Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 243
  1. #101
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard

    Auch Göttinnen müssen mal zum TÜV. Daher machte ich unlängst den Nachtest mit Nina. Kurz gesagt: Es war wieder eine sehr gute Nummer, allerdings kamen doch ein paar winzige Kratzer im Lack zum Vorschein. Ihre Küsse waren diesmal etwas gekünstelt, ich hatte sie intensiver in Erinnerung. Fingern geht gar nicht bei ihr, vielleicht hatte ich das beim ersten mal gar nicht probiert.
    Nicht das man mich jetzt falsch verstehe: ich will Nina nicht schlechtreden. Sie ist nach wie vor eines der Highlights des HG und eine überragende CDL. Möglicherweise hatte ich oder sie auch einen schlechten Tag. Jedenfalls kann ich diesmal kein 1+ vergeben sondern "nur" eine glatte 2
    Immer noch besser als die meisten anderen Frauen die sich im P6 tummeln, von daher gibts auch sicherlich einen dritten Versuch.
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  2. #102
    Geregistreerd
    14 september 2010
    Last Online
    7 juni 2018 @ 16:41
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    212
    Discussies
    24
    Thanks
    197
    Thanked
    299 in 80 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kees1000 Bekijk bericht
    Wat is de laatste nieuws van de "Heavensgate"? Is er iemand recentelijk daar geweest?
    Ongeveer maand geleden nog even binnen gewipt
    Verbouwing helemaal gereed en met name welness-bereik en tuin zien er stijlvol uit.

    Op moment dat ik er was nog beetje zomer reces want stuk of 8 dames aanwezig en evenveel mannen.
    Sessie gehad met zeer goed uitziende Hongaarse waarvan ik naam even kwijt ben. Sessie zelf dramatisch..
    zgn raamservice ontvangen.

    Maar club zelf is zeker de moeite waard zeker vooral als wat drukker is qua dames en beren.
    Bazinga.....

  3. Onderstaande leden hebben Alfijojo bedankt voor deze bijdrage:

    kees1000 (11 oktober 2013)

  4. #103
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    23 april 2024 @ 19:23
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alfijojo Bekijk bericht
    Sessie zelf dramatisch..zgn raamservice ontvangen.

    Jammer! Liever geen service dan raamservice.

  5. #104
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    23 april 2024 @ 19:23
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard Heavensgate op zaterdag 12 oktober 2013

    Afgelopen zaterdag middag heb ik een bliksem bezoek gebracht aan Heavensgate. Omstreeks 15.30 uur ben ik gearriveerd, de kleine parkeerplaats was bijna leeg. Ik ben ontvangen door een aardige thekedame (ik ben haar naam kwijt). Na de entree (€35) betaald te hebben kreeg ik sleutel, handdoek en badjas.

    Na het omkleden en douchen naar de clubruimte boven gegaan, kopje koffie gedronken en rond gekeken in de club. De line-up was mager, slechts 7 dames aanwezig waren en maar 2 beren. Twee van de dames waren Duitse MILFs en de andere 5 waren uit Roemenië. Volgens de thekedame, komen later in de avond veel meer dames.

    De sfeer was leuk en informeel. Ik zat in de clubruimte mijn koffie drinken toen kwam een slanke jonge dame van een jaar of 23 (kort blond geverfd haar) bij mij zitten. Na een praatje (spreekt gebrekkig Engels) bleek ze Roemeens te zijn en haar naam was Alis/Alicia. In het begin van het gesprek ging haar ontevredenheid uiten over de lage tarieven en inkomsten etc… toen dacht ik “This is not my cup of tea”!

    Ik ging bij Jane zitten, een aardig Duitse MILF van een jaar of 30. Wij hebben over alles en nog wat gepraat en daarna gingen wij naar een kamer boven. Jane is een gewillig meid, en dat vind ik leuk. Ze pijpte goed, haar pussy aanraken was ook geen probleem. Kortom, zij was prima.

    Helaas kan ik jullie niet veel over het eten vertellen. Dit komt door het feit dat ik daarvoor eerder heb geluncht, maar zag ik wel broodjes en twee soorten soepen staan.

    Een uur of 17.00 heb ik de club verlaten richting Nederland. Al met al was het een leuke tijd.

