Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 47 van 47
  1. #26
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Gisteren nog eens een bezoek gebracht aan deze prachtige club.
    Mega gangbang. Op andere momenten ga ik wil naar een andere club als single man.
    binnen om 14h15. Enkele dames gespot die ik al eerder tegen gekomen ben, maar waar ik vandaag niet direct interesse in had. Er kwam wel wat actie, maar met vrouwen die niet direct mijn smaak waren.
    Diegene die wel mijn smaak waren kwamen redelijk laat op gang. Rond 15h30.
    Het was minder druk dan ik verwacht had. De verhouding man/vrouw zat wel goed.
    Bij de knapste dames was het soms wel dringen.
    En ook bij enkele minder bezette dames deden enkele heren wel heel veel moeite om toch een aanraking te scoren.
    Op een gegeven moment aan een man die al een tijdje in mijn collega zijn nek zat te blazen en mijn probeerde weg te drummen gevraagd of hij misschien over ons heen wou klimmen. Dat zou gemakkelijker zijn. Na een "he wat zeg je nu man" had hij het gelukkig wel begrepen.

    Later komt er zoals gewoonlijk wat jonger en knapper volk binnen. Die dan omsingeld worden.
    Als je lang genoeg wacht tot iedereen zijn kruit heeft verschoten kan je wat later nog vlot aanschuiven bij de knapste dames.

    Ook 2 gekende koppels die mij er altijd wel bij willen hebben tegen gekomen, maar ik heb moeten kiezen. Ik kan ze niet allemaal plezieren. volgende keer word het de andere.😉

    Nog 1 negatief punt. Daar kan Mystique niets aan doen en ik had anders moeten reageren.
    Op een gegeven moment maakt een man die net een vrouw gelikt had aanstalte om haar te neuken. Zij vraagt. Je hebt toch zeker een condoom rond. Hij antwoord "ja". Ik ga even voelen zij de dame en hij had dus geen condoom rond. Hierna mocht ik haar neuken. En hier had ik anders moeten reageren. Ik had moeten opstaan en de man buiten moeten laten zetten. Dat er bare geneukt word deert mij niet als de dame er toestemming voor geeft. Maar als de dame duidelijk aangeeft "doe er een condoom rond" dan nog zonder proberen is een no go.

    Ik heb een iets groter formaat condooms nodig en vertrek van thuis uit altijd met een flinke voorraad zodat ik zeker niet zonder val. Deze dag toch bijna zonder gevallen. Dus was voor mij een goede middag met goede kwaliteit en kwantiteit.
    Er had wat meer volk mogen zijn, maar ik heb mij uitstekend geamuseerd en ben voldaan naar huis gegaan.

    Misschien kom ik volgende maand wel terug.

  2. Onderstaande 7 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg ( 3 maart 2023),Johan35 ( 7 maart 2023),mentholbear ( 3 maart 2023),pret ( 3 maart 2023),RudolfValentino ( 3 maart 2023),WANDELAAR5 ( 3 maart 2023),Wentelt Eefje (11 maart 2023)

  3. #27
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:32
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Wel goed van die vrouw om in ieder geval te controleren of de kerel idd wel een cd om had,geeft ook wel aan dat vaker gebeurt dat er geprobeerd word zonder cd.
    Ik vind zulke gasten echt ziek...

  4. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 3 maart 2023),WANDELAAR5 ( 3 maart 2023)

  5. #28
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Donderdag 20 april deze club nog eens bezocht op een hete huisvrouwenmiddag.
    Deze middag is minder druk bezocht dan de mega gangbang, maar er zijn wel genoeg actieve koppels en single dames aanwezig.
    Het komt wat later op gang (lees rond 15h), maar wel leuke actie gezien en aan deelgenomen.
    Eerst wat in de jacuzzi gezeten met de 2 knapste dames. Daarna een klein gesprek met de knapste dame en wat actie met haar. Het was haar eerste keer in een club en onder begeleiding van haar vriend liet ze zich gewillig nemen door verschillende mannen. Ik hoop dat we haar nog meer terug zien in een club.
    Nadien een drankje en wat eten en een single oudere dame aangesproken.
    Ook daar heb ik geen spijt van. Haar mogen masseren samen met de masseuse. Nog iets gaan eten met haar en daarna een kamertje opgezocht.
    Met haar was het niet hoppa en doorneuken, maar rustig opbouwen, masseren, om op een rustige manier te vrijen. Als het voor haar genoeg was heeft ze mij gemasseerd met happy ending. In totaal bijna 2h met haar bezig geweest. Eens een andere leuke ervaring. Gegevens uitgewisseld en we gaan nog wel eens afspreken.
    Helaas moest ik om 18h30 vertrekken. Ik heb na 16h niet meer kunnen rondkijken of er nog andere actie was omdat ik met een leuke dame bezig was.
    Er zijn wel nog 2 ruimtes die kunnen afgesloten worden. Ook op de hete huisvrouwenmiddag en de mega gangbang.

