Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 54

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Berichten
    41.850
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.638 in 8.618 posts

    Beitrag Babsi (Belgische/Duitse) ex-Schieferhof

    Naam : Babsi

    Haarkleur/-lengte : Blond

    Lengte dame : 1.70

    Postuur/Cupmaat : Normaal, C-cup mooie borsten

    Nationaliteit/Taal : Duitse , duits, engels en een beetje vlaams

    Leeftijd : 42 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed.Zoenen zeer goed, beffen, NMC, PZC, FT

    Bijzonderheden : Ziet er voor haar leeftijd heel goed uit.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 april 2006 om 13:50
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Der Hammer!!!!!

    Zoals in mijn recensie bij Sandra vermeld had ik al een afspraak staan met Babsi toen ik nog met Sandra de kamer op moest (nou ja, moest.... beter is: mocht) gaan.

    Babsi is een duitse met een belgische moeder waardoor ze dus heel goed nederlands verstaat en het ook een heel klein beetje spreekt. En dit was niet het enige wat ze met Bredero gemeenschappelijk had.

    Op de bank al lekker gezoend en wat gepijpt... Zodoende wist ik al dat de weigering bij Sandra een incident was en ik was helemaal uitgerust voor het zwaardere parcours. Met Babsi een heel reportoire doorgenomen aan technieken. En dit zelfde parcours later op de avond nog maals afgelegd.

    Het is dat we besloten hadden dat we op tijd naar huis zouden gaan en dat er relatief weinig meer in de beurs zat (aan euro's!). Anders was het nog tot een derde en eventueel een vierde ronde gekomen. Deze dame heeft zich gekwalificeerd voor de selectie van Miss NRW 2005.

    Samenvatting van de service: pijpen, neuken, zoenen, vingeren, beffen

    Een beste beurt dus.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    337
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Babsi, 23/09/05

    's-Avonds kwam Babsi bij me op de bank zitten. Al eerder met Babsi geweest, had haar 's-middags al gevraagd, dus enkele uurtjes na de massage kwam ze mijn oliestok peilen. Die gaf aan dat het dik in orde was, dus lekker tongzoenen op de bank, gevolgd door 'n flinke deepthroat-partij.

    Op de kamer staande voor het bed verder gepijpt, daarna Babsi goed nat gebeft. Vervolgens alle hoeken van het bed gezien: afwisselend missie, cowgirl, reverse en doggy. Uiteindelijk door Babsi klaargezogen en alles in haar mondje gedropt. Moest uit m'n tenen komen, de pijp was echt leeg, maar Babsi kreeg het er nog wel uit. Hele geile meid met wie het heel goed klikt.

    Het is in Schieferhof de gewoonte om 's-avonds bij vertrek alles af te rekenen; je dames komen dan naar de receptie en laten je daarna uit. Ben dus met flinke tongzoenen van Nadja, Sandra en Babsi de auto ingestuurd. Fijne manier van werken, daar in Hennef .
    Founding Member

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    337
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Babsi, 18/11/05

    Afgelopen vrijdag HM's 11e bezoek aan het Hof. Dat zou nog 'n zeer onverwacht staartje krijgen, maar daarover later meer. Rond 5 uur gearriveerd na oponthoud van 'n half uur in de vrijdagmiddagspits. Daags tevoren nog van H1's bezoek op de hoogte gebracht, kon ik z'n groeten overbrengen aan Babsi. Nou, H1 mag terugkomen; Babsi en de anderen hebben 'm goedgekeurd .

    Had Babsi bij m'n laatste bezoek misgelopen, dus me deze keer voorgenomen om haar meteen na binnenkomst te nemen (!). Dat lukte, omdat het niet al te druk was, en Babsi aan de bar voor het grijpen stond. Even 'n biertje, hapje eten, en me bij haar gemeld. Een paar lekkere tongzoenen werden meteen m'n deel, gevolgd door het standaardrecept in het Hof. Flink verder tongen, pijpen en vingeren op de bank dus :p.

    Op de kamer wederom van Babsi's uitzonderlijke service genoten. Heb haar eerst 'ns flink nat klaargelikt, daarna weer genoten van Babsi's flink lange, natte en diepe pijpen. Vervolgens verder in cowgirl en missie, tussendoor wederom prima pijpwerk. Gefinisht in doggy liggend achterop, met Babsi's lekkere kont omhoog duwend. M'n eindschot diep in Babsi gelost, zoals ze het zelf ook het liefste heeft. Babsi staat hoog in HM's NRW-Top-5, en kennelijk nu ook bij H1. Een unieke meid met 'n unieke service .
    Founding Member

  5. #5
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 april 2024 @ 22:28
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Lächeln Mooie, rijpe dame met veel ervaring

