Bekijk resultaten enquête: Scheren, (bij)knippen, harsen of laten groeien van de schaamharen ?

Aantal stemmers
115. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Scheren

    88 76,52%
  • (Bij)knippen

    12 10,43%
  • Harsen

    2 1,74%
  • Epileren

    3 2,61%
  • Laten groeien

    7 6,09%
  • Andere methode

    3 2,61%
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 56
  1. #26
    Geregistreerd
    15 oktober 2008
    Last Online
    5 augustus 2010 @ 22:52
    Locatie
    ergens tussen hemel en aarde
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Born to be wild Bekijk bericht
    Langzaam opbouwen (euh afknippen enz.) is het devies. Na een warme dag
    kom je thuis en zeg je: "getver ik zweet me kapot zelfs m'n hele onderbroek
    is nat, ik denk dat ik daar eerst maar eens wat haartjes wegknip want ik
    zweet niet alleen het irriteert ook nog eens behoorlijk". Of andere varianten.
    Maar een beetje inventiviteit is een beertje niet vreemd toch? Bij de volgende
    warme dag vermeld je dan dat het zo een stuk beter gaat en vervolgens
    houd je het netjes bij en maak je het steeds een stukje korter. Ook het
    argument van hygiene kun je er dan nog bijhalen.

    De meeste echtgenotes zullen het na de eerste pijpbeurt zonder haren geen probleem meer vinden denk ik zo

    Net als de meeste mannen zijn vrouwen ook niet dol op het haar happen tijdens de orale sex.

  2. #27
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 07:42
    Berichten
    245
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 3 posts

    Cool

    'So wie du mich, so ich dich', luidt een oude Duitse zegswijze.
    Ik verzorg mij op dat vlak op en top, compleet met de nodige scheerbeurten, en verwacht ook niet anders van mijn DVP's.
    Lekker glad !

  3. #28
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Een reactie van een koper van Veet ontharingsgel op amazon.co.uk.
    Best geen koffie drinken terwijl je dit leest.
    http://www.amazon.com/review/R2QP56S...R2QP56S5P2DEGA

    After having been told my danglies looked like an elderly rastafarian I decided to take the plunge and buy some of this as previous shaving attempts had only been mildly succesful and I nearly put my back out trying to reach the more difficult bits. Being a bit of a romantic I thought I would do the deed on the missus's birthday as a bit of a treat.
    I ordered it well in advance and working in the North sea I considerd myself a bit above some of the characters writing the previous reviews and wrote them off as soft office types...oh my fellow sufferers how wrong I was. I waited until the other half was tucked up in bed and after giving some vague hints about a special surprise I went down to the bathroom. Initially all went well and I applied the gel and stood waiting for something to happen.
    I didn't have long to wait. At first there was a gentle warmth which in a matter of seconds was replaced by an intense burning and a feeling I can only describe as like being given a barbed wire wedgie by two people intent on hitting the ceiling with my head. Religion hadn't featured much in my life until that night but I suddenly became willing to convert to any religion to stop the violent burning around the turd tunnel and what seemed like the destruction of the meat and two veg. Struggling to not bite through my bottom lip I tried to wash the gel of in the sink and only succeeded in blocking the plughole with a mat of hair. Through the haze of tears I struggled out of the bathroom across the hall into the kitchen by this time walking was not really possible and I crawled the final yard to the fridge in the hope of some form of cold relief. I yanked the freezer drawer out and found a tub of ice cream, tore the lid of and positioned it under me.
    The relief was fantastic but only temporary as it melted fairly quickly and the fiery stabbing soon returned .Due to the shape of the ice cream tub I hadn't managed to give the starfish any treatment and I groped around in the drawer for something else as I was sure my vision was going to fail fairly soon.I grabbed a bag of what I later found out was frozen sprouts and tore it open trying to be quiet as I did so.I took a handful of them and tried in vain to clench some between the cheeks of my arse. This was not doing the trick as some of the gel had found it's way up the chutney channel and it felt like the space shuttle was running it's engines behind me. This was probably and hopefully the only time in my life I was going to wish there was a gay snowman in the kitchen which should give you some idea of the depths I was willing to sink to in order to ease the pain.
    The only solution my pain crazed mind could come up with was to gently ease one of the sprouts where no veg had gone before. unfortunately, alerted by the strange grunts coming from the kitchen the other half chose that moment to come and investigate and was greeted by the sight of me, arse in the air, strawberry ice cream dripping from my bell end pushing a sprout up my arse while muttering..." Ooooh that feels good ". Understandably this was a shock to her and she let out a scream and as I hadn't heard her come in it caused an involutary spasm of shock in myself which resulted in the sprout being ejected at quite some speed in her direction. I can understand that having a sprout farted against your leg at 11 at night in the kitchen probably wasn't the special surprise she was expecting and having to explain to the kids the next day what the strange hollow in the ice cream was didn't improve my status...So to sum it up Veet removes hair, dignity and self respect...
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 1 november 2014),Stief ( 1 november 2014)

