Na het eten, kwam katja bij me zitten voor een gezellig gesprekje met deze 39 jarige langbenige, langharige vrouw. Na wat heen en weer gepraat, besloten om met haar en met Tracy naar de kamer te gaan.
Het werd een dik uur met geiligheden. Katja had er wel zin in, aangezien ze nog nooit een poesje had gelikt van een donkere dame (Tracy). Op de kamer werd dat dus veelvuldig door beide dames bij elkaar gedaan en ik mocht blij zijn, dat ik niet vergeten werd.
De dames begonnen met elkaar te verwennen in verschillend posities, waarbij ik de dames aan het verwennen en observeren was. Ondertussen gingen de handen van de dames ook regelmatig richting Big Boss Junior om hem te laten weten, dat ze hem niet vergeten waren.
Nadat we met z'n driën in een treintje lagen te genieten, werd het condoom omgedaan en mocht ik de dames van katoen gaan geven.
Heerlijk en lang geneukt, zo erg dat het poesje van Tracy de stortvloed van de Niagara Falls benaderde. Een drijfnat kutje, waar mijn genotsknots heen en weer bewoog.
Tenslotte heerlijk klaargekomen met mijn lul in het kutje van Tracy en mijn ogen gericht op het kutje van Katja, die zichzelf klaar lag te vingeren.
Waanzinnig geil uur beleefd.

F