  6. Onderstaande 6 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 mei 2023),Johan35 (29 april 2023),Kwakje ( 3 mei 2023),mentholbear (29 april 2023),WANDELAAR5 (29 april 2023),Wentelt Eefje (28 april 2023)

  7. #29
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Het plan was om op maandag 1 mei met 2 gelegenheidsvriendinen Mystique te bezoeken. Om 14h10 kwam ik met 1 vriendin aan op de parking en er stonden maar 3 auto's. Tijdens de volgende 5 min. kwamen er nog 3 andere aan met koppels die niet echt ons ding waren en we zijn dan meer terug vertrokken en naar Amai gereden. Mijn andere vriendin is wel in Mystique gebleven omdat amai voor haar te actief is. Van haar heb ik te horen gekregen dat het nadien wel wat drukker is geworden, maar ik heb niet met eigen ogen gezien en wat drukken is natuurlijk ook relatief. In Amai met enkele andere gasten gesproken die ook wel eens in Mystique komen en zij wisten mij te melden dat er op maandag inderdaad wel wat koppels zijn die later komen om daar te eten en wat te spelen. Mystique is op maandag open tot 22h. Dus die redenering kan waar zijn.

    Volgende keer misschien toch eens proberen als ik maar 1 gelegenheidsvriendin heb die het graag iets minder actief heeft.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 mei 2023),laplagne ( 5 mei 2023),mentholbear ( 2 mei 2023)

  9. #30
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Vandaag (maandag) nog eens een bezoek gebracht aan deze club met een FWB. Dus als koppel. 75 Euro toegangsprijs vind ik niet gering voor een koppel. Er was niet veel volk. Misschien 10 koppels, 2 single vrouwen en 15 single mannen. En dat voor zo een grote club. Wel vrouwen van alle formaten en leeftijden. Dus voor iedereen liep er wel iemand rond waar je wat mee zou willen doen. Alleen stonden niet alle vrouwen open voor single mannen (ook mijn FWB niet die uitgebreid gemasseerd wil worden). Gelukkig had ik mijn FWB bij waar ik mij mee kon bezig houden. Anders was het een zeer saaie middag geweest.
    Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ik als single man hier alleen nog kom op hete huisvrouwenmiddag of mega gangbang.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (15 mei 2023),mentholbear (18 mei 2023),Shakir (15 mei 2023)

  11. #31
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Berichten
    11.107
    Discussies
    224
    Thanks
    13.077
    Thanked
    17.511 in 6.160 posts

    Standaard

    Club met een FWB????

  12. #32
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.820
    Thanked
    9.608 in 3.468 posts

    Standaard

    Ja, FWB = Friend with benefits. Dus een vriendin waarmee je ook een (onbetaalde) sexuele relatie hebt. Maar waarmee je geen liefdesrelatie hebt en niet mee samen woont. Ik heb ook zo’n vriendin en bezoek daarmee af en toe een parenclub. Kwillem heeft laatst beschreven dat hij zelfs 2 van dergelijke vriendinnen heeft. Ideaal om daarmee een parenclub te bezoeken als de dame in kwestie dat ook wil.

  13. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (18 mei 2023)

  14. #33
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 09:35
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Ja, FWB = Friend with benefits. Dus een vriendin waarmee je ook een (onbetaalde) sexuele relatie hebt. Maar waarmee je geen liefdesrelatie hebt en niet mee samen woont.
    In Vlaanderen noemen ze dat een PAP-relatie.
    PAP = Poepen Als 't Past.

