Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 243
  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Pfeil Heavensgate (Dorsten) , Algemeen

    Dit keer eens op een doordeweekse avond (donderdag) met Freddy K naar Dorsten gereden. Het aanbod van dames in de raamprostitutie in Groningen en Leeuwarden vind ik momenteel niet interessant en dan is een rit naar Dorsten niet zo'n probleem.

    Leuke club, heel netjes, mooie sauna en doucheruimtes. Het aanbod van dames varieert. Op deze donderdag rond 22 uur nog zo'n 15 dames aanwezig (bij onze aankomst verlieten net 2 dames het pand) en evenveel ijsberen. De dames komen uit Brazilië, Afrika, Azie en (Oost-) Europa. Voor elk wat wils. Doorgaans zijn de dames wat ouder (25+) als in PHG en GT en ook qua uiterlijk zullen ze het afleggen tegen hun collega's uit Oedt en Bruggen. Maar schrik niet! De dames zien er nog mooi genoeg uit om zonder problemen en hulpmiddelen een flinke erectie te krijgen bij het zien van deze aanbieders van betaalde sex.

    HG biedt 4x per dag een buffet aan, waarvan 3x warm. Koffie en frisdranken zijn gratis (muv Schweppes), bier kost 4 euro. Er is 1 thekefrau en een hulp voor het opruimen van de flessen, glazen en het beddegoed. Welke rol "masseur" Rudi is toebedacht weet ik niet...

    HG beschikt over mooie ruime kamers, maar er zijn ook een aantal kamers die door middel van een gordijntje zijn gescheiden. Weinig privacy dus en de kamers zijn ook niet groot. De normale kamers zijn wel ruim en afsluitbaar.

    Al vrij snel hadden we 2 dames op het oog; Freddy zou de dame met bril bnaderen en ik zou bij haar buurvrouw (een goedgebouwde blonde) op de bank plaatsnemen. Door toedoen van een mede-ijsbeer viel dit plan in duigen. Ik moest dus wachten op een nieuwe kans, terwijl Freddy naar de kamer verdween met zijn dame. Uiteindelijk kwam het allemaal nog goed en rond middernacht verlieten wij HG met een goed gevoel
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  2. #2
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    was weer even in HG. De autobahn was na 11:00 niet meer "gesperrt" (nadat ik de dag ervoor weer kon omkeren ....). Ik had mij de hele reis kunnen besparen want er was weinig te beleven omdat de meiden blijkbaar de reis met deze weersomstandigheden minder zagen zitten. Simona was er wel maar die viel toch wel iets tegen en bovendien werd mij metteen duidelijk gemaakt dat PZC niet kan. PMC kan ik in de Nieuwstad in Grun ook kopen. Toch gedaan omdat er verder bijna niks was maar het blijft bij deze ene keer. Ze is 24jr, Roemeens, spreekt Duits en Engels, verder wel een aardige meid.

    Daarna toch nog een PZC service gekregen van Tonia die bij weer of geen weer altijd braaf aanwezig is. Deze 22 jarige Oekrainse is een aardig meisje en doet goed haar best en ze heeft een erg leuk kopje.

    HG blijft een club om eens op een avond heen te gaan als PHG te ver is. Hoewel het een heel leuke club is loop je toch een groot risico teleurgesteld te worden. Door de gunstige prijs wordt het in ieder geval geen financieel fiasco. Je kan bijvoorbeeld ook 30 euro entree (of wat is het 35?) betalen voor continue aanwezige maaltijden, grootbeeld TV (voetbal) en een pilsje erbij (a 4 euro per fles) en de meisjes links laten liggen Heb je toch nog een leuke avond.

