Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
  1. #1
    Geregistreerd
    23 juli 2021
    Last Online
    26 oktober 2022 @ 09:58
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Goede FFK clubs niet bij de deur

    Beste Ijsberen,

    Ik ben nieuw op dit forum en nog een groentje als het aankomt op FFK-clubs.
    Ik ben 2 jaar geleden één keer naar Sixsens geweest op een zaterdag en dit was me zéér bevallen.
    Ik wordt aanstaande maandag voor de tweede keer gevaccineerd en vertrek dan dinsdag voor 6 dagen met de moto richting Schwarzwald en eventueel ook de Alpen in Oostenrijk.
    Zijn er ook FFK's in die regio die jullie kunnen adviseren? Of stop ik best op de terugweg nog eens bij Sixsens? En welke dag/dagen in de week zijn de beste?
    (Ik ben Wellcum tegen gekomen in Oostenrijk en ziet er wel veelbelovend uit...)

    Alvast bedankt voor de tips en aanbevelingen!

  2. #2
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Wellcum was mij zeer goed bevallen. Ik had zelf niet hun hotel combi genomen, maar dat lijkt me ook wel een relaxte aanbod om op je slippers en in je badjas van club maar hotel kamer te sloffen.

    In Oostenrijk vond ik GT Linz relaxter dan hun zusterclub in Wenen. Geen idee of het een beetje op je route ligt, maar Sakura in Duitsland had ik toen op m'n trip ingepland en vond ik ook een mooie relaxte club met hun wellness in de kelder.

  3. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (24 juli 2021)

  4. #3
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.610 in 929 posts

    Standaard

    Sakura is een zeer mooie club met goede faciliteiten. Ik ben hier zelf 3x geweest. Wellicht is Atlantis in Kufstein (Oostenrijk) ook een optie. Niet zo groot als Sakura of Wellcum, maar ik hoor hier wel positieve verhalen over.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (23 juli 2021),Shakir (23 juli 2021)

  6. #4
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    1.405
    Discussies
    14
    Thanks
    1.888
    Thanked
    1.902 in 738 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Houdtjes Bekijk bericht
    Beste Ijsberen,

    Ik ben nieuw op dit forum en nog een groentje als het aankomt op FFK-clubs.
    Ik ben 2 jaar geleden één keer naar Sixsens geweest op een zaterdag en dit was me zéér bevallen.
    Ik wordt aanstaande maandag voor de tweede keer gevaccineerd en vertrek dan dinsdag voor 6 dagen met de moto richting Schwarzwald en eventueel ook de Alpen in Oostenrijk.
    Zijn er ook FFK's in die regio die jullie kunnen adviseren? Of stop ik best op de terugweg nog eens bij Sixsens? En welke dag/dagen in de week zijn de beste?
    (Ik ben Wellcum tegen gekomen in Oostenrijk en ziet er wel veelbelovend uit...)

    Alvast bedankt voor de tips en aanbevelingen!
    Het is natuurlijk maar mijn mening, maar zowat alle clubs in de Niederrhein (grote omgeving Keulen/Mönchengladbach)zijn volgens mij meer de moeite waard voor een ommetje dan SS. BB in Elsdorf ligt misschien wel op je route.

  7. Onderstaande 2 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (24 juli 2021),Player (23 juli 2021)

  8. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (24 juli 2021)

  10. #6
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Het is natuurlijk maar mijn mening, maar zowat alle clubs in de Niederrhein (grote omgeving Keulen/Mönchengladbach)zijn volgens mij meer de moeite waard voor een ommetje dan SS.
    Dat vind ik toch wat een vreemde opinie. Ik kan moeilijk ontkennen dat er momenteel weinig tot niets meer te beleven is in de grensregio. De helft van de clubs zijn gesloten, en degenen die open zijn hebben een ernstig damestekort en/of komen te laat in de avond op gang. In termen van damesaantallen kunnen volgens mij alleen Acapulco Gold en Babylon er door.

    Ik was vorig weekend in Sixsens en de club zat stampvol dames! Zeker niet de mooiste line-up, (en ook veel dames die er al meer dan 5 jaar werken), maar de keuze was reuze.

    @ Houdtjes. Waarschijnlijk passeer je vast wel langs Frankurt. Als grote clubs je ding zijn dan kan ik je zeker FKK Sharks in Darmstadt aanbevelen. Rondom Frankfurt zijn er meerdere van die Giganten zoals Oase, World, The Palace (wel dure dames daar). Een kleinere, maar meer familaire club is FKK ROM in Münster-Altheim.

    Verder is FKK Sakura nabij Stuttgart absoluut aan te bevelen.

    Ook op weg naar Oostenrijk: FKK Hawaii (Ingolstadt), FKK Palmas/FKK Venezia (Nürenberg). In Nürenberg zijn er trouwens maar liefst 6 saunaclubs. München laat je best links liggen: dat zijn allemaal kleine en dure clubs.