    [samenvatting vanuit mijn privé-logboek, bezoek september 2005]

    Volgende dag opnieuw "HofTag" deze keer met Babsi geweest
    (mooie vrouw 42 jaar, ECHT blond, van Belgische afkomst -spreekt ook nog vlaams als het moet-, VEEL humor, over de gehele wereld gewerkt in dit vak -Hong Kong, Japan, Taiwan, etc.-)

    Gezellig op de bank, beneden in de bar begonnen. Ze is een dame met brains die een leuk gesprek kan voeren.
    Na de standaard-Hof-start (als je er eens geweest bent dan weet je wat hiermee bedoeld wordt) snel naar een kamertje.
    Deze vrouw weet van wanten....!!

    bij elkaar weer 45 minuten met FT voor 50 Euro...

    Veel plezier :wink: , Liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    337
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Babsi afwezig tot 24/01/06

    Babsi is afwezig tot dinsdag 24-01, de dag waarop zij haar werkzaamheden hervat. Komende 3 weken is dus ook H1 afwezig in het Hof .
    Founding Member

  7. #7
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:10
    Berichten
    1.976
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Tijdens mijn vorige bezoeken was ze mij al opgevallen als de dame die veel meer achter de bar dan ervoor hangt.
    Nu veel lof over haar gehoord en dus toch een gesprek mee aangeknoopt vandaag.
    Ze spreek zeer goed Vlaams zelfs zonder accent, moet wel af en toe achter een woord zoeken. ze zei me dat haar moeder Vlaams is en ze nog regelmatig in Vlaanderen komt.
    Leuke ervaring van goed pijpen en enorm tongzoenen tot een goede neukpartij in doggy en missionaris. Heerlijk half uurtje met haar doorgebracht. Ze wordt ook snel nat en doet niet echt veel klanten. Staat dus vaak achter de bar op het gelijkvloers. Toffe spontane meid toch die Babsi. Naar ik heb horen zeggen zou een trio met Babsi en Mara de moeite zijn. Volgende keer toch eens uit proberen.
    :teuflisch

  8. #8
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:10
    Berichten
    1.976
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Vrijdag voor de 2de maal Babsi uitgetest, en net als vorige keer gaf deze MILF me weer een echte GFE, maar zo zijn er wel meer daar in Bernds.
    BTW Babsi is gek van witte Leonidas pralines net als de teckenfrau :D

  9. #9
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:45
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.917
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Reden

    "Do we here someone say, when Babsi is away... we just haven't got a clue what to do! Does anyone know a way, there's got ter be a way... to get Babsi"

    Die manier is er: vroeg komen als ze nog met Conny achter de bar staat te gekken. Een verdwaasde IJsbeer op de Duitse fora meldde het weekend voor mijn bezoek nog dat hij iets ongelofelijks had meegemaakt met thekedame Conny, een Duitse blonde Milf die Belgische roots scheen te hebben. Vergissen is menselijk: hij had gewoon Babsi achter de bar opgepikt. Hetzelfde deed ik maandagmiddag ook. We sloegen de bankshow maar over, omdat Conny in een goede bui was, en we wilden dat niet bederven met commentaar op haar zangtalent :thefinger Terwijl Babsi al volop met haar "bloasmeziek" aan de gang was, ging Conny pesterig even voor onze kamer staan zingen. Gelukkig was Babsi's zuigkracht dusdanig dat ik er niet echt door werd afgeleid, maar Babsi zelf kreeg er toch een beetje oorpijn van. Na een langere befbeurt en een aantal verschillende standjes heeft ze me heerlijk klaargezogen. Kortom; een prima begin van de langzaamaandag. Wist ik veel dat ze veel later ook betrokken zou zijn bij de afsluiting van de langzaamaandag Ze is trouwens volgende week op vakantie, dat jullie het even weten
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  10. #10
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard bezoek 12 juni 2007

    Pffffffff afgelopen dinsdag weer voor de verandering weer naar Hennef getogen of eigenlijk afgezet :D .

    Het mooie is ik hoef niet eens meer op de Bel te drukken de deur gaat reeds vanzelf open als ik kom, het grootste probleem wat ik heb is een keuze te maken wie van de dames wordt het deze X, heb een klein virtueel to do hennef lijstje:p, maar gelukkig zijn er geen echt slechte dames (slechts eentje maar waar ik echt twijfels bij hebt ).

    Okay to the point now:

    Babsie ken ik al langer maar nooit aan toe gekomen ze staat altijd bij mijn grote vriendin Conny:p de Theke dame en grap en grol altijd erg fijn met deze dames en vorige keer BABSIE beloofd haar eens mee naar de kamer te nemen, bij deze dus.