  15. Onderstaande 6 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (15 mei 2023),Badslippers (15 mei 2023),Eddy_V (15 mei 2023),mentholbear (18 mei 2023),pret (16 mei 2023),WANDELAAR5 (15 mei 2023)

  16. #34
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:32
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    In Vlaanderen noemen ze dat een PAP-relatie.
    PAP = Poepen Als 't Past.
    Pappen en nathouden dan maar...

  17. #35
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Berichten
    11.107
    Discussies
    224
    Thanks
    13.077
    Thanked
    17.511 in 6.160 posts

    Standaard

    Ik dacht eerst aan Frauwen Wollen Bumsen.

  18. #36
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Eigenlijk zelfs 3.
    Eentje die houd van massages en de rustige aanpak en voor haar is Club Mystique ideaal. Ze neemt er zelden nog een 2de man bij. Kan gebeuren, maar dan moet hij het ook zeer rustig aanpakken en de kans is klein dat hij verder geraakt dan een massage geven.

    Eentje die er van houd om actief clubs te bezoeken en zij neemt er wel een extra man bij (of 2) en wandelt daar ook wel eens alleen rond. Geil als we elkaar dan terug tegenkomen tijdens het rondwandelen. Voor haar is amai en Eroxx ideaal en met haar ga ik over enkele weken een aantal dagen op vakantie waar we waarschijnlijk ook wel wat swingerclubs gaan ontdekken.

    En de 3de wil niets weten van die clubs. Ze weet dat ik het doe, maar verder als mijn slaapkamer kom ik met haar niet. Ook wel leuk en intiem.
    Eigenlijk zalig. 3 totaal verschillende vrouwen. Waarom zou ik nog een vriendin nemen met alle miserie die daar mee gepaard gaat.

    Wel 1 nadeel. Ik bepaal niet de agenda van de 3 vrouwen. Zij komen en gaan als zij zin hebben. Dus het kan gebeuren dat ik enkele weken zonder iemand zit om dan in een andere week of dag weer 3 vrouwen te hebben die met mij iets willen ondernemen. En dat kan zeer plots komen door een berichtje in de ochtend om 's middags of 's avonds iets te ondernemen.

    Of dat ik bvb een week zonder zit en denk. Ik ga als single man nog eens een club bezoeken om dan een dag later bericht van 1 of 2 van de 3 te krijgen en weer aan de bak te moeten. ��
    Laatst gewijzigd door Kwillem1; 16 mei 2023 om 08:03

  19. Onderstaande 4 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (22 augustus 2023),mentholbear (18 mei 2023),SexDiem (18 mei 2023),WANDELAAR5 (16 mei 2023)

  20. #37
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Gisteren (maandag) nog eens een bezoek gebracht aan deze club met mijn FWB en hieronder een copy van mijn vorige verslag met enkele kleine aanpasingen.

    75 Euro toegangsprijs vind ik niet gering voor een koppel. Er was niet veel volk. Misschien 10 koppels, ik heb geen single vrouwen gezien en 10 single mannen. En dat voor zo een grote club. Wel vrouwen van alle formaten en leeftijden. Dus voor iedereen liep er wel iemand rond waar je wat mee zou willen doen. Alleen stonden bijna geen vrouwen open voor single mannen (ook mijn FWB niet die uitgebreid gemasseerd wil worden). Dus de single mannen die 100 Euro kwijt zijn hebben weinig aan de actie kunnen deelnemen. Zelfs om toe te kijken was het zoeken. Ik heb enkele rondjes gelopen met mijn FWB en enkel tegen het einde van de avond wat actie gezien. Gelukkig had ik mijn FWB bij waar ik mij mee kon bezig houden. Anders was het een zeer saaie middag geweest.
    Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ik als single man hier alleen nog kom op hete huisvrouwenmiddag of mega gangbang.

  21. Onderstaande 4 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 4 juli 2023),mentholbear ( 9 juli 2023),pret ( 4 juli 2023),WANDELAAR5 ( 4 juli 2023)

  22. #38
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Gisteren (donderdag) deze club nog eens bezocht als single man.
    Ik was het eerst niet van plan, maar aangezien ik de volgende 3 weken niet weg kan omwille van vakantie met de kinderen last minute toch beslist om te gaan.

