All-in is een “value for monney”-bordeel dat zich bevindt aan het eind van een pijpenkop met rondom van die typische prefab verkavelingshuizen uit de jaren 70, hetgeen toch te bedenken geeft mbt de privacy in de zomer (op straat spelende kinderen, buurman rijdt het gras af, …). Aan het huis zelf merk je niks, behalve enkele reclamebordjes voor verzorgingsproducten achter de ramen, een wat aandoenlijke camouflagepoging als schoonheidsinstituut.

In het kleine halletje stelt men je de meisjes voor, en worden de tarieven afgerateld, basicly de volgende: snelle hand & mondjob 25€; half uurtje intiem 50€; uurtje 100€, trio halfuur 75€. Er zijn nog wat mogelijkheden (trio met echte lesbische, pzc+ft door oudste dames, anaal), maar daarvan heb ik de prijzen niet onthouden.

Ik kies meestal voor een uurtje met de volupteuse Belinda, mede omwille van haar sletterige uitstraling. Nu zijn hcerige types niet direct mijn ding, maar Belinda ziet er echt geil uit, de betaalde sexervaring met duizenden mannen straalt er gewoon vanaf.

De actie vindt plaats in een paar kleine kamertjes, enkel afgesloten door een gordijn, waar een beetje de geur van oude matrassen hangt. Het parfum van Belinda verjaagt deze wel, maar qua hygiene zou ik toch niet meer punten geven dan het vroegere Mabuhay, het is er wel minder bouwvallig. Wassen is optie, standaard wordt je verfrist met vochtige doekjes.

Belinda zelf is steeds fris en proper. Ze is vrij groot, en heeft een spits gezicht met van die luxaflex-ogen, dat contrasteert met haar enorme peervormige borsten en ronde buik en heupen. Niet dat ze echt dik is, eerder een buitenproportionele zandloper.
Alvorens te beginnen wil ze steeds haar kutje insmeren met glijmiddel. Als je haar wil beffen moet je dus even vragen dit niet te doen. Vervolgens blijkt dat ze het niet nodig zou gehad hebben, want nauwelijks vijf minuten later is ze al drijfnat. Als je haar vraagt alles lekker zacht en langzaam te doen, wat ze zelf ook het leukste vindt, wordt het gegarandeerd een heerlijke vrijpartij, waarbij je vergeet dat je betaalde liefde aan het bedrijven bent. Haar (behaarde, enkel aan de lipjes bijgeschoren) kutje smaakt lekker, russisch is uiteraard erg goed met die F-cups, en ze pijpt lang en goed, hierbij zijn haar tandjes wel af en toe voelbaar (kan ook niet anders met zo’n klein mondje).

Belinda is een echte vakvrouw in de goede zin van het woord, nl. één die je die je doet vergeten dat je haar betaalt.