    Met babsie om 20.00 uur afgesproken en zowaar komt ze 10 minuten te vroeg mij op de bank gezelschap houden :o maar ja ik ben erg flexibel en paste mijn LUIPAARD schema met veel plezier aan en Babsie kwam direct ter zake en kussen en vele andere intimiteiten passeerden de revue :p little one werd opeens toch wel nnieuwsgierig en liet zich zien............

    Helaas zag Babsie dat, dook er direct boven op en gaf een Pijpshow weg waar zelfs Ik nog even stil van werd dorrie is dat toch niet te versmaden.

    Snel Naar de kamer, hier begon alles weer opnieuw alsof ze precies wist wat ik lekker vond hoe kan dat nu? ik heb haar weinig tot niks van mijn voorkeuren verteld... praten de dames dan met elkaar :o nee toch he mijn sexuele voorkeur ligt dan voor het oprapen of toch een voordeel.

    Heb diverse standjes van Babsie mogen ontvangen, ik deed mijn best haar bij te benen............. verdomme ben ik toch een eitje maar wel een ZACHTGEKOOKT EITJE VAN 4 MINUTEN :p.

    Verder moet je de beleving zelf maar gaan ontdekken ik zwijg als een gedwongen wandelaar en op naar de volgende ontdekkingsreis.

    Ben erg benieuwd naar de reactie van Conny, Basie zou haar nog wel even voorlichten... iets van: Hij is niet alleen erg grappig en lief maar kan ook nog goed :p euh LULLEN.

    Groeten,

    Het HOF Cockje.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  11. #11
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Last Online
    15 augustus 2019 @ 16:59
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard De Keizer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock Bekijk bericht
    Hij is niet alleen erg grappig en lief maar kan ook nog goed :p euh LULLEN.

    Beste Keizer,

    Good to see you haven't lost your gift.......


    Groeten,

    Morgaan
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 oktober 2007 om 09:14

  12. #12
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:45
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.917
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Reden Benelux Trio Part 3: De (zee)slag om de spielwiese

    "Been beat up and battered around. Been sent up and I've been shot down. You're the best things that I've ever found. Handle me with care. Reputations changeable, situations tolerable. But ladies, you are adorable. Handle me with care."

    Yep, she's back again. Schotzijdank. Deze racebeer sprak met Mara af dat ze Babsi zou inlichten dat er weer een Benelux-triootje op m'n verlanglijstje stond en ging zijns weegs. Toen ik iets later (vervroegd) door Sandra naar de massage-afdeling werd geroepen, had ik als ik om had gekeken kunnen zien dat beide dames me aan het zoeken waren. Gelukkig wist deze racebeer dat nog niet want anders had Sandra misschien geklaagd dat ik me niet ontspande. Terug beneden moest ik dus even geduld hebben, maar deze racebeer heeft inmiddels geleerd dat haast en ongeduld slechte raadgevers zijn. Ik zat in de kelder rustig van een apfelschorle te genieten toen beide dames me vriendelijk doch dringend richting de spielwiese dirigeerden, waar het onheil al gauw weer zijn loop nam Tijdens de pauze tussendoor kregen beide dames ineens last van een gekke bui, toen Babsi bijna haar glas omgooide. Ineens zat deze racebeer midden in een soort zeeslag en werd hij bijna als levend schild gebruikt toen Babsi en Mara onze drankjes als munitie gingen gebruiken Nadat de stofwolken, of eerder waterdampen, waren opgetrokken, bleek de "schade" te bestaan uit een kletsnatte handdoek en twee min of meer vochtige dames. Deze racebeer kreeg vervolgens de opgave ze weer droog te likken, maar dat lukte niet helemaal; één plekje werd steeds opnieuw vochtig :teuflisch Babsi vroeg me later nog of ik ooit nog met hun naar de kamer durfde. Tuurlijk, als is het misschien verstandig volgend jaar een paraplu of een zuidwester mee te smokkelen
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  13. #13
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:10
    Berichten
    1.976
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Nog een voordeel van Babsi is dat ze dankzij haar Vlaamse roots (haar moeder is Vlaamse) ze ook het Nederlands nog steeds machtig is.

  14. #14
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Daumen hoch Brandy/Poolse Supergeil.