    Thema was de mega gangbang. En ik heb het mij niet beklaagd.
    Voor mij was het topmiddag. Druk, maar niet te druk.
    Allemaal actieve koppels.
    Koppels van alle leeftijden en formaten.
    Leuk om te kijken, gans de middag was er wel ergens actie.
    En natuurlijk nog leuker om mee te doen wat ik zeker meer dan genoeg gedaan heb.
    Een collega die ik al meerdere keren in clubs was tegen gekomen vond er niet zo veel aan. Terwijl ik een topmiddag had.
    ik ga wel een beetje te veel naar clubs denk ik. Kwam een stuk of 5 bekende koppels tegen. Ik ik kan ze niet allemaal plezieren.

    Mega gangbang is zeker voor herhaling vatbaar. Waarschijnlijk volgende maand weer, maar dan met een gelegenheidsvriendin.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 juli 2023),pret ( 7 juli 2023),WANDELAAR5 ( 7 juli 2023)

  24. #39
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Donderdag Mystique (mega gangbang) nog eens bezocht met een van mijn FWB. De deze houd van massages en we zijn ook niet verder geraakt dan de massages. 😒
    Op zich eigenlijk ook wel eens leuk.
    Gelukkig ook enkele keren alleen een rondje gemaakt.
    Enkele bekenden tegen gekomen (wel minder dan vorige maand)

    Het publiek viel mij wat tegen. Vooral oudere koppels en enkele BBW.
    En de knapste dames kregen telkens een sliert mannen achter zich aan.

    Een Engelstalige zeer knappe verschijning Bo genaamd had het meeste aandacht. Als zij vertrok zag je een rij van 10 tot 15 man achter haar aan.
    Ik stond 2x op een juiste plaats (lees als ik kon haar zeer vlot aanraken) als zij even halt hielden om te kijken of ze wat wilden doen. En werd dan bijna weggedrukt door de sliert. Dat vind ik wat minder. maar zij vond het blijkbaar niet erg om betast te worden door een man of 10. Armen en benen werden overal tussen gedrukt en gewrongen.

    Een man tegen gekomen die zich over mijn FWB wou ontfermen waardoor ik nog eens een uurtje alleen weg kon. En zo bij die leuke knappe Engelstalige verschijning geraakt.

    De 2de keer heb ik mij wat breder gemaakt en ben ik tot bij haar geraakt en ook lekker in haar en dat had ze wel graag zo iets groter in haar. Als ze al niet klaar is gekomen, dan is ze toch wel heel dicht in de buurt geweest. Het was voor mij wel wat te druk. Toen ik wou opstaan had ik zelfs geen plaats om de cirkel te verlaten.
    Ik moest mij tussen naakte rukkende mannen wurmen. Dat was een afknapper.
    Mannen maakt aub plaats als er iemand verdwijnt. Dan hebben jullie meer plaats.

    Op zich een leuke middag gehad. Massage gegeven en gekregen en een zeer knappe dame geneukt. Ik kom hier nog wel eens terug met mijn FWB.

  25. Onderstaande 4 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    Chauffie ( 5 augustus 2023),mentholbear (11 augustus 2023),pret ( 5 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 5 augustus 2023)

  26. #40
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Een paar jaar geleden had een gelegenheidsvriendin mij gestrikt om haar te vergezellen naar zo'n festijn in Mystique. Alleen gaan vond ze een te grote stap. Ondanks haar 38 jaar werd ze door het aanwezige publiek als piepjong beschouwd. Gezeten op een bankstel was ze mij een beetje aan het pijpen. Binnen anderhalve seconde stonden zeven droeftoeters zich af te rukken boven mijn drankje dat voor ons op tafel stond. Als iemand zich af staat te rukken boven je drankje dan is dat een zeer legitieme reden voor een onvrijwillige kaak- of neuscorrectie. Echter, dan sta je binnen no-time zelf buiten, en ik wou de dag niet verpesten voor die vriendin. Maar goed, de sfeer zat er dus al gelijk goed in........

    Omdat voorvocht en smegma voor mij maar bitter weinig toevoegen aan de smaakbeleving van een drankje stond ik op om een nieuw drankje te halen. Dat was voor de rukkende droeftoeders aanleiding om te proberen de vrijgekomen plek op de bank te bemachtigen. In dat gedrang morste ik, uiteraard geheel per ongeluk, dat glas voorvocht/smegma-cocktail over die droeftoeters heen. Helaas ging één van de droeftoeters in het gedrang bij die vriendin op haar tenen staan. Dus in plaats van dat de droeftoeters haar orale kwaliteiten konden ervaren zagen ze haar opstaan en achter mij aan richting de bar lopen.

