Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 50

Discussie: Marina o.a. ex-Oase

  1. #26
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano
    Volgens info gekregen van jack 42 werd Marina D-cup (of Marina 2) weer afgelopen week gespot in PHG. Hij heeft dat blijkbaar gezien op rheinforum.
    Kan iemand dit bevestigen ?
    Volgens het bericht zou ze nu langer blijven in PHG. Ik ben natuurlijk geinteresseerd in alle mogelijke infos over deze Marina.
    Klopt Stano.

    In deze thread op Rheinforum staat een uitvoerig bericht over haar. Manni1A schrijft hierin dat hij haar 28/12 weer heeft gezien en plezier met haar heeft beleefd.

    Großer Spaß im PHG - mit Marina DD

  2. #27
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    @ Stano: Nu ik de berichten op het Rheinforum heb gelezen, moet ik toegeven dat dit JOUW Marina uit Oase is......Have fun !:p :p

  3. #28
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard Wieder nach Berlin...

    Marina heeft de PHG inmiddels weer ingeruild voor FKK Artemis Berlin, waar ze in oktober ook gewerkt heeft.....jammer.

  4. #29
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Marina heeft de PHG inmiddels weer ingeruild voor FKK Artemis Berlin, waar ze in oktober ook gewerkt heeft.....jammer.



  5. #30
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Victoria = Marina (Oase)?

    Denk dat dit wel dezelfde dame moet zijn, want er lopen niet veel dames met zo'n super cup (puur natuur ook nog!) rond. Verder heeft ze een superslank lijf en een super mooi hoofd, kortom: paradijs! Wel zij deze dame dat ze uit St Petersburg komt, maar ja, dat is wel in de buurt daar.

    Niet dus: wat een arrogant !@#$#$# is dit zeg. een groot ijskonijn, vermijd ieder (oog)contact en wil binnen 2 seconden de kamer op en toen ik even wat wilde kletsen sprak zij de beruchte woorden: "der Zeit lauft!" :angryfire Goed, als grapje was ie leuk geweest, maar ze was doodserieus, en ben dus lekker iets anders gaan doen en haar verder genegeerd. Blijkbaar is deze dame niet op de hoogte van de fatsoensregels in Paradiso (maar ook daarbuiten lijkt me zo). Gevolg is dat ze minstens een uur daarna alleen op de bank gezeten heeft........en dus beter voor het korte praatje had kunnen kiezen om daarna de kamer op had kunnen gaan! (misschien wel een uur? misschien wel met extra services? misschien de komende weken wel elke keer? misschien ook wel met al die andere Nederlanders? etc.)

    Alhoewel: ik ben achteraf heel blij ben dat het zo gelopen is, en ik NIET met haar de kamer ben opgegaan, maar over het waarom schrijft Forza zo nog wel even hier! :D

    Deze dame gaat het niet lang volhouden in Paradiso, dit "GT" gedrag wordt hier niet lang geaccepteerd.
    Laatst gewijzigd door MiniME; 28 mei 2007 om 21:37

  6. #31
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Rotes Gesicht De teloorgang van een russische vedette....

    Vanmiddag een bezoek gebracht aan Freude39 in Bochum. Was er al ruim 2 jaar niet meer geweest en er is heel wat veranderd ondertussen. De club is 2x zo groot geworden.

    Meteen na binnenkomst een erg lekker blondje met grote borsten gespot: is ze het nu wel, ja of nee ??
    Ja, ze was het dus Marina uit Sint-Petersburg. Laatste keer was 2 jaar geleden in Oase. Toen een tweetal erg goede sessies met haar gehad en is sindsdien via PHG en Artemis sinds enkele dagen in Bochum neergestreken.