    Josef heeft de avond van zijn leven gehad
    ................
    Later liep ik Babsi zelf tegen het lijf en ik vroeg of ze nog zin had om met mij naar de kamer te gaan. Ze ging toch nog door de knieen want ik had haar verteld dat ik laat was gekomen en Babsi vertelde Josef dat ze er al om 13.00 uur was. En dat ze vroeg naar huis zou gaan, maar het was nog laat geworden. Babsi wilde Josef niet ongeblust naar Holland sturen en nam mij mee naar de kamer waar ik een lekker potje heb gesext hebt. Ze praat goed Nederlands ,want er zit belgisch bloed in. Kortom Josef heeft een avond van ze leven gehad. Deze club werkt verslavend het is maar goed dat het ver weg is want anders zat ik er elke week.
    PS de entree van 70 Euro vind ik wat aan de hooge kant. Voor de rest vol lof van deze kleine huizelijke Club Toppie/Toppie,en die dames zijn Toppers .
    Zo nu ga ik slapen en dromen van al dat moois wat ik mee gemaakt heb. :snoopysle :frech005: :flatto-by


    ( hele bericht : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=372 )
    Laatst gewijzigd door Willem2; 31 maart 2008 om 12:08

  15. #15
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:45
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.917
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Reden Benelux Trio Part 4: The race to the clouds

    “The visions dancing in my mind. The early dawn, the shades of time. Twilight crawling through my windowpane. Am I awake or do I dream? The strangest pictures I have seen. Night is day and twilight's gone away. With your head held high and your scarlet lies you came down to me from the open skies. It's either real or it's a dream. There's nothing that is in between.”

    Het zag er aan het begin van de dag nog niet zo best uit voor deze racebeer. Wegens andere verplichtingen werd Mara pas veel later verwacht en naar alle waarschijnlijkheid zelfs helemaal niet meer. Iedereen die er naar gevraagd had ging er op een andere manier mee om. Sommige gingen naar alternatieven zoeken, andere dropen niet veel later helemaal af en weer anderen gingen hoe later het werd zich steeds onrustiger gedragen. Deze racebeer heeft de hele week al geleerd dat de meest onverwachte dingen het leukst zijn, dus hij fluisterde Babsi zijn bedoelingen in het oor voor het geval ze toch nog op zou draven. En zowaar: Mara belde naar Babsi om zich aan te kondigen en rond een uur of acht stond ze ineens in de kelder. Het klinkt stom, maar ik had het niet eens gezien. Pas toen een "Kollege" van RF me ineens breed grijnzend op de schouder tikte snapte ik het: hij had namelijk verkondigd dat hij achter de deur zou gaan slapen voor als Mara binnenkwam Babsi had haar al ingelicht en volgens haar berekeningen had ik ongeveer twee uur om bij te komen van de eerdere belevenissen.

    Toen Babsi me uiteindelijk op kwam zoeken op m'n slaapbank in de kelder duurde het niet zolang voor mijn uitzicht op Laila die een gast verwende werd geblokkeerd door Vlaanderens Mooiste die wilde dat ik haar eens verwende. Terwijl deze racebeer nog flink met haar aan het zoenen is geslagen voelt hij ineens hoe een paar nageltjes langs zijn ballen kriebelen en een mondje Kleine Sphinx tot eenzame opsluiting veroordeelt. Dedju, met dat tapijt hoor je werkelijk niks als Mara blootsvoets naderbij komt sluipen :p Ze gaat nog even zachtjes door met haar bloasmeziek tot Babsi meent dat het haar beurt is en de twee van plaats wisselen. Ze verslikt zich echter zowat van het lachen als de gast die achter ons met Laila bezig is in de hitte van het moment iets over een poetsvrouw roept (we wisten niet zeker of hij het over die keer had dat Babsi zich in een van haar gekke buien als poetsvrouw ging gedragen of dat hij Laila op zijn eigen poetsvrouw vond lijken) Nog een wonder dat Laila een stukje opschoof en ons nog ruimte liet :D

    Op de wiese gingen we gewoon verder waar we gebleven. Zijdezacht pijpen van de een terwijl de ander boven m'n hoofd ging hangen. Op een gegeven moment blokkeerde Babsi m'n uitzicht weer door zich zo hard op m'n gezicht te drukken dat ze me zowat smoorde. Deze racebeer begreep meteen waarom, want Mara profiteerde meteen door zich héééél langzaam op Kleine Sphinx te laten zakken (dat condoomtrucje is echt een Houdinistukje). Mijn gegil om genade werd dankzij Babsi’s optreden niet gehoord Ik liet ze een tijdje begaan totdat ik het tijd vond om eens initiatief te tonen en Babsi eens lekker “von hinten” te nemen. Wat uitmondde in een reeks langzame standjes, waarbij de “Dubbeldekker” die ze uitvoerden me nog het meest verraste. De race to the clouds eindigde toen Mara zich zowat om me heen kronkelde en Babsi bleef doorzuigen tot het motortje met geweld in Babsi’s mondje ontplofte. Afgemat lagen we er bij, en Laila was nog steeds volop naast ons bezig. “Weck mich auf wenn es sieben ist.” verzuchtte Babsi. Na nog nagekletst te hebben over karting, de DTM, MotoGP en overdreven opgewonden Engelsen (je legt rare verbanden na een orgasme) hielpen we elkaar maar weer overeind. “Bloody good show I say.” vonden ze allebei. Deze racebeer kon zich inderdaad geen beter slotakkoord voor de 1000 kilometer van Duitsland wensen.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  16. #16
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Zeer groot gemis!! Echt een topper van de bovenste plank!
    Zeer mooie belevenissen me gehad die bij blijven.
    Ik hoop dat Babsi een goed leven krijgt en stiekum nog eens zal terugkomen .. . . .

