Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    4 mei 2011 @ 18:17
    Berichten
    5
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Böse Schiphol, Van der Valk, Kyra (Zuzana.tv)

    Vorige week Kyra bezocht. Deze op foto's zeer goed uitziende dame bleek in het echt op zijn zachtst gezegd een beetje tegen te vallen maar echt lelijk was ze ook weer niet en ze had een figuurtje om door een ringetje te halen. Ik ben dus maar gebleven. Een beslissing waar ik tot op vandaag nog spijt van heb.

    Ik had geboekt voor twee uur en zo dus ook afgerekend ook al wilde het gesprek niet echt vorderen. Dit niet alleen door het gebrekkige engels dat ze sprak, maar ik kwam dan ook niet voor een goed gesprek.

    Na gedouched te hebben zijn we op bed beland waarbij zij al snel overging tot een passiviteit die ik nog nooit had ervaren. Ik dacht: ik geef haar wat tijd en na een paar minuten strelen en zachtjes zoenen ontdooit ze wel. Maar nee! Na tien minuten begon ik de hoop te verliezen en daalde ik maar af naar haar kutje dat kurkdroog was. Haar thermometer bleef ver onder het vriespunt steken en gelaten onderging zij alles. Na haar een tijdje gelikt te hebben ben ik weer naast haar gaan liggen om te proberen haar met wat subtiele hint tot pijpen aan te zetten maar ook daar kwam geen gevolg op. Ik heb dus botweg maar gezegd dat ik gepijpt wilde worden. Na deze plichtpleging had ik er wel genoeg van en heb ik mezelf maar in haar klaargeneukt.

    Na het klaarkomen niet eens meer een sigaretje gerookt maar linea recta onder de douche gesprongen, mezelf aangekleed en teleurgesteld weer huiswaarts gereden!
    Laatst gewijzigd door Assman; 21 november 2005 om 21:52

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
    Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
    Dank u wel voor uw berichten!
    Befke
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

  Diamond 468*60