    Na aan de bar een voorvocht- en smegma-vrij drankje genuttigd te hebben maakte we een wandelingetje door de club. Hierbij waande we ons de Rattenvanger van Hamelen. Tijdens de wandeling aanschouwden we diverse tafereeltjes die niks met erotiek te maken hadden, maar meer deden denken aan een voedselverdeling in een door honger geteisterd Afrikaans land. Natuurlijk zagen niet alle tafereeltjes er zo uit. Sommige tafereeltjes zagen eruit alsof iemand een kippenpoot in een vijver vol piranha's had gegooid. Desondanks spotte die vriendin toch enkele mannen waarmee ze zich wel even zou willen vermaken.

    Echter, vanwege de droeftoeter-entourage die ons overal vergezelde hielden juist deze mannen zich wijselijk op de achtergrond. Waarschijnlijk is juist dat de reden dat ze zich tot die mannen aangetrokken voelde. Wanhoop en volledig gebrek aan decorum/eigenwaarde zoals tentoongespreid door de droeftoeter-entourage heeft blijkbaar geen hydraterend effect op de erogene zone van een vrouw, zelfs niet als het zulke geile donders zijn als die vriendin.

    Toen één van die mannen die zich wijselijk op de achtergrond hield het bubbelbad in stapte zijn we naast hem gaan zitten, de vriendin tussen ons in. Na normaal kennis gemaakt te hebben en even leuk gepraat te hebben gingen de handen van de vriendin onder water op verkenning, en vonden twee piemels. Helaas zorgde dit initiatief van haar ervoor dat het bubbelbad veranderde in een piranha-vijver. Dus stelde ik voor dat ze met die gozer even een wat rustiger plekje ging zoeken terwijl ik een sauna-tje pakte.

    Die sauna was het enige dat mij niet tegen viel. Het ding was redelijk op temperatuur (75º) en er stond zelfs een emmertje water om de luchtvochtigheid op peil te houden. Ik wilde net voor de tweede keer een paar scheppen water over de stenen gieten toen tot mijn verbazing die gozer uit het bubbelbad de sauna in stapte. "Dat heb je snel voor elkaar", zei ik hem. "Tja", antwoordde hij, "we waren net lekker geil bezig totdat er opeens 20 desperado's bovenop doken. Dus toen was ik er wel klaar mee". "Dus jij noemt ze desperado's", antwoordde ik, "Ik noem ze droeftoeters. Dus zij komt ook deze kant op?". "Nee", zei die gozer, "ik heb het haar gevraagd, maar ze was zo geil geworden dat ze de daar is blijven liggen".

    Wetende dat die vriendin zich kostelijk vermaakte bleef ik nog heerlijk een kwartiertje in die sauna zitten, en ging daarna op zoek naar haar. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ik trof haar aan in een kluwen duwende en trekkende desperado-droeftoeters. Dat beeld van een kluwen duwende en trekkende desperado-droeftoeters kwam iedere keer terug wanneer ik haar zag, waardoor ik letterlijk nooit meer een stijve heb kunnen krijgen in haar bijzijn.

    We zijn nog steeds FWB, echter de 'W' staat sinds die dag in Mystique voor 'without'. Ik kan er met m'n verstand niet bij dat er mannen zijn die hun eigenwaarde volledig verliezen om een vrouw aan te kunnen raken. Het beeld van een dermate ernstige vorm van decorumverlies zorgt bij mij voor een acute stop van de bloedtoevoer richting de leuter. Zelfs wanneer ik eraan terug denk.

    Wanneer je deze GB bezoekt hou er dan rekening mee dat je dingen gaat zien die je niet wilt zien. Ga dus altijd alleen zodat je jezelf niet geroepen voelt langer te blijven wanneer je geilheid volledig het raam uit is.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  27. Onderstaande 6 leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 augustus 2023),laplagne (16 september 2023),mentholbear (11 augustus 2023),Mooiejoke ( 9 augustus 2023),pret ( 8 augustus 2023),Shakir ( 8 augustus 2023)

  28. #41
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Donderdag met een FWB club Mystique nog eens bezocht.
    Een bevriend koppel dat hier nog niet geweest was ook uitgenodigd om eens te komen op een van de 3 actieve dagen in de maand (dacht ik toch)
    Ik denk hierbij aan Mega gangbang, hete huisvrouwendag zoals het nu was, en de hete godinnendag op maandag.