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  17. #17
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    In de kelder aan de praat met HM en Babsi over vriendin Debby. Babsi weg en 2 minuten later stond Debby bij HM. Toen zij er vandoor gingen kwam Babsi ook weer terug bij mij zitten.
    Dit was geen toeval he, vroeg ik haar. Haar lach bevestigde alles. Ik zoek voor jouw ook nog wel een leuke meid zei ze.
    Nou waarom zoeken als die voor mij zit? Dus hup, met haar naar de kamer. Heerlijke sessie met haar gehad.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  18. #18
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:02
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.977
    Discussies
    62
    Thanks
    8.346
    Thanked
    2.762 in 974 posts

    Standaard

    Tja als je van milfs houd, dan moet je bij Babsi zijn en ik moet zeggen ondanks de hoge kilometerstand heeft ze een mooi strak koppie :p
    Pijpen kan ze erg goed en binnen no time wordt ze nat (of ze was het al :D ) neuken is ook lekker met haar, maar het leuktste als je haar voorgevel in je gezicht geduwd krijgt :D
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  19. #19
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:45
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.917
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Reden Well? Do ya!?

    "You say: times are tough. We've got the best of both worlds here. Things are rough. We've got the best of both worlds here. You say: times are tough
    We've got the best of both worlds.

    The real world is not as hard as it appears to be from here. The real world is not as calm as the testing ground is near. The old world is not as safe with the new world closing in. The great south land can be as great as the one it could have been. The one it could have been"


    Slechts een fractie van een seconde sloop de twijfel erin. Kan deze racebeer na zo'n geweldig begin nog een Beneluxtrio als toetje aan? Maar toen Babsi vrolijk aan kwam wandelen en heel beleefd vroeg of ze ook mee mocht doen, was die twijfel weg. Het ging weer helemaal zoals vanouds. Mara die boven mijn hoofd gaat hangen zodat ik niets zie behalve haar borsten en Babsi die zeer vakkundig Klein Sphinx weer nieuw leven inblaast. Even later verplaatsen we ons van bank naar bed en worden de rollen omgedraaid. Babsi leidt me af door me onder haar borsten te bedelven en Mara laat zich langzaam weer op me zakken.

    Deze racebeer waagt toch nog een ontsnapping, maar Babsi vangt me in een missio en klemt haar benen om me heen. En als ik eindelijk uit die hemelse val weg ben kronkelt Mara zich weer om me heen en maakt Babsi het af met haar Bloasmeziek. "Geniaal en gek tegelijk" merk ik een beetje uitgeteld op. Mara schiet in de lach en Babsi wil weten hoezo gek. Waarop ik een paar van hun maffere stunts de revue laat passeren. "Nein das waren wir nicht, und wir haben auch keine Wertungen hochgehalten hinter das Glas. Und wir sind sicherlich NIE störend anwesend in andere Zimmer." En zo noemt ze nog wat dingen op die ze pertinent NIET hebben gedaan :teuflisch Op de achtergrond klinkt ineens het geluid van iemand die zich heftig verslikt en een stem roept half gefrustreerd en half in tranen van het lachen: "Bek houen!" Luna had blijkbaar meegeluisterd terwijl ze haar klant op de bank onderhanden nam. "Wieso? Ihr habt euch doch entschlossen uns zu zu sehen, nicht anders herum." meent Babsi. Uit wraak neemt Luna dan ook mijn slippers mee. Babsi gaat er echter achteraan, breekt drie deuren open en als ze Luna gevonden heeft, stormt ze zó naar binnen. Deze racebeer hoort haar nog iets over een “Luder” roepen en komt inderdaad met een paar slippers terug in mijn maat. Grinnik, kijk dat is nou wat ik met geniaal gek bedoelde. Zo’n Beneluxtriootje is altijd een lekkere belevenis en er gebeurt bijna altijd iets aparts. Dat er nog maar vele mogen volgen :D
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  20. #20
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard Take me to the river