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Internetadres :FKK - Heavensgate

    Ze hanteren verschillende entreeprijzen :
    van 10.00 tot 13.00 : 25 euro
    van 13.00 tot 20.00 : 35 euro
    na 20.00 : 30 euro

    4x Daags een Buffet
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:51
    Locatie
    ZO Brabant
    Berichten
    200
    Discussies
    116
    Thanks
    30
    Thanked
    43 in 9 posts

    Daumen runter

    Omdat ik toch in de buurt van Dorsten moest zijn besloot ik de stap te wagen en Heavensgate met een bezoek te vereren. Na twee zware hekken te zij gepasseerd kwam ik bij de entree waar ik tegen betaling van € 35,- een grote en een kleine handdoek kreeg samen met de sleutel. Na de vraag of ik nieuw was bevetigd te hebben werd ik voor een rondleiding meegenomen door een van de, in eva kostuum gehulde, dames:D . Deze rondleiding beperkt zich overigens tot het naar beneden begeleiden naar de kleedkamers en zoek het dan maar verder zelf uit. Omgekleed en gedouched en dan de club zelf maar verkend.
    Heavensgate is een vrijstaande vila op een industrietereintje. In de kelder vindt je de omkleedruimte en het natte gedeelte bestaande uit douches, een sauna, een wirlpool, een massageruimte en een rustruimte. In vergelijking met een club als Yin Yang is het natte gedeelte beperkt. De sauna is klein, en was slecht verwarmt in het begin van de avond Er is geen dompelbekken of koudwaterslang dus als je uit de sauna komt zal je de douche moeten gebruiken.
    Naar boven dan maar. Het grootste gedeelte van de beganne grond bestaat uit ontmoetingsruimte. Aldaar aangekomen de eerste schok. De ruimte bestaat uit ongeveer 25 yweezitsbanken die werden beset door evenzoveel blote dames. De dames keken verveeld voor zich uit en hadden daardoor een erotische uitstreling gelijk aan een ongewassen onderbroek van een vrouw van 100 Er is een klein barretje waar op dat moment zo'n 10 ijsberen stilletjes om heen stonden te kijken te drinken en verder niets. Buiten is een mooie tuin met een onverwamt zwembad waar net een BBQ aan de gang was dus daar maar eens begonnen de inwendige mens te versterken.
    Hierna de 1e verovering gemaakt EPU. Opvallend, had ik later weer, de 1e vraag is wie heisst du, 2e vraag sollen wir ein zimmer zuchen. Geen praatje pot geen geknuffel, afstandelijk direct to the point .20 Minuten op de kamer "WAARDELOOS". Ze dook gelijk op jan soldaat begon te pijpen en te rukken en na 5 minuten ging het condoom eroverheen ze ging liggen op haar rug met een blik van steek hem er maar in en ga je gang. De volgende verovering was een zekere Tonia, een leuke aantrekkelijke verschijning maar het liefdesspel was ronduit triest .
    Al met al een eenmalige ervaring die ik hier nooit meer zal herhalen. De prijzen zijn, in vergelijking met GT en YY laag maar de kwaliteit is idemdito
    OMNIA VINCIT AMOR; ET NOS CEDAMUS AMORI (Vergilius)
    (Liefde overwint alles; laten we ons dan maar aan de liefde onderwerpen)

  5. #5
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag nog maar eens bezocht. Entreeprijzen zijn ongewijzigd echter de kamertarieven evenals de tijdsduur hiervan zijn opgeschroefd. Een half uur kost nu € 50.- . (vroeger 20 min € 35.- / 40 min. € 60.- inkl. blasen ohne) In verhouding klopt dit natuurlijk maar het vrijblijvende karakter van een happy snack voor € 25.- voor verkehr en blasen met gummi is hiermee weg. Aanbod aantal dames was oke, echter qua uiterlijk waren er maar 2 die de moeite waren. Deze waren dan ook continu bezet en derhalve ungepoppt huiswaarts gereden. Dien hierbij wel aan te merken dat we pas tegen 12 in de avond binnenkwamen. Desondanks nog steeds voldoende over van het buffet en de sauna was ook wwer prima. Contact maken onderling met overige Duitse gasten is mondjesmaat. In de dergelijke clubs is men veel terughoudender dan in bijv. PHG of GT. Herhaling zit er voor mij pas in de zomer weer in als er buiten gegrilld wordt. Tuin biedt ruimte aan ca. 30 personen en ziet er incl. zwembad netjes uit.

