Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 256

Discussie: BBH the revue

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Idee BBH the revue

    Ben Donderdag weer een keer naar Badda Bing (BB) gegaan voor de afwisseling. Maar moet zeggen dat dit niet meer de club is die ik voorheen gewend was.

    Qua meiden is het ook niet zo top meer. Ze kunnen zeker niet tippen aan PHG, overduidelijk niet.
    Eerst gekozen voor Mascha, een poolse van rond de 30. Lekker ding en aan het eind mondje goed gevuld bij haar.
    Daarna met Chantal weggeweest, ook een leuke meid van rond de 25, niet zo ontzettend knap, maar wel ontzettend geil en een bijzonder lekker kutje. Ik ken deze meiden nog van mijn eerdere ( vele) bezoeken aan BB.

    IK ga daar voorlopig niet meer naar toe. Voor mij is en blijft er maar 1 club en dat is PHG in Oedt.

  2. #2
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Hé Rex, hoeveel dames waren er ongeveer aanwezig, en was dit in verhouding met het aantal mannen?

    ( Heb deze zomer 1 keer meegemaakt dat er 20 mannen waren en 5 vrouwen. )
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 maart 2007 om 20:50

  3. #3
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard BBH the revue_2

    Helemaal waar, inderdaad een ordinair zuip café geworden, waar schaars gekleden dames ronddwarrelen....................voor mij geen BB meer in ieder geval. Ondanks de wat fijnere reisafstand, dan door te rijden naar Oedt, prefereer ik toch Oedt en zal daar de rest van mijn ijsberenleven gaan slijten.............totdat..................vul dit zelf maar in.

    Gegroet,
    Rex
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 maart 2007 om 20:50

  4. #4
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Hé Coco dank je voor je informatieve bijdrage !

  5. #5
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Badda Bing ..................Eenjaarsvlieg???????

    Het zal mij niet verbazen, dat we misschien een keer te horen krijgen dat BB moet gaan sluiten, want het is inderdaad alleen maar slechte info die ik hoor en lees over deze zuip tent...........................

    Wat begin januari 2005 een leuke mooie gezellige club was, is bijna een jaar later niets anders meer dan een ordinaire vieze en ongezellig zuip café met enkele schaars geklede (zuip) hoeren.

    Wellicht kunnen ze de poot stijf houden en draaien ze nog een paar jaar mee, wie weet???
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  6. #6
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Ik heb Badda-Bing nog eens een bezoekje gebracht. Natuurlijk Badda-Bing blijft Badda-Bing, ik kwam binnen en het eerste dat ik hoorde was: "Dat is dan 50 euro"!
    De eerste woorden van de barvrouw dus, die overigens meer voor haar bar op een stoel zat te kletsen met de meiden dan achter haar bar stond en de klanten bediende. Bij vertrek zegde ze zelfs niets meer. Het eten en de sauna zijn er wel op vooruitgegaan, alsmede dat er ook een goede sfeer onder de dames hangt. Ook redelijk wat bekende gezichten onder de dames (dus dames die ik op mijn laatste bezoek een 5-tal maand geleden ook heb gezien).

    Om even kort te gaan:
    Badda-Bing is een champagneclub waar het goed toeven is voor een uurtje of 3 à 4. De prijzen zijn wel wat hoger dan de meeste clubs.

    Nog een tip:
    Ik heb een supper ervaring gehad met Delia (Een grote zwartharige Duitse.)

  7. #7
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard afgedaan.............

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot
    Is er de laatste tijd nog iemand polshoogte komen nemen of de boel wat aan het verbeteren is qua gastvrijheid, sfeer en aantal dames?
    Tot ruim een jaar geleden, had ik je graag op de hoogte gehouden van elementaire zaken in BBH, maar ik kom er gelukkig al driekwart jaar niet meer, sinds ik regelmatig in Duitsland aktief ben.................