  11. Onderstaande 4 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 juli 2021),boy56 (24 juli 2021),mentholbear (23 juli 2021),WA (24 juli 2021)

  12. #7
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Je zal idd best in DE of AT je heil zoeken als je een bepaalde klasse en niveau van Clubs en LU voor ogen hebt. Op zich hoef je niet veel verder te gaan dan NRW maar zelf heb ik al op motortrips in de deelstaten Bayern en Baden-Württemberg de combinatie gemaakt met Oostenrijk. En dan ligt de weg open qua keuze natuurlijk. Zes dagen is misschien een beetje krap om er veel Clubs bij te combineren, het gaat toch ook om het motorrijden een beetje, niet? Zelf heb ik Wellcum gedaan vorig jaar met de moto en de trip ernaar toe is al de moeite waard, alsook de LU en de faciliteiten. Wellicht de fraaiste en modernste SC die ik al bezocht heb. LU zeer hoogstaand. Dit jaar maak ik een motortrip na de zomervakantie naar Slovenië en ligt Wellcum terug op het programma. En er is overnachting in Kufstein aan gecombineerd op heen- en terugreis op aanraden van Shakir, ben benieuwd om Atlantis te verkennen.

  13. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (24 juli 2021)

  14. #8
    Geregistreerd
    23 juli 2021
    Last Online
    26 oktober 2022 @ 09:58
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hoi, bedankt voor het antwoord.
    Sakura ziet er inderdaad een nette club uit.
    Misschien is Wellcum wel een beetje te ver om te rijden voor maar 5 dagen...

  15. #9
    Geregistreerd
    23 juli 2021
    Last Online
    26 oktober 2022 @ 09:58
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hoi,
    Ik denk toch dat Wellcum inderdaad wat ver is voor maar een 5 (max 6) dagen reistijd en ook nog wil genieten van het motorrijden.
    Misschien dan toch maar Schwartzwald exploreren en dan Sakura als uitvalsbasis nemen en eventueel nog eentje op de terugweg .

  16. Onderstaande leden hebben Houdtjes bedankt voor deze bijdrage:

    Malis (24 juli 2021)

  17. #10
    Geregistreerd
    23 juli 2021
    Last Online
    26 oktober 2022 @ 09:58
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Zijn de prijzen voor de vrouwtjes in Sakura en Sharks voor NMC en PZC 50€/30min?

  18. #11
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Houdtjes Bekijk bericht
    Ik ben 2 jaar geleden één keer naar Sixsens geweest op een zaterdag en dit was me zéér bevallen.
    Ik wordt aanstaande maandag voor de tweede keer gevaccineerd en vertrek dan dinsdag voor 6 dagen met de moto richting Schwarzwald en eventueel ook de Alpen in Oostenrijk.

    Zijn er ook FFK's in die regio die jullie kunnen adviseren?
    Hou je er rekening mee dat je dan pas 14 dagen na maandag zonder tests de clubs in Duitsland en Oostenrijk binnenkomt ? Of zijn die maatregelen in Oostenrijk al afgeschaft ?
    Sixsens uitgezonderd want die regel hebben we in Nederland (nog) niet.
    Goede reis en veel plezier !
    En Garde

  19. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (24 juli 2021)

  20. #12
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Houdtjes Bekijk bericht
    Sakura ziet er inderdaad een nette club uit.
    Goede keuze, Sakura is (binnen-)architectonisch gezien een pareltje. Het is één van de weinige moderne clubs met een gezellige en stijlvolle uitstraling. Veel moderne clubs zijn in mijn ogen een mislukking: ofwel zijn ze te steriel (Yin Yang), ofwel te kitsch (Venus/Oceans/Magnum bvb).

    Hoe het met de damesaantallen zit in de post-covid periode weet ik niet. Het is overal zo rustig momenteel.

  21. #13
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Houdtjes Bekijk bericht
    Zijn de prijzen voor de vrouwtjes in Sakura en Sharks voor NMC en PZC 50€/30min?
    Goeie vraag. Hou er rekening mee dat clubs in Noordrijn-Westfalen goedkoop zijn.

    In principe is het 50€/30min in Hessen en Baden-Württemberg maar veel dames durven meer vragen of doen aan upselling. Als je goed zoekt en onderhandelt krijg je wel het volledige pakket aan 50€/30min (maar in Oase of World lukt dat allang niet meer). In Sharks al vaak meegemaakt dat je de volledige service krijgt aan de reguliere prijs, op voorwaarde dat je een uur blijft.

    Ik spreek wel over de periode van voor corona.

