Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 26

Discussie: Gent & Het Hazegras

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Cool Gent & Het Hazegras


    Dit onderwerp is speciaal voor de Gentse en Oostendse raambuurten, beter bekend als De ramen van Gent en het Hazegras te Oostende.

    De Gentse raambuurt bestaat uit 3 straten,

    Zijnde:
    Belgradostraat
    Schepenvijverstraat
    vanderdoncktdoorgang (ook bekend als het gelazen straatje)

    De Oostendse raambuurt bestaat uit 2 straten,

    Zijnde:
    Vooruitgangstraat
    Oesterbankstraat


    Voor vragen en gezever die geen beschrijving zijn van je ervaring met een dame kan je in deze draad terecht.
    Laatst gewijzigd door Zero; 26 maart 2007 om 13:13

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Lien, Schepenvijverstraat 19, gent

    Gewoon ter info aan de medewandelgangers in Gent, het toppertje is
    Lien in de Schepenvijverstraat 19.

    Heb haar nog nooit gezien, doch zij heeft overal de allerbeste recensies.

    Anvers,
    die nu toch eens naar Gent zal moeten gaan

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Werkt Lien nog in Gent? Aangezien we op onze meeting in antwerpen van JohnnyBembwebe hebben vernomen dat deze dame waarschijnlijk gaat stoppen.

  4. #4
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    30 juni 2011 @ 18:40
    Berichten
    69
    Discussies
    57
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Ausrufezeichen

    Voor Lien moet je niet meer naar gent komen, die is gestopt Maar er zijn nog wel andere leuke dames! Anvers, kom zeker maar eens naar Gent

  5. #5
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard aanbeveling ?

    Kan je ons dan enige dames aanraden in het Gentse ?
    Is er eigenlijk in AB-cinema nog wat te zien ?

  6. #6
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    30 juni 2011 @ 18:40
    Berichten
    69
    Discussies
    57
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In die cinema zijn er enkel films te zien
    Dames aanraden, ik raad nie graag dames aan
    Dat zal na een tijdje wel duidelijk worden aan de hand van de recensies die worden geschreven

  7. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Overzicht organisaties inzake prostitutie en vrouwenhandel

    PASOP
    Brabantdam 100 B 9000 Gent
    09/233 47 67
    e-mail: pasop@skynet.be

    Stiep vzw
    Nieuwpoortsesteenweg 83 8400 Oostende
    0478/90 27 98
    Crazy world, Crazy life

  8. #8
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:44
    Berichten
    104
    Discussies
    5
    Thanks
    6
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Gisteren moest het rode mannetje om professionele redenen in het Belgische Gent wezen. Hij is dan maar gelijk doorgereden naar wat men in de volksmond “het glazen straatje” noemt.
    Er was een redelijke bezetting van de ramen, maar het rode mannetje vond niet direct zijn smaak. Hij is dan maar ( op wandelgebied dan toch ) onverrichter zake met zijn rode wagen naar zijn rode huis gereden.

    HRM

  9. #9
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Pfeil

    In oostende is de stad stelselmatig de prostitutiepanden aan het opkopen voor een groot bouwproject te realiseren. De helft van de panden zijn reeds leeg. Is Vandelanotte dan niet fier dat er in zijn oostende nog een rosse buurt is ? :teuflisch

  10. #10
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    In de loop van vorige week zelf eens gaan kijken, en inderdaad: de helft van de oesterbank straat is gesloten en zou tegen de grond gaan volgens de dame die ik bezocht heb. Nu is het enkel nog de vooruitgangstraat en de 2e helft van de oesterbankstraat. Het was de dag dat ik er was zeer kalm, op een uur tijd 6 dames gespot. De service die ik voor 50 euro kreeg was echt goed te noemen. Ik denk dat er in totaal nog een 25-tal ramen zijn in Oostende, maar niet allemaal bezet. Het is het bezoek waard als je eens toevallig aan de kust bent, maar je moet er zeker niet speciaal voor rijden.

  11. #11
    Geregistreerd
    2 februari 2007
    Last Online
    7 oktober 2009 @ 05:46
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyBembwebe
    Voor Lien moet je niet meer naar gent komen, die is gestopt Maar er zijn nog wel andere leuke dames! Anvers, kom zeker maar eens naar Gent

    Ik wilde wel, zeker nadat ik enkele weken geleden tijdens een nachtelijke wandeling Ellen (of is het Helen?) had leren kennen in Bar La Séduction in de Schepenenvijverstraat 21. Blonde stoeipoes van midden de 20 uit het Antwerpse met schouderlang haar, slank en een natuurlijke C-cup.

    Ze had me toen alle hoeken van de kamer laten zien, dus wou ik haar opnieuw opzoeken. Helaas heb ik al drie tevergeefse pogingen ondernomen. De laatste keer zelfs één van haar collega's gevraagd en ik kreeg te horen dat ze al weken niet meer is komen opdagen.