    Bovendien is er geen haar op mijn hoofd die er nog over nadenkt om ooit nog een keer naar Hulten af te reizen en binnen te stappen!!!:wink:
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  8. #8
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    26 mei 2022 @ 17:55
    Berichten
    37
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot
    Is er de laatste tijd nog iemand polshoogte komen nemen of de boel wat aan het verbeteren is qua gastvrijheid, sfeer en aantal dames?
    Jazeker, ben er gisteren geweest, kwam rond 18.00 uur binnen de gastvrouw Jolanda was gewoon correct en vriendelijk, de sfeer zat er nog niet echt in bij binnenkomst, een 3 tal verveelde ijsberen aan de bar, en een paar heren die buiten of in het saunagedeelte zaten, die het wel plezierig leken te vinden,Verder een concentratie van een aantal dames bij de speelautomaat en her en der zaten er nog wel een paar.
    Na 19.00 een 15 tot 20 dames aanwezig waaronder zeker 5 mijn smaak waren, Redelijk gegeten, het eten zag er goed verzorgd uit. De patatten lagen een beetje zwaar op de maag, heb het daarom rustig aan gedaan, met een saunaatje en een fikse douchebeurt, daarna weer naar het bargedeelte, waar de sfeer behoorlijk was verbeterd, Suzy hing aan de paal te kronkelen, een lekker muziekje en er werd volop versierd en verleidt, Zo te zien hadden alle heren er wel zin in en de dames ook. Zeker een 6 tal nederlandssprekende dames een aantal duitse en een aantal fraaie hongaarse... nog wat meer jonge dames die ik vluchtig gezien heb, maar voor mij teveel aan tatoes. Het mannelijk publiek was gemengd van zakenmannen tot...... .tja wel wat buitenlanders, maar eerlijk is eerlijk iedereen gedroeg zich keurig.......................Het beste van de avond kwam opeens zomaar binnengewandeld, ja ja heb haar weer gevonden :D heb beloofd niet over haar te schrijven. ben dus moe voldaan en met een fantastich gevoel huiswaarts gekeerd met een lege portemonee. je kan niet met creditcard betalen zelfs niet pinnen, misschien maar goed ook toch

  9. #9
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Bobo, bedankt voor je update, heb je ook een indicatie van het aantal beren na 20:00, zodat we de M/V verhouding kunnen bepalen?
    Het feit dat BB nog bestaat betekent dat ze misschien toch wel iets verbeterd hebben.

  10. #10
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    26 mei 2022 @ 17:55
    Berichten
    37
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot
    Bobo, bedankt voor je update, heb je ook een indicatie van het aantal beren na 20:00, zodat we de M/V verhouding kunnen bepalen?
    Het feit dat BB nog bestaat betekent dat ze misschien toch wel iets verbeterd hebben.
    Jaa eh, is weer effe geleden, ik geloof een stuk of 20 ijsberen.....
    Ben er trouwens afgelopen zondag ook geweest was een vrij tamme bedoeling, totdat er een aantal heerlijke dames in het zwembad sprongen, en er ingegooid werden. Toen begon er wel wat sfeer te komen, Andre Hazesmuziek erin. wel gezellig. Wel een irritante geur die van het buitenbubbelbad afkwam, daar was een feestje aan de gang wat aangenaam was om te volgen, mooie dames in hun blootie die zich van hun beste kant lieten zien, oja dwaal af, de heer die tussen deze dames vertoefde, was er volgens mij een joint aan het roken, niet erg zolang ik er geen last van heb, ach wil ook weer niet zeuren. Heb weer een errug leuke avond beleefd met mijn date. Voor mij is eigenlijk lekkere seks voldoende en een schone kamer, de rest is meegenomen
    De verhouding ijsberen dames was 10 tegen 15 ongeveer he, heb niet geteld en het komt en gaat hore.

  11. #11
    Geregistreerd
    17 maart 2006
    Last Online
    21 juni 2013 @ 15:25
    Berichten
    20
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard herkansing

    De laatste tijd van enkele bekenden gehoord dat BB behoorlijk is verbeterd.
    Samen met een aantal maatjes besloten om vanavond eens op inspectie te gaan in het brabantse land.
    Vooral in het begin leuke avonden meegemaakt ben zeer benieuwd, zal morgen een verslag(je) schrijven.
    U hoort ervan

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Gelezen: bezoek zondag 10/09/06

    Het is niet HM's gewoonte om te pronken met andermans veren.
    Maar omdat er over BB maar mondjesmaat wordt geschreven, hier 'n citaat vanaf 'n ander forum:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zotteke
    Ben hier gisterenmiddag (zondag) geweest.

    Een mooie tent, maar met een klote-publiek. De helft proleterige patsers die zich een bink voelen en doen of ze geld als water hebben, de andere helft Arabisch uitziende jongetjes van een jaar of 20 die duidelijk niet weten dat ook een d.v.p. een mens is met gevoelens die gekwetst kunnen worden. Als je ziet hoe die zich gedragen kan ik me voorstellen dat je als vrouw racistisch wordt. Wat een stelletje horken bij elkaar, al kan ik natuurlijk pech gehad hebben en kan dat op een ander tijdstip best anders zijn.