    Afgelopen vrijdag op bedevaart geweest naar de wieg van de moderne sauna-club: Schieferhof in Hennef-Lichtenberg. Ik heb lang getwijfeld, heel lang getwijfeld tot op het allerlaatste moment. Zou ik het nu doen of niet. Toch liever naar de Villa of dreams? Richting Köln dan toch maar! De weg was lang en zonnig hier en daar mij wat vergist (afslag 14-Kreuz Gremberg richting Köningswinter, waar is dat?) maar wonder boven wonder terug op de juiste route geraakt. Bedevaarters ruiken op een of andere manier wel de juiste weg

    Hennef-Lichtenberg, het is weer eens wat anders, een rustige residentiële buurt, nog gezwaaid naar al die vriendelijke mensen die in hun tuintje aan het werken waren. Er zijn 2 privat parkings dus parkeren is geen probleem. De eerste vraag bij de Thekefrau is dan ook: waar heb 'm geparkeerd? Euhm, effe denken, euhm, links natuurlijk :D Aan de bar zag ik al direct een van de vaste preachers van deze oerkerk: Sphinxie de racebeer. Een badjas kennen ze in Schieferhof niet, je krijgt een handdoekje, back to the basics dus, als pilgrim in de tempel moet je lichtbepakt zijn. Van Sphinx ook nog een mooie truuk geleerd om je handdoek goed vast te sjorren: de bovenste rand naar buiten draaien en hij zakt niet meer af ...

    Deze vrijdag bleek wel een mindere dag te zijn. Een groot aantal van de vaste vrouwelijke hogepriesters waren afwezig: Mara, Rita, Luna, Anna, Debby, Dana, Léonie... Daardoor zat de verhouding tussen de pelgrims en de supervixens een beetje scheef. Toch heb ik volgende uren echt mijn ogen uitgekeken want het begrip geil kiekenkot is voor een luxebeest als LH een onbekend begrip Ik kan er nog altijd niet aan wennen aan al die FKK toestanden zoals die uitgebreide pre-sales (met pittige voorafjes).

    Show a little faith, there is magic in the night: geduld hebben in een liefdestempel is een mooie deugd. Als finale spirituele sessie van de dag heb ik samen met Babsi op de kamer samen mijn gebeden kunnen opzeggen alvorens tot een mooi intens laatste hoogtepunt van de dag te kunnen komen. Het is vreemd maar Babsi doet mij ook helemaal denken aan die andere tijdloze lady of love: Gabi (het zal wel geen toeval zijn dat Willem2 het paspoortje van Babsi heeft aangemaakt )

    Zoals de traditie op het heilige Schiefershof het wil, ben ik bij het afscheid nog uitgezwaaid door de hoge priesteressen waar ik samen mee op retraite ben geweest. Vooral die afscheidskus van Babsi is op de terugweg in de auto nog lang op mijn lippen blijven liggen, best lekker, die heilige lippenzalf van haar.

    Vaste prik: zoals altijd op de terugweg zit je in een roes. In de auto is op de achtergrond wel constant muziek aan het draaien, maar je speelt de film van de dag af, je probeert die wilde interne gedachtenstroom op orde te krijgen, en meestal na een uur of zowat rijden kom je terug tot je positieven, dan pas begin je de vermoeidheid van de dag te voelen .... en je probeert terug in die roes te geraken, het liefst wil je gewoon rechtsomkeer maken ...das ist, wo ich will .... ich gehen wollen, dass die Fluss ... den Fluss des Lebens .... und der Fluss der Liebe ..... den Fluss der Hoffnung. ... und der Fluss des Glaubens .... den Fluss der Heiligung .... der Fluss der Transformation .... Ich möchte umgewandelt werden .... und der Fluss der Auferstehung, wo jeder hat eine zweite Chance ..... und dieses Flusses der sexuellen Heilung und Gesellschaft ... .... Das ist, wo ich will und ich möchte, dass Sie mit mir gehen .... Ich fand heraus, dass Sie nicht mit dem Sie .... können Sie versuchen, und jeder versucht, den Betrieb und die verstecken .... Aber am Ende kann man nicht erreichen .... Also habe ich mich, ich stand vor einem dunklen Hain der Bäume .... Ich habe Angst, durch die Bäume, obwohl ich wusste, dass auf der anderen Seite den Fluss des Lebens, den Fluss der sinnvolles Leben und kaltes Bier zu einem vernünftigen Preis wurde warten .... Aber ich stand da gelähmt, meine Beine waren wie Stein, meine Arme waren wie Blei, und ich wusste, dass Gefühl, weil ich empfand es als tausend mal vor, ich sagte: "Mann, ich gehe nicht, .... denn, das ist, was ich wissen, wie sie tun, und das ist.... dann hörte ich eine Stimme und ein süßer Ton durch die Bäume ... helfen Sie mir merken .... und ich in den Bäumen, und es war einer Gypsie, .... und ich erzählte ihr, meine Probleme, und sie sagte: "Schatzi Sie werden in Ordnung .... aber das, was Sie brauchen, ist ... Sie brauchen Hilfe ..."