  6. #6
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Unglücklich HG 17-3

    Zaterdag 17 maart weer richting Dorsten gereden en bij Heavensgate (HG) binnengeweest. Van binnen is de club gemoderniseerd en ziet er nog mooier uit als voorheen. De boventoon wordt nu gevoerd door (passend voor dit werk) rode bankstellen en een ronde (rode) ligbank. Ook de sauna en douches in de "kelder" zijn prima in orde. Erg netjes en mooi! Helaas is er 1 manco bij HG en da's gelijk de nekslag: gebrek aan dames en dan met name lekkere dames. In totaal zo'n 15 a 20 dames schat ik en met wat goede wil maximaal 5 waarmee ik "het" wel zou willen doen en ook zeker 5 waarmee ik het zeker niet zou willen, laat staan kunnen, doen. Jammer. Na te hebben gegeten en lekker van de sauna en douche te hebben genoten weer de club verlaten. "ungepoppt" dus. Het zal wel even duren voordat we weer terugkeren.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  7. #7
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Blinzeln 'n zeer zonnige zondag in April...

    Gistermiddag had ik genoeg in het zonnetje gezeten en heb ik mijn oude maatje van stal gehaald en ben ik lekker gaan toeren, met het idee om "ergens" een relaxt tussenstopje te maken..
    Het toeren liep wat uit de hand en op een gegeven moment stond ik in de buurt van Oberhausen, een ideale uitvalbasis om te gaan ijsberen.
    Maar daar in NRW is de keuze ook (soms te) groot, dus twijfel... maar gekozen voor Heaven's gate.

    Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest, dus een hernieuwde kennismaking is wel verantwoord...
    Net na zessen aan de (€ 35,-- kostende) hemelpoort aangeklopt, gezien de aantallen auto's (ook met NL plaat!) in de buurt had ik het al een beetje verwacht: lekker druk, en dat op een zonnige zondag!

    Eerst nog even rondgekeken, de kino die er al jaren aan zit te komen is er nog steeds niet, de inrichting is verder gelukkig wat opgeleukt en ziet er lekker huiselijk uit.
    Het is een aanzienlijk kleinere locatie dan de andere grotere toppers in de buurt, maar dat heeft wel degelijk zijn charmes, het is allemaal wat intiemer.
    Buiten in de tuin nog even lekker (!) gegeten en (toch maar weer) genoten van de laatste felle zonnestraaltjes..

    Op een gegeven moment viel mijn oog op Lisa, een donkere dame, en moest ik denken aan Ome Berndt's Princess,.... ze heeft wel wat gelijkenis, met name haar mond spreekt boekdelen.... dat beloofde wat..?
    En ja hoor, op de bank al een overheerlijk voorproefje van haar orale vaardigheden mogen beleven, zelfs Princess moet hier nog een keer het onderspit delven...
    Ze verwent je kruis met heerlijk zacht lik- en zuigwerk, is dol op balzakjes, pijpt zo ontzettend diep en verstaat dan bovendien nog de ultime kunst met haar tong mijn scrotum te verwennen....ik had soms het idee dat ze zelfs een van mijn ballen in wilde slikken...wow...

    Er was een sleutelcrisis (!), dus na een extra tijdje verwennerij op de bank eindelijk naar de kamer toe.
    Het werd een heerlijke wederzijdse -met name orale- verwenpartij van een heel dik uur, met op het laatst nog even lekker op zijn hondjes (wat hebben die afrikaansen toch heerlijke rondingen!) en uiteindelijk in het religieuze standje het eindschot afgevuurd.

    Daarna nog even wat rondgehobbeld, nog een gesprekje met een duitser gevoerd over zijn uitgebreide kennis van dames in het NRW gebied.
    Hij kende ook een beetje nederlands en vroeg op een gegeven moment of ik de vertaling van FKK in het nederlands kende...
    Alvorens ik ook maar iets kon laten blijken van mijn vertaalkwaliteiten schaterde hij: Fijn Kale Kutjes kijken...:D

    Net na tienen is Silvester nagenietend van een lekker ontspannen tussenstopje heerlijk rustig terug naar huis gebrobbeld.

