Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 117
  1. #1
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    22 januari 2006 @ 22:12
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Eindhoven, Yvonne's privéhuis, Hofstraat 87, Algemeen

    Iemand enige ervaring met dit privehuis?

    Peter9 :wink:


    Internetadres : Yvonne's Privéhuis
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 februari 2006 om 12:48

  2. #2
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Iemand enige ervaring met dit privehuis?

    Peter9
    Ja, jij toch :thefinger ...... .....:D ... ...


    Ik heb daar alleen maar ervaring met Wendy, Chanel, Nathalie, Katja, Jacky, Marcha, Michelle, Kyra, Isabelle, Cindy, Mandy en Kim.

    Jacky en Chanel is de top (:D ), de rest komt niet boven de middelmaat uit....:o

    NB: De kwaliteit van het huis en de service van de dames moeten het, naar mijn mening, ver afleggen tegen concurrent Eindhoven Privé.
    Over Duitsland hoeven we het dan al helemaal niet te hebben...

  3. #3
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    22 december 2006 @ 19:38
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln NB / Eindhoven, Hofstraat 87, Yvonne's privéhuis

    Niet handig inderdaad; een topic zonder duidelijk onderwerp. Wat dat betreft is Hookers strakker georganiseerd en kampt men hier, natuurlijk, nog met wat kinderziektes en/of aanloopproblemen. Het zal waarschijnlijk niet de bedoeling zijn dat de moderator voortdurend onderwerpen aanpast om alles netjes overzichtelijk te houden. Toch?

    Ik mis hier ook een "algemeen" onderwerp betreffende privéhuizen. Is het de bedoeling dat algemene ervaringen met bepaalde privéhuizen gewoon tussen de ervaringen met meisjes-van-plezier gezet worden? Dat aannemende kopieer ik even mijn algemene commentaar op dit privéhuis zoals ik dat pas nog bij dat concurrerende forum gepost heb. Ik vind het nog steeds een net stukje. Vandaar. Maar wel mét nog wat redactionele correcties want ik vind, als ik iets schrijf, achteraf altijd nog wel wat aan te passen.

    Bij YP kwam ik een paar jaar geleden terecht nadat het privéhuis waar ik wel vaker kwam op zijn retour leek te zijn. Het verslonsde wat en dat had natuurlijk zijn weerslag in de dames die er voor kozen dáár hun eenmansbedrijfje uit te oefenen. Kortom: het ging hollend achteruit.

    Bij Karin's Home in Rotterdam had ik een paar erg leuke ervaringen. Een mooi privéhuis waar ik met een paar sympathieke meisjes heb mogen kennismaken, maar Rotterdam is voor mij wat ver weg.

    YP had net een uitstekende beoordeling gekregen (in de Nieuwe Revu als ik me goed herinner) dus ben ik dáár de boel eens gaan verkennen. Het gevoel was meteen goed. De eerste keren ging ik via de zijdeur wat schuchter in de séparé zitten. Helemaal fout. Als ik tegenwoordig via de voordeur binnenkom word ik allerhartelijkst ontvangen (men herinnert zich mij terwijl ik niet eens zo vaak kom) en neem met een drankje plaats aan de bar. Tegenover de bar zitten de meiden, meestal vrolijk kletsend, op de bank. Een verleidelijk uitzicht zo'n bank vol schoonheden, ware het niet dat ik altijd van te voren al met één van hun een afspraak heb gemaakt.

    Het huis zelf is gewoon erg netjes. Ik vind persoonlijk dat de stijl van de inrichting intussen weer iets moderner mag, maar verder kan ik er niets op aanmerken. Hygiënisch, schoon, airco's, meerdere douches waar je gebruik van kunt maken, de mogelijkheid video's en CD's op de kamer af te spelen... Aan alle kwaliteitseisen die ik zou kunnen stellen wordt voldaan.