  5. #29
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Het oerwoud wat bijknippen en de ballen lekker glad is het beste van twee werelden.
    Zo zie je er toch nog een beetje man uit (en geen baby!) en met gladde testikels wordt je door een dvp op die plek al wat vlugger verwend!

  6. Onderstaande leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 1 november 2014)

  7. #30
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Het oerwoud wat bijknippen en de ballen lekker glad is het beste van twee werelden.
    Zo zie je er toch nog een beetje man uit (en geen baby!) en met gladde testikels wordt je door een dvp op die plek al wat vlugger verwend!
    Klopt haha er lopen veel mannen rond die alles weggehaald hebben en met een baby huid de kamer opgaan,de dames vinden dit ook vaak te pedoachtig.

  8. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke ( 2 november 2014)

  9. #31
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Klopt haha er lopen veel mannen rond die alles weggehaald hebben en met een baby huid de kamer opgaan,de dames vinden dit ook vaak te pedoachtig.
    Daarom scheren de dames tegenwoordig hun kut kaal. En wat te denken over die dames met die gestileerde Playboy kutjes. Dat is zoooooo negentiger jaren.

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

  10. #32
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Daarom scheren de dames tegenwoordig hun kut kaal. En wat te denken over die dames met die gestileerde Playboy kutjes. Dat is zoooooo negentiger jaren.

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
    Kale kutjes is zoooo jaren 2000 en we zitten nu al weer ruim 10 jaar verder.

    Veel dames laten al weer een klein plukje haar boven hun clitoris staan wat toch ook weer iets vrouwelijks heeft.

    Zouden kale mannen misschien meer op kale kutjes vallen en boven kaal dan onder ook ?

    Enquête starten haha.

  11. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke ( 2 november 2014)

  12. #33
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Daarom scheren de dames tegenwoordig hun kut kaal. En wat te denken over die dames met die gestileerde Playboy kutjes. Dat is zoooooo negentiger jaren.

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
    Wat is er in godsnaam verkeerd met de jaren negentig om noch maar te zwijgen van de golden eighties!!!
    Netheid en hygiene heeft niks met schaamhaar te maken.

  13. #34
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik laat ze altijd scheren.....

  14. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke ( 2 november 2014)

  15. #35
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Netheid en hygiene heeft niks met schaamhaar te maken.
    Klopt, normaal gesproken (bij een vaste partner).

    Bij een dvp waar n plukje haar elke dag tientallen pikken ziet, en waar in dat plukje haar vaker een kwakje van anderen in gelanceerd wordt, ziet Anali toch liever n gladde landingsbaan... is dan toch wat hygienischer en makelijker en grondiger te reinigen...

  16. #36
    Geregistreerd
    17 oktober 2014
    Last Online
    15 april 2015 @ 14:44
    Berichten
    23
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    53 in 10 posts

    Standaard

    Nou anali, ik weet niet hoeveel moeite jij denkt dat het kost om een plukje schaamhaar te wassen, maar als een dvp dát al niet voor elkaar krijgt tussen twee klanten door, zou ik er sowieso ver van wegblijven...
    Persoonlijk zie ik het het liefst glad hoor. Bij de vrouwen sowieso, bij de mannen glad of kortgeknipt.

  17. #37
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Klopt, normaal gesproken (bij een vaste partner).

