en vooral de orale vaardigheden erg goed ontwikkeld. Totaal een uurtje met elkaar in de weer geweest op een prachtige kamer in de 'Augsburg-Arena': een top-act !! :P

  2. #2
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Daumen hoch Bericht van augustus 2004 (FKK World)

    Het leuke bij FKK World is dat de dames één voor één even persoonlijk komen kennismaken. De ene keer is dit een vrij kort gebeuren, de andere keer duurt het iets langer.
    Andere dames hebben hier helemaal geen tijd voor. Zij lopen voortdurend de kamer op en af en nemen nauwelijks de tijd voor een hapje eten tussendoor. Eén van deze dames zag er buitengewoon fraai uit, met lange zwarte haren, een heerlijk volwassen lichaam en een sympatieke uitstraling.

    De verrassing was dan ook groot toen ze mij benaderde voor een trio met haar vriendin. Ik zat net in het bubbelbad bij te komen van de vermoeienissen met Sandra en was even niet aanspreekbaar; 'Aber wir sehen uns später am Tag' had ik haar toch maar terloops meegegeven. Vervolgens duurse het vrij lang alvorens ik haar kon strikken.

    Meteen maar laten weten dat ik de vriendin niet zo zag zitten, maar dat ik allleen in haar geïntersseerd was.

    Barbara: Hongaarse, eind 20, lang zwart haar en een echte C-cup. Ze was werkelijk fenomenaal mooi en wat een zalig lichaam, alles in de juiste proporties. Opwindende hoge hakschoenen waardoor de contouren van haar lange benen nog beter tot uitdrukking kwamen.

    Eerst een kennismaking op de bank in de centrale hal met wat zoenen. Waarschijnlijk had ze niet zo'n behoefte om haar vaardigheden in het openbaar te etaleren, want éénmaal op de kamer ontstond een ware explosie van alles waar een man alleen maar van kan dromen: heftig zoenen, heerlijk neuken, vooral Doggy ;D en nogmaals diep orale verwennerij met FT als slot.... :P :P. Barbara speelde een wereldpartij.

    Later zat ik in de sauna na te genieten toen een duitser me aansprak: 'Ich war heutte mit eine Ungarin und die war absolut Weltklasse...das war ....pjuoew....'. Ach wirklich ? ;D ;D ;D

    Barbara was één van mijn beste ervaringen ooit in een club en daar hoort de bijna perfekte score bij.

  3. #3
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2016 @ 00:09
    Berichten
    67
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoi Forza..... Germania,

    I too met Barbara at FKKW and she is indeed a very relaxed and sexy woman. Glad to hear she is doing well in all the high priced venues . It is fun to follow the migrations of these lovely little birds

    Did you see Leoontje:littleang ?

    Doog
    Pepto

  4. #4
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Hey Icebear,

    My Col.A-visit was from the begin of July. At that moment Leona was not there, but I recognised a few other ex-PHG/World/Oase-girls.
    The club is worth a visit but does not have the facilities for staying a whole day.

  5. #5
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard Ook Barbara is verhuisd naar FKK artemis

    Volgens de berichten op het Römerforum is één van mijn favorieten in Duitsland de Hongaarse brunette Barbara inmiddels ook neergestreken in FKK Artemis Berlin.

    Ik heb Barbara ontmoet in zowel FKK World als het Colosseum in Augsburg. Een klasse-dame met lange zwarte haren en een lieve uitstraling.

    Misschien toch maar eens een keer gaan kijken daar in Berlin.

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Misschien toch maar eens een keer gaan kijken daar in Berlin.
    Had al zo'n donkerbruin vermoeden dat Forza wel eens dit ideetje zou opperen :teuflisch :teuflisch . Berlin is heiss heut-zu-tage! Zo'n 650 km overigens .
    Regel jij kaartjes voor de finale :wink: ?

    B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Berlin is heiss heut-zu-tage! Zo'n 650 km overigens .
    Regel jij kaartjes voor de finale :wink: ?
    Ok, dat bewaren we dan maar voor volgende week zaterdag:D :D :D

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Ok, dat bewaren we dan maar voor volgende week zaterdag:D :D :D
    Deal! Goedkoopste vliegticket naar Berlijn is 160 euro all included :D ! Maar stukje van Sony over Artemis wat ik net las, was ook weer niet super lovend, zal met de WK wel lopende band werk daar zijn .

    Was ff off-line HY , sorry. Have fun za in B. :wink: .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #9
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Deal! Goedkoopste vliegticket naar Berlijn is 160 euro all included :D ! Maar stukje van Sony over Artemis wat ik net las, was ook weer niet super lovend, zal met de WK wel lopende band werk daar zijn .

    Was ff off-line HY , sorry. Have fun za in B. :wink: .
    Misschien dwalen we af m.b.t. Barbara, maar toch even kort over Artemis. Het is best de moeite waard om naar Artemis toe te gaan, alleen zou ik de WK mijden. Ik heb donderdagavond Kasia gesproken welke daar heeft gewerkt. Gemiddeld toch 80 - 100 vrouwen.
    Maar houd rekening met hogere prijzen en lopende band werk. Het interieur is SUPER.

    Gewoon een keer proberen, het blijft een persoonlijk mening.

    Gauw terug naar barbara.

    BR, Sonny

  10. #10
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Barbara: nog steeds een schatje

    Kwam via een link op het Römerforum zomaar dit filmpje tegen van een Engelsman op bezoek in FKK Artemis in Berlijn. En laat hij nou net aan het ravotten zijn met één van de allerbeste dames die ik ooit in Duitsland heb mogen ontmoeten (top 3) de Hongaarse Barbara. Het is al weer bijna 2 jaar geleden dat ik haar voor het laatst in het Colosseum zag. Ze is wel een beetje aangekomen zo te zien, maar nog altijd erg fraai.....lange zwarte haren dus:

    http://www.bravo.co.uk/sincities/ep08.html

    Tevens een mooie impressie van de Berlijnse luxe FKK tempel :thefinger


    Ohhhh, wat heb ik zin om eens naar Berlijn of te reizen, we hadden het er afgelopen weekend nog over....

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

FKK Artemis 468*60