    Je maakt mijn jaar goed al je mij zegt waar ik (H)E(l)len kan vinden! Thx

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard dat is hier toch...

    ...; Gent he :D
    rplover is daar nog nooit geweest :green_smi
    Citaat:
    Origineel gepost door Lovecraft
    Maar in Gent zit er ook een juweeltje , als je daar ooit verzeild geraakt, en je hebt een tip nodig, laat maar weten hè. :teuflisch
    Het is de verplaatsing waard...... :zauberkis
    I


    Kom op met die tip, en dat het Gentse gedeelte voorlopig nog plat ligt, daar moeten de leden maar verandering in brengen.
    Anvers smeekt me alvast om daar eens een kijkje te gaan nemen, en aan die man kan ik niets weigeren :D

  13. #13
    Geregistreerd
    1 maart 2007
    Last Online
    3 mei 2010 @ 16:23
    Berichten
    15
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Met stip in Gent

    Hey rpl,

    dan wordt het hoog tijd dat jullie eens afzakken....:p
    Ik -technisch begaafd als ik ben- ben er nog niet achter hoe je een citaat van een ander lid hierin verwerkt....(tips zijn welkom)
    Als je in het onderdeel Ramen van Gent gaat kijken zie je daar evenwel een recensie staan over een zekere Baylissa, gepost door een zekere Johnny...., die is al wel wat gedateerd, maar ik kan die alleen maar bijtreden.
    En ondertussen zal ze ook wel wat gegroeid zijn in haar kunsten, want mijn ervaringen waren eerlijk gezegd nog een ietsje beter dan wat ik daar las :teuflisch
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik vrij kieskeurig ben, als ik dan toch eens buitenkom , de dames bezoeken is niet iets wat ik dagelijks doe.
    Daarom dat ik ook wat goede raad kon gebruiken voor het skw...
    Ik heb al een aantal adressen geprobeerd in het Gentse, maar blijf altijd weer zeer graag terugkeren naar deze jongedame.
    Sommige andere zijn ook wel te doen, maar Baylissa blijft wat mij betreft de top van Gent
    (Ik heb al veel ongelooflijk goeie dingen gelezen over Eva, maar daar ben ik nog niet geraakt....)
    Nu, wat Baylissa betreft: ik val nogal op gezichtjes, en toen ik voorbij haar venstertje passeerde (zo'n vijf maanden geleden) smolt ik dan ook meteen weg, zij is met ruime voorsprong het knapste gzichtje van de buurt, héél mooi figuurtje, niet te groot, niet te klein, niet te rond, niet te mager, ongelooflijk zachte huid, heel mooie -100% natuur- borsten, niet helemaal kaalgeschoren daar beneden (is niet mijn ding, compleet kaal...) en heel lief en geduldig.
    PMC is heel enthousiast, ze streelt je ook ondertussen waar het telt, en bij NMC kijkt ze niet op een standje meer of minder.
    Is echt een knappe, lieve meid, is vriendelijk, babbelt niet teveel, en maakt het niet té persoonlijk maar geeft je wel het gevoel dat je niet klant nr 100 bent die avond.
    Baylissa vind je in de Schepenvijverstraat, in Bar La Seduction, altijd het uiterste rechtse raam van de drie.
    Pas op, ze is populair, dus je timing moet goed zijn...
    Ze is er normaal gesproken van ma tem vrij, van rond 21-22u, tot 0:00 of 1:00u.
    Soms is ze er al eens een dagje niet....sla me dan niet dood hè

    Overlaatst ook, vanwege goeie recensie gelezen, eens binnengesprongen bij Brigitta, aan de overkant, in Bar Vogue, is ook een zéér knappe meid, héél slank, en zeer knap snoetje.
    Is ook wel lief, maar net iets koeler, vond ik.....maar misschien was het omdat het de eerste keer was, kan nog evolueren hè:teuflisch
    Heeft wel een super lichaam...net uit de boekskes
    Maar Baylissa heeft toch net dat ietsje meer, dat een gezonde jongen opwindt: dat 'cute', 'girl next door' ding.....als je daar voor valt tenminste

    Voila, een aanrader, jawaddedadde!

  14. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lovecraft
    Ik -technisch begaafd als ik ben- ben er nog niet achter hoe je een citaat van een ander lid hierin verwerkt....(tips zijn welkom)
    Je drukt op de knop QUOTE, die staat naast de reageer knop.
    Zo Quote of citeer je een ander lid zijn bericht.
    Crazy world, Crazy life

  15. #15
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    10 november 2019 @ 09:30
    Berichten
    81
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hi fellow mongers,

    Yesterday evening I drove to Gent and visited the red light district, where I had not been for one year and a half.
    About thirty windows were opened, and most of them were occupied by lovely girls. About a quarter of these windows, however, were occupied by black girls, some of them attractive, some less.

    The prices for sex seemed to me quite expensive : 50 € for suck & fuck (lasts about fifteen minutes), 100 € at least for half an hour, some of the loveliest girls asking even for 150 €.