    Herhalingsgevaar: Als ik in de buurt ben.
    Laatst gewijzigd door kees1000; 14 oktober 2013 om 14:52

  6. Onderstaande 3 leden hebben kees1000 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 december 2013),bad pritt (14 oktober 2013),LittleJoe (14 oktober 2013)

  7. #105
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    Gisteren @ 23:13
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kees1000 Bekijk bericht
    Heavensgate op zaterdag 14 oktober 2013

    Afgelopen zaterdag middag
    14 september viel wel op een zaterdag, kan natuurlijk zijn dat die Duitse MILF je gebrainfuckt heeft
    Grapje hoor...
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  8. Onderstaande leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    kees1000 (14 oktober 2013)

  9. #106
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    23 april 2024 @ 19:23
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht
    14 september viel wel op een zaterdag, kan natuurlijk zijn dat die Duitse MILF je gebrainfuckt heeft
    Grapje hoor...
    Bedankt LittleJoe, misschien heb ik te veel gedacht aan haar pussy .

  10. #107
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    27 januari 2024 @ 09:27
    Berichten
    90
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    18 in 5 posts

    Standaard

    Hoe is het nu hier?
    Ben al een tijd niet geweest.
    Persoonlijk vond ik het een goede club met een nog betere prijs/kwaliteit verhouding.
    Misschien beetje te rustig de laatste keer, en dat komt alles natuurlijk niet ten goede.
    Vaak heel erg goede sessie's gehad, maar ligt eraan of die dames er zijn en dit is niet altijd zo , wel altijd vriendelijk personeel
    Misschien toch maar weer zelf kijken..?

  11. #108
    Geregistreerd
    2 maart 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:20
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wie sieht es derzeit frauentechnisch im HG aus? Lohnt sich ein Besuch?

  12. #109
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 13:13
    Berichten
    134
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard

    Meestal meldt de theke dame 10 tot 15 dames,
    daarvan zijn er steeds minstens 5 in beeld.
    Na 1h wordt het wat rustiger, en vertrekken ook de eerste dames.
    Jong en ervaren zijn er beide.

  13. #110
    Geregistreerd
    19 april 2014
    Last Online
    2 oktober 2015 @ 13:59
    Berichten
    58
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Toptips in Heavensgate: Anna, young Girl from Romania, Babyface and good service. Also NINA, blond baby from russia, very sweet, top service!

  14. Onderstaande 3 leden hebben Triple sSs bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (22 april 2014),boo (23 april 2014),kinke113 (23 april 2014)

  15. #111
    Geregistreerd
    4 april 2008
    Last Online
    29 januari 2023 @ 20:59
    Locatie
    Het Oosten van Nederland
    Berichten
    72
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    31 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Triple sSs Bekijk bericht
    Toptips in Heavensgate: Anna, young Girl from Romania, Babyface and good service. Also NINA, blond baby from russia, very sweet, top service!
    Hebben ze hier prive kamers of is het een grote open ruimte waar alles afspeelt? en heeft iemand ervaring hoe druk het op een zondag is.
    Verandering van Spijs doet eten

  16. #112
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:26
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Nb heavensgate is een saunaclub dus gewoon met kamers.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #113
    Geregistreerd
    19 april 2014
    Last Online
    2 oktober 2015 @ 13:59
    Berichten
    58
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    op de eerste verdieping boven, dan de kamers in de kelder is nog steeds een grote sauna en whirlpool

  18. #114
    Geregistreerd
    4 april 2008
    Last Online
    29 januari 2023 @ 20:59
    Locatie
    Het Oosten van Nederland
    Berichten
    72
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    31 in 6 posts

    Standaard

    Weet iemand wat de actuele kamer prijzen zijn hier vind ik op de site nietd van terug

    Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
    Verandering van Spijs doet eten

  19. #115
    Geregistreerd
    19 april 2014
    Last Online
    2 oktober 2015 @ 13:59
    Berichten
    58
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    20 min fucking and blowing with condom: 25 Euro

    20 mins fucking with c. and blowing without condom: 35 €

    30 mins/ 40/50 € and so on i think. Good system.

  20. #116
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard

    ik weet niet hoe ik kan "mal wieder" zegen in nederlands... ??? misschien "eens weer" of so. In ieder geval zonder belang ...

