Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Last Online
    19 mei 2024 @ 23:24
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    226
    Thanked
    267 in 56 posts

    Standaard Massagewereld Nijmegen

    Het lijkt wat stil in het oosten. Er wordt blijkbaar weinig geijsbeerd in Gelderland/Overijssel en dat is meer dan jammer. In Nijmegen kan je rond het station nog een echo uit het verleden horen, met een tippelzone die op sterven na dood is en een handjevol ramen waar de gemiddelde saunaclubgenieter zijn neus voor ophaalt. Gelukkig kan je op 5 minuten lopen van het station ook terecht voor een massage met vreugdevol einde bij het plaatselijke filiaal van Massagewereld.

    Het contrast kan bijna niet groter, de uitgeleefde afwerkplekken van de tippelzone en de luxe kamers die de masseuses tot hun beschikking hebben.
    De entree is discreet en de ontvangst vriendelijk. Bij de receptie mag je gaan zitten - het voelt een beetje als een wachtkamer bij een schoonheidssalon. Na het aanbod van een drankje wordt gevraagd of je hebt gereserveerd, wat blijkbaar vrij veel gebeurt. Gelukkig ben je ook zonder reservering welkom, en op afroep van de theke komen de dames zich beurtelings voorstellen. De keuze was niet moeilijk en daarna mag je gelijk afrekenen. Ik had verwacht te moeten kiezen uit allerlei ingewikkelde massagevarianten met zeewier en tantra, maar ik hoefde alleen maar aan te geven hoe lang ik wilde.

    De donkere schone die mij zou gaan vergezellen was meer dan beleefd en deed alles om me op mijn gemak te stellen. De kamer was tiptop in orde. Schoon, luxe uitstraling, dat draagt al bij aan een ontspannen gevoel. Bij het samen douchen werden mijn handen tegen de muur gezet en begon de zorgprofessional al met het nodige teasen. Afdrogen en neerstrijken op bed volgde, en een lekkere massage met goed voorverwarmde olie zorgde ervoor dat ik bijna in een middagdutje wegzakte. Gelukkig was de body to body ervaring op mijn rug, waarbij zowel haar borsten als benen goed meehielpen, opwekkend genoeg om me wakker te houden.

    Na het omdraaien begon de massage zich duidelijker te concentreren op een kleiner (maar iets groter dan normaal) deel van mijn lichaam. Ik was daar volop van aan het genieten toen bleek dat de tijd al om was, wat maakte dat ik een kwartiertje verlenging moest inkopen. Ik vraag me af of dit bij het business model hoort, als dat geval is draai ik me de volgende keer wat eerder om.

    Na afloop wederom douchen. Plusje voor het gebruik van olie die vrij snel van je lichaam verdwijnt, zodat je thuis niet van de bank afglibbert.
    Al met al een relaxte en bevredigende ervaring, waar ik zeker nog eens gebruik van zal maken. Was het lekker? Zeker. Was het geil? Ach... Het is heerlijk om eens lekker achterover te kunnen liggen, maar ik mis wel de GFE en het veel intiemere samenzijn met de Venusjes, waar je voor dezelfde prijs ook een reservespeler mee de kamer in kan nemen.

    Dikke 8 voor als je eens lekker lui wil genieten. Als het de helft had gekost van de 160,- voor een uurtje olieworstelen, dan was ik er iedere week geweest.

  2. Onderstaande 14 leden hebben pau bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (28 april 2024),Gustomass (29 april 2024),Husky (28 april 2024),Johan35 (29 april 2024),Kwant (29 april 2024),Liefje (29 april 2024),mentholbear (30 april 2024),nick n. (29 april 2024),Patjax (28 april 2024),pret (30 april 2024),schoolmeester (28 april 2024),stimpy3 (28 april 2024),WANDELAAR5 (28 april 2024),Wentelt Eefje (28 april 2024)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:45
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.800
    Discussies
    91
    Thanks
    145
    Thanked
    386 in 80 posts

    Standaard

    Bij een zuster afdeling van Massagewereld in Eindhoven mocht voor Gusto al weer bijna 20 jaar geleden zijn saunaclub loopbaan, of achteroverligbaan, zoals je beschreef , beginnen.
    Ik herken veel van wat je meegemaakt hebt, enkel dat ik het vele malen mocht meemaken op een dik rubbermatras met veel warm water, met veel glijden van haar lichaam over het mijne en omgekeerd, met heerlijk teasen en uiteindelijk een heerlijke handmatige happy end.
    Waren leuke tijden, totdat de masseuse n keer YinYang noemde, en deze nieuwgierige man daar na 2 keer ook wel eens Golden Time mocht bezoeken maar dat werden wel heel veel Golden Time)(s) bezoeken. De rest is geschiedenis, maar wel een mooie geschiedenis om van terug te genieten maar ook om deze te hergenieten...en besef aub allemaal hoe gelukkig wij allen zijn, dat er nog steeds saunaclubs zijn waar je voor betaalbaar geld toch kan kiezen met wie je een uurtje of zo wil rollebollen....
    Had n Harvey Weinstein oder Bernstein?? van het bestaan geweten, had ie nu wellicht nog vrij rondgelopen...
    zonder gekheid, fijn dat er deze gelegenheden zijn zowel voor ons als voor de dames...
    gustogroetjes
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  4. Onderstaande 7 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

    Bonkieman 69 (29 april 2024),buttlover (29 april 2024),Josef ( 5 mei 2024),Liefje (29 april 2024),mentholbear (30 april 2024),nick n. (29 april 2024),pau (29 april 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.

Babylon 468*60