    Mega gangbang is actief en heel wat koppels en veel single mannen.
    Hete huisvrouwendag zijn er meer koppels, maar ook heel wat koppels die niet echt actief zijn met de single mannen. Er zijn ook niet zo veel single mannen.

    Voor mijn FWB is dit ideaal. Ze ziet graag actie en er mag wel een man bij, maar die moet haar dan even rustig masseren dan ik dat doe (en zo zijn er niet zo veel die dat geduld met haar hebben).
    Het bevriend koppel is echter de actie van de vlakbij zijnde club gewoon (de club die niet actieve koppels buiten probeert te houden) Dus voor hun was het wat tam. Ik heb mij met beide dames goed bezig kunnen houden. De ene houd van massage's. De andere word graag goed doorgeneukt. Een leuke afwisseling.
    Hierdoor heb ik de rest van de club niet zo goed in het oog gehouden. Het is toch een andere ervaring om als koppel te gaan en met een andere koppel af te spreken dan dat je daar als single man rondloopt.

    Op voorhand had een andere bevriend koppel mij voor deze dag gewaarschuwd. Op hete huisvrouwendag in de vakantie zij het alleen oudere koppels en enkele die eigenlijk een rollator nodig hebben. Dat heb ik niet gezien.
    Ik heb koppels gezien van aanvaarbare leeftijden en leuke vrouwen. Verschillende waar ik wel wat meer mee zou willen spelen als ik er als single man had rondgelopen.

    Dus als single man had je zeker van alles kunnen zien. Actie vrees dat werd verzorgd door slechts enkele dames.

    Dus geen ideale single man middag.
    Maar mistique blijft een mooie club die toch wel wat volk trekt op zulke dagen.

  29. Onderstaande 4 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (21 augustus 2023),mentholbear (22 augustus 2023),pret (21 augustus 2023),WANDELAAR5 (21 augustus 2023)

  30. #42
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Blijkbaar niet veel animo hier rond Mystique.
    Vind ik eigenlijk niet zo verwonderlijk.
    Ik ben er donderdag (mega gangbang) en gisteren (maandag hete godinnen dag) nog eens geweest met mijn FWB.

    En beiden vielen mij wat tegen om verschillende redenen.
    Donderdag was de verhouding actieve koppels/dames compleet zoek waardoor de dames die het waagden om ergens in het openbaar te gaan liggen dadelijk overrompeld werden door een tiental heren en het wringen was om er tussen te geraken.
    De minder actieve koppels zochten de hoekjes op probeerden de single mannen weg te houden.

    Ook maandag waren en heel weinig actieve koppels/dames.
    Wat wel verrassend was. Ik denkt dat ik een stuk of 5 single dames gespot heb. Die dan een selectie kunnen maken en er de meest leuke heren uitkiezen.

    Heel wat koppels die op zichzelf bezig waren in de jacuzzi of ergens in een hoekje. en de boel wat opgeilde.
    Wel heel wat minder single mannen. Wat begrijpelijk is aangezien je niet zo gemakkelijk aansluiting vind of je moest een klik kunnen hebben met de aanwezige single dames.
    Enkele single dames gesproken en ook zij waren niet allemaal tot actie over gegaan.

  31. Onderstaande 5 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 september 2023),laplagne (16 september 2023),mentholbear (12 september 2023),pret (12 september 2023),WANDELAAR5 (12 september 2023)

  32. #43
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag nog eens een bezoek gebracht aan Mystique met mijn FWB. Het was de mega gangbang.
    Nou, zo mega is hij niet meer. Alle deze middag toch niet.
    Ik had niet zo veel energie, dus niet zo veel de actie opgezocht.
    Het viel mij op dat er aanzienlijk minder volk aanwezig was.
    De verhouding actieve koppels / single mannen was nu wel beter dan vorige maand.
    Dat heeft helaas niets met het deurbeleid te maken, maar met de mensen die komen opdagen.