    Een kleine waarschuwing voor bezoekers wel... Het privéhuis ligt aan een rustige weg zonder overburen. Mooi discreet dus. Maar dat vinden autokrakers helaas óók heel aantrekkelijk. Als je de auto 100 meter verderop op de Tongelresestraat neerzet vermijd je dat probleem.

    Ik stap zo héél af en toe wel eens ergens anders binnen maar ik merk dat ik toch wel heel erg hou van de gezelligheid zoals ik die bij YP vind.
    Laatst gewijzigd door porcus; 20 november 2005 om 16:08
    Beam me up scotty, there's no intelligent life down here.

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Ik heb daar alleen maar ervaring met Wendy, Chanel, Nathalie, Katja, Jacky, Marcha, Michelle, Kyra, Isabelle, Cindy, Mandy en Kim.
    Volgens mij ben je nog Denise vergeten..... Een van mijn toppertjes destijds, Maar kan zijn dat ze intussen niet meer werkt. Ben namelijk al een tijd niet meer in de hofstraat geweest....
    Laatst gewijzigd door Befke; 21 maart 2007 om 12:13

  5. #5
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    ...Denise vergeten.....
    Dat is grappig, zij was ook altijd mijn favoriet. Haar service was van "duitse" kwaliteit alleen dan met een hollands prijsnivo
    Heb haar helaas ook al lang niet meer gezien.
    Maar verder is er niets mis met deze club, altijd goede service en van gelijkwaardig nivo als eindhoven prive. Enkel je persoonlijke voorkeuren bepalen dan nog je keuze.:teuflisch
    Laatst gewijzigd door Befke; 21 maart 2007 om 12:14

  6. #6
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    22 december 2006 @ 19:38
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Ik heb daar alleen maar ervaring met Wendy, Chanel, Nathalie, Katja, Jacky, Marcha, Michelle, Kyra, Isabelle, Cindy, Mandy en Kim.

    Jacky en Chanel is de top (:D ), de rest komt niet boven de middelmaat uit....:o
    Als ik flink in mijn geheugen graaf heb ik met een stuk of 12 meisjes bij YP kennis gemaakt. Sommigen werken er nog, anderen intussen niet meer. Van het rijtje dat jij noemt ken ik er 5 waaronder Jacky en Chanel. Van die 5 zijn deze 2 mij inderdaad ook het meest bijgebleven. Hoewel ik de rest toch zeker geen middelmaat zou durven noemen. Ook Denise die hierboven genoemd wordt heb ik ontmoet. En ook dát was een prettige kennismaking.
    Beam me up scotty, there's no intelligent life down here.

  7. #7
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    22 januari 2006 @ 22:12
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke
    En waar mag die hofstraat dan wel liggen? Limburg/Noord Brabant/Zeeland is toch redelijk uitgestrekt...

    Beetje meer info is niet verkeerd
    Sorry, heb een afspraak om nog niet teveel op de voorgrond te treden.
    De hofstraat ligt in Eindhoven, Yvonne's privehuis.

    Wanneer het zo ver is komt men er van zelf wel achter, arme Willem2

    Peter9

  8. #8
    Geregistreerd
    23 februari 2006
    Last Online
    30 juli 2006 @ 09:15
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    11
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Ik heb daar alleen maar ervaring met Wendy, Chanel, Nathalie, Katja, Jacky, Marcha, Michelle, Kyra, Isabelle, Cindy, Mandy en Kim.
    Dan moet je toch echt eens met Demi, Gladys Linda of Susan mee gaan... want dat zijn echt geen middelmaatjes.
    Ik ben persoonlijk weer niet zo gecharmeerd van Eindhoven Privé, daar kwam ik voorheen bijna altijd maar tegenwoordig bijna nooit meer, te vaak tegenvallers op allerlei gebieden.
    Laatst gewijzigd door Befke; 21 maart 2007 om 12:15

  9. #9
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    @JohnnyM

    Forza geeft echter nooit zijn geld uit aan dames van 30, .... laat staan 40+
    Hij prefereert eerder mid-20-ers die van aanpakken weten:p :p :p
    Laatst gewijzigd door Befke; 21 maart 2007 om 12:15