    Wel knappe dames aanwezig; Duitse Melanie heeft uiteindelijk mijn bezoek de moeite waard gemaakt, maar de sfeer in de Duitse FKK-clubs is toch echt wel beter.
    Conclusie: als je je niet teveel stoort aan 'n ander publiek dan wij gewend zijn, kan je in BB best wel 'n aantal mooie dames met goeie service vinden. Zoals bekend zijn de prijzen hoger dan in PHG/GT/YY/Relax, vanwege 25,- extra voor PZC. Volgens ex-BB-dames die momenteel in Relax werken, zijn er dagelijks zo'n 20 dames aanwezig in BB. Dat aantal is al lange tijd vrij constant, volgens hen.
    Founding Member

  13. #13
    Geregistreerd
    17 maart 2006
    Last Online
    21 juni 2013 @ 15:25
    Berichten
    20
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    heb een verhaaltje geschreven maar was na een dag al weg.

    maar in het kort ik heb me daar die avond prima vermaakt maar geen zaak waar ik vaak naar toe zal gaan.
    heb een prima tijd met kasia gehad was niks mis mee.
    De sfeer in BB is nu eenmaal anders dan in de overige sauna clubs echter ik stoor me niet aan de vaste gasten daar.

    groet

    majans

  14. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Donderdag 26/10/06

    Gisteravond rond 6 uur lekkere trek gekregen, geen zin om ver te rijden, dus na 20 (!) minuten BB binnengestapt. Bijna anderhalf jaar weggeweest, dus vielen enkele positief veranderde zaken op. Er zijn duidelijk meer bezoekers en dames dan destijds, met 'n behoorlijke toeloop als gevolg. Bij binnenkomst 20 dames aanwezig, in de loop van de avond oplopend naar 25 dames. Leuke bezetting met voor elk wat wils: jong, rijp, blond, donker, slank, gevuld, 'n kleurtje, NL, Duits en Oosteuropees. Ex-Relax Romy en Vera waren ook aanwezig :smile:.

    Goedbezochte avond, doorlopend zo'n 30 oranje beertjes aanwezig, je ziet dus meer heren dan dames in de bar. Over de sfeer in BB
    is al genoeg gezegd en geschreven, die is anders dan in andere saunaclubs, vooral kwa publiek en muziek. Heb geen enkel bekend ijsberengezicht gezien, en dat wil wat zeggen want HM kent er vele. Heb me verder niet teveel gestoord aan de later op de avond
    harde muziek en zelfs nog 'n stukje Hazes zitten meezingen, 'n Beetje verliefd. Ach ja, when in Rome, do as the Romans do .

    Eerst goed gegeten, goeie Hollandse kost: zuurkoolstamppot met spekjes, rode kool, kippepootjes, hamburgers, kartoffelsalade en gemengde sla. Tezamen met 'n paar tapbiertjes de inwendige mens dus goed versterkt. Vervolgens met enkele dames in gesprek geraakt die m'n naam nog kenden, ondanks de langdurige afwezigheid: Marokkaanse Nicky en Poolse Michelle. Beetje genant, want HM herkende laatstgenoemde eigenlijk niet. Daarna gesproken met 'n jonge blonde Hollandse, lekker lijf, knap toetje, lang haar, vrij groot; Eva. En met de mooie Hongaarse Vanessa, brunette, superslank, haar naar achteren in 'n staartje, begin-20. Verder nog 'n paar drukbezette slanke Caribische tieners gezien .

    Wat opvalt is het grotendeels ontbreken van intimiteit tussen dames en beertjes. Tongzoenen in de bar is overduidelijk not done, om over verdere intieme handelingen maar te zwijgen. Dat bemoeilijkt het inschatten van de service van 'n dame, want aan tussenbeens gegraai onder de badjas met de mededeling dat men op de kamer wel zoent, heb je meestal niet zo veel. Van medebeertjes gehoord dat de kamerservice van dames onderling erg kan verschillen. Varierend van ongeinteresseerd 50 eurobriefjes verzamelen tot 'n absolute topervaring. De mooiste dames geven niet de beste service, maar eerlijk gezegd is dat in andere saunaclubs ook vaak zo :o.

