Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Atheneumbuurt, Danielle (Lux.)

    Haarkleur/-lengte : Grijs (mechen)
    Lengte dame : 1.70 M.
    Postuur/Cupmaat : Mager / C (echt)
    Nationaliteit/Taal : Luxemburg / Eng-Fr-Nl
    Leeftijd : 46 - 49
    Tatoeages/Piercings :
    Service: PZC / NMC
    Voordelen: Vriendelijk
    Nadelen:
    Tijdsduur :45 Min.
    Prijs :50 Euro
    Extra’s bij het bezoek:



    Een paar dagen geleden nog eens blijven overnachten in Antwerpen, mijn hotelkamer reeds geboekt doch nog geen zin om al naar dromenland te gaan en nog een ommetje gaan maken in de AB.
    Ik kwam Dannielle tegen en maakte een praatje, ik ken haar al geruime tijd maar had er nog nooit aan geprutst en zij maar klagen over de slechte tijden in de AB.
    Toen ik haar zegde dat ik ging slapen, vroeg ze of ze mee mocht.. Normaal ga ik alleen bij mijn "vaste meisjes" maar ik dacht waarom niet, verandering van spijs doet eten ze bood me aan voor 25 euro, onderweg naar het hotel was ze heel uitgelaten en vertelde honderd uit dat ze vroeger aan bolomie en nu aan anorexia leed. Jaja, dat ken ik van die witte en bruine soort, dat gaf ze dan ook toe.
    Op de hotelkamer ging ze direct op het bed liggen kroelen en zegde me dat ze haar uiterste best zou doen als ik 50 euro zou geven, sé altijd hetzelfde liedje toch proberen meer te krijgen dan afgesproken.
    Nu weet ik wel dat je voor 25 euro niet veel goede service meer moet verwachten en ik betaal normaal altijd meer dan 25 euro maar ik heb er steeds de balen van dat ze je een lage prijs aanbieden omdat ze al blij zijn dat ze een klant hebben en dan achteraf toch meer vragen. :angryfire
    Nu ja, ik had er toch zin in en moet toegeven dat Danielle er voor haar leeftijd en levensstijl er nog goed uitziet en dus 50 euro gegeven. Eerst pzc,dat viel me erg tegen heel amateuristisch nog nooit zo'n slechte pijpbeurt gehad. :o Ze begon al gauw met aftrekken en het duurde blijkbaar allemaal te lang naar haar zin..
    Ik herinnerde haar aan haar belofte doch kreeg als antwoord dat ze voor die 50 euro geen uur kon blijven.
    Ik dacht die gaat er seffens vandoor ik moet hier aktie ondernemen, ik zegde dat ik wilde neuken en ze ging op haar rug liggen.. en condoom vroeg ik? Heb ik niet zegde ze kom zo maar.. Oh nee, no way never gelukkig heb ik altijd mijn eigen rubbertjes bij me, je weet maar nooit
    Ok, het neuken ging veel beter dat moet ik toegeven, ik heb haar dan al bij al dan toch 45 min. kunnen houden liggen :p
    Uiteindelijk deed ze me nog enkele pikante voorstellen voor een volgende bezoek maar ik denk niet dat ik daar ga op ingaan, alles in overweging genomen goed voor éénmalig.:o Daar ik de kamer toch al had voor mezelf heb ik als kosten 50 euro gezet, anders lees je maar 75 euro en dat is zeker geen prijs voor de geleverde prestatie..
    it was not me but my twin brother..

  2. #2
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    De laatste keer dat ik deze dame heb zien lopen had ze de haren rood/acajou gekleurd.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ja collega 099 dat klopt, ze heeft haar haartooi een beetje aangepast..
    wel leuk om te zien
    it was not me but my twin brother..

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    En heb je haar de laatste tijd niet meer ontmoet Ground_Zero?

    Dit geloof ik totaal niet !

    Anvers
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 januari 2006 om 21:46

  5. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Nee beste Anvers,
    Danielle zou haar famillie gaan bezoeken en voor een tijdje daar blijven had ze me gezegd. Ik heb haar sindsdien dus niet meer gezien,ze zal binnenkort wel terug in onze AB opduiken neem ik aan.
    it was not me but my twin brother..

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.

Diamond 468*60