    Wenn ich irgendetwas hasse, dann sind das Fickberichte, die im ersten Satz mit "mal wieder" beginnen.
    Was will der Autor uns damit sagen? Dass er sowieso andauernd da ist und jetzt heute mal was schreibt? Warum schreibt er dann nicht öfter? Oder bedeutet "mal wieder" dass er nur heute da war, sonst aber gar nicht mal so oft? Oder ist "mal wieder" ein reines Füllwort ohne jeden Sinn, denn in aller Regel würde der Satz ohne "mal wieder" viel besser wirken.

    Ich plädiere auf jeden Fall für die Ausmerzung des "mal wieder" in Fickberichten!!!

    Ungeachtet dessen war ich diese Woche "mal wieder" im Heavensgate. Der schöne Garten und das "mal wieder" herrliche Wetter und eine gewisse Rattigkeit hatten mich "mal wieder" hergelockt.

    Welch Überraschung im Keller: die Duschen sind "mal wieder" d.h. ungefähr zum 32sten Mal umgebaut worden. Die Edelduschköpfe wurden gegen Ideal Standard ausgetauscht, dafür hat das Duschintervall jetzt brauchbare 30 Sekunden

    Nach einem Sonnenbad begann ich mich "mal wieder" für das Mädels-Line-Up zu interessieren. Heute war viel blond vertreten. Das ist "mal wieder" gut, aber eigenartigerweise blieb mein Schwanz der längst "mal wieder" das Denken übernommen hatte, bei Lori hängen

    Die kleine Griechin mit den lasziven Schmachtblick und dem etwas zu dicken Hintern hat etwas, was mich schwach macht. Im Reallife würde ich wohl nicht wagen, vor lauter Boooaaaah, sie anzusprechen.

    Ihr Deutsch wird auch langsam besser - kann die Kritik des Vorschreibers nicht ganz nachvollziehen - und wenn sie den Mund voll hat, sprich beim Blasen ist sie einfach Weltklasse. Ich mag auch die Form ihrer Muschi, sehr schlicht, das klassische Pfläumchen , sicher nichts für Liebhaber fleischigen Lippen.
    Gef ickt wurde "mal wieder" in mehreren Stellungen, mal wie der und mal wie der. Leider bleibt sie ganz zuletzt dann doch etwas unnahbar, aber es war "mal wieder" ein Klasse Feierabendfick

    Preis 35 + 50 €
    Hal Jam´s Tittenwertung (von 1-10) 7
    WHF: 99%

    PS: Bitte den Bericht nicht allzu ernst nehmen.
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  21. Onderstaande 3 leden hebben HalJam bedankt voor deze bijdrage:

    Jimbo1 (28 juli 2014),Wentelt Eefje (28 juli 2014),Willi69 (28 juli 2014)

  22. #117
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HalJam Bekijk bericht
    Jana, Deutsche, um die 30, geiler Body und unendlich lange, sehr schöne Haare, die bis zu ihrem perfekten Hintern runterlaufen. Das schrie geradezu nach Doggystellung! Natürlich gab es eine geilen Vorlauf: Streicheleinheiten, die in einer Blasaktion endeten, so wie ich sie liebe, also sehr ausgiebig und lang. EL hätte etwas mehr sein können, aber ich will nicht meckern. Als ich schon kurz vorm Platzen war, gönnte ich mir eine Pause und leckte ihre fleischige perfekt geformte Mumu ausgiebig aus, bis der Dampfriemen sich wieder etwas abgekühlt hatte. Dann endlich der ersehnte Doggy. Ihr herrlich runder Arsch und die langen haare auf dem Rücken, dazu den Schwanz langsam rein und raus führen: o-je, ich habe es nicht lange durchgehalten und nach wenigen Minuten abgespritzt.
    Sanfte Befreiung und Reinigung und dann noch ein netter Smalltalk, diese Frau hat was, steht auch voll im Leben ohne rumzuspinnern. Von meiner Seite aus eine klare Empfehlung.
    Diese Jana arbeitet jetzt im Amnesia als Jenny.