    Dus naar de kamer met dit fraaie meisje. Om een lang verhaal kort te maken: Marina was geen schim meer van de russische diva die in de zomer van 2005 één van de grote sterren was in de Oase.
    Het begin van de sessie was nog alleraardigst en een beetje met haar indrukwekkende voorgevel gespeeld en in die helblauwe russische ogen gekeken. Zoenen is inmiddels van het programma geschrapt en orale vaardigheden waren erg gehaast. De dame was duidelijk met haar hoofd ergens anders, ze had ook privé-problemen vertelde ze. Neuken in 2 standjes en in missio uiteindelijk het rubbertje volgeschoten.....desondanks een magere prestatie van de russische.
    Na iets meer dan 15 min de sessie zelf maar afgebroken, een fatsoenlijk gesprek kwam niet meer op gang.....:o

    De prijzen die ze vraagt zijn wel hoger dan hetgeen gebruikelijk is in Freude blijkbaar (FT € 50 extra en Anaal € 100). Herhalingsgevaar voor mij op 0%.

    Oh ja, MiniMe zal waarschijnlijk nog met een leuke anecdote komen over de 'small'-talk met haar op de bank, hetgeen de belachelijke professionaliteit van de dame nog eens onderstreept.

  7. #32
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Is haar artiestennaam in Freude ook Marina ?

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #33
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    For what it is worth: ze stelde zich aan mij voor met Veronika.

    Note Big30;
    Dank je MM! Nu is het natuurlijk weer wachten op Forza die het ongetwijfeld een andere naam heeft gehoord :D.

    :wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 mei 2007 om 21:36

  9. #34
    Geregistreerd
    1 december 2005
    Last Online
    12 februari 2012 @ 21:54
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hi,

    leider kann ich kein holländisch, hoffe trotzdem auf eure Unterstützung
    weiß jemand wie lange Marina in der Freude39 bleiben will

    Gruss aus Frankfurt
    Marki

  10. #35
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marki Bekijk bericht
    Hi,

    leider kann ich kein holländisch, hoffe trotzdem auf eure Unterstützung
    weiß jemand wie lange Marina in der Freude39 bleiben will

    Gruss aus Frankfurt
    Marki
    Dan ist es denke ich gut zu sagen das die Service von Marina jetzt nur ein Schatten ist von was es vor zwei Jahren war!
    Super Profi Dame!

    Es gibt hier viele Freude fans die werden schon ein Antwort geben wie lange Sie bleiben will.

    Gibt es in oder nicht so weit von Frankfurt auch empfehlenswerte FKK-Clubs :D??

    Gruss,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #36
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Ich glaube auch nicht das Marina lange in Freude bleibt. Ihre Preisen sind viel höher als in Freude üblich ist. Gestern hat Sie auch noch ärger gehabt mit Natasa, die die Tür geöffnet hat wärend unserem Verbleib auf dem Zimmer und deswegen war Fräulein Marina 'not amused' und nicht mehr so gut gelaunt.

  12. #37
    Geregistreerd
    1 december 2005
    Last Online
    12 februari 2012 @ 21:54
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Traurig wenn ihr Service nach gelassen, ich hatte sie vor ca. 1 1/2 geniesen können,das war der Hammer.Wäre super wenns neues Info`s geben würde
    Na klar haben wir in Frankfurt auch super Clubs z. b das Palace.
    In Hanau das Atlanik und ca. 10 KM entfernt die Oase in Burgholzhausen mit einem super Außenbereich.Aber wie das immer so ist die Mädls wandern ab und man vermisst sie halt.

    Marki

  13. #38
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Böse Big30: Du lügst das du Rot siehst.........

    @ Marki: Nicht reagieren auf solche Fragen von Big30. Er hat in Oase ein Stamm-couch (am Ende der Theke, erster Couch, linken Sessel) :thefinger .


  14. #39
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marki Bekijk bericht
    In Hanau das Atlanik und ca. 10 KM entfernt die Oase in Burgholzhausen mit einem super Außenbereich.Aber wie das immer so ist die Mädls wandern ab und man vermisst sie halt.

    Marki
    Die Oase, das hört sich gut an! (Nicht net von Big30 eigentlich weil er Oase und Palace schon ein wenig kennt )

    Stimmt die Mädls wandern ab und dan sucht man Sie ... .

    "You 're not the only one!"

    @Marki, wie Forza...germania schon sagte, meine Frage war nur zum spass gestellt!
    Berichte wen du willst (kan auch in die Deutsche Sprache) hier was über deine Frankfurt erfahrungen und Willkommen auf IJsberenforum!!

