Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Verversrui 20/2, Jennifer/Maria (NL)

    Haarkleur: bruin
    Lengte dame : 1m60
    Cupmaat : D
    Nationaliteit/Taal : Nederlands
    Leeftijd : ca 30 à 35
    Service: een beetje alles
    Tijdsduur : 25 minuten
    Prijs : 50 Euro

    Deze Jennifer (niet te verwarren met de Jennifer van Schippersstraat 27; toevallig dezelfde naam) is werkelijk een prachtvrouw, ben er al verschillende malen geweest.
    Zij is vorig jaar nog op ATV geweest bij de opening van Villa Tinto!
    Zij heeft een Latina en exotisch uiterlijk.
    Zij gedraagt zich als een "tijgerin" die U helemaal wil verslinden.
    Mijn ervaring pmc / nmc / aftrekken / russisch, niets is een probleem voor haar.
    Wat ik mij nog wel van haar zeer goed herinner is dat zij in "doggy" stijl wilde genomen worden.
    O.k. wat ik van diverse andere mensen vernomen heb, is dat zij een "getransformeerde" zou zijn; ik heb het in elk geval nooit geweten, en moest men het mij niet gezegd hebben, ik zou nog altijd in de waan zijn dat het een echte vrouw is, zo prachtig is deze Jennifer.
    Waarschijnlijk, zoals iemand onlangs zei, dezelfde "chirurg" als de Jennifer van de Schippersstraat 27.
    In elk geval, indien dit waar is, heeft deze chirurg zijn werk ZEER GOED gedaan.
    Ik zal haar kortelings toch eens terug moeten gaan bezoeken, daar was de sex destijds te goed voor.


    Anvers :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Jenni from the DOC

    Omdat Anvers het zo mooi vraagt, hier mijn belevenissen met Jennifer.

    Late recensie ( twee maanden geleden bezocht)

    Heren, ben twee maanden geleden door Jennifer binnengelokt.
    Ze moet dus dezelfde chirurg gehad hebben als Jennifer van de Schippersstraat 27, daar zie je het ook NIET aan. Soit, maakt mij totaal niet uit, ik heb al heel wat transen in mijn leven gehad, heb zelfs al samengewoond met een Braziliaanse schone, dus vies ervan, neen, dat ben ik helemaal niet, verre van :teuflisch
    Ik moet alleen heel erg glimlachen nu en hier achter mijn PC, twee Jennifers in het SK, alle twee volledig verbouwd, en potverdorie bij geen enkele van de twee gemerkt. Mooi werk dames, allebei ...

    Ok, mijn recensie dan maar.
    Niks op haar kunsten aan te merken, pijpen was zalig (transen kunnen zalig pijpen in het algemeen), en ik denk dat ze in een zeer goede bui was, begon zonder extra te moeten betalen me een beetje te treiteren, poppers, in de tepels bijten (bij mij hoor), en me een beetje uit te dagen, waarmee ik bedoel wat plagerig haar nagels over mijn lichaam, met haar tong bijna de mijne zoeken, en dan terug weg, het soort sex dat ik ook wel buiten het SK beleef, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
    Normaal gezien verschiet ik nooit te vroeg mijn zaad (witchmaster, op je woorden letten hoor), maar Jenni heeft me zo behandeld, me zo opgegeild gekregen, heeft me even bereden in amazone, en bij het op zijn hondjes was het er uit voor ik het besefte. Professioneel dus, en echt wel GFE. Toppie. En dit alles voor een schamele 50 euro. Als ik er wat dieper over nadenk, moet ik zeker terug, met wat meer centen, en eens zien wat er dan allemaal mogelijk is.
    En natuurlijk, nu ik het weet, tja, die blik, dat aanlokkelijke in haar ogen, bijna duivels zoals ze je vanachter haar raam naar binnen lokt.
    Kortom, een prachtmeid, die me zeker mag terug verwachten een dezer dagen, met een wat rijkelijker gevulde portefeuille, eens zien wat ze dan allemaal in petto heeft, ik houd jullie uiteraard op de hoogte.
    Ze zijn zo lief, meneer.
    Vraag me trouwens af wat ze met die dildo's van verschillende formaten (op haar nachtkastje) bij me kan aanrichten... .

    witchmaster - als de nood het hoogst is, is de Doc nabij ...