    Er wordt weinig geschreven over deze Hemelpoort, gezien de drukte bevreemdt me dat eigenlijk wel een beetje, wellicht is het een "Geheim-Tip" onder de ijsberen?

    Silvester
    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  8. #8
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Daumen hoch (Mid)Dagje Heaven's Gate....

    Gisteren was ik lekker vroeg klaar en op een steenworp afstand van Dorsten, misschien de PT daar eens proberen..??
    Nah, bij het stoplicht draaide mijn mobiel als vanzelf toch weer rechtsaf.

    Er zijn inmiddels weer wat huiselijke en sfeerverbeterende aanpassingen gedaan, de whirlpool staat nu gelukkig buiten, keurig weggewerkt in een bult stenen, er staan chique design tuinmeubeltjes, de boel is wat verder opgeleukt zeg maar.

    De dames bezetting was redelijk en rond zessen kwam een nieuwe shift binnen.
    Lisa kwam me nog even heerlijk verwelkomen, ik heb haar daarna alleen nog een paar keer in de bar gezien om meteen weer met een nieuwe beer te verdwijnen.
    Populair dus deze dame, is ook geen wonder met die orale vaardigheid van haar.

    Marina, een wat oudere jonge dame zat heel gewiekst en teasing te glimlachen, dus maar eens een praatje aangegaan met deze russische dame, die wel wat weg heeft van Swetlana uit Freude en/of GT.
    Op de kamer laat ze zich heerlijk verwennen, geniet daar duidelijk van en als beloning verzorgt ze je even later ook op een heel aangename wijze.
    Het spettert er weliswaar allemaal niet van af, maar ja, de lat leggen we inmiddels ook zooo hoog, had ik deze sessie 25 jaar geleden met deze dame gehad, had ik haar ongetwijfeld ter plekke een aanzoek gedaan...!!

    Na een saunarondje en een lekkere warme hap gaan zitten bij een stil, wat stuurs en onwennig kijkend heel slank meiske met kleine borstjes, maar met o zo lange tepeltjes er op..
    Deze duitse Tonia zit af en toe in Dorsten op het bankje, wellicht als ze nieuwe schoentjes of zo nodig heeft...
    Op de kamer is van het stuurse helemaal niks meer terug te vinden en geniet ze volop van de aandacht die ze krijgt.
    Ze beschikt over een van de kleinste en fijnste kutjes die ik ooit heb mogen meemaken, heel kleine lipjes met een nog kleiner edoch zeer fier clittekopje.

    Fijne sessie gehad, afgemaakt in 69, het was voor beiden genieten.

    Nog wat rondgestrompeld, het damesaanbod was inmiddels gestaag gegroeid, ik schat zo'n kleine 20, er liep ook een echte lookalike van Sonja (nu YY) rond, iets groter, iets groter voorfront, echter zelfde type qua lopen, spreken en kijken, en op het hoofdje afgaande zou het het zelfs wel een zus kunnen zijn.

    Silvester die Heaven's Gate toch nog steeds in zijn Favo-top heeft staan...

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  9. #9
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    AB SOFORT ERHALTEN SIE BEI IHREM BESUCH IN UNSEREM HAUSE EIN LOS FÜR UNSERE VERLOSUNG AM 20.10.2007 **** GRATIS ****

    20.10.07 Die Party des Jahres. 5 Jahre Saunaclub Heavensgate. Girls in heissen Outfits, Erotik Strip, Live xxx Shows, Gala Buffet, Freibier + Sektempfang. Mit Verlosung Gewinne: 1. Preis Flachbildschirm 2. Preis DVD Recorder + 1 Woche Eintritt frei 3. Preis 3 x Eintritt Frei + 1 Flascher Champagne.

    Nu nog een aangename Indian Summer met bijbehorende grill en een goed damesbestand

  10. #10
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Entree € 35.- Extra actie tot 30.08: Gutschein voor € 10.- . Let wel alleen geldig op dinsdag en zondag. Daarnaast 3 gelijktijdig bezoekende gasten is 2 x entree betalen. Jarige job mag op vertoon ID op verjaardag gratis naar binnen.