  10. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Daumen hoch

    Big30 heeft in het verleden veel gewandeld bij YP en zegt niet dat ie er nooit meer komt, maar als ik kijk naar het aanbod van dames waar zijn belangstelling naar uit gaat dan is de keus bij Eindhoven Prive toch wat groter, :D !
    Mijn voorkeur ligt ook in de categorie 20-25 jaar, maar ik zeg niet dat ik wat oudere dames nooit bezoek! Monenteel schat ik EP "wat" hoger in dan YP, simpel hierom: groter en gevarieerder aanbod, scherpere prijsstelling en exclusievere inrichting. Binnenkort hoop ik (eindelijk) ook wat Duitsland ervaring als referentie materiaal te hebben :D :D :thefinger , met dank aan ....
    Onbegrijpelijk trouwens dat Forza nooit het leukste en lekkerste dametje die ooit bij YP heeft gewerkt heeft bezocht nl. Gaby (nee geen Duits meisje), daar was big30 graag nog vaak voor terug gekomen, .
    Ach ja YP waar jaren geleden big30 opgepropt met 2 vriendjes van hem achter het beruchte rode gordijntje met wandelen begon .

    Gr. big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Reden

    Tsja is maar net wat je zoekt he! Als je gezelligheid van belang vindt OK, bij EP heeft men geen bar, is allemaal wat moderner, zakelijker, vind ik wel zo fijn. Ik kom voor de sex met een dame en niks anders. Gezelligheid zoek ik liever met mijn stapmaatjes in de stad, :D , daarna kun je als nog bij EP aanbellen trouwens. Kans groot dat men dan bij EP dan de deur op de knip houdt, wel zo verstandig trouwens :D :D . Zou ik ook doen, :D :D . Niet denken dat ik uit eigen ervaring spreek, ... . !

    Gr. big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 26 april 2006 om 23:11
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Speciale Acties

    Week 18 ( 1 mei t/m 7 mei)
    Gratis dobbelen, altijd prijs en kans op GRATIS meisje + bij een uur relaxen GRATIS chocolade of slagroom spelletje.
    Week 19 ( 8 mei t/m 14 mei )  € 10,-  korting op een half uur relaxen ( 1pp)
    Week 20 ( 15 mei t/m 21 mei) € 20 ,- korting op een uur relaxen ( 1 pp)
    Week 21 ( 22 mei t/m 28 mei )€ 30,- korting op 1uur met bubbelbad + € 50,- korting op 2e uur met bubbelbad
    Week 22 (29 mei t/m 4 juni) Keuze uit alle bovenstaande aanbiedingen!


    Ik ben een echte nederlander en dol op zulke acties en zegeltjes plakken :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Súper feestmaand bij Yvonne Eindhoven ! cheer

    Week 49:
    - € 20,- korting p.uur / € 30,- met jacuzzi

    Week 50:
    - € 10,- korting per half uur en gratis vibrator showtje.

    Week 51:
    - Dobbelen !
    Bij een combinatie van 3 ontvangt u € 10,- korting
    Bij een combinatie van 6 ontvangt u € 15,- korting
    Bij een combinatie van 9 ontvangt u € 20,- korting
    Bij een combinatie van 12 gratis meisje!

    - Bovendien tussen 20.00 – 21.00 – uur lesbische show gratis.

    Week 52:
    - Gratis Russische massage, glas champagne en dobbelen.

    Veel plezier!! cheer
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard



    Ok wie legt het de dames even uit
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2

    Ok wie legt het de dames even uit
    Demi :D ???
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #16
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Idee De Maart actie van YP!