    Dänke schön Babsi
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  21. #21
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:45
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.917
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Reden Benelux Trio Part 7: PT Hof

    Het begon eigenlijk heel rustig, kabbelend bijna. Babsi lag gezellig tegen me aan gekropen en Mara was nog even aan de bar bezig. Jean Michel Jarre zet op de achtergrond net zo rustig Chronologie, Part Deux in, geen wolkje aan de lucht. Maar dan voegt Mara zich bij ons.

    Nauwelijks kijkt deze racebeer haar zelfs maar aan of wamm, Babsi richt zich op en laat zich voorover vallen geeft me toch een oplawaai met haar C-Cup "Dood door borst" klonk volgens Mara te Vlaams voor dit voorval, maar aangezien deze racebeer 6000 meter van de Belgische grens afzit, vind ie het wel passen. Beide dames gebruikten de lachbui die ik ervan kreeg goed als afleiding; ineens ligt Babsi zijdezacht edoch zeer zorgzaam Kleine Sphinx af te zuigen en terwijl ik daar als een vis op het droge naar adem lig te happen, glijdt Mara soepel in m'n armen en verstrikt me in een tongduel dat ik absoluut niet kan winnen, ook niet WIL winnen, want ik wil het niet laten ophouden, helemaal niet als Babsi er een threesided battle van maakt Op de achtergrond draait JMJ stiekem zijn Moog-synthesizer wat luider. We verplaatsen ons van bank naar wiese en nu gaat het tempo geleidelijk de hoogte in. Beide dames wisselen elkaar vloeiend af; de een pijpt zachtjes maar redelijk dringend, de ander smoort deze racebeer zowat met een tong, een borst of een flamoes voor zijn mond. En net als Babsi op Kleine Sphinx is geklommen krijgen we ook nog gezelschap van Rita, die met haar klant op zoek naar een vrij plekje was.

    Nu we er toch zijn, maken we er maar gelijk een five-some van: dit gedeelde is nu even officieel omgedoopt tot Partytreff Hof. Babsi berijdt Kleine Sphinx een tijdje in reverse cowgirl maar staat haar plaats dan af aan Mara die er net zo enthousiast invliegt. Rita's gast heeft alle moeite om dit aan te zien zonder gek te worden en roept een paar keer luidkeels dat WIJ allemaal gek zijn. Babsi begint zich dan vrolijk met de regie van dit five-some te bemoeien en fluistert de vent allemaal toe wat er gaat gebeuren. Deze racebeer verstaat er nauwelijks wat van omdat Mara de vaart er nu echt in begint te krijgen. Babsi kruipt er na wat succesvolle aanwijzingen ook tussen en zet zich weer boven mijn hoofd terwijl Rita's gast aan haar borsten ligt te friemelen en zich tegelijk luid kreunend tegen Rita's bloasmeziek moet verweren. JMJ gooit alle registers open en deze racebeer laat een kans een initiatief te grijpen niet voorbij gaan. Terwijl Rita energiek haar gast ligt te berijden, glibber ik onder Mara uit, verhinder dat ze me het condoom eraf haalt en neem haar in doggystyle. Babsi ligt rustig achterover en laat zich nog eens door Mara beffen. Na een tijdje wissel ik weer om en lig nu met Babsi in missio; pfoeeeh, van de ene nauwe bankschroef naar de ander Terwijl Rita's gast zich inmiddels kreunend laat gaan en zijn zwemmerts de vrije loop laat, gaat deze racebeer er nog eens rustig voor liggen terwijl zijn duo infernale er een daverende finale aan bloasmeziek uitgooit. JMJ doet lekker mee en even gaat mijn fantasie echt met me op de loop: hoor ik nou engeltjes zingen?