    In 'n saunaclub wordt rustig rondkijken en niet te snel toehappen meestal beloond, zo ook gisteren. Want halverwege de avond dook Poolse Marscha op, met wie HM nog nooit 'n kamer had gedeeld. Haar kwaliteiten kennende, was de keus simpel, al helemaal toen ze zich spontaan kwam melden. Hele leuke, goedlachse meid, geheel naar HM's smaak. Dus blond, groot, Oosteuropees, begin-30, ontdeugende blauwe ogen en 'n heerlijk vrouwelijk lichaam. Alsof je Svetlana (GT/Freude) beschrijft en daar heeft ze inderdaad wel wat van weg, zeker kwa service. De recensie van de kamersessie staat elders. Marscha is gewoon top, kan echt toveren met haar mondje :p.

    Al met al 'n leuke avond gehad. Voor 'n hele dag spazieren is BB te klein, maar 'n leuke middag of avond kun je er toch wel hebben.
    Het aantal dames en de keuze in verhouding tot het aantal bezoekers is voldoende. Landurig bezette dames door drankjes trakterende beertjes heeft HM weinig gezien; eveneens 'n verbetering ivm anderhalf jaar geleden. Wel zijn de kamerprijzen afwijkend van de andere saunaclubs. Het tarief is 50,- PER half uur, pijpen MET condoom. PZC is 25,- extra, FT ook 25,- extra. Een half uur PZC en FT kost dus 100,- , een uur PZC en FT dus 150,-. Maar met wat vriendelijkheid gaat 'n beetje redelijke dame wel akkoord met wat minder .
    Founding Member

  15. #15
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Van ex BBers hoor ik ook dezelfde geluiden, de madam is een kansloze ho en het publiek bestaat voor minimaal de helft uit luidruchtige kampers.
    Neem me regelmatig voor om zelf weer een keer polshoogte te nemen nu ik ook hoor dat er wel weer redelijk wat dames komen, maar het komt er steeds maar niet van.

  16. #16
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    6 oktober 2015 @ 13:50
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    kan iemand mij vertellen of the thaise Ping daar nog werkt?

  17. #17
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag waren er geen thaise meisjes te bespeuren...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 november 2006 om 17:30

  18. #18
    Geregistreerd
    27 november 2006
    Last Online
    17 december 2008 @ 20:08
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Baddabembem

    Als nwe IJsbeer hierbij een eerste berichtje.. voor alles is er een eerste keer, toch ....
    Ben al sinds jaren een wandelaar, ken de clubjes in mijn regio goed (omgeving Deventer/Arnhem), maar zo nu en dan wil je wel eens iets anders. Een zakenrelatie stelde voor eens naar BAddabing te gaan, een club bij hem in de buurt. Wel eens van gehoord, maar ja... 150km enkele reis, da's wel veel voor een wip. Eerst maar eens het een en ander opzoeken op het werelds wijde web dus. Al snel kwam ik dus terecht bij het enige echte ijsberenforum.. leuk om al die meningen te lezen.
    Aangezien lang niet alle meningen even postief zijn over BB, de meeste zijn ronduit slecht, kwam ik gister dus, voor de eerste keer, een ietwat bevooroordeeld aan bij BB. Ik kan een zakenrelatie natuurlijk niet in de steek laten
    Gewoon rustig kijken wat er gebeurt dacht ik bij mezelf, we zien wel wat er gebeurt en merken vanzelf of alle meisjes zich als strijkplank gedragen op de kamer. Welnu... dat heb ik geweten :D :D
    Bij binnenkomst inderdaad wél, zoals op t forum te lezen, de gastvrouw die bij de deur éérst roept om de 50 euri entree, en dan past vriendelijk de gast welkom heet... zou t typerend zijn voor de rest vd club?
    Integendeel, mijn eerste indruk was prima.. alles ziet er schoon en goed verzorgd uit (ik ben anders gewend in mijn omgeving... veel louche aangelegenheden hier in de buurt). Wat mij ook opviel was de hoeveelheid dames die aanwezig waren.. denk dat we rond half 2 binnen liepen, duidelijk meer meisjes dan zgn IJsberen... uitzoeken dus
    De sfeer vond ik erg relaxed, niet gelijk drie dames die ongevraagd aan je komen zitten terwijl ik de laaste zakelijke beslommeringen doorneem met mijn zakenrelatie, gewoon vriendelijk lachende dames op een afstand.
    Als we uiteindelijk één van die vriendelijk lachende dames wenken, komt ze op ons af.. of we wellicht nog een drankje willen, zoals ik zei, erg vriendelijk!
    Of ze haar vriendin ook even moest ophalen vroeg ze toen ze de twee vers getapte pilsjes voor ons neerzette... nou, als die net zo vriendelijk is, graag!!
    WOW... beide schoonheden waren Pools van origine, maar woonden al enkele jaren in Duitsland. Lange donkere lokken vielen over haar schouders, twee mooi geproportioneerde en puur natuurlijke borsten staken fier vooruit. In mijn staat van verbazing heb ik haar naam drie keer mogen aanhoren, en evenveel malen ben ik die weer vergeten... wat was ze lief!
    Na een half uurtje gezellig kletsen met ons vieren, besluiten we de kamers een bezoek te brengen, de relatie met een uiterst vriendelijke blonde, en ik dus met een zonovergoten en door moeder natuur van een paar verschrikkelijk mooie maten voorziene donkere schoonheid.
    Half uurtje zou 50 euri kosten, alleen pzc kon tegen meerprijs van € 25.. de rest behoorde tot het standaard pakket
    In één woord, SUPER... er werd rustig de tijd genomen, geen gehaast dus.
    We hebben elkaar heerlijk verwend. Voor mij dus zeker voor herhaling vatbaar!! Tis een einde sturen, maar gister was de moeite waard! BB tot snel :smile:

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil BB feestdagen gesloten

    Gelezen op de BB-site:

    24-25-26-31 december, 1 januari, Let op ! Gesloten

    12 januari: 2-jarig bestaan Badda Bing + Nieuwjaarsborrel, Big Badda Bing Party
    Met live entertainment en diverse acts, de oliebollen en champagne staan klaar !
    Founding Member

  20. #20
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    28 september 2018 @ 11:12
    Berichten
    152
    Discussies
    2
    Thanks
    7
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weet iemand waar de Belgische Deborah is gebleven?
    Heb met haar menig leuk uurtje doorgebracht bij BB. Dit is al wel even geleden, minder dan een jaar.
    Deborah heeft een goddelijk figuurtje, donker haar, mooie borsten en een heerlijke lach.

  21. #21
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Tuinfeest 11/05

    Op de website staat op 11 mei 'n Tuinfeest aangekondigd; opening van de nieuwe tuin en -huisjes. Wat je ook van BB mag vinden;
    het gaat er steeds beter want het aantal bezoekers en dames is inderdaad gegroeid. Was er half november nog; 's-avonds 25 dames
    en genoeg bezoekers om alle dames van klandizie te voorzien. Kennelijk is men goed voorbereid op de verwachte verdere doorgroei.
    Founding Member

  22. #22
    Geregistreerd
    30 april 2007
    Last Online
    15 april 2024 @ 09:24
    Locatie
    West Brabant
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Na jaren van wandelen in gewone clubs in Eindhoven (Yvonne) en Overloon (landhuisje) was ik dat wel zat, is toch binnen; uitkiezen;wippen; buiten en daar sta je weer met je goeie gedrag.

    Ik had eigenlijk gepland om helemaal te stoppen, maar ik ben nog te jong om met pensioen te gaan. Dus dacht ik dat zo'n saunaclub wel wat voor mij was.

    Eerste ervaringen in deze wereld zijn tot nu toe bij BB in Hulten geweest en ondanks de vaak slechte reacties die je hierover ziet moet ik zeggen dat ik er tot nu toe twee mooie avonden heb beleefd met voldoende vrouwen tov de ijsberen. Verhouding ongeveer 10 (ijsberen)-15(vrouwen) en die twee keer dat ik er was, was de sfeer optimaal.

    Leuke ervaringen gehad en verders een mooi stukje slap kunnen ouwehoeren aan de bar.

    Alleen als ik het forum zo lees dan moet ik mijn activiteiten ook nog maar eens naar Duitsland uitbreiden. Het lezen maakt nieuwsgierig alleen is mijn duits verre van optimaal, dus eerst nog maar eens wat ophalen voordat ik mij richting DE begeef.

    Ik heb met saunaclubs in ieder geval een verse doorstart van mijn wandelcarriere gemaakt.

    Bij de weg, mooi forum trouwens dat ga ik wel in de gaten houden.

  23. #23
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ga eerst eens naar de Yin Yang in Roermond, kwestie van op te bouwen en niet meteen naar de top door te stoten. Hoewel de berichten die ik de laatste tijd lees over de YY... het lijkt of ze de Duitse clubs naar de kroon steken.