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Ondeugend zoals zij is Jennifer, stak zij UITDAGEND haar tong uit naar mij, doch "mijn blonde vamp" Sandra stond naast haar, dus moest ik een beetje oppassen!
    Ben dan maar binnengegaan, en daar werd ik verwelkomd door Sandra, Jennifer en Natalia (het leek wel een ontvangstcomité).
    3 dames zou ik niet de baas kunnen, dit zou een beetje te veel van het goede zijn, zowel lichamelijk als financieel! :thefinger :teuflisch
    Ik had wel zin in onze Jennifer, doch dit zou niet goed in dank afgenomen worden door onze Sandra.
    Heb dan maar voor Sandra gekozen, doch ik zal toch eens naar Jennifer moeten terugkeren.

    Anvers :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard RECHTZETTING

    RECHTZETTING RECHTZETTING RECHTZETTING
    Maar effe serieus nu, ik heb een vaststelling gedaan gisteren, ben samen met Anvers op verkenning geweest, achteraf is de (overijverige) Coco2 ons komen vervoegen.
    Ben dus zoals gezegd bij Jennifer op VR 20 binnengewipt.

    Tja, en omdat ik nog altijd niet kon geloven dat ze vroeger van ons geslacht was, dus het haar recht op de (eikes) man/vrouw gevraagd.
    Heren, en dames die meelezen, Jennifer is een vrouw, geloof me maar vrij, de spelletjes die opgezet zijn, zijn volgens haar opgezet door een concurrerende dame en hun vriendjes, die blijkbaar jaloers waren op elkaar. Dusse, heel duidelijk, Jenni is geboren als vrouw, niets extra aangeweest.
    EN JA IK GELOOF HAAR, ze heeft me heel de historie uit de voeten gedaan, en het is wel duidelijk, jaloezie onder mekaar, en andere toestanden.
    Jennifer is er dus niet over te streken dat ze als ex-man aanzien wordt, en daarom ook heeft ze haar naambordje weggehaald, en wil ze voortaan Maria genoemd worden.
    Haar clienteel blijft weg omdat er mensen zijn die dit niet willen, en dit alles omdat er hier iemand het VALSE gerucht heeft verspreid. Wel, aan die personen, en allen die me niet geloven, rond de 16e heeft Maria ( ex Jenni) haar regels. Ofwel me geloven, ofwel zelf gaan vaststellen 16 februari dus heren.

    Verder wil ik hierover melden dat dit laag bij de gronds was van de heren die deze leugen op hoo kers hebben gezet, en als ze nette heren zijn, niet verder reageren, of met harde bewijzen komen, die er toch niet zijn.

    Ik ga dit ook rechtzetten op het topic van Jennifer zelf, en ga haar een der dagen eens vragen wat te doen met dit topic aangaande naamsverandering naar Maria of niet.

    Ik snap nog altijd niet dat er heren zijn die zich zo verlagen voor het bevoordelen van een andere dame. Foei Heren, echt foei.
    witchmaster

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Tja, als ik dat hier zo allemaal lees, schijnen er toch rare dingen te gebeuren of geschreven te zijn geweest over Jennifer!

    Ik moet zeggen dat ik vorig jaar ook bij Jennifer geweest ben, dat de seks heel goed was , en ik het een knappe dame vond.

    Op een bepaald ogenblik werd er op een ander forum geschreven dat Jennifer omgebouwd was; ik kon het eerst niet geloven, maar heb het dan maar voor waarheid aangenomen en mezelf een "ezel" gevonden dat ik dit zelf niet gemerkt had!

    Wanneer nu echter zou blijken dat hetgeen toen ten onrechte over haar geschreven werd, totaal niet waar zou zijn, en enkel zou geschreven zijn om de dame in een slecht daglicht te stellen, tja dan begin ik mij hierbij wel vragen te stellen t.o.v. de persoon die dit toen geschreven heeft.

    Anvers :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln soft SM mogelijk

    Naar aanleiding van een vraag op een ander forum, deze Jennifer is wel degelijk in voor soft SM spelletjes.
    Handboeien, vetertjes, diverse dildo's, poppers,zweepjes, ... , Maria-Jennifer heeft veel en doet het allemaal, bij haar klanten dan welteverstaan

    Voila, hiermede hebben we weer enkele nieuwsgierigen geholpen.
    En vooral niet vergeten te vermelden, ze is afgeslankt, ziet er stukken beter uit dan enkele maanden geleden, en op haar verjaardag heeft Anvers zelfs een Belgische praline van haar gekregen :teuflisch

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Jennifer is Jennifer/Maria en werkt op Verversrui 20/2

    Het juiste adres van Jennifer is Verversrui 20/2.

    Haar naam best aan te passen als Jennifer/Maria.

    anvers :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Zij is en blijft een schoonheid en was een aantal jaren geleden, bij de opening van Villa Tinto de "star".

    Niemand bij haar nog geweest de laatste tijd ?
    Anvers

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.