  23. #118
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard

    Ich mag diese ruhigen Werktagabende im HG. Da fehlt fast nur noch der Kamin und ein Gläschen Rotwein Gegen 19 Uhr war ich eingetroffen, 40€ gezahlt inkl. Bademantel und habe mir erst mal den Schweiß des Arbeitstages abgeduscht. Ca. 12 Mädels/Damen anwesend, allerdings keine Nina und auch nicht my sweetheart Lori, auf die ich mich eigentlich gefreut hatte. Es rannte noch ein anderes sehr hübsches blondes Wesen herum, aber die verschwand auf dem Zimmer und ward nicht mehr gesehen.
    Also musste ich mir was anderes ausdenken. Vorab Stärkung mit sehr leckeren Gyrosfleischspieschen mit Salat. Dabei ein netter Erfahrungsaustausch mit einem holländischen FK.

    Gegen 20:30 Uhr verabschiedeten sich drei Damen, die wohl die Frühschicht gemacht hatten. Sollte ich nicht mehr zum Ficken kommen? Ich bewunderte die Möpse der Chefin (Anke) die zwar züchtig in einem Pullover eingehüllt waren, aber manchmal macht einen so etwas geiler, als nackte Tatsachen. Die würde ich auch gerne mal durchknallen, aber ist natürlich out-of-sight

    Es ergab sich ein intensives Flirtgespräch über Gott und die Welt mit

    Eve, Ex-F39 und Ex-99-andere Clubs, Ende 30, blond, sehr deutscher Typ Frau, getunte, aber sehr schön aussehende Möpse. Warum eigentlich nicht?

    Wir landeten im Kino, wo wir alleine waren und sie blies mit aller Ruhe mein Schwänzken hart. In diversen Stellungen machten wir rum und zum Abschuss brachte sie mich durch intensives Schaft- und Eichellecken, wobei die Soße aber an ihr vorbeischoss. Sehr schön und professionell, wie sie das zu Ende brachte, bis ich wirklich alles rausgezuckt hatte; viele Jungnutten brechen an der Stelle immer zu früh ab. Natürlich noch ein paar Minuten AST nach Zewareinigung.

    Hal Jam´s Tittenwertung (von 1-10): 7
    Kosten: 50+40 Eintritt
    WHF: über 80%

    Beim Duschen im Keller traf ich dann die blonde Engelin wieder, die mir zuvor entfleucht war: niemand geringeres als die süsse Ungarin Maya, jetzt unter anderem Namen. Mit der hatte ich im damaligen McFick in Castrop mal ein miserables Zimmer, später in der Freude noch mal eine “naja-geht-so-Nummer“ Wenn sie jetzt fest im HG ist, werde ich sie sicher auch noch mal testen.
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  24. Onderstaande 2 leden hebben HalJam bedankt voor deze bijdrage:

    jeegee (23 oktober 2014),Willi69 (22 oktober 2014)

  25. #119
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    Gisteravond even een bezoekje gebracht. Stond om 21.00 uur aan de poort en de Theke wist me nog te herinneren na al ruime tijd niet te zijn geweest. Ik moest 40 euro betalen voor entree en een badjas. Deze kosten tegenwoordig 5 euro. Naar beneden gegaan om me in het wit te hijsen. Sinds mijn laatste bezoek is er behoorlijk huis gehouden. Is het gebouw wel ten goede gekomen. Wellness ziet er aantrekkelijk uit en ook het water in de jacuzzi was warm. Dit liep voorheen nog wel eens uit op een teleurstelling. Nu dus prima voor mekaar ook de douches en sauna.
    Vraag me af hoe lang dit echter zo blijft want ik constateer wel wat vochtproblemen...

    Afijn, boven was de bezetting al met al dik in orde. Zo'n 14 vrouwen aanwezig waarvan 2 voor mij absoluut niet schakelbaar waren vanwege hun looks, 1 dame niet schakelbaar is voor mij vanwege de leeftijd. De overige waren goed tot zeer goed do-able. Voldoende reden dus om me te vermaken

    Twee kamergangetjes gemaakt.
    Griekse Lori kwam naar me toe en begon in haar beste Duits een vriendelijk gesprekje met me. Lastige vragen in de trend van 'waarom ben je alleen' en 'Waar kom je vandaan' passeerde allemaal de revue. Dus gauw naar boven want ik zag t wel zitten. Leuke standaard kamergang gehad maar ook niet meer dan dat. TZ was niet om over naar huis te schrijven. PZC en NMC was wel voldoende. Service haalt t niet bij wat je gewend bent vanuit Panthera of laatste tijd bij Marisol.