  11. #11
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    ...
    Silvester die Heaven's Gate toch nog steeds in zijn Favo-top heeft staan...

    :wink:
    IK sluit me hierbij aan. De club heeft een likje verf gekregen, nieuwe meubeltjes en ziet er weer piekfijn uit. Qua niveau hoger dan GT. Alleen zijn de dames anders / beter in GT, anders zo dit de absolute topclub moeten zijn. De entourage is er al, de dames, dat komt, nu niet te veel mannen erheen, anders komt de club om in zijn eigen succes.

    Voor mij absolute keiharde concurrentie met GT, ain't life a bitch

    gr. 2horny4u
    Laatst gewijzigd door Befke; 31 juli 2007 om 09:44

  12. #12
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Ik had geen zin in een lange autorit over de Autobahn (of nog erger: door NL, Nl'ers zijn niet erg goed in het "rechts houden" :D ), dus maar weer eens naar Heavensgate in Dorsten.

    De club heeft inderdaad wat aanpassingen ondergaan, de eerste viel direct op; er is een nieuwe parkeerplaats gemaakt. Niet meer rechts naast het pand, maar links, bij nummer 38. Van daaruit kun je nu ook direct binnendoor naar de voordeur lopen.

    't Is was op deze zonnige zaterdagmiddag niet overvol met ijsberen. Ik schat een 15 a 20-tal en dat zelfde aantal gold voor dames. En het moet gezegd; de dames zagen er bijna zonder uitzondering allen uit als "kamerbezoek-waardig" Alle dames waren slank tot normaal getailleerd en zo rond de 25 jaar schat ik.

    De club zelf heeft ook wat aanpassingen ondergaan (waarmee men sinds een jaar bezig is denk ik); nieuw tuinmeubilair, interieur aangepast/ opgefrist, de beamer is vervangen door een (haarscherpe) plasma TV en zo zijn er nog wat aanpassingen (geen zelfbediening meer met frisdranken/ koffie). Al met al een positieve verbetering. De entreeprijs is ook aangepast; het goedkope ochtendtarief bestaat niet meer! Piekuren (12 tot 20 uur) is 35 euro, de overige tijden 30 euro. Een redelijk bedrag voor het gebodene. Bij die prijs is alles behalve alcoholische dranken (en de diensten v/d dames natuurlijk) inbegrepen. In HG schenkt men ook sterke drank als whiskey, vodka. Een Whiskey/ Red bull of Vodka/ Orange juice kost 6 euro, een fles bier 4 euro.

    De sfeer was zaterdagmiddag prima. De dames waren in een goede bui, attent als een gast een drankje wilde terwijl de bardame even afwezig was etc. Even was er een onenigheid tussen 2 klanten en 2 dames (die gezamenlijk op de kamer waren geweest) over de prijs, maar nadat de bardame de verschillende partijen had gehoord, was dit probleem uitgepraat. Ook hierna was de sfeer nog prima.

    Omdat de prijzen van de diensten relatief laag zijn (35 euro voor PZC en N), is de dienstverlening wat magerder als je aangeeft "maar" 20 minuten te willen. Als je voor de 40 minuten (of langer) gaat, dan betaal je 60 euro en dan wil de dame beffen wel toestaan. Een dame vertelde mij dat voor 35 euro er geen tijd was om te beffen en dat ze dat voor die prijs ook niet wilde. Kan ik begrijpen. 60 euro voor 40 minuten is dan nog niet heel duur en vergelijkbaar met PHG en GT. Voor 35 euro heb je bovendien ook nog redelijk veel waar voor je geld. Ik ging naar de kamer met oudgediende Tonia (lieve meid, uitstekende service) en Luna, een poolse die al langere tijd in Duitsland is. Beide dames leverden uitstekend werk.