    Bij een dvp waar n plukje haar elke dag tientallen pikken ziet, en waar in dat plukje haar vaker een kwakje van anderen in gelanceerd wordt, ziet Anali toch liever n gladde landingsbaan... is dan toch wat hygienischer en makelijker en grondiger te reinigen...
    Ja Anali je heet niet voor niets zo, als je anaal gaat moet het wel glad zijn anders heb jij problemen op de landingsbaan.
    Iedereen heeft bepaalde voorkeur.

  18. #38
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Waarom hebben we eigenlijk nog steeds schaamhaar en okselhaar, echt bevredigend antwoord kan ik niet vinden. Kaal worden onder je oksels en schaamstreek komt niet voor, dat had de evolutie toch wat anders moeten regelen vind ik. Waarom kun je wel op je hoofd je haar kwijt raken maar op die andere plekken niet, althans heb er nog nooit iets van gehoord!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #39
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Waarom hebben we eigenlijk nog steeds schaamhaar en okselhaar, echt bevredigend antwoord kan ik niet vinden. Kaal worden onder je oksels en schaamstreek komt niet voor, dat had de evolutie toch wat anders moeten regelen vind ik. Waarom kun je wel op je hoofd je haar kwijt raken maar op die andere plekken niet, althans heb er nog nooit iets van gehoord!
    Lichaamsplooien waar het warm en vochtig is (zweterig) en dus een ideale groeiomgeving voor allerhande microben. Misschien kan haar hier wel regulerend (beschermend) werken. Ik ben vrijwel zeker dat ik een tijdje geleden een schimmelinfectie gekregen heb in mijn bilspleet als gevolg van scheren. Ik kan dat niet bewijzen, maar gewoon de timing van het hele gebeuren is voor mij een teken aan de wand.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...k-door-scheren
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  20. #40
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Lichaamsplooien waar het warm en vochtig is (zweterig) en dus een ideale groeiomgeving voor allerhande microben. Misschien kan haar hier wel regulerend (beschermend) werken.
    Dat is inderdaad de vraag. Toen we nog rondliepen als jager met een berenvel om hadden de haren wellicht nog wel een functie, nu hebben ze die lijkt me verloren, zoals we ook veel lichaamshaar hebben verloren. Geldt ook voor hoofdhaar, kunnen we beter ook maar collectief afschaffen, nou ja bij de mannen dan. Scheelt kapperskosten en haren wassen.

    Geen schaamhaar lijkt me hygiënischer dan wel schaamhaar.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #41
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    We hebben nu éénmaal een huidflora, darmflora, mondflora.... Zonder dat zouden we zelfs niet overleven, dus als hygiënische ingrepen dat evenwicht verstoren kan het juist een omgekeerd effect hebben en de deur openzetten voor kwaadaardige infecties.
    Schimmelcellen vinden misschien ook dat een stuk huid zonder schaamhaar veel hygiënischer is dan met, en gaan zich daar dan topgelukkig in hun vel voelen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  22. #42
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  23. Onderstaande 4 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 4 november 2014),Big30 ( 3 november 2014),Oudebelg ( 3 november 2014),Sjeufke ( 3 november 2014)

  24. #43
    Geregistreerd
    14 september 2010
    Last Online
    7 juni 2018 @ 16:41
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    212
    Discussies
    24
    Thanks
    197
    Thanked
    299 in 80 posts

    Standaard

    Kaal of kammen weet je wel dat maakt niet uit iedereen petje af !
    kaal of, kaal of, kaal of kammen mannen
    je wil nix drinken van me dus wat wil je dan van me.
    ey yo wat moet je van me.
    kaal of kammen weet je wel , dat maakt niet uit iedereen petje af !
    hoe wil je het hebben, kaal of kammen
    je wil nix drinken van me dus wat wil je dan van me

    Extince - Kaal Of Kammen 1996
    Bazinga.....

  25. #44
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dat is inderdaad de vraag. Toen we nog rondliepen als jager met een berenvel om hadden de haren wellicht nog wel een functie, nu hebben ze die lijkt me verloren, zoals we ook veel lichaamshaar hebben verloren.
    Nog steeds heeft lichaamsbeharing een functie. Wij moderne beren zien vaak alleen de ethische aspecten, tsja, dan moet t kort of kaal...

