Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard Bremen, Priveadressen

    ik plaatste dit al op Hookers maar heb dit Forum zonet pas ontdekt. Dus hier een copie:

    verbaast was ik toen ik zag hoe groot het aanbod van prive adressen is in Bremen, zie:

    http://www.hostessen-meile.de/callgi...ssen:0:0:0:0#A

    de link laat zien welke meiden er op welk adres werken. Gewapend met de nieuwe navigator een aantal adressen bezocht vandaag. Ik begon bij Claudia aan de Große-Annenstr. 43 (Neustadt). De fotos zijn onweerstaanbaar maar toen ze in de deur verscheen in haar bikini was het een erge tegenvaller. Je kon net zien dat het wel hetzelfde meisje was van de foto. De fotograaf is echt een genie. Niet naar binnen gegaan dus.

    Toen naar Liegnitzstr. 21 (Gröpelingen). Volgens de fotos werken daar 2 superstukken, Lori en Nicole. Lorie is qua gezicht een tegenvaller maar Nicole is echt een beauty. 19 jaar en het is echt net Anna Kornikova. Ze is Tjechisch en spreek nauwlijks Duits en nauwlijks Engels. Service is Fransosische Natur, standjes, beffen, standje 69. Jammer dat ik zo geil was dat het allemaal maar kort duurde en ik wilde niet gaan zeuren om 2 keer te mogen komen. Wat een mooi meisje mmmmmm. Dit alles voor 50 euro voor een half uur.

    http://6g6.de/0510194/index.php?link...nz=gal16&akt=2

    dit is haar echt. Ik heb dat heerlijke strakke kontje mogen kussen mmmmm.

    Toen reed ik naar Rembertiring 19 (City) waarvan ik heel mooie fotos zag van Candy. Dit adres is eigenlijk een flat en er werken verschillende meisjes maar wel op verschillende etages. Ik weet niet of ze iets met elkaar te maken hebben. Helaas toen ik aanbelde zei ze door het speakertje dat ze feierabend had .... Toen nog even aangebeld bij Alina (in haar apartement werken meerdere meiden) maar ben toch niet gegaan (hoewel haar foto wel aardig goed lijkt).

    Later nog teruggereden naar Liegnitzstr. 21 (Gröpelingen) voor Nicole (om haar nu eens goed te neuken) maar ze was bezet en het werd best druk daar met kerels, dus het was wel weer mooi geweest.

    Veel aanbod dus in Bremen. Wel zijn de fotos toch wat mooier dan de realiteit maar het zijn wel de echte meiden. Lengte wordt ook wat mee gesjoemeld volgens mij. Leeftijden kloppen wel, hoewel .... Claudia ...

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    voor degenen die willen afreizen naar Bremen voor Nicole ..... ze werkt er al niet meer. Ze was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn.

    voor de rest was er ook niet veel vandaag + een aantal niet aanwezig. Voortaan gewoon maar weer naar de FKK. Wel zo makkelijk

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.

  Living Room 468*60