    Elke maandag in de maand maart tussen 18.00 en 24.00 uur €25,- korting op een
    VIP uur met 3 dames

    Elke maandag in maart € 37.50 korting op luxe kamer met jacuzzie ( 1pp)

    Elke zaterdag in maart tussen 12.00 en 24.00 uur €10,- korting op een half uur ( 1pp)

    Elke zondag in maart tussen 12.00 en 24.00 uur € 15,- korting op ¾ uur (1pp)
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #17
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:42
    Berichten
    245
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 3 posts

    Standaard

    Nieuwe actie bij YP:
    T/M eind juni krijgt iedere gast die tussen 16-20u. naar de kamer gaat 10 euro korting op de kamerprijs,bovendien mag je dan ook dobbelen met kans op korting of 2e meisje GRATIS!

  18. #18
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:42
    Berichten
    245
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 3 posts

    Standaard actie rond EK 2008

    Wie niet zo van voetbal houdt, heeft weer eens een mooi alternatief !

    Yvonne's Privéhuis heeft opnieuw een mooie actie uitgedokterd!

    Quote: "Voor alle heren waarbij voetbal het toch écht af legt vergeleken bij goede sex.. .... heeft Karin TIJDENS de wedstrijden waarin Nederland of een ander team uit de poule van NL speelt ,een fijn inkoppertje:
    20 euro korting op 1 uur relaxen,of 30 euro korting op 1 uur relaxen MET bad
    wij willen ons niet vervelen tijdens de wedstrijd.....JIJ toch ook niet?
    P.S. korting niet te gebruiken tegelijk met eventuele andere kortingen."


    Dus... Heren! Schiet die sportkledij maar aan en kom je 11-meter zetten bij YP op volgende tijden:

    Quote :"Groep C:
    Datum Wedstrijd Stadion

    09-06-08 18:00 maandag Roemenië - Frankrijk Zürich
    09-06-08 20:45 maandag Nederland - Italië Bern
    13-06-08 18:00 vrijdag Italië - Roemenië Zürich
    13-06-08 20:45 vrijdag Nederland - Frankrijk Bern
    17-06-08 20:45 dinsdag Frankrijk - Italië Zürich
    17-06-08 20:45 dinsdag Nederland - Roemenië Bern "


    onder alle voorbehoud voor wijzigingen aan het wedstrijdenschema!

  19. #19
    Geregistreerd
    23 maart 2008
    Last Online
    20 juni 2012 @ 21:31
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ze hebben nu een aanbieding €55 all in......hoef je voor de prijs niet meer naar de ramen te gaan.

  20. #20
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjepotent Bekijk bericht
    Ze hebben nu een aanbieding €55 all in......hoef je voor de prijs niet meer naar de ramen te gaan.

    wat kosten de ramen dan bij jullie voor een half uur normaal, die zijn altijd toch duurder dan een half uur privehuis?

  21. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stillelezer Bekijk bericht
    wat kosten de ramen dan bij jullie voor een half uur normaal, die zijn altijd toch duurder dan een half uur privehuis?
    De prijs bij de ramen in Eindhoven is 50euro voor 20-30min.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #22
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    ik heb gehoord dat ze flink gaan uitbreiden ben er al ruim 1 jaar niet meer geweest en betwijfel of ik er ooit nog terugkom maar ja zeg nooit nooit

  23. #23
    Geregistreerd
    23 maart 2008
    Last Online
    20 juni 2012 @ 21:31
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zie de laatste tijd meer jonge meiden hier,vooral Jennifer is een lekkertje...hmmmm

  24. #24
    Geregistreerd
    11 januari 2008
    Last Online
    28 juli 2021 @ 20:28
    Berichten
    33
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is de heelijke Sharon hier nog werkzaam?Zo ja op welke dagen,mis haar al een tijdje.Ze was er meestal op woensdag en zondag

  25. #25
    Geregistreerd
    23 maart 2008
    Last Online
    20 juni 2012 @ 21:31
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heb Sharon vanmiddag daar gezien,was rond 17u. Ben nieuwsgierig,wat is er zo speciaal aan haar dan,ik bedoel....ze heeft een mooi figuur,maar is niet zo jong....?

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Living Room 468*60