    Vervolgens na lang wikken en wegen met de Hongaarse Anita naar de kamer gegaan. Versierd met de nodige tekeningen van bloemen op haar lijf. Een ruim half uur genoten van deze dame met haar goede borstel en bovengemiddelde 'snogsnog'-kwaliteiten. Dus bijna de volle tijd laten blazen op het fluitje. Goede tijd gehad. TZ goed verzorgd evenals PZC. Lekker afwisselend. Heel kort even NMC in twee stadjes en klaar was t.

    Voor een kort bezoek prima tent om even naar toe te gaan. Het bargedeelte is alleen erg druk want er zijn relatief weinigzzitplaatsen in verhouding tot de gasten. Dat geeft je een wat opgejaagd gevoel.
    Er waren zo'n twintig mannen aanwezig. Dus meer mannen dan vrouwen. Op gegeven moment waren de mooie dames allemaal op kamer. Dat is vervelend.
    Al met al toch prima vermaakt.
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  26. Onderstaande 3 leden hebben madiwodovr bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo ( 1 november 2014),Koekkoek (28 mei 2015),vrije jongen ( 1 november 2014)

  27. #120
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 15:46
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Toen mijn vriend en ik vorige week weer eens besloten naar Duitsland te gaan, kwam het zo ter sprake dat ik in het verleden wel eens naar Heavensgate ging en dat ik me daar altijd uitstekend had vermaakt. Het feit dat daar de meisjes "Splitternackt"vertoeven, sprak mijn vriend bijzonder aan en hij toonde zich uiterst nieuwsgierig. Met als gevolg dat we op Autobahnkreuz Schuettorf niet afsloegen maar rechtdoor reden richting Wulfen, toch wel een heel stuk verder. Maar het was de moeite meer dan waard. We werden geweldig ontvangen, kregen een uitgebreide rondleiding waarbij alle ins en outs, do's en undo's aan de orde kwamen. De club zag er fantastisch uit, goed onderhouden, bijzonder schoon, sauna op uitstekende temperatuur evenals de whirlpool, smakelijke goed belegde broodjes voor lunch, kortom: prettig om daar te zijn. Wij waren in gezelschap van een aantal (stuk of tien, schat ik) zeer appetijtelijke dames, die ons op aantrekkelijke manier een paar uur bezig hebben gehouden. We waren meer dan tevreden. Op de terugweg konden we het overigens niet laten bij Schuettorf de Autobahn te verlaten om daar onze vriendinnetjes in GD te ontmoeten....
    Superdag gehad, kan niet anders zeggen.

  28. #121
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 13:13
    Berichten
    134
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard

    Zaak is verbouwd,
    De discolampjes en de licht reclame zijn weg,
    eigenlijk jammer, want dat zag je nergens meer.
    Alles vervangen door een
    "veel romantiek voor een tientje" stijl.
    Het blijft daar een beetje preuts,
    want het gordijn naar de kino gaat dicht,
    als er iemand bezig is.
    Jammer, want een kino is toch ook te kijken.
    Paar nieuwe mooie meiden werden bezig gehouden door
    niet duitse jonge heren.
    Ik heb me vermaakt met de oude garde, waaronder Rosie

  29. #122
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard

    Habe letzte Woche ein gutes Zimmer mit Dalia gehabt. Ich mag ihren jungmädchen-Teenykörper mit A-Tits, auch wenn ich sonst ehr für dicke Melonen schwärme. Als fauler Hund habe ich sie bis zu Ende blasen lassen, was sie mehr als perfekt beherrscht.
    Note 1 für Dalia
    Kosten 50 + 30 Eintritt (HH)
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  30. #123
    Geregistreerd
    19 april 2014
    Last Online
    2 oktober 2015 @ 13:59
    Berichten
    58
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Nina ist schon seit circa zwei Monaten nicht mehr im Heavens Gate aktiv.

  31. #124
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 19:49
    Berichten
    144
    Discussies
    21
    Thanks
    35
    Thanked
    66 in 35 posts

    Standaard

    zijn alle dames hier naakt?
    en wordt er in open ruimtes sex bedreven
    thx all

  32. #125
    Geregistreerd
    19 april 2014
    Last Online
    2 oktober 2015 @ 13:59
    Berichten
    58
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    The ladies normally wear dessous or underwear. Some girls often show their pussies.

 

 
Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.