    Eén moment van onoplettendheid is al wat nodig was: engine misfire, bak springt uit de versnelling, tandwielen lopen vast. In short: krgchchsk- BOEM!!! Het motortje spat uiteen als een oververhitte Turbo uit de jaren 80. Deze racebeer ligt even helemaal voor pampus edoch heel knus tussen die twee in. Babsi verslikt zich nog bijna in wat ik in haar mondje gedeponeerd heb omdat Mara in een plagerige bui een paar tissues met haar voeten aanreikt Ze hebben het dan toch voor elkaar gekregen, hè, die twee geniale gekken. Deze komt ineens binnen in de top3 van beste sessie ooit en is zonder twijfel het beste trio ooit! (lucky number seven misschien? :wink Wel vreemd trouwens, toen ik door de kelder terugliep met mijn twee metgezellinnen leek het wel alsof alle ogen ons volgden, sommige met bewondering, sommige met onverholen geilheid, en een paar met iets van jaloezie. “Waren sie denn gut zu dir?” wilde Katja op een haast bevelend toontje weten. Die ondertoon maakte me zo verschrikkelijk aan het lachen dat Katja en Rita wat verbaasd keken. Sorry, dames, het klonk alsof Katja Rosi's taken over wilde nemen. Ik schiet bijna weer in de lach als ik er aan terugdenk. Is dit ooit nog te “toppen”. Ik ga het in ieder geval een paar keer proberen!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  22. #22
    Geregistreerd
    11 augustus 2010
    Last Online
    28 maart 2013 @ 00:46
    Berichten
    51
    Discussies
    7
    Thanks
    4
    Thanked
    19 in 11 posts

    Standaard Babsi’s New Tricks

    One is losing 11 kilos and looking even more fantastic. The other is detailed below:

    After I finished my drink, Babsi located me downstairs. Then we found a room and closed the door. We kissed standing up and as my dick got harder and harder it began to rub against her. Later, we had sex standing up (I think she likes this position and I am starting to as well.) She lay down and said “Come!” So after a brief pause I entered her from on top, and we had sex. While I was still inside her, Babsi decided to show me another new trick she learned. I felt her pussy squeeze tightly around my dick once. And again. And then rhythmically a few times. When I inquired, she explained that she’s been doing Kegel exercises, which strengthen the pelvic floor muscles including those around the vulva. Oh, and it also makes the pussy tighter. And makes sex feel a lot better (for both genders)!

    And then Babsi wanted to know more about me and we talked. I walked away from this session very pleased that she knew how to make each client (or at least this one) feel important and special.

  23. #23
    Geregistreerd
    27 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:16
    Locatie
    Ergens in Noord-Holland
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked
    7 in 2 posts

    Standaard

    Twee maanden geleden in BSH geweest. Ik twijfelde nog of ik naar huis zou gaan. Het bloed kroop waar het niet gaan kan. Ik kwam Babsi tegen en alhoewel ze totaal niet mijn type is werd ik in no-time botergeil van haar. Het was geweldig met haar. Dat zorgde er ook meteen voor dat ik daarna zonder te twijfelen naar huis kon, er zou toch geen leven meer in zitten. Een ding is zeker, mijn type of niet, als ik haar tegen het lijf loop gaan we rollebollen.

  24. #24
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Bij binnenkomst had ik gemerkt dat Babsi er erg lekker uitzag en met de wetenschap dat zij ooit op één na de pijpkoningin van NRW was geworden, leek me een sessie met haar gedoemd om te lukken. Het werd een zeer aangename ervaring met veel tonggezoen en overheerlijk pijpwerk. Haar gevraagd naar de spierbeheersingskunstjes waarbij ze me een condoom omdeed, op haar rug ging liggen en zei schuif maar naar binnen, verder hoef je niets te doen. En warempel begon ze me als het ware te neuken met haar vaginaspieren, een heel aparte ervaring. Om af te sluiten condoom eraf en heerlijk laten klaarpijpen. Ik had al veel eerder met haar moeten gaan want ze is beregoed.
    " A dirty mind is a joy forever"

  25. #25
    Geregistreerd
    11 augustus 2010
    Last Online
    28 maart 2013 @ 00:46
    Berichten
    51
    Discussies
    7
    Thanks
    4
    Thanked
    19 in 11 posts

    Standaard

    I planned to have my next session with Babsi, but somehow other guys kept snapping her up before I could get to her. So, I waited on the couch, growing ever more anxious when suddenly I spotted Babsi at the bar. I waved hello to her. She saw me, waved back, and to my surprise came right over.

    We wandered into the open room downstairs to relax. She draped herself over me, leaned in to kiss me, reached behind to see if GFE jr. was ready for her (he was, and had been at full attention for some time), and blew me. We found a room downstairs and she continued her blow job sitting on the bed while I stood. I must commend her on one particular aspect this time: good eye contact. She made a point to look up at me, and do a few porno visuals—take my dick in her hand, move it slowly around the edges and inside of her mouth, etc.

    After a very pleasurable while, she invited me inside of her. I lay on top and within a few minutes of thrusting, exploded inside her. We were both exhausted and hot for we picked a room in the basement. After cleaning up, we cuddled together and had what was for me a very enlightening conversation. I was happy that Babsi was able to put both my mind and my body at ease.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.

  Babylon 468*60