  26. #45
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alfijojo Bekijk bericht
    Kaal of kammen weet je wel dat maakt niet uit iedereen petje af !
    kaal of, kaal of, kaal of kammen mannen
    je wil nix drinken van me dus wat wil je dan van me.
    ey yo wat moet je van me.
    kaal of kammen weet je wel , dat maakt niet uit iedereen petje af !
    hoe wil je het hebben, kaal of kammen
    je wil nix drinken van me dus wat wil je dan van me

    Extince - Kaal Of Kammen 1996

    Extince weer terug op het forum ?

  27. #46
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Nog steeds heeft lichaamsbeharing een functie. Wij moderne beren zien vaak alleen de ethische aspecten, tsja, dan moet t kort of kaal...
    Welke functie dan volgens jou? Ik ben er nog steeds niet achter. Schaamhaar en okselhaar vormen een goede voedingsbodem voor schaamluis, net als hoofdhaar voor hoofdluis. Dat zou je een functie kunnen noemen. De meest effectieve remedie is simpel, scheren.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  28. #47
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Welke functie dan volgens jou? Ik ben er nog steeds niet achter. Schaamhaar en okselhaar vormen een goede voedingsbodem voor schaamluis, net als hoofdhaar voor hoofdluis. Dat zou je een functie kunnen noemen. De meest effectieve remedie is simpel, scheren.
    Big, big, big, heb jij al ooit een ijsbeer zonder haar gezien? Ik niet, de zuidelijke poolzee is focking koud zonder berenvelletje. En jij je maar afvragen waar die beharing voor dient? Ik dacht dat jij een dierenvriend was. Jij houdt toch ook van "vögeln".

    Vögeln Plakat2_klein.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  29. Onderstaande 3 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 4 november 2014),De Shyman ( 5 november 2014),Jansen ( 4 november 2014)

  30. #48
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Volgens mij is dé trend op dit moment een baard, toch ?

    Maar zelf knip ik het van boven bij en scheer ik mn ballen.

  31. #49
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard Een vagina met haar

    Onlangs een begin gemaakt om de serie "True Detective" te bekijken. Daar spotte ik Alexandra Daddario in een scene met Woody Harrelson. Eindelijk weer eens een vrouw met een kut met haar.

    Alexandra-Daddario-11 True Detective.jpg

    Nog wat foto's. Lekkere tieten ook. Denk dat ze wel in aanmerking komt voor een plaats in de BooBMeister catalogus.

    Naaktscene uit "True detective" en nog wat foto's.
    http://icelev.com/2014/01/alexandra-...etective-nude/

  32. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Johnny Bravo (13 november 2014),Megaboob (13 november 2014)

  33. #50
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Onlangs een begin gemaakt om de serie "True Detective" te bekijken. Daar spotte ik Alexandra Daddario in een scene met Woody Harrelson. Eindelijk weer eens een vrouw met een kut met haar.
    Geen idee hoe anderen hier over denken maar zo'n bos met haar werkt op mij alles behalve erotisch. Doet me denken aan Vintage Porno uit de jaren zeventig en oude Playboy modellen. Bepaald niet lust opwekkend. Uiteraard vraag je je bij zo'n onderwerp af wat is de historie en dan kom je zoals altijd weer terecht bij de oude Grieken en Romeinen, die in deze ook fans van geschoren bleken te zijn.
    http://seks.blog.nl/vrouwen/2011/11/...de-schaampruik
    De oude Grieken zagen hun vrouwen graag als hun standbeelden: glad en glanzend als marmer. Vooral de dames van de hogere klasse plukten hun schaamhaar weg met een volsella, de grote zus van het pincet. De Romeinen moesten ook niets van beharing in de intieme zones weten. Vanaf het moment dat jonge meisjes schaamhaar kregen, werd het verwijderd met een zelf samengesteld mengsel van ontharingscrème.
    Tis een golfbeweging en lijkt er een beetje op dat het schaamhaar weer aan het terug komen is, net als de baarden bij de mannen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37.

Diamond 468*60   Babylon 468*60