  33. Onderstaande 3 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (11 oktober 2023),mentholbear (12 oktober 2023),WANDELAAR5 (11 oktober 2023)

  34. #44
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Gisteren (donderdag) deze club nog eens bezocht op de maandelijkse Mega Gangbang met een FWB. Een andere FWB was ook aanwezig en binnen kwam ik nog 2 bevriende koppels tegen.
    Ik had de indruk dat het minder druk was dan anders.
    Het was zeker wel actief en ik denk wel dat de aanwezige mannen zich hebben kunnen bezig houden.
    Ook vrouwen van allerlei leeftijden en formaten, dus voor iedereen wat wils.
    Maar ik vond het een mindere dag.
    Dat kan natuurlijk ook aan mij gelegen hebben; Ik had zelf ook een mindere dag.
    Zelf ben ik voornamelijk bezig geweest met mijn FWB en ook even met mijn andere FWB.
    Dus geen tijd om bij een andere koppel aan te sluiten.
    Doordat we geen van 3 een topdag hadden waren we om 19h30 al terug naar huis.

  35. Onderstaande 3 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 december 2023),mentholbear ( 8 december 2023),WANDELAAR5 ( 8 december 2023)

  36. #45
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Donderdag 21 december nog eens geweest op de hete huisvrouwenmiddag met een FWB. Zelf ben ik alleen in actie geweest door het masseren van mijn FWB en haar wat aandacht te geven.
    Het was er niet druk, wel een doorsnee van de de bevolking die aanwezig was. Oud, jong, knap, minder knap, slank, BBW. Voor elk wat wils.
    Ook geen overloop van single mannen.
    Dus als single had je je zeker kunnen bezig houden.
    Alleen het bezoekersaantal had wat hoger gemogen.

  37. Onderstaande leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (19 januari 2024)

  38. #46
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Op donderdag 4 januari nog eens een bezoek gebracht aan deze mooie club.
    Gezellig druk en een zeer goede mix van jong en ouder, superslank tot BBW.
    Voor iedereen wat wils en lekker actief. Ik denk niet dat er veel niet actieve dames aanwezig waren.
    Zelf was ik met een FWB en dan kom ik wat minder in actie met andere dames, maar heb wel kunnen aansluiten bij 2 koppels. Dus ook voor mij een leuke middag geweest.
    Ook de verhouding zat wel goed.
    Alleen jammer dat je in Mystique als dame alles goed in de gaten moet houden. Tot 2x gezien dat er een man probeerde zonder condoom terwijl de dame het met condoom wil.
    Heren knoop het nou eens goed in jullie oren (of beter jullie lul). Als een dame laat weten dat je haar mag neuken is dat standaard met condoom. Pas als ze expliciet vermeld dat je zonder mag. Dan mag je zonder. Het is niet omdat je voorganger zonder bezig is dat jij dat ook mag. Die voorganger kan bvb. haar man of vaste vriend zijn.
    Ook gezien dat er een man tot 4x toe probeert een dame aan te raken terwijl ze tot 3x toe al hadden afgewezen en de 4de keer werd haar vriend boos en was het spel afgelopen. Heb aub wat geduld. Je komt misschien wel aan de beurt, maar niet op die manier.
    Verder weinig haantjesgedrag gezien.
    Ik/wij komen meestal tegen openingstijd en zijn weg rond 18 of 19h. Vroeger bleef ik wel eens tot 21 of 22h. Maar merkte dat de actie toch wel wat begint stil te vallen tegen 18h.

  39. Onderstaande 4 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne ( 9 februari 2024),mentholbear (19 januari 2024),pret (19 januari 2024),Wentelt Eefje (27 januari 2024)

  40. #47
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Donderdag 18 januari nog eens deze club bezocht met een FWB.
    Thema hete huisvrouwenmiddag.
    Gezellig druk, maar het zou nog wat drukken mogen zijn in deze grote club.
    Er was niet constant activiteit. Soms moest je er hard naar zoeken.
    Met mijn FWB niet tot actie gekomen omdat het voor haar te fris was in de kamers.
    Doordat er wat minder volk is is dat ook zo. eens in actie warmt de desbetreffende kamer wel snel op.
    Wel actief geweest met 2 andere dames. Dus best wel een rustige gezellige middag gehad.

  41. Onderstaande 2 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 (19 januari 2024),mentholbear (19 januari 2024)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60