    HG was in 't verleden een hit and miss; soms heel goed, soms slecht. De laatste tijd blijkbaar (gelet op de overige recensies) gaat het weer de goede kant op: Mooie tent (altijd geweest), leuke dames, aantrekkelijke prijsstructuur... Niet echt een tent om ala GT of PHG de hele dag rond te hangen (hoewel met dit mooie weer wel mogelijk ivm de tuin en zwembad (koud!!!!!)), maar voor een paar uurtjes heel aantrekkelijk.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  13. #13
    Geregistreerd
    5 juli 2007
    Last Online
    18 december 2023 @ 19:29
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis
    en Luna, een poolse die al langere tijd in Duitsland is. Beide dames leverden uitstekend werk

    Tonia is bekend. Wat voor service leverde Luna?

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard 20-10-2007 Party

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    2 december 2007 @ 11:23
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat is de naam en plaats van PHG?

  16. #16
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  17. #17
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Last Online
    25 maart 2024 @ 11:22
    Berichten
    51
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Gisteren hier maar eens gaan kijken leuke aardige club vriendelijke bediening waren ongeveer een 7 tal dames aanwezig tusseb 14.00 en 18.00 uur.
    geheel van binnen ziet er netjes uit ook de omkleedruimte en de douches beneden heb 'e'en sessie gehad met een italiaans/duitse de naam ben ik vergeten maar was bijzonder goed alles mogelijk heb betaald voor iets meer dan 20 minuten 35,00 euro.
    de club is niet echt geschikt om er een hele dag te vertoeven daar heb je te weinig aanspraak voor.

  18. #18
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Daumen hoch Heavensgate 15 maart 2008

    Gisteren, zaterdag 15 maart, weer eens een bezoek gebracht aan Heavensgate (HG) in Dorsten. Mijn laatste bezoek dateerde van 12 augustus 2007 (zie mijn bericht). Sindsdien zijn de prijzen wederom gewijzigd

    Entreeprijzen:
    10 - 13 uur: 35 euro (Happy Hour)
    13 - 20 uur: 40 euro
    20 - 24 uur: 35 euro (Happy Hour)
    24 - 04 uur: 30 euro (of was het 25?) (Happy Hour)

    Prijzen van de dames:
    Tijdens de "happy hour"-uren 30 euro voor 20 minuten, 60 voor 40 minuten etc.

    Tussen 13 en 20 uur 35 euro voor 20 minuten, 70 euro voor 40 minuten etc.

    Anaal + 50, "Aufnahme" + 25, hoewel niet elke dame dit in haar pakket heeft. Pijpen zonder condoom, neuken (met), vingeren, standjes, zoenen is bij de prijs inbegrepen maar ook hierbij geldt dat niet elke dame alles aanbiedt (behalve natuurlijk het P&N).

    Het aanbod van dames was goed. Ik schat, zonder te hebben geteld, het aantal op zeker 20 a 25 dames, waarvan een groot deel zeker de moeite waard was. Er waren voornamelijk Oost-europese dames, enkele Duitse dames en een Afrikaanse. Jonge dames hadden de overhand (), maar er waren ook enkele dames aanwezig "met wat meer vlieguren". Voor elk wat wils dus.

    Al met al een geslaagde middag/ avond en gezien de dames die nog op m'n "to-do"lijst staan (Tonia, Michelle) is herhalingsgevaar groot!
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  19. #19
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    verslag uit HG

    vandaag van ongeveer 13u tot 18u in HG vertoefd. het was rustig qua Ijsberen en ongeveer 12 tot 15 meiden (na 18u komen er meer). Petti/Patti was ik voor gekomen en nadat ze om 15u uit haar bed kwam liep ze rechtstreeks naar mij toe :p Patty is dus een heel lekker Bulgaars meisje van 20 jaar. Vorige keer was ze met 2 Bulgaarse vriendinnen (waarvan 1 ook heel leuk) maar die zijn beide volgens Patty vertrokken. Ben een uur met haar op de kamer geweest mmmmMMM Patty is een super meisje.