  22. #14
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    1.405
    Discussies
    14
    Thanks
    1.888
    Thanked
    1.902 in 738 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Ik was vorig weekend in Sixsens en de club zat stampvol dames! Zeker niet de mooiste line-up, (en ook veel dames die er al meer dan 5 jaar werken), maar de keuze was reuze.
    Ik was er op vrijdag. Zo zie je maar dat smaken verschillen al moet ik er bij vertellen dat ik recentelijk alleen maar kan vergelijken met RG en AG. Daar was de LU merkelijk beter.

  23. Onderstaande leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (24 juli 2021)

  24. #15
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Was te verwachten, het word een topic “ver pissen”.

    Ik zou aan de vraagsteller willen adviseren om vooral bijdrages te lezen van mensen die zich NIET in dit topic laten horen over hun voorkeuren. Mensen met een gekleurde mening ivm huisverbod / propagandisten die ergens een vast schatje hebben dan wel notoire azijnzeikers zijn niet je beste bronnen voor objectieve info.

  25. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 juli 2021)

  26. #16
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    @ Houdtjes. Waarschijnlijk passeer je vast wel langs Frankurt. Als grote clubs je ding zijn dan kan ik je zeker FKK Sharks in Darmstadt aanbevelen. Rondom Frankfurt zijn er meerdere van die Giganten zoals Oase, World, The Palace (wel dure dames daar). Een kleinere, maar meer familaire club is FKK ROM in Münster-Altheim.
    Sharks is wel lekkere disco sfeer. Helaas als met vies weer de tuin geen optie is, heb je binnen weinig relax ruimtes.
    Stel je dat net als ik wel op prijs, dan zou ik in de omgeving van Frankfurt liever naar Oase of World gaan. Die hebben een wellness en relax gedeelte die apart van de disco vloer ligt.

    Over ROM goeie verhalen gehoord over de service van de DVP, maar zelf niet geweest toen op m'n roadtrip.

  27. #17
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Houdtjes Bekijk bericht
    Beste Ijsberen,

    Ik ben nieuw op dit forum en nog een groentje als het aankomt op FFK-clubs.
    Ik ben 2 jaar geleden één keer naar Sixsens geweest op een zaterdag en dit was me zéér bevallen.
    Ik wordt aanstaande maandag voor de tweede keer gevaccineerd en vertrek dan dinsdag voor 6 dagen met de moto richting Schwarzwald en eventueel ook de Alpen in Oostenrijk.
    Als je Nederlander bent, dan moet je dinsdag eerst 10 dagen in quarantaine als je langer dan 24 uur naar Duitsland gaat:
    Nederland geldt vanaf dinsdag 27 juli weer als hoogrisicogebied voor Duitsland. Dat heeft het Robert Koch Institut bekendgemaakt. Dat betekent bij inreizen uit Nederland in principe een test- of vaccinatiebewijs of bewijs van doorgemaakte corona-besmetting vereist is. Ook moeten reizigers tien dagen in quarantaine. De quarantaine kan na vijf dagen worden beëindigd door een negatieve test. Voor een bezoek van minder dan 24 uur en voor bezoek van max 72 uur aan naaste familie of partner geldt de quarantaineplicht niet, dan volstaat een test- of vaccinatiebewijs.

  28. #18
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Een kleinere, maar meer familaire club is FKK ROM in Münster-Altheim.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Over ROM goeie verhalen gehoord over de service van de DVP, maar zelf niet geweest toen op m'n roadtrip.
    FKK ROM ligt trouwens maar op een 15-tal km verwijderd van Sharks. Het verschil kan niet groter zijn: Sharks is toeristisch (met veel onassertieve aziaten) en ROM is eerder voor locals waar toeristen de weg nog niet naar gevonden hebben. De club doet me wat denken aan Marisol/Gallardo (wel iets kleiner).
    Ik vind dat Sharks en ROM prima te combineren zijn. ROM zou ik gebruiken om uit te rusten na een zwaar avondje in Sharks.

    Met de steeds veranderende coronaregels en stijgende cijfers heb ik mijn Oostenrijkreis nog steeds niet vastgelegd (ik durf me er niet aan te wagen). Misschien plan ik eerder kortere neuktripjes naar bvb. Frankfurt en omgeving. In NRW zelf is niets meer te beleven.

    Maar goed, laat ons niet te lang meer talmen en twijfelen want straks is de boel misschien weer dicht.
    Het leven is aan de rappen.

  29. Onderstaande 4 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 juli 2021),Houdtjes (24 juli 2021),mentholbear (25 juli 2021),WANDELAAR5 (24 juli 2021)

  30. #19
    Geregistreerd
    18 september 2011
    Last Online
    3 maart 2024 @ 22:40
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    22
    Thanked
    162 in 48 posts

    Standaard

    Ik zou je maar richten op Wellcum, naar mijn mening een klasse beter dan alles wat ik de afgelopen 17jr in Duitsland ben tegengekomen. Ben er komende week van woensdag-vrijdag

  31. Onderstaande leden hebben Zimmer...Schatz! bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (25 juli 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.

Living Room 468*60