    I chose a young french prostitute, of arab origins, who's first name is Sonia : pretty and smiling face, gracious body. She has been working for a few months in this area and she is staying at Vanderdonck Doorgang 4 window, in the evening only.

    I payed her 100 €, hoping I would get a better service by staying half and hour. This was a heavy mistake. Although the girl seems nice at first glance, she provides a very poor service : almost no blow job at all and very passive in sex intercourse.

    Of course I advise you not to try this girl, for it is no use to waste your money with her : she doesn't know how to work properly, and, moreover, I doubt very much she will progress, because, in my humble opinion, she is not fitted to this job.

    Generally speaking, Gent red light district seems to me too expensive to be worth visiting, unless your are staying in the neighbourhood. Nevertheless, I am aware that some french and belgian punters do not share my point of view.

  16. #16
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln de Vogue...

    en ...Adam en Eva.
    Vandaag toevallig in Frankrijk gezeten ( jaja, verloren gereden :D), en dan maar eens naar de buurt in Gent gereden bij het terugkomen.
    Met Evatje van de Vogue gesproken, ik werd prompt gebombardeerd tot Adam :teuflisch
    De zondvloed zal voor later zijn, maar wat een uitstraling... gewoon mmm.
    Ze heeft me erop attent gemaakt hoe gevaarlijk het in de saunaclubs wel is; pijpen zonder condoom, aiaiaiai, ze werd al gek als ze het erover had.
    Zoenen, geen sprake van.... Eva; je moest eens weten hoe lekker dat allemaal wel is
    Maar wat een schatje, lingerie is verboden in de Gentse hoerenbuurt, maar ze stond er zowaar met haar schap bloot, zeer verleidelijk. een zwart ding had ze aan, en niets liet ze aan de verbeelding over
    Naar eigen zeggen droeg ze ook geen slip, en dat kon ik ook merken, de split van haar outfit loopt bijna door tot de navel.
    moest Eva zo over de Meir lopen, werd ze prompt opgesloten wegens zedenschennis, en zouden enkele leden het skw ruilen voor de Meir (soms doen ze het nu al)
    Prachtvrouw, schitterend modelletje, 24 hete lentes oud.
    Alleen, ik zal binnen twee jaar eens gaan kijken, nu kost een uurtje 250 euro, en dat is voor rplover zelfs veels te veels, aangezien ik in YY dit schoons kan krijgen voor 75 eurotjes.
    Spijtig, want ze lijkt me zalig. Met haar ook nog gesproken over L, die een goede vriendin van haar was. ook over Ines of Amber..... Een recensie zal nog wel komen, want ze is knettergek, en dat moet ik proeven .
    Verder nog enkele Meiden gezien, niet veel, het was zeer kalmpjes daar in Gent.
    De enige die nog het vermelden waard is, is de Haagse Luna, 19 zwoele lentes jong, Belgradostraat. Op de vraag waarom het verre en kalme Gent, ze was bang dat haar papa anders langs zou komen, o o o.
    Ze is dus een dagje gaan stappen in Gent, en sindsdien niet mer teruggezien in Holland. Als haar papa dit leest, je kan je dochter oppikken in Gent, op haar rechterbovenarm prijkt een tatoo met de vermelding 'lovely'. Ze lijkt me ook wel de moeite, uitdagend en heel erg lief, spraakzaam, hollandse gastvrijheid? :D

  17. #17
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard 'Hoerenbuurt deint uit'

    Uitbater Eat@Café zegt dat agressie en vandalisme toenemen rond Schepenvijverstraat

    GENT - 'De Gentse prostitutiezone deint uit, vooral in de Schepenvijverstraat', zegt uitbater Frederik Verhulst van het Eat@Café in de Vlaanderenstraat. 'Met alle gevolgen vandien. De buurt wordt stilaan onleefbaar van het vandalisme, je voelt de criminele spanning stijgen.' ............................... http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=LH1TLV78
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  18. #18
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage Sara ?

    Gent ook zo veel mogelijk up-to-date gezet vandaag! :smile:

    Hier ook een vraagje van mijnentwege : Heeft iemand ervaring met de Antwerpse Sara die in de Crazy zit, de hoek van de Schepenenvijverstraat en Vanderdoncktdoorgang, meest linkse raam kant Vanderdoncktdoorgang?
    Anvers

  19. #19
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 23:16
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

  20. #20
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 23:16
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

  21. #21
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 23:16
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

  22. #22
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 21:54
    Berichten
    9.706
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.651 in 5.089 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Wellicht iets voor YY

  23. #23
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:56
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Veel te ver rijden......

  24. #24
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Als de nood hoog is: meteen druk in het Glazen Straatje: https://www.hln.be/in-de-buurt/gent/...atje~ac02555b/

  25. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 juni 2020)

  26. #25
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Het bekende Glazen Straatje is idd terug open,nog een door Unesco beschermd gebouw ook
    maar de Belgradostraat moet nog terug gevuld worden hoorde ik

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.

Babylon 468*60