    Er zijn dus niet heel veel meiden maar de qualiteit is vrij goed. Je hebt Patty en Michelle (beide 20 jaar). Dan zag ik een Duits meisje die alleen met een topje liep zonder slipje :p:p:p:p erg lekker. Ook vrij jong, weet niet hoe ze heet maar ze heeft een heel geil kopje, halflang sluik zwart haar, vrij lang +/- 1.75m. Ik zag een klein heel donker meisje (ergens uit de buurt van India lijkt me), een aantal Poolse meiden waarvan 2 niet onaantrekkelijk. 1 is denk ik 22 ofzo de ander iets van 26/27 jaar. Verder een Afrikaans meisje die bij me op schoot kwam zitten en onder mn badjas aan het graaien was. Mn apparaat bleek nog te werken maar moest haar bedanken omdat ik mijn zinnen op Michelle had gezet.

  20. #20
    Geregistreerd
    5 april 2008
    Last Online
    22 december 2012 @ 21:34
    Berichten
    24
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage fkk-home?

    Misschien kan ik er via dit forum achter komen hoe het staat met de
    nieuwe club van de eigenaar van Heavensgate.Dit moet dan fkk-home
    zijn (website eindigt op .eu (ik mag nog geen urls geven)).
    Of zou t een grap zijn ,het beste kan iemand ter plekke informeren,
    mij is deze club te ver.Bedankt alvast.De nieuwe club moet reeds aangelegd
    zijn en niet ver van Venlo liggen.
    zoekmachinist

  21. #21
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Heavensgate Dorsten, Isabella

    Op Koninginnedag naar Heavensgate gegaan om onze eigen koninginnetjes eens te bezoeken. Toen we rond 15 uur arriveerden was het aantal aanwezige dames beperkt en ook de ijsberen waren nog niet allemaal wakker. Wel aanwezig was poolse Isabella, een jonge chick met een ondeugende uitstraling. Geen supermodel, maar ze heeft wel wat (in ieder geval een lekkere kont en benen :p).

    Ik probeerde de aandacht van Michelle te trekken, maar die was meer geinteresseerd in haar sigaret. Zoals gewoonlijk zou ik zeggen... Toen maar even bij Isabella op de bank plaatsgenomen en al snel vertrokken naar de kamer.

    Op de kamer een volle 20 minuten doorgebracht met zoenen, pijpen, beffen en..... pijpen. Of ik "mit Aufnahme" wilde. .... zoiets moet je mij niet vragen , dus de sessie beeingdigd met loslaten van het zaad in haar mond.

    Ook na onze sessie bleef Isabella vriendelijk. Prima after sales dus en zeer zeker kans op herhaling!
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  22. #22
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Last Online
    20 mei 2014 @ 17:41
    Berichten
    19
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    op 5 aug. 2008 jl. een fantastische ervaring met Alania, russische schone. 36 jr. alles ter op en eraan. eerder met michelle, nog jong, 21 jaar, en niet zo actief. wilde 'zartlichkeit'. ik wilde gewoon wild n....

  23. #23
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard Mooi

    Sinds lange tijd, ik zeg hele lange tijd weer eens in dorsten neergestreken. Het meer dan een jaar geleden dat ik er was, en toch weer als het vorige week was, das altijd een goed teken. Ze hebben intern weer wat umgebaut, zo is de keuken aangepakt er goed gedaan ook de entree is opgeknapt ook mooi gedaan. Het blijft en ik denk dat je dit objectief kunt stellen een hele mooi club niet te groot maar super ingericht en 's zomers is het echt een paradijsje op een industriegebied. Ook zusterclub FKK Atlantica in Wuppertal is super, dus als je low budget toch in Wuppertal zer goed alternatief voor bijv. Teeny6House. Het is maar een suggestie.

    Gisteren zeer goede sessie gehad met Alina, echt een rijpere dame die weet hoe het spelletje werkt en de hasen lopen, maar toch SUPERRRRRRRRRRRR !!!!

    Ben bang dat ik er toch weer vaker ga komen.

    2horny4u

  24. #24
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    je hebt toch niet weer in de bek gespoten he ?? wat hadden we nou afgesproken ????

  25. #25
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Ik heet geen Seqoya ik ben 2horny4u jammer jongen !!!!!

    Dikke kus

 

 
Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.

Living Room 468*60   Babylon 468*60