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #40
    Geregistreerd
    1 december 2005
    Last Online
    12 februari 2012 @ 21:54
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Eh freut mich das ich bei Euch im Forum willkommen bin, wir Frankfurter
    verstehen Spaß kein Thema
    Mit Marina ist so ne Sache bei mir ich muss Sie unbedingt wieder sehen.
    Meine absolute Traumfrau
    Ich stelle meinen Bericht vom Samstag aus der Oase gleich ins Forum und werde in Zukunft an Euch denken.

  16. #41
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @Marki, wie Forza...germania schon sagte, meine Frage war nur zum spass gestellt!
    Berichte wen du willst (kan auch in die Deutsche Sprache) hier was über deine Frankfurt erfahrungen und Willkommen auf IJsberenforum!!

    Big30
    Ja genau, wir lesen hier auch gerne etwas über Blonde Jenny aus Köln :wink: :wink: (maar bij voorkeur niet in Römerforum-steil ).

  17. #42
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    @Marki: ich habe Dich gestern schon ein IM geschikt am Rheinforum, und ich bleibe dabei: besser du errinnert Marina wie jetzt in deinem Kopf, weil wenn du das gleiche macht wie Forza, du wird auch sehr entausched sein. Besser die Träume zu behalten! :D

  18. #43
    Geregistreerd
    1 december 2005
    Last Online
    12 februari 2012 @ 21:54
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ich werde wohl hinfahren und wenn ich sie treffe und von ihr enttäuscht werde
    habe ich wohl Pech gehabt und kann Sie aus meinem Gedanken streichen.

    Marki

  19. #44
    Geregistreerd
    1 december 2005
    Last Online
    12 februari 2012 @ 21:54
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hi Freunde,

    ich schaffe es heute nicht mehr in die freude39 zu fahren, lasst micht bitte wissen ob Marina/Veronica noch da ist, wenn ja vielleicht weiss einer von Euch wie lange Sie bleiben will.

    Gruß Marki

  20. #45
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Heute im Freude und Veronika war heute nicht da (und gestern auch nicht).

    Schade Marki,

    gr

    MM

  21. #46
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TOM-001 Bekijk bericht
    Also i would be interested if Marina (ex OASE, Ex Atlantis) is back in Freude39.

    I am from Frankfurt and big fan of her ! I really regret she is not in Frankfurt area anymore.
    She isn't there anymore :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #47
    Geregistreerd
    1 december 2005
    Last Online
    12 februari 2012 @ 21:54
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hi Freunde,

    denke sie ist im Urlaub, leider wird nicht so viel vom Artemis geschrieben
    dort wird sie wohl momentan nicht sein, oder ???
    Also immer die Augen aufhalten

    Gruß Marki

  23. #48
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Volgens Roemerforum weer in Artemis gesignaleerd !

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #49
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Zaterdag 10/05/08

    Blonde Russische beauty en pijpwonder Marina-D-cup was gisteren aanwezig in VV. 's-Avonds trok ze haar bovenstukje uit, in het zonnetje op het terras, heupwiegend op de muziek van de DJ. Wat 'n hemelse voorgevel en prachtig lijfje, maar zo liepen er gisteren wel meer rond in VV. Hoorde terplekke dat Marina gisteren niet voor het eerst in VV was. Des te opvallender dat daar nog niemand melding van heeft gemaakt. Want ze heeft veel fans onder de veteranen die gisteren naar VV zouden zijn gekomen als ze het hadden geweten .
    Founding Member

  25. #50
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Blonde Russische beauty en pijpwonder Marina-D-cup was gisteren aanwezig in VV. Des te opvallender dat daar nog niemand melding van heeft gemaakt. Want ze heeft veel fans onder de veteranen die gisteren naar VV zouden zijn gekomen als ze het hadden geweten .
    Jawel hoor, zie!

    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=7702

    Probleem is een beetje dat in dit Marina topic er sprake is van meer dan 1 Marina.

    Maar Marina DD is dus nu in de Villa (ik ook binnen afzienbare tijd :D maar dat is minder interessant )

    :wink::wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.