  24. #24
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Och, na een dipje heb ik me al weer een paar keer meer dan prima vermaakt in BB.

  25. #25
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    10 november 2019 @ 09:30
    Berichten
    81
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Unglücklich Badda-Bing in april 2007

    Hello dear mongers and polar bears,

    I visited last april the FKK Badda-Bing in Hulten.

    The club is set in a vast building looking like a hotel. It is much smaller inside than the other Dutch FKK, Yin Yang of Roermond, and less pleasant.

    Although I arrived after the dinner, which is served up to 8 o’clock in the evening, the woman who welcomed me at the entrance agreed to seek in kitchen some food to sustain me, which I much appreciated.

    After paying the 50 € at the entrance, I received my teddy bear fur, my sandals and my numbered bracelet. Then I went through a narrow corridor. On the right side of this corridor is the changing room, which is thus located near the reception, at the ground floor, before reaching the bar. The racks close with key, as in Yin Yang. Opposite the changing room, are the toilets.

    The corridor ends up in a vast lounge bar, pleasant and not to smoky. Apparently clients are smoking less in this area than in Germany…

    As is the food, the drinks are free, except champagne, of course, that the customers seem more inclined to order, than in others FKK. Food is second rate and far to reach the quality of that of Yin Yang.

    Near the kitchen and the little dinning room is a shower room, the size of which is comparable with that of the FKK Golden Time.

    There is a little court, surrounded by the building, where a jacuzzi is set. One could hardly use it when I was there, because the temperature in evening was still fresh.

    The rooms are upstairs, on the first floor of the establishment and seem numerous enough, for the girls are not so many to work at the same time in this club. This rooms, at least the two I was in with girls, are not equipped with showers and toilets, as the ones in Yin Yang. In every room there seems to be a mirror, however not always fixed at the right place, as well as a clock, so that the client and the girl know exactly how much time they spend together in room. The rooms seemed to me quite clean, as the other areas of the club

    The day I visited the club, the girls were about twenty-five, as were the polar bears (clients). About half of the girls were Dutch. There were German and Belgian girls too, as well as two Polish and one Ukrainian, but all three leaving in Germany. Some of the girls were pretty, but most of them just of average standard. Thus I was rather disappointed, comparing to the number of nice chicks available, for instance, in the FKK Golden Time of Brüggen.

    Dutch, English and German are mainly used by the girls in the club to communicate. However, most of the males seem regular Dutchmen wealthy customers. They are not always friendly with newcomers, especially foreigners. But one doesn’t go to this kind of club to become acquainted with the other customers, I guess.

    All action is concentrated in the lounge bar, except sex, which occurs in the rooms upstairs : in Badda-bing, girls do not suck in public ! There is no porn cinema, no garden. So, after spending approximately three hours in the lounge bar, I started to be bored : one can hardly imagine himself spending a whole day in Badda-Bing, as he would do in Yin Yang or in Golden time. Badda-Bing may be fine to drop in for a while, but not more.

    Moreover the prices in this club for the girls are very high, compared to the ones in Yin Yang or in Golden Time. Most of the attractive girls charge 75 € for half an hour, including covered blow job. If you want to get bare back blow job, you will have to pay an additional cost of 25 €, only if the girl agrees to do so. The price for a whole hour with an attractive girl climbs to 125 €, even sometimes 150 €... These are indeed very high prices in Netherlands, taking in account you must first pay 50 € to be allowed to get inside the club.

    I had to sessions, each of them of half an hour.

    The first one was with a brunet Ukrainian girl called Kristina, thirty-two years old, very beautiful blue eyes, rather harmonious body, and was quite satisfactory. Kristina charged me with the reasonable price of 50 € and provided me a good service, except for the blow job, which she performed much too quickly.

    My second session was with a Dutch girl called Simona, thirty two years old too. Although I bargained at least ten minutes in the bar to convince her to go to a room for only 50 €, she clung to the price of 75 €. As she was quite attractive with her nice face and white skin, I eventually agreed to pay 75 €, which was a mistake. She provided me a poor service and was not worth the money at all. Only her hand job in the end was acceptable. I do not recommend this girl at all, of course.

    In conclusion, Badda-Bing is not worth visiting, unless you are leaving near the place or staying around. Yin Yang, Golden Time and others FKK are cheaper and offer a larger choice among girls, as well as better infrastructures.
    Laatst gewijzigd door José Beauvit; 29 juni 2007 om 23:25

 

 
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

Living Room 468*60   Freude 468*60